whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

توکن بندی در تحلیل کیفری

1402/04/03 ساعت 22:51


گروه مجمع جهانی توکن: تجزیه و تحلیل کیفری می‌تواند از توکن‌بندی بهره‌برداری کند. منگ چان شو از RAK DAO، اعضای جامعه را تشویق کرد تا با وجود چالش‌هایی که در پذیرش توکن‌بندی وجود دارد "به ساخت و ساز ادامه دهند".

در یک گروه مجمع در مورد اقتصاد توکن‌بندی در رویداد World Token Summit 2023 در دبی، شرکت‌کنندگان درباره این صحبت کردند که چگونه با استفاده از ابزارهایی مانند پیگیری آدرس و تجزیه و تحلیل کیفری، پذیرش توکن‌بندی می‌تواند به مرحله بعدی توسعه یابد.

در این رویداد، سایت Cointelegraph با جرمی فیرستر، رئیس جهانی همکاری‌ها در بنیاد کاردانو؛ منگ چان شو، رئیس توسعه کسب و کار در Ras Al Khaimah Digital Assets Oasis (RAK DAO)؛ و الیس وانگ، که با تیم اجرایی و مشاوران در دفتر خصوصی شیخ سعید بن احمد المکتوم همکاری می‌کند، صحبت کرد.

این گروه به موضوعات مختلف مرتبط با توکن‌بندی پرداختند، از جمله مزایایی که با تجزیه و تحلیل دارایی‌ها و چالش‌هایی که سازمان‌ها ممکن است در محیط توکن‌بندی با آن روبرو شوند.

بحث گروهی در مورد توکن‌بندی در مجمع جهانی توکن

با شروع بحث، فیرستر برجسته کرد که مزایای توکن‌بندی در ایجاد سودمندی و کاربرد قرار دارد. طبق گفته این مدیر عالی، توکن‌بندی ارزش را از طریق فراهم کردن یک ابزار برای دسترسی، توزیع و تجزیه و تحلیل دارایی‌ها به ارمغان می‌آورد. او توضیح داد:

"آنچه توکن‌بندی نمایش داده آن است که این قابلیت را برقرار می کند تا هویت دیجیتال یک دارایی مالکیتش و ارزشی که دارد و تاریخچه آن را ثبت کند."

وانگ، که قبلاً در بخش بانکداری فعالیت می‌کرده است، با اشاره به موضوع، برجسته کرد که مزایای اصلی توکن‌بندی شفافیت و امنیت هستند که ویژگی‌های ذاتی بلاکچین هستند. با قرار دادن سوابق در بلاکچین، این مدیر معتقد است که توکن‌بندی دارایی‌های واقعی به طبیعت خود، مزایای مختلفی می‌بخشد، مانند انعطاف پذیری که توسط قراردادهای هوشمند به ارمغان می‌آید.

بعد از بحث در مورد مزایا، وانگ همچنین چالش‌هایی را که سازمان‌ها در حین ناوبری در موج توکن‌بندی با آن روبرو می‌شوند، بهره‌برداری کرد. طبق گفته وانگ، با وجود تعداد زیادی فناوری در حال ظهور، دنبال کردن آخرین تحولات سخت است.

علاوه بر این، تدابیری مانند شناخت مشتری (KYC) و شناخت معامله، که تضمین می‌کنند که منابع مالی از منابع غیرقانونی نیستند، یک لایه دیگر را به چالش‌های مختلفی که در این زمینه باید با آن‌ها برخورد شود، افزوده می‌کنند. با این حال، وانگ هنوز هم اعتقاد دارد که توکن‌بندی فرصت بزرگی برای صنایع مختلف ارائه می‌دهد.

در ادامه بحث، فیرستر گفت که تجزیه و تحلیل کیفری می‌تواند به پذیرش توکن‌بندی در مقیاس بزرگ کمک کند. این مدیر گفت که حوزه‌ای به نقطه‌ای رسیده است که پیگیری آدرس‌ها به موجودیت‌های بسیار بزرگ امکان‌پذیر است. او توضیح داد که:

"امرمهم همه قوانینی است که باید چند معامله قبلی را بررسی و تحلیل کنند تا از پاک و شفاف بودن این اموال برای استفاده کردن در یک مدل مالی و تجاری مطمئن شوند."

فیرستر برجسته کرد که با این توضیح، سوال پیش می‌آید: "چه اطلاعاتی باید به دارایی‌های توکنیزه وارد شود تا با قوانین سازگار باشند؟

" به عنوان مثال، سخنران در مورد ارتباط توکن‌ها با املاک و مستغلات حرف زد و گفت که باید یک راهی وجود داشته باشد که در زنجیره ای، بتوان تشخیص داد که آیا یک دارایی واقعی  هستند و به یک دارایی خارج از بلاکچین مرتبط است یا خیر. او گفت: "بنابراین وقتی از امضا دیجیتالی صحبت می‌کنیم، باید یک راه حل هویت جاسازی شده وجود داشته باشدکه بخشی از KYC باشد."

در همین حین، شو با سایر سخنرانان موافقت کرد. این مدیر در مورد آن صحبت کرد که جامعه باید در حین برخورد با توکن‌بندی روی چه مواردی تمرکز کند. او گفت:

"شما باید اطمینان داشته باشید که توکن برای یک هدف خاص به کار می‌رود." وی بیان کرد که ضروری است از آن هدف آگاه باشیم. شو همچنین به جامعه تشویق کرد که با وجود چالش‌هایی که ممکن است در مسیر توکن‌بندی با آن روبرو شوند، فقط "به ساخت و ساز ادامه دهند".

خدمات پرشین الیت

در پرشین الیت، علاوه بر ارائه معتبرترین اخبار روز، خدمات متنوعی ارائه می‌دهیم. این خدمات شامل سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز، ، احراز هویت بایننس و سایر سیگنال ارز دیجیتال می‌باشد. ، در کانال سیگنال ارز دیجیتال با ارائه تحلیل‌های بازار و نشانه‌های معاملاتی، به شما کمک می‌کند تصمیمات بهتری در خرید و فروش بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.