whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال AUDIO

1401/01/02 ساعت 01:59


پروژه آدیوس Audius

در این مقاله می خواهیم در رابطه با یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده، به نام ارز دیجیتال AUDIO با شما علاقمندان به دنیای کریپتو کارنسی صحبت نماییم. این رمز ارز به عنوان توکن اختصاص پلتفرم Audius شناخته می شود. توکن اختصاصی پلتفرم آدیوس Audius بر مبنای استاندارد اتریوم یعنی ERC-20  می باشد. که به عنوان ارز دیجیتال اصلی این پلتفرم معرفی شده است. شبکه Audius در واقع یک سرویس پخش کننده موسیقی بر مبنای فناوری بلاک چین BlockChain است که غیر متمرکز نیز می باشد. این پلتفرم به هنرمندان، توسعه دهندگان و طرفداران آن تعلق دارد. طراحی این پلتفرم به گونه ای است با هر بار پخش و اجرای یکی از آثار هنرمندان فعال در آن، به آن هنرمند به وسیله توکن بومی AUDIO دستمزد پرداخت می شود. در ادامه به بررسی تاریخچه، اهداف و چگونگی عملکرد این رمز ارز می پردازیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال AUDIO

آشنایی اولیه با AUDIO

پلتفرم آدیوس Audius ارائه دهنده ارز دیجیتال AUDIO، یکی دیگر از دارایی های دیجیتال در دنیای ارزهای رمزنگاری شده می باشد. ارزش این رمز ارز در بازار کریپتو چیزی در حدود بیش از ۴۵۰ میلیون دلار برآورد می شود. که سهمی برابر با ۰۲/۰ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده در سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap رمز ارز AUDIO در رتبه ۱۲۵ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. در تاریخ ۲۷ مارس سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۷ فروردین ۱۷۰۰ قیمت رمز ارز اودیوس Audios به بیشترین میزان خود رسد. بعد از آن نیز نوسانات زیادی را شاهد بود. هم اکنون قیمت این رمز ارز در حدود ۸۵ درصد کمتر از آن زمان قرار دارد. تعداد کل واحد های توکن ارائه شده توسط پلتفرم اودیوس Audios  ۰۹/۱ میلیارد واحد می باشد. که از این میزان تعداد ۵۶/۶۱۴ میلیون واحد آن در گردش است.

در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا صرافی که از ارز دیجیتال AUDIO پشتیبانی می کند، صرافی بایننس Binance می باشد. بیش از ۵۷ درصد از حجم معاملات انجام شده رمز ارز اودیوس Audios در طی شبانه روز در این صرافی انجام می شود. اگر از دنبال کنندگان دنیای ارزهای رمزنگاری شده باشید حتما می دانید که صراف بایننس Binance یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین صرافی های ارز های دیجیتال در میان کاربران می باشد. انجام فرایند ثبت نام در این صرافی که فرایند زمانبری نیز می باشد نیاز به دقت دارد. برای راحت تر شدن کار شما جهت ثبت نام در این صرافی می توانید به سایت های معتبری که در این زمینه خدمات می دهند مراجعه نمایید. پرشین الیت یکی از همین سایت ها است، که خدماتی همچون انجام ثبت نام و احراز هویت بایننس را به کاربران خود ارائه می دهد.

پلتفرم Audius

تاریخچه پلتفرم آدیوس Audius و ارز دیجیتال آن

پلتفرم ارز دیجیتال AUDIO یا آدیوس Audius به ‌عنوان یک سرویس پخش موسیقی غیر متمرکز در سال میلادی ۲۰۱۸ در آمریکا و در شهر San Francisco تاسیس شد. این سرویس به هنرمندان و هنردوستان این امکان را می‌دهد تا بتوانند فایل ‌های مربوط به موسیقی خود را در پلتفرم آدیوس Audius آپلود نمایند. همچنین بتوانند با طرفداران خود به طور مستقیم در ارتباط باشند. از این اپلیکیشن پخش و این پروتکل که به منظور به ‌اشتراک‌گذاشتن موسیقی طراحی شده است، می تواند کسب درآمد کرد. چرا که امکان معامله نمودن مستقیم میان طرفداران و هنرمندان را فراهم کرده است.

پلتفرم آدیودس Audius و ارز دیجیتال AUDIO سرویس اصلی خود را در ماه اکتبر سال میلادی ۲۰۲۰ راه اندازی نمود. این شبکه راه اندازی را با پخش زنده کنسرتی با اجرای deadmau5 و RAC به شکل همزمان صورت داد. پلتفرم آدیوس Audius  پس از آن توانست به رکورد جذب ۳/۵ کاربر منحصر به فرد در ماه جولای سال میلادی ۲۰۲۱ برسد. در همان سال ماه آوریل، به پرترافیک ترین ماه پلتفرم آدیودس Audius  تبدیل شد. چرا که کاربران ۵/۷ میلیون بار به موزیک های موجود در این پلتفرم گوش کرده بودند.  

مزایا و معایب ارز دیجیتال AUDIO و پلتفرم آن

  • هیچ یک از فرایندهای مرتبط با بررسی آثار در پلتفرم آدیوس Audius  اعمال نمی ‌شوند. به همین دلیل هنرمندان خواهند توانست بدون محدودیت و بلافاصله موسیقی های خود را آپلود نمایند.
  • دیگر مزیت این پلتفرم داشتن بالاترین کیفیت صدا در میان دیگر پلتفرم ‌های مربوط به پخش رایگان آهنگ می باشد.
  • ایمن بودن کاربران در برابر بسته شدن حساب کاربری و ممنوعیت پخش از دیگر مزایای این پلتفرم است. چرا که در آن هیچ‌ گونه سانسوری اعمال نخواهد شد.
  • مزیت دیگر همان طور که گفته شد اجازه ارتباط داشتن مستقیم میان هنرمندان و کاربران است.
  • در آدیوس Audius پرداخت ‌های بیشتری نسبت به دیگر پلتفرم‌ها، به هنرمندان و سایر کاربران صورت می پذیرد.
  • همچنین به عنوان دیگر مزایای پلتفرم آدیوس Audius می‌توان به سود بیشتر، سرعت و شفافیت بالا در معاملات نیز اشاره نمود.
  • اکثر پروژه هایی که بر بستر بلاک چین ایجاد می شوند، بسیار تکنیکی می باشند. در حالی که آدیوس با این مشکل مواجه نیست و  به سادگی قابل استفاده می باشد.

ارز دیجیتال AUDIO و این پلتفرم نیز همچون دیگر پروژه های فعال در زمینه ارزهای رمزنگاری شده دارای معایبی نیز می باشد. از جمله مهمترین آن ها می توان به عدم اعمال قوانین مربوط به حق کپی رایت در این پلتفرم اشاره نمود. این امر به دلیل این است که محتواها در پلتفرم آدیوس Audius به صورت غیر متمرکز در نودها توزیع می شود. بنابراین نمی توان این قوانین را در پلتفرم آدیوس به کار گرفت.

AUDIO

پیش بینی آینده ارز دیجیتال AUDIO

همان طور که اشاره شد آدیوس Audius، پلتفرمی به جهت به ‌اشتراک‌ گذاری و پخش موسیقی می باشد. این پلتفرم همچون دیگر پلتفرم های حوزه ارزهای رمزنگاری شده بر مبنای فناوری بلاک چین Block Chain طراحی شده است. ارز دیجیتال AUDIO که توکن بومی این شبکه است به منظور استیک در شبکه و همچنین برای سیستم پاداش‌ دهی استفاده می شود. آدیوس Audius مانند همچون دیگر ارزهای رمزنگاری شده در یک بازار بی ثبات قرار دارد. که شاهد نوسانات زیادی خواهد بود. بنابراین نمی توان خیلی دقیق در مورد آینده آن صحبت کرد. با این وجود با توجه به اهداف مشخص شده در پروتکل آدیوس، می توانیم منتظر دگرگونی چشمگیری در حوزه موسیقی در سال های آینده باشیم. گواه این امر مبتنی بودن پلتفرم آدیوس Audius بر تکنولوژی غیر متمرکز Defi می باشد. در واقع می توان گفت یک Dapp یا یک برنامه غیرمتمرکز محسوب می شود.

یکی دیگر از نقاط قوت برای آینده ارز دیجیتال AUDIO و پلتفرم آن، این است که در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی به منظور عملکرد Sound Kit به عنوان یکی از شرکای برنامه تیک تاک TIK TAK انتخاب گشت. این امر ممکن است سبب شود پلتفرم Audius برای هنرمندانی که مایل هستند در تیک تاک TIK TAK به صورت میلیونی بازدید داشته باشند، جذاب تر شود. به همین دلیل ممکن است در آینده این پلتفرم مورد استقبال بیشتری در سراسر نقاط جهان واقع شود.

ارز دیجیتال آدیوس

سخن آخر و نتیجه گیری

از جمله راه ها مطمئن جهت دریافت سیگنال ارز دیجیتال استفاده نمودن از سایت هایی است که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده و دارایی های دیجیتال به کاربران خود خدمات می دهند. برای سرمایه گذاری کردن در حوزه ارزهای دیجیتال، آن چه که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، یافتن محدوده های ایده آل و مناسب جهت خرید و فروش رمز ارزهای مختلف است. به طبع این قاعده برای ارز دیجیتال AUDIO نیز صدق می کند. در حال حاضر سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. کاربران می بایست در این مورد بسیار دقت نمایند و سایت های معتبر و قابل اطمینان را برای دریافت خدمات برگزینند. پرشین الیت از جمله سایت های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه است. شما می توانید با خیال آسوده به منظور اخذ درست ترین تصمیم ها در مورد سرمایه گذاری نمودن در ارز دیجیتال AUDIO و یا سایر ارزهای رمزنگاری شده به این وبسایت مراجعه نمایید.

یکی از مجموعه های خوبی که در زمینه فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز فعالیت دارد، همین سایت پرشین الیت است. این وبسایت امکانات فوق العاده و مختلفی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. همان طور که گفته شد انجام احراز هویت بایننس، که پر طرفدار ترین صرافی نزد کاربران ایرانی است نیز توسط تیم پرشین الیت صورت می پذیرد. اطلاع یافتن از نوسانات آنی بازار رمز ارزها و مشاهده نمودن نمودار و قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این وبسایت می باشد.

به منظور دریافت سیگنال ارز دیجیتال می توان از کانال های خارجی وی آی پی موجود نیز بهره برد. اما تعدد و تنوع بسیار بالای این کانال ها ممکن است تصمیم گیری درست را برای کاربران سخت و دشوار نماید. یکی از جدید ترین امکاناتی که پرشین الیت برای در این زمینه برای کاربران خود فراهم کرده است، گلچین کردن و گردآوری معتبر ترین و کارآمدترین کانال های وی آی پی از میان آن خا می باشد. این صورت کاربران می توانند با داشتن تنها یک اشتراک از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی به صورت یکجا بهره مند شوند. از همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنونیم. امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان گذاشته باشیم.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.