whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

راهنمای استفاده از صرافی Bitget

1401/11/12 ساعت 07:54


Bitget یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از سکه‌ها و توکن‌های کریپتو را برای تجارت از طریق بازار نقدی یا آتی با کارمزد معاملاتی پایین ارائه می‌دهد. Bitget مجوزهای نظارتی را از ایالات متحده، کانادا و استرالیا دریافت کرده است که آن را تبدیل به یک صرافی قابل اعتماد کرده است. Bitget برای موبایل یا دسکتاپ در دسترس است و یک فرآیند ثبت نام ساده دارد.

این پلتفرم کپی تریدینگ یا تجارت کپی رایگان را برای کاربران خود با ویژگی های عالی برای معامله گران حرفه ای ارائه می دهد و به دیگران امکان می دهد استراتژی های آنها را دنبال کنند. اگر به دنبال صرافی با تعداد زیادی سکه های کوچک بازار یا توانایی کپی کردن تجارت هستید، Bitget برای شما مناسب باشد. این مقاله از پرشین الیت راهنمای  کار با صرافی Bitget است با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

در دنیای ارز دیجیتال بسیار مهم است که بتوانید به درستی احراز هویت بایننس را انجام دهید، متخصصان پرشین الیت میتوانند در درستی احراز هویت بایننس شما را راهنمایی کنند.

صرافی  Bitgetچیست؟

Bitget که در اواخر سال 2018 تأسیس شد، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان است که تمرکز اصلی آن بر تجارت اجتماعی است.

Bitget که در حال حاضر به بیش از دو میلیون کاربر در بیش از 50 کشور در سراسر جهان خدمات می دهد، ماموریت خود را برای ترویج امور مالی غیرمتمرکز با 600 نیروی کار که بیش از 38 ملیت را نمایندگی می کنند، تسریع بخشید.
صرافی Bitget همانطور که گفتیم ویژگی های منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه میدهد ازجمله این ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تجارت کپی (کپی تریدینگ) رایگان برای کاربران با کمیسیون 8٪ برای معامله گرانی که استراتژی ایجاد می کنند.
  • انتخاب گسترده ای از توکن های با ارزش بازار کوچک
  • هزینه های کم در تمام جنبه های پلتفرم
  • پشتیبانی 24 ساعته 

فعالیت در دنیای دیجیتال به کمک سیگنال ارز دیجیتال آسانتر خواهد شد. شما میتوانید از پرشین الیت برای رصد لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال استفاده کنید. خدمات گسترده پرشین الیت شما را توانا می‌سازد تا با دریافت سیگنال فیوچرز در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و عضویت در این کانال بتوانید از جدیدترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس نیز استفاده کنید.

چگونه حساب Bitget خود را بسازیم؟

راه اندازی یک حساب Bitget با دنبال کردن مراحل ذکر شده در زیر آسان است:

برای ایجاد یک حساب کاربری جدید در Bitget، ابتدا باید برنامه Bitget را دانلود کنید یا به وب سایت Bitget (www.bitget.com) روی دسکتاپ بروید. می‌توانید در هر زمان و در چندین پلتفرم، از جمله iOS و Android، نسخه ی تحت وب، و همچنین برنامه دسکتاپ برای Mac و Windows به Bitget دسترسی داشته باشید.

سپس، از صفحه اصلی برنامه یا وب سایت Bitget، می توانید به صفحه ثبت نام برای ثبت نام در حساب Bitget دسترسی پیدا کنید.

روی «ثبت نام» در سمت راست بالای صفحه یا صفحه برنامه کلیک کنید.

تنظیم تلفن یا ایمیل را انتخاب کنید، سپس آدرس یا شماره را وارد کنید، رمز عبور ایجاد کنید و شرایط استفاده را قبل از کلیک بر روی "ثبت نام" بپذیرید.

bitget guide

کپچا را حل کنید و سپس کد ارسال شده به تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید.

حالا می توانید تجارت را در Bitget شروع کنید، اما لازم است بدانید که تا زمانی که هویت خود را تأیید نکنید، محدودیت برداشت روزانه 20 معادل BTC دارید.

اگر هویت خود را تأیید کنید، می توانید این حد را به 200 بیت کوین افزایش دهید. این را می توان با کلیک کردن روی "تأیید" در صفحه اطلاعات حساب خود یا برگه تأیید شناسه انجام داد، سپس:

نام خود را وارد کنید، یک نوع شناسه را انتخاب کنید، شماره شناسه را وارد کنید، تصویری از جلو، پشت و سپس یک سلفی با در دست داشتن شناسه و یک تکه کاغذ که روی آن «Bitget» و تاریخ فعلی نوشته شده است، آپلود کنید.

روی «ارسال» کلیک کنید و سپس منتظر بمانید تا Bitget هویت شما را تأیید کند. حال که هویت شما تایید شده است میتوانید به راحتی به فعالیت در صفحه صرافی  Bitget بپردازید.

bitget exchange

تتر ارز آینده داری است که برای خرید تتر باید از پیش قیمت آن را بدانید برای اطلاع از قیمت خرید تتر و قیمت ارزهای دیجیتال دیگر میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپیویندید.

چه توکن ها و ارز دیجیتالی را میتوان در  Bitget  خریداری کرد؟

Bitget از طیف گسترده ای از سکه ها و توکن های کریپتو پشتیبانی می کند که در حال حاضر لیستی از 184 توکن را دارا است. البته که برخی از دارایی‌های اصلی مانند Terra (LUNA) و Cardano (ADA) را از دست داده‌اند. برخی از دارایی های موجود در Bitget عبارتند از:

برای اطلاع از قیمت ارزهای دیجیتال و استفاده از سیگنال ارز دیجیتال برای کسب سود بهتر میتوانید با متخصصان پرشین الیت مشورت کنید. سیگنال ارز دیجیتال از جمله ابزاری است که به شما کمک میکند معاملات بهتری را برای خود رقم بزنید. برای استفاده از سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس میتوانید عضو گروه ارز دیجیتال پرشین الیت شوید.

مهمترین ویژگی های Bitget

مهمترین ویژگی های Bitget

Bitget تعدادی ویژگی منحصر به فرد را ارائه می دهد که اگر به دنبال یک صرافی جدید ارز دیجیتال هستید، ارزش  Bitget بررسی را دارد:

کارمزدهای معاملاتی پایین

Bitget فقط 0.1٪ در تمام معاملات بازارهای نقدی از فروشنده و خریدار دریافت می کند که سبب پیشرو شدن این صرافی در صنعت بایننس است. اگر کارمزدها در توکن BGB Bitget پرداخت شود، می توان این هزینه ها را به 0.08٪ کاهش داد.
اگر در احراز هویت باینننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند در احراز هویت بایننس شما را راهنمایی کنند.

تجارت کپی (کپی ترید)

Bitget به کاربران اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گران دیگر را به صورت رایگان در پلتفرم کپی کنند. کاربران می‌توانند هر معامله‌گری را دنبال کنند تا زمانی که معامله‌گر حداکثر تعداد دنبال‌کننده‌هایش را نداشته باشد و میتواند بدون هیچ هزینه‌ای شروع به بازتاب حرکت‌ها و سبد سهام خود کند. برای معامله گران، می توانند تا 8٪ از سود دنبال کنندگان خود را به دست آورند و این سبب تشویق معامله گران حرفه ای برا ارائه استراتژی های بهتر می‌شود.

پشتیبانی دارایی 

Bitget طیف گسترده ای از توکن های بازار کوچک را پشتیبانی می کند که بسیاری از صرافی های دیگر از آن پشتیبانی نمی کنند. این امر Bitget را به یک هدف جذاب برای کاربرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند در مورد دارایی‌های جدیدتر و کوچکتر بازار به جست و جو بپردازند.

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک مییکند معاملات پر سودتری را تجربه کنید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت علاوه بر استفاده از سیگنال فیوجرز و سیگنال فارکس و دیگر سیگنال ارزهای دیجیتال میتوانید از جدیدترین قیمت ارزهای دیجیتال نیز مطلع شوید.

ویژگی های Bitget

کلام آخر

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید Bitget صرافی است که کمترین کارمزد را دریافت میکند و به شما این اجازه را میدهد تا از استراتژی کپی ترید استفاده کنید، امکانات صرافی Bitget سبب شده است این صرافی به یکی از محبوبترین صرافی ها در جهان ارز دیجیتال تبدیل شود.

وب سایت پرشین الیت یکی از بهترین سایت ها در ارائه سیگنال ارز دیجیتال است با استفاده از خدمات فروش اندیکاتور VIP پرشین الیت میتوانید برای انجام تحلیل‌های تکنیکال اقدام کنید، همچنین از بهترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس برای معاملات خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپیوندید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.