whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با ارز دیجیتال GMT

1401/02/16 ساعت 19:58


ارز دیجیتال GMT، توکن اصلی شرکت  GMT Token است. این شرکت بین المللی در زمینه ساخت و نگهداری مراکز داده و زیرساخت های فشار قوی تخصص دارد. توکن GMT محصول اصلی پروژه ای است که تجهیزات حرفه ای و کاربران نهایی را به هم متصل می کند. هر توکن، توسط بخشی از قدرت محاسباتی دستگاه های GMT پشتیبانی می شود. GMT یک پروژه زیرساختی ساده و قابل فهم استخراج بیت کوین برای افراد مبتدی و حرفه ای است.

ارز دیجیتال GMT، یک رمز برای استخراج بیت کوین است که با قدرت محاسباتی پشتیبانی می شود. مجموعه ای از دستگاه های قدرت محاسباتی و مراکز داده اختصاصی که دائما در حال پر شدن هستند، اساس این پروژه می باشد. کارشناسان با تجربه در زمینه ی استخراج رمز ارزها، این پروژه را برای کاهش هزینه های ماینینگ، راه اندازی کرده اند. به این ترتیب یک روش جدید برای استخراج بیت کوین ابداع شده است.

GMT ، بیت کوین را بدون نیاز به خرید، پیکربندی و نگهداری ماینر، به صورت روزانه ماین می کند. مراکز خدمات GMT تمام این کارها را مدیریت می کنند. فرایند کار خیلی ساده است. با نگه داشتن توکن GMT در کیف پول بیت کوین خود، روزانه می توانید پاداش دریافت کنید. برای ارسال میزان قدرت به mempool، باید به حساب خود در وب سایت توکن، وارد شوید. سپس آدرس GMT و آدرس بیت کوین خود را وارد کنید که پاداش ماینینگ به آن تعلق بگیرد.

 

ارز دیجیتال GMT چیست؟

چرا جی ام تی روش بهتری برای ماینینگ است؟

  • شروع سریع: نیازی به صرف زمان برای خرید، پیکربندی، نگهداری و به روز رسانی تجهیزات ندارید، مهندسان مراکز خدمات GMT به همه این مسائل رسیدگی خواهند کرد. حتی نخبگان کامپیوتر هم نمی توانند در این سیستم، مشکل فنی پیدا کنند و فقط از سرمایه گذاری با خیالی آسوده لذت می برند. با GMT، دارنده توکن می تواند تنها 24 ساعت پس از خرید توکن های خود، استخراج بیت کوین را آغاز کند.
  • نقدینگی بالا: توکن نقدشوندگی بالایی دارد و فروش آن تنها چند دقیقه طول می کشد. استهلاک ندارد و نیازی به سرمایه گذاری اضافی و هزینه ی نوسازی تجهیزات برای حفظ هش نیست.
  • دریافت جوایز روزانه از mempool بیت کوین: با سرمایه گذاری در توکن، شما نه تنها در یک دارایی در حال معامله eBchange سرمایه گذاری می کنید، بلکه درآمد روزانه غیرفعال هم خواهید داشت. هر صاحب توکن با توجه به ظرفیت کیف پول بیت کوین خود، به صورت روزانه از mempool، پاداش بیت کوین را دریافت می کند. چنین ساختاری در نوسانات بازار، منجر به درآمد اضافی برای سرمایه گذار خواهد شد.
  • رشد ظرفیت ماینینگ: GMT با سوزاندن توکن های مازاد خود، به طور مرتب ظرفیت ماین هر توکن را افزایش می دهد و در نتیجه ظرفیت استخراج توکن ها را برای دارندگان آن افزایش می دهد.
  • 30 میلیون TH: پیش بینی کسب سهم 20 درصدی از ماینینگ در جهان، که معادل ظرفیت 30،310،000 TH است.
  • 7 میلیارد GMT: افزایش تعداد توکن های در گردش GMT به 7,000,000,000 در عرض یک سال گذشته.
  • 45 W/TH: رساندن میانگین راندمان انرژی تجهیزات به 45 W/TH.
  • قرار گرفتن در لیست 30 صرافی دیجیتال برتر: در 30 صرافی برتر ارزهای دیجیتال، از جمله بایننس، فهرست میشوید.

 

چرا جی ام تی روش بهتری برای ماینینگ است؟

ارز دیجیتال GMT چگونه با رمز ارزهای دیگر رقابت می کند؟

به طور خلاصه به توکن و ارز دیجیتال GMT اشاره کردیم. این پروژه با حذف نیاز به سخت افزار برای ماینینگ، می تواند انقلابی در اکوسیستم کریپتو ایجاد کند. با واگذاری مسئولیت های سخت افزاری به مراکز خدمات قابل اعتماد، دارندگان توکن GMT کاری جز کسب بیت کوین غیرفعال ندارند.

هدف سازندگان ارز دیجیتال GMT، کسب 20 درصد از استخراج بیت کوین جهان است. GMT به ماینرها اجازه میدهد که تجهیزات خود را در مرکز داده  قرار دهند و متناسب با ظرفیت خود، توکن های gmt ​​عرضه کنند. GMT در نوامبر 2020  به شورای استخراج بیت کوین (BMC) ملحق شد. تا در کنار شرکت های معروفی مانند Core Scientific و Hive و همچنین 28 ماینر اصلی بیت کوین قرار بگیرد.

سوزاندن توکن های متعلق به تیم GMT برای ایجاد توازن در mempool و آزاد شدن ظرفیت استخراج بیت کوین، به یک اصل تبدیل شده است. ظرفیت آزاد شده در بین تمام gmt های در حال گردش توزیع خواهد شد. توکن GMT می تواند ماینینگ gmt را یکپارچه کند. افزایش ارزش توکن GMT در 12 ماه آینده به 1.5 دلار چندان هم دور از ذهن نیست.

تیم ارز دیجیتال GMT از هش ریت دستگاه ها مراقبت می کند تا در صورت خرابی دستگاه های متعدد، تجهیزات پشتیبان را مستقر کند. تفاوت اصلی GMT‌ با توکن های دیگر این است که هر یک از gmt ها توسط قدرت واقعی رایانه (بر حسب TH/s) پشتیبانی می‌شوند. GMT با انگیزه ی حفظ محیط زیست و رشد بلند مدت، از انرژی های تجدیدپذیر برای تولید برق مراکز داده خود بهره می برد.

 

ارز دیجیتال GMT چگونه با رمز ارزهای دیگر رقابت می کند؟

روش سوزاندن توکن ها برای پروژه های رمزنگاری

شرکت‌های فین‌تک برای سوزاندن توکن در ارز دیجیتال GMT احترام زیادی قائل هستند. توکن ها سوخته می شوند تا قیمت ارز اصلی را به نفع معامله گران و سرمایه گذاران افزایش دهد. بخشی از توکن های پاداش داده شده، پس از توزیع، سوزانده می شوند تا تورم کاهش یابد. بلافاصله پس از آن، ظرفیت آزاد شده به تمام توکن های موجود که از قبل در گردش هستند توزیع می شود. در طول زمان، ظرفیت عرضه و ماینینگ هر توکن به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

سکه سوزی به این معناست که تعداد معینی سکه با تصمیم صاحبان سیستم یا بر اساس الگوریتم خاصی، از گردش خارج شوند. برای سوزاندن سکه ها از آدرس های خاص و قراردادهای هوشمند استفاده می شود. در برخی موارد، عملیات سوختن سکه ها به صورت خودکار در حین تراکنش ها انجام می شود. در طول فرایند سوزاندن، میتوان سکه ها را به روشهای مختلفی حذف کرد. به عنوان مثال، آنها می توانند بخشی از سود یک صرافی غیرمتمرکز باشند، یا ممکن است برای تراکنش ها از کمیسیون استفاده کرد. در مکانیسم اجماع اثبات سوختن (PoB)، بخشی از دارایی های در گردش، حذف می شوند.

هدف از سکه سوزی در ارز دیجیتال GMT، کاهش تورم است. سوزاندن می تواند سود را بین صاحبان ارزهای دیجیتال، توزیع کند. سوزاندن توکن ها به کاهش بار شبکه، محافظت در برابر هرزنامه ها و اجرای مکانیسم توافق (consensus) کمک می کند. از نظر فنی، انتقال سکه ها به آدرسی بدون کلید خصوصی در بلاک چین، باعث سوختن آنها می شود. چنین آدرس ها و تراکنش هایی را می‌توان با تجزیه و تحلیل بلاک چین های مختلف پیدا کرد.

 

روش سوزاندن توکن ها برای پروژه های رمزنگاری

سوزاندن ارز دیجیتال GMT چگونه بر قیمت آن تاثیر می گذارد؟

این فرآیند، بسته به اهداف و الگوریتم زیرساخت سکه ها، در کوتاه مدت و بلند مدت اثر متفاوتی بر قیمت ارز خواهد گذاشت. صرافی ها و پروژه هایی که بخشی از درآمد خود را برای خرید ارز در بازار، مصرف می کنند و سپس آن را از بین میبرند، بیشترین تاثیر را بر قیمت ارز دارند. نوسانات بین عرضه و تقاضا، قیمت را تعیین می کنند. بنابراین، خرید زیاد سکه به طور منظم، که باعث کم شدن عرضه در بازار می شود، رشد قیمت را در پی دارد.

وقتی مقدار قابل توجهی از ارز دیجیتال GMT، خریداری یا سوزانده شود، ممکن است قیمت آن به شدت افزایش یابد. همانطور که ماینرهای بیشتری به مراکز داده GMT متصل می شوند، توکن GMT همه شرکت کنندگان در اکوسیستم استخراج gmt را یکپارچه می سازد. پروژه GMT Token روش منحصر به فردی برای سوزاندن توکن های مازاد، ایجاد کرده است که بر قیمت توکن و همچنین پاداش ماینینگ اثر می گذارد.

 

سوزاندن ارز دیجیتال GMT چگونه بر قیمت آن تاثیر می گذارد؟


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.