whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ByBit برای ابزارهای معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی به ChatGPT متصل می‌شود.

1402/03/25 ساعت 19:25


ByBit برای ابزارهای معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی به ChatGPT متصل می‌شود. ToolsGPT داده‌های بازار ByBit را با هوش مصنوعی ChatGPT تطبیق می‌دهد تا تجزیه‌وتحلیل فنی، داده‌های قیمت و معیارهای معاملاتی را تولید کند.

صرافی ارزهای دیجیتال ByBit به دنبال استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای ارائه مجموعه‌ای از ابزارها و معیارهای معاملاتی جدید برای کاربران از طریق ادغام با ChatGPT خواهد بود.

چت‌بات مدل زبان گسترده تحسین شده OpenAI توسط صنایع بی‌شماری برای ارائه راه‌حل‌ها و خدمات نوآورانه استفاده شده است. فضای معاملات ارزهای دیجیتال می‌تواند از این سرویس بهره‌مند شود زیرا ByBit از پیشنهادهای مبتنی بر هوش مصنوعی خود برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال با استفاده از صرافی مستقر در دبی رونمایی می‌کند.

ByBit's ToolsGPT فناوری یادگیری ماشین ChatGPT را با داده‌های بازار صرافی ترکیب می‌کند تا تجزیه‌وتحلیل فنی، داده‌های قیمت و معیارها را ارائه دهد. این ادغام همچنین به ToolsGPT اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های سفارشی به درخواست‌های معامله‌گران را تولید کند.

این صرافی پیشنهاد جدید را برای ارائه بینش و پیش‌بینی سناریوهای مختلف معاملات ارزهای دیجیتال به نمایش می‌گذارد. ToolsGPT قادر خواهد بود روند قیمت را بر اساس داده‌های بازار برای تعدادی از ارزهای دیجیتال تجزیه‌وتحلیل کند.

به گفته ByBit، این شامل ارائه روند قیمت برای مجموعه‌ای از توکن‌ها و درنظرگرفتن شاخص‌های فنی برای پیش‌بینی حرکات بازار در آینده است. این سرویس برای پاسخگویی به معامله‌گران با سطوح مختلف تجربه تنظیم شده است و برای همه کاربران صرافی آزادانه قابل‌دسترسی است.

بیانیه‌ای از بن ژو، مدیرعامل ByBit، ادغام ChatGPT را به‌عنوان یک حرکت نوآورانه با هدف کمک به معامله‌گران در تصمیم‌گیری آگاهانه بر اساس داده‌های بازار تاریخی و بلادرنگ و توصیه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برجسته کرد:

« با ادغام ChatGPT در Bybit Tools، می‌توانیم در هنگام تصمیم‌گیری به کاربران اطلاعات جامع‌تری ارائه دهیم ToolsGPT.گواهی بر تعهد ما به توانمندسازی معامله‌گران با ابزارها و بینش‌های پیشرفته است. »

ByBit تنها صرافی ارز دیجیتال نیست که با استفاده از ChatGPT کاوش کرده است تا بینش منحصربه‌فردی را در مورد قیمت‌های توکن، حرکات بازار و پروژه‌ها به کاربران ارائه دهد.

Crypto.com دستیار کاربر مبتنی بر ChatGPT خود را با نام Amy در می 2023 راه‌اندازی کرد، درحالی‌که بایننس ربات چت OpenAI را در پلتفرم آکادمی بایننس خود ادغام کرد تا از پایگاه‌داده مقالات و اطلاعات خود در اکوسیستم گسترده‌تر وب 3 پاسخ‌هایی ایجاد کند.

OKX صرافی دیگری است که پس از ادغام ابزارهای هوش مصنوعی EndoTech برای تجزیه‌وتحلیل نوسانات بازار و فرصت‌های تجاری، پتانسیل هوش مصنوعی را بررسی می‌کند.

آزمایشگاه Solana همچنین یک افزونه مبتنی بر ChatGPT راه‌اندازی کرد که به مدل زبان گسترده اجازه می‌دهد موجودی کیف پول را بررسی کند، توکن‌های بومی Solana را منتقل کند و توکن‌های غیرقابل‌ تعویض (NFT) را معامله نماید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.