whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Manchester City Fan Token و توکن (CITY)

1402/05/19 ساعت 16:43


در این مقاله با ارز دیجیتال هواداران منچستر سیتی و توکن اختصاصی آن به نام سیتی (CITY) آشنا می‌شویم. توکن CITY به شما قدرت می‌دهد تا به شهروندان (Citizens) کمک کنید تصمیمات درست را بگیرند، تجربیات VIP را تجربه کنید، محصولات رسمی را به دست آورید و خیلی از مزایای دیگری که وجود دارد.

تیم هواداران Manchester City چنین می‌گوید: « ما هیجان‌زده‌ایم که ارز دیجیتال جدید هواداران منچستر سیتی را راه‌اندازی کنیم. چیزی که فرصت دیگری را برای هوادارانمان در سراسر دنیا فراهم می‌کند تا به باشگاهی که دوست دارند، نزدیک‌تر شوند. هواداران به مسابقات فوق‌العاده و تجربیات VIP دسترسی خواهند داشت و قادر به رای دادن در ابتکارات باشگاه خواهند بود.» جایی که استفان سیپلیک، معاون ارشد فروش شراکت‌های جهانی، گروه فوتبال شهر است.

زمانی ناب و گرانبها به دست آمده است! پرشین الیت، قطب نورانی دنیای بهترین کانال سیگنال‌ ارز دیجیتال با بازوهای باز برای استقبال از شما آماده است. در این فضای منحصر به فرد، سیگنال‌ فیوچرز و کانال سیگنال فارکس از 180 منبع برتر و پیشرو جهان، چون دوره‌های طلایی در انتظار شما هستند.

اما سفر شما تنها با دسترسی به این سیگنال‌ها پایان نمی‌پذیرد. با همراهی ما، در مسیری آموزشی و راهنمایی حرفه‌ای از احراز هویت بایننس و یا کوکوین گرفته تا بهینه‌سازی استراتژی‌های سبدگردانی و افزایش بهره‌وری، قدم خواهید زد. دریچه‌ای به جهانی جدید با پرشین الیت باز کنید.

بیشتر از یک هوادار باش!

ارز دیجیتال هواداران به شما قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات گرفته شده در دفتر مرکزی منچستر سیتی در منچستر را می‌دهد و می‌توانید برخی از تصمیماتی که هواداران تیم‌های دیگر از پیش تأثیر گذاشته‌اند روی Socios.com ببینید.

  • طراحی دیوار هواداران

هوادارانی که مالک توکن CITY هستند، طراحی یک دیوار هواداران را که در ومبلی برای اولین مسابقه فصل 21/22 نصب شد، انتخاب کردند. منچستر سیتی از دارندگان رمز هواداران خواست تا بهترین لحظه فصل را انتخاب کنند که به یک تصویر تبدیل شد و به هر شرکت‌کننده نظرسنجی فرستاده شد. یک عکس با جام لیگ برتر در مکانی که گل زده شده بود، توسط مالکین توکن انتخاب شد.

چرا باید توکن CITY را داشته باشم؟

مزایای خوبی وجود دارد تا شما توکن سیتی را خریداری کنید.

  • سهم تأثیرگذاری تیم خود را داشته باشید.
  • روی صندلی رانندگی بنشینید و تصمیمات درست بگیرید.
  • رویاهای خود را با پاداش‌های فوق‌العاده به واقعیت تبدیل کنید.
  • به یک جامعه از هواداران فوق‌العاده بپیوندید.
  • به منظور برنده شدن در پاداش‌های VIP بپیوندید

توکن هواداران به شما قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات گرفته شده در دفتر مرکزی منچستر سیتی در شهر منچستر را می‌دهد.

نگاهی به آنچه ممکن است از دست بدهید، بیندازید!

  • دسترسی مهمان‌نوازی VIP به ورزشگاه اتیهاد (Etihad)
  • قهرمانان خود را ملاقات کنید.
  • کالاهای امضاء شده و بیشتر
  • ارز هواداران CITY در اپلیکیشن Socios.com موجود است.

چه کسانی پشت ارز دیجیتال Manchester City Fan Token هستند؟

آنها Socios.com هستند، خالق توکن هواداران. اپلیکیشن جامع آنها به هواداران منچستر سیتی اف.سی. در سراسر جهان پلتفرمی می‌دهد تا بی‌سابقه با تیم تعامل کنند و بر آن تأثیر بگذارند. توکن CITY برای همه است، فرقی ندارد کجا کجا هستید، اگر قلب شما به رنگ قرمز می‌زند، صدای شما شنیده می‌شود و شور و شوق شما شناخته می‌شود.

توکن CITY منقضی نمی شود! سی تی برای تمام عمر است

زمانی که ارز هواداران را به دست می‌آورید، آن‌ها برای استفاده‌ مکرر به شما تعلق دارند. حتی پس از رای‌های متعدد و پاداش‌های هوادار، شما همچنان تمام توکن هواداران هستید. CITY خود را نگه می‌دارید و نیازی به اشتراک مجدد هفتگی، ماهانه یا سالانه نیست.

توکن CITY چیست؟

CITY نام تنها توکن هوادار رسمی باشگاه فوتبال منچستر سیتی است. توکن‌های هوادار دارایی‌های دیجیتالی هستند که هرگز منقضی نمی‌شوند. به آن‌ها فکر کنید مانند عضویت سنتی خود، فقط با حق رای دادن در تصمیمات رسمی باشگاه، دسترسی بی‌نظیر به تیم شما و تجربیات بی‌نظیری که فقط یک بار در زندگی رخ می‌دهد. هیچوقت ذهنتان را درگیر نکنید. به آن‌ها به عنوان یک عضویت سنتی فکر نکنید.

چگونه می‌توانم توکن CITY خریداری کنم؟

شما می‌توانید با فقط یک رمز هوادار $CITY شروع به تأثیر گذاری بر تیم کنید و در پاداش‌های هوادار شرکت کنید. با این حال، برخی پاداش‌های منحصر به فرد ممکن است نیاز به بیش از یک توکن داشته باشند تا بتوانید وارد شوید.

تصمیمات هواداران توکن CITY

باشگاه فوتبال منچستر سیتی از اپلیکیشن Socios.com به عنوان یک پلتفرم برای دارندگان رمز هواداران استفاده خواهد کرد تا نظرات خود را در مورد تصمیمات رسمی باشگاه بیان کنند. نظرسنجی‌هایی که انجام می‌شود توسط باشگاه است، اما تصمیمی که توسط هواداران گرفته می‌شود نهایی است.

در گذشته، دارندگان رمز هواداران سایر باشگاه‌ها در مورد مجموعه‌ای از مسائل از جمله طراحی لباس‌ها، طراحی اتوبوس‌ها، شعار رسمی تیم و حتی ترکیب اصلی XI رای داده‌اند!

شما می‌توانید توکن هوادار CITY را مستقیماً از اپلیکیشن Socios.com با استفاده از توکن CHZ، ارز درون برنامه، خریداری کنید.

به CHZ فکر کنید مانند یک ارز خارجی وقتی به تعطیلات می‌روید. ابتدا CHZ را می‌خرید، سپس به سادگی آن‌ها را به توکن هواداری CITY تبدیل می‌کنید. می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری یا کارت بانکی خود CHZ را خریداری کنید.

چند بار می‌توانم رای دهم؟

شما فقط می‌توانید برای هر نظرسنجی یک بار رای دهید، اما وزن رای شما بر اساس تعداد رمزهای هواداری تعیین می‌شود. برای مثال، اگر 10 توکن هوادار دارید، رای شما به عنوان 10 رای شمرده می‌شود. هر نظرسنجی با تعدادی معینی از توکن‌های هواداری که توسط باشگاه تعیین می‌شود، محدود می‌شود.

پاداش‌ توکن سیتی CITY

دارندگان توکن هواداری CITY به تمام بازی‌های لیگ خانگی، جام و مسابقات اروپایی دسترسی ویژه خواهند داشت. اما این فقط ابتدای کار است. از یادگاری‌های امضاء شده تا تماشای یک بازی با افسانه مورد علاقه‌ خود یا پرواز با تیم به یک بازی خارج از خانه، واقعاً مرز هیچ چیزی نیست.

شما می‌توانید با شرکت در مسابقات، بازی‌ها و تصمیمات باشگاه در اپلیکیشن Socios.com پاداش هوادار را کسب کنید. به Socios.com بپیوندید زیرا هزاران هوادار از سراسر دنیا را که در اپلیکیشن Socios.com تأثیر می‌گذارند، بازی می‌کنند و برنده می‌شوند، به اختیارات خود بیافزایید.

کلام آخر

توکن‎‌های هواداری یک نوع توکن ابزاری هستند. آن‌ها با مبادله توکن پایه ارز چیلیز Chiliz یعنی (CHZ) به دست می‌آیند که می‌تواند پس از دانلود درون برنامه Socios.com خریداری شود. قبل از استفاده از دارایی‌های ارزهای پایه در نظر بگیرید که ارزش آن‌ها ممکن است پایین یا بالا برود.

پرشین الیت، نه فقط یک نام، بلکه فانوس جادویی به دنیای ارز دیجیتال است. شما در آستانه‌ ورود به گنج سیگنال‌ ارز دیجیتال قرار دارید، جایی که هر گوشه‌ آن با اطلاعات ارزشمند پر شده است. با ما همراه شوید و از گنجینه‌ای از سیگنال‌ فیوچرز و کانال سیگنال فارکس جهانی بهره‌مند شوید.

ولی سفر ما اینجا به پایان نمی‌رسد، چرا که هر قدم با ما، یک قدم به سوی افق‌های جدید است! مشاوره تخصصی بازار های مالی ما از هر سطحی که باشید، آماده همراهی با شما هستند، از اولین گام‌ها در احراز هویت بایننس یا کوکوین تا استراتژی‌های پیشرفته‌ی سبدگردانی. پرشین الیت، پله‌ای است به سمت فضای بی‌پایان موفقیت‌ها در دنیای دیجیتال. در کنار ما، هر روز، یک فصل جدید از کتاب موفقیت خود را بنویسید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.