whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

گزارش‌ها حاکی از این است که ماینرهای بیت کوین کل برداشت ماه می خود را فروخته‌اند.

1401/04/01 ساعت 21:13


ماینرهای بیت کوین ادامه فعالیت خود را بسیار سخت می‌یابند زیرا هزینه تولید از سود بیشتر شده است. گزارش اخبار حاکی از این است که استخراج‌کنندگان بیت کوین کل محصول ماه می خود را فروخته‌اند.

ماینرها در ماه می امسال دست به فروش زده‌اند.

ماینرها در ماه می امسال دست به فروش زده‌اند.

بازار کریپتوکارنسی در هفته اول ژوئن وارد فاز فروش شد و شرایطی را در بازار مشاهده کرد که درآن اکثر ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد در 4 سال گذشته سقوط کردند.

همچنین بدتر شدن شرایط بازار بر سودآوری استخراج بیت کوین (BTC) تأثیر منفی گذاشته و ماینرها را مجبور به نقد کردن دارایی‌های بیت کوین خود کرده است.

داده‌های جدید مربوط به تحقیقات آرکین (Arcane) نشان می‌دهد که شرکت‌های عمومی استخراج بیت‌کوین صد درصد از تولید بیت‌کوین خود را در ماه می را در مقایسه با بیست تا چهل درصد معمول قبلی فروخته‌اند. 

در چهار ماه اول سال 2022، شرکت‌های استخراج عمومی بیت کوین سی درصد از تولید استخراج شده خود را فروختند که در ماه می سه برابر افزایش یافت و انتظار می‌رود در ماه ژوئن حتی بیشتر از این مقدار نیز، افزایش یابد.

نمودار میزان فروش ماینرها در سال 2022

نمودار میزان فروش ماینرها در سال 2022

در حالی که ماینرهای عمومی بیت کوین تنها تا بیست درصد از کل نرخ هش شبکه را تشکیل می‌دهند، رفتار آنها اغلب منعکس‌کننده احساسات ماینرهای خصوصی نیز هست.

ماینرها در مجموع هشتصد هزار بیت کوین در اختیار دارند که آنها را به یکی از بزرگترین نهنگ‌های بازار تبدیل می‌کند. از این میان، استخراج‌کنندگان عمومی چهل و شش هزار بیت کوین در اختیار دارند و سرخوشی فروش آنها می‌تواند قیمت را بیشتر از این پایین بیاورد.

این وضعیت در ماه ژوئن بدتر شد و قیمت بیت کوین به زیر بالاترین سطح یعنی بیست هزار دلار در سال 2017 سقوط کرد که پایین‌ترین قیمت چهار ساله جدید یعنی17783 دلار را ثبت کرد. 

ماینرهای بیت کوین و جریان تبادل

ماینرهای بیت کوین و جریان تبادل

جریان تبادل ماینر، معیار داده‌ای است که نشان می‌دهد حجم بیت کوین ارسال شده توسط ماینرها به صرافی‌ها در ماه ژوئن به بالاترین حد خود و به سطحی رسیده که از ژانویه 2021 مشاهده نشده است. طبق گزارش کوین تلگراف، نسبت جریان ماینرهای بیت کوین به مبادله زمانی که قیمت بیت‌کوین به زیر بیست و یک هزار دلار برسد، به بالاترین حد خود در هفت ماه اخیر رسیده است. کاهش قیمت BTC بسیاری از ماشین‌های استخراج را بی‌سود کرده و ماینرها را مجبور به ترک بازار کریپتو کرده است.

قیمت هش بیت کوین

قیمت هش بیت کوین

قیمت هش بیت کوین یک معیار استخراج است که درآمد ماینر را بر اساس هر ترا هش نشان می‌دهد. این مقدار متوسط به حسب ارز فیات، پاداش روزانه‌ای است که یک ماینر به ازای هر محاسبه تراهش دریافت می‌کند که به پایین‌ترین سطح یک سال و نیم اخیر رسیده است.

بیت‌کوین هش ریبون (شاخصی که تلاش می‌کند تا دوره‌هایی را شناسایی کند که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در مضیقه هستند و ممکن است تسلیم شوند.) از حد مشخص آن عبور کرده است و نشان می‌دهد بسیاری از ماینرها به دلیل عدم سودآوری، ماشین‌های خود را از برق جدا می‌کنند.

بیت کوین: هش ریبون

بیت کوین: هش ریبون

در زمان کاهش قیمت بیت کوین و بحران ماینرها، بسیاری بر این باورند که این کاهش قیمت یک سیگنال قوی برای کف قیمت است، به خصوص زمانی که ماینرها شروع به تسلیم شدن می‌کنند.

⚠️نشانگر هش ریبون: ماینرهای $BTC در حال تسلیم شدن هستند⚠️

این سیگنال پریشانی نه روز پیش رخ داد که احتمالاً نشان‌دهنده نزدیک شدن به کف قیمت است!

«وقتی ماینرها تسلیم می‌شوند، احتمالاً قوی‌ترین سیگنال برای خرید بیت‌کوین است.»

بیت کوین مجدداً به زیر بیست و یک هزار دلار سقوط کرد. در زمان انتشار این مطلب کمی بالاتر از بیست هزار دلار معامله شده و طی بیست و چهار ساعت گذشته شاهد کاهش شش درصدی بوده است.

منبع : کوین تلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.