whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با سایت LunarCrush

1401/12/06 ساعت 08:49


ما در مورد یکی از معتبرترین ارائه دهندگان داده های اجتماعی در جامعه رمزنگاری صحبت می کنیم. روندهای اجتماعی تأثیر قابل توجهی بر قیمت های بازار، به ویژه قیمت ارزهای دیجیتال دارند. تسلط اجتماعی می تواند به دلیل ارتباط مثبت بین روندهای اجتماعی و قیمت کریپتو، قیمت های آتی کریپتو را تا حد زیادی قابل پیش بینی کند. با این حال، پیگیری همه رسانه های اجتماعی در داخل و خارج از جامعه رمزنگاری برای افراد تقریبا غیرممکن است. در نتیجه، این امر منجر به ظهور پلتفرم‌های تحلیل اجتماعی شد. مهمتر از همه این است که چنین پلتفرم هایی فقط بر تحلیل اجتماعی تمرکز نمی کنند، بلکه ابزارها و عملکردهای جامعی را برای تجزیه و تحلیل داده های مالی به طور کلی ارائه می دهند.

موضوع این مقاله LunarCrush به عنوان یکی از متخصصان تحلیل اجتماعی در جامعه کریپتو است. با در نظر گرفتن تعداد زیادی ویژگی و عملکرد LunarCrush، همچنین واجد شرایط است که بهترین پلت فرم تجزیه و تحلیل روندهای اجتماعی در این زمینه باشد. پرشین الیت به شما کمک می‌کند تا احراز هویت بایننس خود را به سادگی انجام دهید، بتوانید به راحتی به خرید تتر بپردازید و همچنین با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال در لحظه عمل کنید.

درباره LunarCrush

 LunarCrush از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل داده‌های ارزهای دیجیتال از ده‌ها منبع استفاده می‌کند تا بینش‌های گران‌قیمتی را که می‌توانید برای تصمیم‌گیری معاملاتی مطمئن و مبتنی بر داده‌ها استفاده کنید، باز کند. 

ویژگی های LunarCrush

 LunarCrush با ویژگی های بسیاری برای روشن کردن دید شما برای تصمیم گیری های تجاری سودآور، ابزارهای تجزیه و تحلیل اجتماعی زیادی دارد که در این بررسی LunarCrush با آنها مواجه خواهیم شد.

داشبورد جامع 

داشبورد LunarCrush شما را قادر می سازد تا با نگاهی گذرا به داشبورد خود به دنبال فرصت های پنهان باشید. در داشبورد LunarCrush خود، می‌توانید نمای وسیعی داشته باشید زیرا خلاصه‌ای از اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال، از جمله روندهای اجتماعی، قیمت‌ ارز دیجیتال ، مبادلات و موارد دیگر را نشان می‌دهد. همچنین با کلیک بر روی هر یک از اطلاعات نمایش داده شده، نمای دقیق دسته نمایش داده می شود.

از داشبورد LunarCrush استفاده کنید تا دیدی جامع از آنچه در حال وقوع است داشته باشید.

از داشبورد LunarCrush استفاده کنید تا دیدی جامع از آنچه در حال وقوع است داشته باشید.

 LunarCRUSH

دسترسی به بیش از 200 میلیون پست اجتماعی جمع‌آوری شده را فراهم می‌کند که همگی بر اساس سکه با استفاده از یادگیری ماشین طبقه‌بندی شده‌اند و در کنار بینش‌های منحصربه‌فرد نمایش داده می‌شوند. LunarCRUSH بیش از 150000 پست اجتماعی را با 20000 لینک در روز جمع آوری می کند.

 هشدارها

 البته، قرار نیست تمام روز را در LunarCrush به دنبال بهترین موقعیت ها بنشینید. با هشدارهای LunarCrush ، می توانید نقاط و موقعیت هایی را انتخاب کنید که می خواهید LunarCrush به شما اطلاع دهد. به این ترتیب، شما هرگز فرصتی را از دست نمی دهید. 

برای بهترین موقعیت ها برای معاملات خود هشدارهایی را اضافه کنید. 

برای بهترین موقعیت ها برای معاملات خود هشدارهایی را اضافه کنید. 

صفحه نمایش

در یک نگاه، می توانید آنچه را که در بازار و رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد مشاهده کنید. با استفاده از صفحه نمایش LunarCrush ، می توانید معیارهای مهم برای همه سکه ها را در یک مکان مشاهده کنید، مانند تغییر قیمت، ارزش بازار، حجم اجتماعی، تعامل اجتماعی و موارد دیگر.

در صفحه نمایش LunarCrush، نمای تمام سکه ها و نحوه عملکرد هر یک را خواهید دید.

در صفحه نمایش LunarCrush، نمای تمام سکه ها و نحوه عملکرد هر یک را خواهید دید.

همچنین، با کلیک بر روی یک سکه، جزئیات بیشتری را در مورد آن سکه ها به شرح زیر دریافت خواهید کرد: 

  • معیارهای کلیدی (امتیاز گلکسی، رتبه جایگزین، رتبه همبستگی). 
  • معیارهای اجتماعی (حجم اجتماعی، مشارکت اجتماعی، و غیره) 
  • معیارهای معاملاتی (کاهش بازار، تسلط بر بازار، نوسانات)

مشاهده معیارهای یک سکه ظاهر و پیش بینی بهتری برای قیمت های آینده می دهد. 

مشاهده معیارهای یک سکه ظاهر و پیش بینی بهتری برای قیمت های آینده می دهد. 

معیارهای کلیدی 

معیارها کلیدی برای بیان عملکرد یک سکه هستند. علاوه بر این، می توانید بر اساس دانشی که از خواندن و مشاهده معیارها به دست آورده اید، سکه ها را مبادله کنید، از آن خارج شوید یا وارد موقعیت شوید. علاوه بر معیارهای متفاوتی که LunarCrush دارد، معیارهای منحصر به فردی نیز دارد تا درهای بیشتری را برای تصمیم گیری های تجاری بهتر باز کند. 

امتیاز گلکسی LunarCrush

یک امتیاز اختصاصی که دائماً یک ارز دیجیتال را با خودش در رابطه با معیارهای جامعه که از سراسر وب به دست می‌آید اندازه گیری می‌کند.هدف امتیاز ارائه یک شاخص پیشرو است که امکان تجارت الگوریتمی را برای سرمایه گذاران نهادی فراهم می کند.

گلکسی اسکور

یک معیار ترکیبی از شاخص‌های ارز دیجیتال است که برای ارتباط و درک سلامت کلی، کیفیت و عملکرد یک پروژه خاص استفاده می‌شود. به طور خلاصه، نشان می دهد که یک سکه چقدر خوب عمل می کند. امتیاز Galaxy همچنین می تواند به عنوان یک سیگنال ارز دیجیتال در هنگام ورود یک پروژه به یک منطقه جدید، از بسیار نزولی تا بسیار صعودی استفاده شود.

LunarCrush  AltRank

طراحی شده برای دسترسی به جامعه یک ارز دیجیتال و جذب و مقایسه آن در کل بازار ارزهای دیجیتال. 

امتیاز همبستگی

اندازه گیری قدرت همبستگی بین داده های LunarCrush و قیمت سکه در طول زمان.

رتبه همبستگی

با اندازه گیری قدرت همبستگی بین داده ها و قیمت سکه در طول زمان محاسبه می شود.  به عنوان مثال، در گلکسی اسکور، اگر امتیاز قیمت، امتیاز احساسات و امتیاز مشارکت اجتماعی همگی به طور همزمان افزایش می‌یابند، امتیاز همبستگی نیز شروع به افزایش می‌کند. اگر هیچ یک از مکانیسم‌های امتیازدهی ما با هم در جهتی حرکت نکنند، امتیاز همبستگی به سمت مرکز یا 2.5 خواهد بود.

Portfolio

نه تنها اینکه شما می توانید تمام معیارهای سکه ها و روندهای اجتماعی را مشاهده کنید، بلکه نمونه کارها خود را ردیابی می کنید، دارایی های خود را اضافه می کنید و آنها را در نمودارهای دقیق مشاهده می کنید.

می‌توانید نمونه کارها خود را در LunarCrush مشاهده کنید تا ببینید وضعیت شما چگونه است.

می‌توانید نمونه کارها خود را در LunarCrush مشاهده کنید تا ببینید وضعیت شما چگونه است.

 فیدها (feeds)

در برگه فیدهای LunarCrush، می ‌توانید کلمات پرطرفدار را در زمینه رمزنگاری مشاهده کنید، همچنین غالب‌ترین کلمات را در روندهای اجتماعی کریپتو مشاهده کنید، که منجر به پیش‌بینی قیمت‌های آینده می‌شود. علاوه بر این، توییت‌هایی را از سکه‌های مختلف مشاهده خواهید کرد.

با فیدهای LunarCrush، متوجه خواهید شد که در رسانه های اجتماعی کریپتو چه اتفاقی می افتد.

با فیدهای LunarCrush، متوجه خواهید شد که در رسانه های اجتماعی کریپتو چه اتفاقی می افتد.

اینفلوئنسرها 

همه ما دیده ایم که چگونه ایلان ماسک تنها با استفاده از توییتر خود می تواند بازار را کنترل کند. در تب اینفلوئنسرهای LunarCrush، می‌توانید جدیدترین توییت‌های اینفلوئنسرهای کریپتو را در یک مکان بخوانید. علاوه بر این، می توانید تغییرات را قبل و بعد از هر توییت مشاهده کنید.

بدانید که چگونه اینفلوئنسرها قصد دارند تنها در یک برگه بر بازار تأثیر بگذارند.

بدانید که چگونه اینفلوئنسرها قصد دارند تنها در یک برگه بر بازار تأثیر بگذارند.

LunarCRUSH داده‌های مربوط به اینفلوئنسرها، فعالیت اینفلوئنسرهای اجتماعی و تعامل، فراوانی و تأثیر آنها را در هزاران ارز دیجیتال جمع‌آوری می‌کند. 

سکه ها را مقایسه کنید

فرض کنید بین دو سکه گیج شده اید، نه بیشتر از آن. شما می توانید معیارهای سکه های مختلف را برای تصمیم گیری بهتر مقایسه کنید.

می توانید معیارهای سکه را در LunarCrush مقایسه کنید تا تصمیمات معاملاتی بهتری بگیرید.

می توانید معیارهای سکه را در LunarCrush مقایسه کنید تا تصمیمات معاملاتی بهتری بگیرید.

LunarCrush از بیش از 2000 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. و به فرد این امکان را می دهد تمام معیارهای جمع آوری شده را در کنار یکدیگر روی سکه ها مقایسه و به اشتراک بگذارد تا مشخص شود کدام سکه ها عملکرد بهتری دارند.

قیمت گذاری 

 LunarCrush برنامه های مختلفی برای کاربران مختلف دارد. با این حال، به نظر می رسد که طرح رایگان آن اکثر عملکردهای مهم را دارد.

 LunarCrush همچنین دارای برنامه های متفاوتی است تا برای کاربران مختلف با اهداف مختلف مناسب باشد.

 LunarCrush همچنین دارای برنامه های متفاوتی است تا برای کاربران مختلف با اهداف مختلف مناسب باشد.

مزایا و معایب LunarCrush

به عنوان آخرین تحلیل اونارو کراش( LunarCrush ) به بررسی مزایا و معایب آن می پردازیم.

مزایا

  • تحلیل دقیق داده ها.
  • تحلیل اجتماعی.
  • متریک های جدید 
  • ردیابی نمونه کارها.

معایب

  • بدون ویرایش نمودار.
  • گزینه های جایگزین. 

سوالات متداول 

LunarCRUSH از چه معیاری برای انتخاب سکه هایی برای نمایش استفاده می کند؟ 

ماموریت LunarCRUSH ارائه بینش های انسان محور در زمان واقعی برای مصرف کنندگانی است که به دنبال تجزیه و تحلیل و تجارت ارزهای دیجیتال هستند. برای معامله هر چیزی، سکه ای که می خواهید معامله کنید باید دارای بازار باشد. یک بازار باید حجم معاملات داشته باشد. اگر سکه مورد نظر شما دارای چندین روز حجم تراکنش بسیار کم است، به احتمال زیاد دیگر داده ها در LunarCRUSH نمایش داده نمی شود. 

چرا LunarCRUSH استیبل کوین ها را نمایش می دهد؟ 

استیبل کوین ها بخشی از بازار ارزهای دیجیتال هستند، بنابراین LunarCRUSH استیبل کوین ها را به عنوان بخشی از اکوسفر داده ها نشان می دهد. و همچنین برخی از کاربران زمانی که در یک مجموعه داده قرار می گیرند، از استیبل کوین ها در شیوه های معاملاتی خود استفاده می کنند. در بین استیبل کوین ها مهم ترین و با ثبات ترین آن تتر است که برای خرید آسان و مطمئن آن در ایران می توانید به بخش خرید تتر سایت پرشین الیت مراجعه کنید‌.

اینفلوئنسرها در LunarCRUSH چگونه تعیین می شوند؟ 

همه اینفلوئنسرها با معیارهای یکسانی سنجیده می شوند که شامل فالوورها، پاسخ ها، علاقه مندی ها و ریتوییت ها می شود. معیارها در تمام پست های جمع آوری شده در طول بازه زمانی انتخاب شده ارزیابی می شوند. تأثیر واقعی در طول زمان متفاوت خواهد بود و به فعالیت کاربر بستگی دارد

پیش بینی ها در LunarCRUSH چقدر دقیق هستند؟

 LunarCRUSH در مورد قیمت های آینده پیش بینی نمی کند. کاری که انجام می‌دهد این است که داده‌ها و بینش‌هایی را با سرعتی که برای انسان‌ها قابل جمع‌آوری نیست، به شما ارائه کند و با حذف همه هرزنامه‌ها و داده‌های ناچیز، داده‌ها را فقط به بینش‌های واقعی انسانی تقلیل دهد. سپس این داده ها را در نظر می گیرید و دیدگاه خود را فرموله می کند. 

نتیجه گیری

در نتیجه، بررسی LunarCrush با ویژگی‌های مهم مختلف مانند تجزیه و تحلیل روند اجتماعی و معیارهای مختلف و موارد دیگر، به شما ارائه شد.

ممکن است برخی افراد  نحوه کار LunarCrush را دوست نداشته باشند. برای این منظور، ما بهترین جایگزین ها را برای LunarCrush معرفی می کنیم که ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی را ارائه می دهند. برای افرادی که به دنبال تجزیه و تحلیلی دقیق از روند بازار هستند پرشین الیت با فروش اندیکاتور VIP خود به کمک سرمایه‌گذاران آمده است. همچنین برای افرادی که کار با اندیکاتور ها را دشوار می دانند، گروه ارز دیجیتال پرشین الیت با ارائه سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز معتبر و مطمئن به معامله‌گران برای داشتن معامله موفق و پرسود کمک می کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.