whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

گفتگوی بایدن پیرامون خطرات هوش مصنوعی

1402/03/31 ساعت 17:40


بایدن در گردهمایی سانفرانسیسکو با متخصصان در مورد خطرات هوش مصنوعی گفتگو می کند. درحالی‌که رئیس‌جمهور ایالات متحده سانفرانسیسکو است با متخصصان هوش مصنوعی دیدار خواهد داشت تا درباره ایمنی، سیاست‌ها و فرصت‌ها مذاکره نماید.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در 20 ژوئن بین اختتامیه گردآوری کمک‌های مالی در کالیفرنیا، در مورد هوش مصنوعی (AI) با گروهی از متخصصان سیلیکون مذاکره خواهد کرد.

رئیس‌جمهور با حداقل 8 کارشناس از جمله: پژوهشگران و کارشناسان معروف در زمینه امنیت هوش مصنوعی دیدار خواهد داشت. به گفته کاخ سفید، سوژه موردبحث «متعهد بودن دولت بایدن جهت به‌کارگیری فرصت‌ها و مدیریت ریسک‌های هوش مصنوعی» خواهد بود.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، لیست شرکت‌کنندگان شامل: جیم استایر بنیان‌گذار Common Sense Media، تریستان هریس یکی از بنیان‌گذاران مرکز فناوری انسانی، Fei-Fei Li یکی از مدیران مؤسسه هوش مصنوعی انسان‌محور استنفورد، جوی بولاموینی بنیان‌گذار لیگ عدالت الگوریتمی و سال خان مؤسس مؤسسه خان است.

این گروه به دلیل تلاش‌های تک‌تک اعضای خود در آموزش، سیاست، ایمنی و کاهش آسیب موردتوجه قرار گرفته‌اند. جلسات قبلی با مقامات کاخ سفید شامل مدیران اجرایی برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در بخش جهانی هوش مصنوعی از جمله نمایندگانی از گوگل، مایکروسافت و آنتروپیک بوده است.

بایدن در ساعت 4 بعدازظهر به‌وقت اقیانوس آرام در 20 ژوئن، طی یک سری گفتگوهایی که رئیس‌جمهور در هتل فیرمونت در سانفرانسیسکو در آن شرکت می‌کند، با کارشناسان دیدار خواهد کرد. این اتفاق در کانال رسمی یوتیوب کاخ سفید نمایش داده خواهد شد.

مجلس سنای ایالات متحده اخیراً با سام آلتمن مدیرعامل OpenAI، کریستینا مونتگومری مسئول حریم خصوصی و اعتماد IBM و گری مارکوس از دانشگاه نیویورک در یک جلسه استماع برای بحث در مورد سیاست‌های هوش مصنوعی ملاقات کرد.

آلتمن در طول شهادت خود ابراز عقیده کرد که دولت ایالات متحده باید یک نهاد نظارتی فدرال برای ارائه نظارت، صدور مجوز و پاسخگویی برای بخش درحال‌رشد هوش مصنوعی ایجاد کند. درحالی‌که مارکوس با این ایده موافق بود، مونتگومری از IBM مخالفت کرد و اظهار داشت که نظر شرکت او این است که کنگره باید رویکرد بیشتری را برای حکمرانی هوش مصنوعی اتخاذ نماید.

مذاکرات درباره AI در شرایطی بیان می‌شود که تابه‌حال دولت ایالات متحده هیچ استراتژی جامعی به جهت قانون‌گذاری گسترش و خلق هوش مصنوعی را مشخص نکرده است.

درصورتی‌که اروپا، چین و بریتانیا طرح‌هایی را به تصویب رساندند که حاوی بسته‌های قانونی جامع جهت‌بخش هوش مصنوعی است، ولی ایالات متحده همچنان از قانون‌های کلی ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی عقب‌مانده است.

گره‌گشایی این دو بخش به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود، زیرا هوش مصنوعی اکنون زیربنای بسیاری از صنایع ارزهای دیجیتال، بلاک‌چین و وب 3 است.

اگر به دنبال اخبار روز دنیای کریپتو و فارکس هستید می‌توانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال از جدیدترین خبرها و دقیق‌ترین سیگنال‌های کریپتوکارنسی و فارکس مطلع شوید.

شما برای استفاده از سیگنال‌ها باید احراز هویت بایننس خود را تکمیل نمایید آن وقت می‌توانید از سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال برای دریافت سودهای دلاری استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.