whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

قیمت بیکس بی کوین

1402/01/29 ساعت 06:06


بیکس بی کوین (Bixbcoin) با استفاده از ویژگی‌های جدید و جذاب در بلاک چین به شکلی بزرگ باز می‌گردد. دارایی دیجیتالی همتا به همتا بر روی بلاک چین ساخته شده است و بیش از یک سال است که در حال بهره‌برداری است. این پروژه مدت زیادی پس از راه اندازی در مارس 2020 به موفقیت دست یافت و طی چند ماه به چندین رکورد جدید در تاریخ دست یافت و راهی ایمن و کارآمد برای انجام تراکنش های بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار می دهد.

شبکه Bixbcoin تقریبا هر 2.5 دقیقه یک بار بلوک های جدید تولید می‌کند، چهار برابر سریعتر از بیت کوین، جایی که بلاک ها تقریباً هر 10 دقیقه استخراج می‌شوند. بر این اساس، سرعت تراکنش Bixbcoin حدود چهار برابر سریعتر از بیت کوین است. علاوه بر این، از آنجایی که در مجموع فقط 2,998,500 BIXB ثابت وجود دارد، اغلب به عنوان جواهر دنیای ارز دیجیتال شناخته می شود.

بلاک چین بیکس بی کوین به عنوان ستون فقرات BixBcoin عمل می‌کند و ساختاری قوی برای تکیه کردن بر آن فراهم می‌کند. این ویژگی یکی از پروژه‌های برتر در فضای ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم است که هر دو توکن‌های بومی خود را با زیرساختی خوش ساخت پشتیبان می‌کنند. Bixbcoin با توجه به این موضوع، خود را به عنوان یک سرویس مالی چند پلتفرمی به بازار معرفی کرده بود که نویدهای زیادی برای آینده داشت. در ادامه به بررسی دقیق تر بیکس بی کوین و مقوله قیمت بیکس بی کوین خواهیم پرداخت. پرشین الیت یک وب سایت معتبر در زمینه ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال است که جدیدترین خدمات تحلیل و سیگنال‌دهی ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سگینال فارکس، سیگنال‌های اسپات و سیگنال فیوچرز استفاده کنید.

BixBCoin بیکس بی کوین چیست؟

BixBCoin یک سیستم الکترونیکی است که در آن خدمات به طور خودکار و بدون نیاز به واسطه شخص ثالث به کاربران ارائه می‌شود. با توجه به وایت پیپر، شبکه بیکس بی کوین واسطه‌ها را حذف کرده و امکان تراکنش‌های همتا به همتا را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند از این سیستم برای خرید، ارسال سفارشات آنلاین، انتقال وجه و یا تجارت استفاده کنند. هدف این پلتفرم، بهبود روش پرداخت استاندارد مبتنی بر بلاک چین با افزودن ارزش به سرمایه معامله‌گران است.

BixBCoin با هدف اینکه یک پلتفرم قدرتمند، ایمن و قابل اعتماد باشد، برای کاربران ایجاد شده است تا بتوانند بدون واسطه، BixBCoin را در سراسر مرزها پرداخت کنند و انتقال دهند. یک تیم بسیار حرفه‌ای حدود دو سال پیش پلتفرم BixBCoin را توسعه دادند. وایت پیپر این پلتفرم در 20 جولای 2020 منتشر شد. ارز بیکس بی کوین یک سکه قابل معامله و استخراج با شبکه بلاک چین اختصاصی خود است. این سکه، وابسته به دولت، سازمان، شرکت یا موسسه نیست. این تیم متشکل از متخصصانی از چندین کشور برای توسعه یک سیستم کارآمد است که در جهت استفاده عمومی به کار می‌رود.

شبکه بیکس بی کوین از الگوریتم Scrypt پیروی می کند. هدف بیکس بی کوین برای عملکرد این است که کپی های زیادی از بلاک چین در سراسر جهان وجود دارد و هر کسی که یک نسخه از آن داشته باشد می تواند یک تراکنش تایید شده کامل در زنجیره انجام دهد. فقط مؤسسات مالی متمرکز می‌توانند تراکنش را در سیستم‌های سنتی تأیید کنند، اما فناوری بلاک چین به همه اجازه می‌دهد کپی‌هایی از بلاک چین داشته باشند و تراکنش‌ها به‌طور خودکار اعتبارسنجی می‌شوند و نیاز به واسطه‌ها را از بین می‌برند. این عامل اصلی ظهور ارز دیجیتال است.

پلتفرم بیکس بی کوین جایگزینی برای نیاز کاربران به مبادله ارز و استفاده از کارت‌های اعتباری با کیف پول بیکس بی کوین است. بیکس بی کوین تلاش می کند تا تراکنش های مالی را با انتقال وجه بین کیف پول‌های بیکس بی کوین امکان‌پذیر کند. در نتیجه از هدر رفتن جلوگیری می کند و به دارندگان سکه راحتی، سرعت و دقت می‌بخشد. همچنین هدف آن سودآوری است زیرا با افزایش ارزش سکه، ارزش دارایی آنها نیز افزایش می یابد. یک نکته قابل توجه این است که استفاده روزافزون از ارزهای دیجیتال به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند. بنابراین، بیکس بی کوین یک ارز دیجیتال سازگار با محیط زیست است.

چگونه بیکس کوین بخریم؟

1. کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) را بررسی کنید.

وبسایت CoinMarketCap را بررسی کنید تا ببینید از کجا و با چه ارزهایی می‌توانید BIXBCOIN بخرید. کوین مارکت کپ، برای هر ارز رمزنگاری شده، لیستی از گزینه‌های خرید (که به عنوان جفت ارز شناخته می‌شود) ارائه می‌دهد. به CoinMarketCap بروید و بیکس بی کوین را جستجو کنید. روی دکمه با برچسب "Market" در نزدیکی نمودار قیمت ضربه بزنید. در این نما، لیست کاملی از مکان هایی که می توانیدبیکس بی کوین خریداری کنید و همچنین ارزهایی را که می توانید برای به دست آوردن آن استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد. در زیر «جفت‌ها»، مختصر BIXBCOIN، BIXB، به‌علاوه یک ارز دوم را خواهید دید. ارز دوم چیزی است که می توانید برای خرید BIXBCOIN از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید BIXB را با دلار آمریکا خریداری کنید، به دنبال BIXB/USD باشید. همچنین لازم است گه قیمت بیکس بی کوین را هم در کوین مارکت کپ بررسی کنید.

اگر قصد خرید بیکس بی کوین را دارید لازم است با استفاده از اندیکاتور به بررسی قیمت بیکس بی کوین بپردازید. میتوانید به وب سایت پرشین الیت برای خرید اندیکاتور VIP مراجعه کنید.

2.یک پلتفرم را برای خرید خود انتخاب کنید.

پلتفرم‌های مختلف سطوح مختلفی از امنیت، قابلیت اطمینان و نقدینگی دارند. قبل از ایجاد یک حساب کاربری، تحقیق خود را انجام دهید.

3.خرید را در پلتفرم انتخابی خود انجام دهید.

هر پلتفرمی روش متفاوتی برای انجام کارها دارد. استفاده از برخی از پلتفرم ها بسیار آسان است، برخی دیگر چندان زیاد نیستند.به طور کلی، خرید کریپتو با یک ارز فیات مانند دلار آمریکا آسان‌تر از خرید آن با ارز دیجیتال دیگر خواهد بود. اگر مجبورید بیکس بی کوین  را با ارز دیجیتال دیگری خریداری کنید، ابتدا باید یک کیف پول ارز دیجیتال ایجاد کنید که از BIXBCOIN پشتیبانی می کند، سپس اولین ارز را خریداری کرده و از آن برای خرید BIXBCOIN در پلتفرمی که انتخاب کرده اید استفاده کنید. اگر دچار مشکل شدید، اکثر پلتفرم ها راهنما ارائه می دهند. اما اگر این کار را نکنند، جامعه پر جنب و جوشی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال وجود دارد که احتمالاً راهنماهایی را در یوتیوب، توییتر و جاهای دیگر ارسال کرده اند.

یکی از بهترین صرافی ها در حوزه ارز دیجیتال صرافی بایننس است که لازم است به در ستی به احراز هویت بایننس بپردازید تا بتوانید به فعالیت در دنیای ارز دیجیتال بپردازید.

جدیدترین داده های مربوط به قیمت بیکس بی کوین  

قیمت بیکس بی کوین امروز 0.2472618 دلار در هر (BIXB / USD) با ارزش بازار فعلی دلار است. قیمت BIXB به USD در زمان واقعی به روز می شود. BIXBCOIN در 24 ساعت گذشته -3.66٪ است. در حال حاضر، بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای معامله در سهام بیکس بی کوین Azbit و Hotbit هستند. برای پیش بینی قیمت بیکس بی کوین می‌توانید از سیگنال فیوچرز موجود در کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

چه چیزی بیکس بی کوین را محبوب کرده است؟

بیکس بی کوینکه توسط MRM Group، یک نهاد غیرمتمرکز، تأسیس شد، دارای یک تیم توزیع شده است که در سراسر جهان پخش شده است. این به اطمینان از استقلال و ایمنی اکوسیستم بیکس بی کوین با اعضای تیم خود در کشورهای مختلف کمک می کند. کدهای منبع بلاک چین BIXB منبع باز هستند و به این ترتیب برای هر طرف علاقه‌مندی برای مشاهده در GitHub در دسترس هستند. به عنوان یکی از پروژه های بسیار شفاف در فضای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شود.

بیکس بی کوین همچنین دارای کارمزدهای پایین تراکنش در کیف پول ها، صرافی ها و همه پلتفرم های پشتیبانی شده خود است و شهرت خود را به عنوان یک دارایی دیجیتال مقرون به صرفه تضمین می کند. بیکس بی کوین پس از راه اندازی، نقشه راه و وایت پیپر خود را برای آینده منتشر کرده بود که تیم را در سفر خود در فضای ارز دیجیتال راهنمایی می کند. تیم بیکس بی کوین با به‌روزرسانی‌های مکرر، نداشتن سابقه باگ در برنامه‌ها و سیستم‌هایش، فهرست شدن و ارجاع در چندین وب‌سایت معتبر، و مهم‌تر از همه، پاسخگو بودن به جامعه خود در عین حفظ حرفه‌ای بودن، خود را در این زمینه ثابت کرده است.

پرشین الیت وب سایتی متخصص در حوزه ی ارز دیجیتال است که با استفاده از جدیدترین مقالات در جریان اخبار ارز دیجیتال قرار میدهد. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید به جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس دسترسی داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.