whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی بروکر آلپاری

1402/01/06 ساعت 02:25


آلپاری یکی از بزرگ‌ترین کارگزاران فارکس است که در طی سال‌های فعالیت تجربه کسب کرد، در حالی که در سال 1998 توسط سه شریک در روسیه تأسیس شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بروکر آلپاری بپردازیم تا در معاملات فارکس خود از مزایایی چون دریافت سیگنال فارکس آلپاری برخوردار شوید. یادآور می‌شویم با عضویت در بهترین گروه ارز دیجتال یعنی کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید نسبت به انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس آگاهی کسب کنید. همچنین پرشین الیت امکانات و خدمات خوبی چون رصد قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای، امکان فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و خرید تتر را به معامله‌گران ارز دیجیتال ارائه می‌کند.

مزایا و معایب بروکر آلپاری

با نظر ما ابزارهای زیادی برای معامله با شرایط کاملاً خوب در دسترس است، از جمله گزینه های باینری، همچنین آموزش خوب است. بخش تحقیق و تجزیه و تحلیل بسیار عالی است، Alpari برای معامله گران مبتدی خوب است، همچنین معاملات خودکار را ارائه می دهد و در پروژه های مختلف شرکت می کند.

بروکر آلپاری

مزایا و معایب بروکر آلپاری

  • بهره برداری و شهرت خوب بدون مجوز یا مقررات سطح بالا
  • پوشش جهانی و تجارت بین‌المللی مبتنی است و فقط از طریق نهادهای بین‌المللی عمل می‌کند.
  • محدوده ابزار خوب
  • نیاز به سپرده کم
  • آموزش و پژوهش عالی

رتبه بندی کلی بروکر آلپاری 

با یافته های متخصص و بررسی کلی خود، Alpari را به عنوان یک کارگزار خوب برای معاملات فارکس یا CFD رتبه بندی می کنیم. ما فناوری تجارت خوب و بخش آموزشی و تحقیقاتی عالی را پیدا کردیم که برای مبتدیان خوب است، همچنین شرایط به طور کلی خوب است.

رتبه بندی کلی آلپاری بر اساس آزمایش ما 7 از 10 است و در مقایسه با بیش از 500 کارگزار، رتبه ما را در مقایسه با سایر کارگزاران پیشرو صنعت در زیر ببینید.

کارگزاران جایگزین بروکر آلپاری 

اگرچه برخی از معایب در Alpari نیز وجود دارد، بزرگترین شکاف مقررات جدی است، در حالی که سایر بروکرها شرایط معاملاتی خوبی را فراهم می کنند و کارگزاری امن تری نیز هستند. همچنین، کارمزد برخی از ابزارها ممکن است در Alpari بالاتر باشد، بنابراین خوب است که سایر کارگزاران را نیز در نظر بگیرید، انتخاب ما از کارگزاران جایگزین را در زیر ببینید:

  • HFM - کارگزار اسپرد کم فارکس
  • IC Markets – کارگزار عالی cTrader
  • InstaForex – مناسب برای تجارت EA

جوایز

یکی از ویژگی‌های دیگر پروژه‌ها و حمایت‌های متعددی است که آلپاری در فعالیت‌های اجتماعی مختلف انجام می‌دهد، مانند حمایت از کودکان توسط صندوق خیریه، مشارکت با فوتبال، بیاتلون، راگبی، تیم‌های شطرنج و حمایت از تیم کوهنوردی.

که در مقایسه با سایر بروکرها بسیار فعال است، همچنین در طول تاریخچه فعالیت می بینیم که بروکر جوایز متعددی را دریافت کرده و دائماً در قدردانی شرکت می کند که به دلایل ایمنی نیز خوب است.

آیا Alpari کلاهبرداری است یا ایمن؟

خیر، آلپاری کلاهبرداری نیست و سال‌ها است که فعالیت می‌کند و شهرت بسیار خوبی دارد، با این حال، در حال حاضر آلپاری مجوزهای معتبری از مقامات برجسته جهانی مانند FCA و ASIC ندارد، که نیازمند الزامات ایمنی نهایی برای معامله‌گران در سراسر کارگزاری‌ها است.

نتیجه گیری ما را در مورد قابلیت اطمینان Alpari ببینید:

امتیاز ایمنی رتبه‌بندی Alpari ما برای خدمات خوب در طول سال‌های کار، و همچنین شهرت بسیار خوب، 6 از 0f 10 است. این کارگزار از سوی مقامات سطح بالا مجوز ندارد، با این حال، آلپاری یک برند شناخته شده و شناخته شده است که سابقه و ارائه محصول شفاف خود را توسط میلیون ها مشتری که به آنها خدمت می کنند و سابقه طولانی عملکرد موفق خود را در احراز هویت بایننس ثابت کرده است.

  • نقاط قوت آلپاری نقاط ضعف آلپاری
  • شهرت خوب عملیات از طریق فراساحل
  • عضو کمیسیون مالی بدون مقررات یا مجوز جدی
  • حفاظت از مشتری ارائه شده است

بروکر آلپاری در کجا قرار دارد؟

Alpari یک شرکت بین المللی است که قبل از اینکه در روسیه شعبه داشته باشد در SVG و موریس مستقر است، اما در حال حاضر چندین مجوز نظارتی دارد تا بتواند خدمات خود را در سطح جهانی ارائه دهد، که شامل مجوزهای سازمان خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادین می شود. 

سایر پاسخ های محبوب برای Alpari را ببینید:

  • کدام کارگزار فارکس بهتر است؟
  • کارگزاران فارکس با اهرم بالا
  • آیا Alpari در هند قانونی است؟
  • آیا Alpari مشتریان ایالات متحده را می پذیرد؟

قدرت نفوذ بروکر آلپاری 

همانطور که متوجه شدیم، معاملات فارکس انجام شده علاوه بر این، بالاترین اهرم را با حداکثر 1:1000 به آلپاری ارائه می دهد.

به طور کلی، جفت سیگنال ارز دیجیتال اصلی فارکس سطوح 1:500 و سپس بسته به ابزار معاملاتی انتخابی را مجاز می‌کنند، بنابراین جفت ارز فرعی اغلب اجازه اهرم 1:400 را می‌دهد، در حالی که کالاها روی 1:100 تنظیم می‌شوند.

با این وجود، توصیه می کنیم محتاط باشید زیرا کارگزار تنظیم شده به دلایل ایمنی اهرم بسیار پایین تری ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که نحوه استفاده هوشمندانه از اهرم را یاد بگیرید، زیرا یک سطح مجموعه بالا ممکن است علیه شما نیز بازی کند، که به طور چشمگیری ریسک شما را در حین معامله افزایش می دهد.

ابزار معاملاتی بروکر آلپاری 

پیشنهاد معاملاتی آلپاری شامل فارکس - جفت ارز، فلزات نقطه ای، CFD به همراه معاملات گروه ارز دیجیتال و گزینه های باینری است.

همچنین، بین مدل اجرایی که می‌خواهید استفاده کنید، یک انتخاب وجود دارد، زیرا Alpari دو گزینه سفارشات سیگنال فیوچرز را ارائه می‌دهد، یک استاندارد که به این معنی است که شرکت فقط موقعیت کل حساب مشتری را قرار می‌دهد و بر اساس جریان نقل قول با استفاده از Instant Execution اجرا می‌کند. 

امتیاز ابزار آلپاری برای پیشنهاد کلی ابزار معاملاتی خوب 6 از 0f 10 است. با این حال، برخی از ابزارها مانند Binary Options کاملاً پرخطر هستند و Broker حتی از جمله ابزارهای معمولی محدود شده توسط رگولاتورها به دلیل پایگاه بین‌المللی آن، محدوده ارائه می‌دهد. با این حال، فارکس و CFD ها کاملاً محدود هستند، سایر کارگزاران به خوبی تنظیم شده فرصت های بسیار گسترده تری را نیز از جمله سهام، آتی ارائه می دهند در حالی که کاملاً تنظیم می شوند.

انواع حساب در آلپاری

انواع حساب در بروکر آلپاری 

4 نوع حساب مختلف به عنوان حساب های تجاری خرده فروش اندیکاتور VIP در Alpari و همچنین سرمایه گذاری از طریق حساب های PAMM موجود است. ارائه حساب های موجود شامل حساب های طراحی شده ویژه برای نیازهای مختلف از طریق انتخاب بین پلتفرم های MT4 یا MT5، alpari.binary، و همچنین اندازه لات ها و ویژگی معاملاتی استاندارد یا PAMM است.

در Alpari عالی است که می‌توانید در بازار ارز سیگنال فارکس با هر مقدار وجوهی در حساب خود معامله کنید، زیرا حداقل شرایط سپرده وجود ندارد. همچنین یک حساب آزمایشی وجود دارد، همچنین معامله‌گران می‌توانند برای یک حساب زنده فارکس امضا کنند تا از طریق معامله با یک حساب nano.mt4 که در آن کانال سیگنال ارز دیجیتال از طریق سنت معامله می‌شود، خطرات را تا حد امکان پایین نگه دارند.

هزینه های بروکر آلپاری 

آلپاری دو نوع اجرا را به صورت استاندارد یا از طریق اتصال ECN ارائه می دهد، از این رو هزینه های اسپرد طبق روش انتخابی و شروع از 0.0 پیپ قابل اعمال خواهد بود. علاوه بر این، برای مشاهده هزینه‌های کامل، همیشه هزینه‌های بودجه، قیمت ارز دیجیتال و هزینه‌های عدم فعالیت یا سایر کمیسیون‌ها را بررسی کنید.

هزینه های Alpari با امتیاز کلی 8 از 10 بر اساس آزمایش ما و در مقایسه با بیش از 500 کارگزار دیگر رتبه خوبی دارد. هزینه‌های کلی خوب است، برخی از واریز و برداشت‌ها رایگان است، اما توصیه می‌کنیم بر اساس نهادی که در آن فعالیت می‌کنید و روشی که استفاده می‌کنید بررسی کنید، همچنین به هزینه عدم فعالیت توجه کنید.

در حالی که کارمزدهای معاملاتی Alpari، که در اسپرد Alpari تعبیه شده است، در سطح بسیار رقابتی در میان پیشنهادات بازار در نظر گرفته می‌شوند، می‌توانید کارمزدهای Alpari را با FP Markets بررسی کرده و مقایسه کنید.
اسپرد استاندارد آلپاری برای یورو دلار آمریکا 1.1 پیپ است، در حالی که حساب ECN اسپرد خام به اضافه هزینه کمیسیون را ارائه می دهد. هزینه شبانه روزی که قرار است در صورت نگهداری سفارش بیش از یک روز پرداخت کنید. به عنوان مثال، کوتاه کردن جفت ارز دیجیتال EURUSD برای شما 0.65 و موقعیت خرید تتر ‎1.31 برای شما هزینه دارد.

اسپردهای آلپاری بر اساس مقایسه آزمایشی ما با سایر کارگزاران، با امتیاز کلی 7 از 10 در رتبه پایین/متوسط قرار دارند. ما آن را پایین‌تر می‌گذاریم زیرا برخی از حساب‌ها اسپردهای بالاتری نسبت به سایر رقبا ارائه می‌دهند، اما هزینه‌های کلی در حدود متوسط پیشنهاد صنعت است.

هزینه های شبانه روزی 

همچنین، در صورتی که سفارش بیش از یک روز نگه داشته شود، همیشه هزینه یک شب را که می پردازید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، کوتاه کردن جفت ارز یورو دلار برای شما 0.65 و موقعیت خرید 1.31- هزینه دارد.

روش های پرداخت آلپاری 

بنابراین هنگامی که نیاز به تامین مالی یک حساب معاملاتی زنده دارید، انتخابی از طریق گزینه های پرداخت اصلی همراه با پیشنهادات ویژه از سوی شرکت، برای سپرده های بدون کمیسیون خواهید داشت. با این حال، گزینه های کمی ممکن است واجد شرایط برای پرداخت هزینه باشند، بنابراین آن را با خدمات مشتری در مورد منطقه مورد نظر خود بررسی کنید.

سپرده‌ها و برداشت‌های آلپاری ما با رتبه کلی 8 از 10 رتبه‌بندی خوب را کسب کردیم. حداقل سپرده بسیار پایین است، در میان کمترین میزان در صنعت، بنابراین معامله‌گران می‌توانند با هر مبلغی که عالی است شروع کنند. همچنین روش‌های متعددی با هزینه‌های کم یافتیم که شرایط خوبی را به طور کلی فراهم می‌کنند.

در اینجا چند نکته خوب و منفی برای روش های تامین مالی Alpari آمده است:

آیا آلپاری بیت کوین را می پذیرد؟

بر اساس یافته‌های ما، Alpari بیت کوین را به عنوان روش پرداخت یا سپرده رمزنگاری می‌پذیرد، اما توصیه می‌کنیم با پشتیبانی مشتری تأیید کنید.

حداقل سپرده 

حداقل مبلغ سپرده Alpari از 5 دلار شروع می شود و برای حساب های ECN به ترتیب از 20 دلار و 500 دلار بیشتر می شود، که در کل پیشنهاد خوبی است. به Axiory مراجعه کنید که تجارت با حساب نانو را ارائه می دهد.

برداشت ها

کارمزد سپرده آلپاری برای برخی از پرداخت ها 0 دلار است، از جمله کارمزد 0 درصد برای ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، لایت کوین و زی کش. Alpari گزینه‌های مختلف برداشت را ارائه می‌کند، با این حال روش‌های پرداخت اضافی ممکن است هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشد و به ارائه‌دهنده و منطقه‌ای که از آن ارسال می‌کنید بستگی دارد.

چه مدت طول می کشد تا از آلپاری خارج شوید؟

معمولاً بروکر برداشت‌ها را ظرف 2 روز کاری تأیید می‌کند، علاوه بر این حدود 5 روز کاری طول می‌کشد تا پول نیز به حساب شما برسد، که این نیز بسته به روش و کشور شما متفاوت است.

پلتفرم های معاملاتی بروکر آلپاری 

آلپاری محبوب ترین و شناخته شده ترین MT4 را به همراه نسل پیشرفته MT5 خود به عنوان یک پلتفرم معاملاتی ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند از کدام دستگاه استفاده کنید، زیرا نسخه‌های موجود برای دستگاه‌های رایانه شخصی، اندروید یا iOS وجود دارد که امکان کسب درآمد را در هر جایی فراهم می‌کند.

Alpari

امتیازات و در دسترس بودن سیستم عامل های مختلف 

پلتفرم آلپاری با امتیاز کلی 9 از 10 در مقایسه با بیش از 500 کارگزار دیگر در رتبه خوب قرار گرفته است. ما اعتراف می کنیم که انتخاب خوبی با MT4 محبوب، MT5 همچنین پلت فرم توسعه یافته خود را شامل می شود، در حالی که همه آنها کاربر پسند هستند و پر از ابزارهای خوب هستند.

پلتفرم دسکتاپ 

در واقع، نیازی به توضیح زیادی در مورد MT4 نیست، زیرا انتخابی از میلیون ها معامله گر در سراسر جهان است که می توانند از عملکرد پلتفرم و ویژگی های جامع آن لذت ببرند. همچنین، EA در Alpari بدون محدودیت مجاز است و از معامله گران با هر سبکی استقبال می شود.

در صورتی که MT5 را ترجیح می دهید، که آخرین نسل از نسخه محبوب قبلی است، این پلتفرم سفارشات و ابزارهای اضافی را برای تجزیه و تحلیل با عملکردهای افزایش یافته ارائه می دهد که به تجارت حتی کارآمدتر کمک می کند. بنابراین، معامله‌گر با هر تجربه و اندازه‌ای می‌تواند روی عملکرد معاملاتی حساب کند که با انتخاب عالی نرم‌افزاری که استراتژی‌ها و امکانات کلی را افزایش می‌دهد، حساب کند.

معامله گر باینری، که پلتفرمی است که توسط Alpari به طور خاص برای تجارت باینری توسعه یافته است، یک پلتفرم ساده اما موثر کاربر پسند را همراه با امکان انجام معاملات از طریق برنامه تلفن همراه ارائه می دهد. با این حال، توصیه می کنیم در مورد خطرات گزینه های باینری به خوبی یاد بگیرید.

پشتیبانی مشتری 

Alpari پشتیبانی واقعاً اختصاصی را برای معامله گران خود طراحی کرد، ما دریافتیم که خدمات مشتری بسیار پاسخگو با چت زنده، ایمیل و پشتیبانی تلفنی نیز به چندین زبان موجود است، بنابراین یک مزیت بزرگ است.

پشتیبانی مشتری در Alpari ما بر اساس آزمایش ما با امتیاز کلی 8 از 10 رتبه خوب را کسب می کنیم. ما متوجه شدیم که تیم مشتری پاسخگو و حرفه ای است، همچنین چند زبانه بودن و در دسترس بودن 24/7 یک امتیاز عالی است.

علاوه بر این، Alpari پشتیبانی تحلیلی و تجزیه و تحلیل گسترده ای را از طریق منابع قابل اعتماد ارائه می دهد، مانند تجزیه و تحلیل بنیادی ارائه شده توسط تقویم اقتصادی فارکس و اخبار FxWirePro، با تجزیه و تحلیل فنی از Trading Central و سیگنال هایی از Autochartist.

آموزش آلپاری با رتبه بندی کلی 9 از 10 بر اساس یافته های ما، ما واقعا بخش آموزش را با تجزیه و تحلیل ارائه شده، ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل بارگیری صنعت شامل، همچنین به خوبی سازماندهی شده، بسته بندی شده با آموزش ابزار، که بسیار خوب است به علاوه در کل، علامت گذاری می کنیم.

کلام آخر

به طور کلی، بررسی آلپاری ویژگی های این شرکت با سابقه طولانی فعالیت است که با این وجود، بحران های متعدد و دوران سختی را پشت سر گذاشته و توانسته خدمات جهانی را به هزاران مشتری خود ارائه دهد. برند آلپاری در واقع یکی از برندهای معتبر در بازار است، با وجود ضعف قوانین اخیر. با این وجود، ما می توانیم Alpari را به عنوان یک کارگزار قابل اعتماد برای تجارت با آن توصیه کنیم.

راه حل های آلپاری نیازهای معامله گران مختلف را از طریق انواع مختلف اجرا و ابزارهای مختلف برای انتخاب برآورده می کند. علاوه بر این، کارگزار قابلیت‌های یادگیری و پشتیبانی عالی و همچنین انواع برنامه‌های سخاوتمندانه مانند مسابقه، گزینه‌های بازگشت نقدی و غیره را نشان می‌دهد که قطعاً یک امتیاز مثبت برای مجموعه شرکت و مزیت شما به عنوان یک معامله‌گر است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.