whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز QOM

1401/05/03 ساعت 12:28


شیبا (Shiba) تلنگر و تهدیدی برای دوج (Doge) بود و حالا این QOM شکارچی شیبا است که تلنگر و تهدیدی برای شیبا محسوب می‌شود. اين شعار پلتفرم است: «توصیه می‌کنیم همین حالا این ارز را خریداری کرده و نگه دارید. زیرا گرفتن شیبا آسان نخواهد بود، اما ما به کمک یکدیگر به آنجا خواهیم رسید. پس از خرید كم، به تلگرام بپیوندید. شما جزئی از تیم هستید. بله، ما همه كم هستیم و همه از یک تیم هستیم. هزار گل باید شکوفا شود و همه ما باید به سهم خود این کار را انجام دهیم.»

Bird of Prey - soaring high above all with a mission to seek and destroy Shiba

كم (QOM) قدرتمند است.

در این جا نیز، درست مثل شیبا، هیچ توکن تیمی وجود ندارد. اگر می‌خواهید کاری را انجام دهید، آن را انجام دهید، اگر کسی درخواست کمک کرد، می‌توانید به او بگویید که شیبا هرگز برای چیزی پول نداده است. به فرآیند اعتماد کنید. تلنگر شیبا دست‌های الماس را می‌گیرد. با QOM کوته فکر نباشید، زیرا راه درازی در پیش است. نپرسید که كم (QOM) چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد، بپرسید که شما چه کاری می‌توانید برای كم انجام دهید. QOM این کار را با یک قرارداد و یک گروه شروع کرد، اما واقعاً به شما نیز بستگی دارد که ببینید چه چیزی می‌توانید اضافه کنید. برای وعده غذاییتان کار کنید، آنچه را که می‌توانید اضافه کنید و به دوستانتان خود بگویید. كم یک ارتش کوچک و جدید است و این به معنی مزیت است. پس این سه مرحله آسان را به عنوان نحوه مشارکت و پیوستن به تلگرام عملی کنید: 

 

  • 1.     توکن كم (QOM) را خریداری کنید. كم یک توکن با استاندارد ERC20 است که در بلاکچین اتریوم، همان SHIB موجود قرار دارد. فقط مراقب باشید تا از لینک‌های رسمی خرید کنید و بررسی کنید که قرارداد درستی دارید.
  • 2.     توکن شیبا (SHIB) را تعویض کنید. بهترین و سریع‌ترین راه برای تغییر بازار شیبا (Shiba) این است که تمام SHIB خود را با QOM تعویض کنید. با کمک یونی سواپ (Uniswap) می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.
  • 3.     به جامعه كم بپیوندید. جامعه همه چیز است. باید مانند شیبا درگیر جامعه باشید. پروژه كم (QOM) صددرصد غیرمتمرکز و جامعه محور است و شما در حال حاضر در تیم حضور دارید.

 

به قم (QOM) بپیوندید.

به كم (QOM) بپیوندید.

شکارچی شیبا

یک هدف: شکار بازار شیبا (SHIB) برنامه این است که همه ما با هم موفق خواهیم شد. (WAGMI) شیبا خودش این شرایط را ساخته است، دوج را برگرداند و به آن‌هایی که شیبا را تا پایان عمرش به دست آوردند تبریک می‌گویم زیرا به زودی خواهند فهمید که طعمه بودن به جای شکارچی بودن چگونه است. اکنون ما سرنوشت خود را می‌نویسیم. اکنون به کسانی که خوب عمل کردند تبریک می‌گوییم، خالصانه می‌گوییم آن‌چه به ارزش صدها میلیون دلار در ازای این سکه فروختند، نتیجه‌بخش است. در حالی که همه فکر می‌کردند این شیبا است که ارزشمند است ولی باید بدانید که شیبا به عنوان سگ فقط می‌خوابد، باید به بقیه فرصت‌ها فکر کنیم. 

قم مأموریت دارد شیبا را شکار کند.

کم مأموریت دارد شیبا را شکار کند.

اما کسانی که هنوز موفق به خرید نشده‌اند، باید چه کاری انجام دهند؟ آیا باید یک سکه 10 تاپ را در بالای صفحه خریداری کرد و یا با این امید که در یک هفته خوب 5 درصد دیگر افزایش یابد، منتظر ماند و یا بی‌وقفه برای آن، گوهر بعدی را شکار کرد؟ ما باید به فرآیند اعتماد کنیم. اکنون زمان ما فرا رسیده است. اما برای این‌که این کار عملی شود، همه ما باید به این شعار پایبند باشیم: «به فرآیند اعتماد کنید.» همانطور که یک روح عاقل زمانی گفت: «برای مرد بودن، باید یک مرد را شکست داد.» از این رو كم ( QOM) متولد شده است. اين شعار گروه كم است: «همین حالا این ارز را خریداری کرده و نگه دارید.»

نابودی شیبا (SHIB)

نابودی شیبا (SHIB)

در حال حاضر درباره توکنومیک كم باید بگوییم که در همه بخش‌های مهم مانند تیم، خزانه داری، مشاوران، استراق سمع‌، بازاریابی، پیش فروش در اولین قدم هستیم و صفر درصد از هر کدام از این بخش‌های پروژه پیش رفته است. ولی از نظر عمومی بودن به جرأت می‌گوییم که این توکن 100% عمومی است و هدف متمرکز لیزری برای شکار و نابودی شیبا (SHIB) دارد.

توکن كم ( QOM) صد در صد به شکل غیرمتمرکز توزیع شده است. نماد آن $QOM است. شیبا به شکار دوج پرداخته است و حالا ما هستیم که شیبا را شکار می‌کنیم. پس حالا این ارز را خریداری کرده و نگه دارید. همیشه به یاد داشته باشید که قم یک پرنده شکاری قدرتمند است که بیش از هر چیز اوج می‌گیرد و مأموریت دارد شیبا را جستجو کرده و نابود کند.

اگر شما هم به فکر سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال هستید، برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال به گروه VIP بپیوندید و با دریافت کانال سیگنال ارز دیجیتال احتمال موفقیت خود را در این بازار بالاتر ببرید.

 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.