whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ربات تجاری بای بیت

1402/01/05 ساعت 04:14


با بهترین ربات معاملاتی Bybit GoodCrypto، می توانید روال معاملاتی خود را ساده کنید، از هر سناریوی بازار سود ببرید و ارزش سبد خود را بدون زحمت بالا ببرید. ربات معاملاتی Bybit به شما کمک می کند بدون دخالت مستقیم شما به طور مداوم در بازار فعال باشید. علاوه بر این، چندین معامله را با ریسک کم از طرف شما انجام می دهد و در نتیجه سود بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین استراتژی های ربات Bybit را امتحان کنید و بلافاصله شروع به کسب درآمد منفعلانه کنید.

ربات بای بیت چیست؟

ربات معاملاتی Bybit ابزاری پیشرفته برای تولید درآمد غیرفعال است. ربات‌های تجاری GoodCrypto's Bybit همیشه بازارهای کانال سیگنال ارز دیجیتال را دنبال می‌کنند که هرگز نمی‌خوابند. وقتی خارج از صفحه هستید و نمی توانید بازار را تماشا کنید، الگوریتم ها ده ها معامله را با سرعت برق از طرف شما انجام می دهند. هر استراتژی ربات باید در یک چرخه بازار خاص اعمال شود تا موثر باشد. بنابراین، قبل از فعال کردن ربات برای Bybit، مطمئن شوید که جهت روند بازار را بررسی کرده اید. ربات تجارت بای بیت چگونه کار می کند؟

نمای کلی رابط تجاری بای بیت 

ربات بازرگانی Bybit، معاملات شما را در صرافی رمزنگاری Bybit از طریق رابط Bitsgap خودکار می کند. ربات‌های معاملاتی Bitsgap بسیاری از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند که هر معامله‌گری معمولاً به دنبال آن در یک ربات است، مانند Backtest، Trailing Up، Take Profit and Stop Loss، Pump and Dump حفاظت، و یک ابزار سفارشی‌سازی که به شما امکان می‌دهد ربات سفارشی خود را ایجاد کنید. Bitsgap دو نوع ربات برای Bybit دارد - DCA و GRID - که از استراتژی‌های معاملاتی متفاوتی پیروی می‌کنند. بنابراین هر کدام را انتخاب کنید و شروع به کسب درآمد کنید!

مزایای ربات های تجارت بای بیت

  • ربات معاملات خودکار Coinbase PRO
  • تجارت خودکار Bybit

ربات معاملاتی خودکار Bybit در تمام ساعات شبانه روز برای شما سود ایجاد می کند و از خطاهای انسانی جلوگیری می کند. ربات Bybit را راه اندازی کنید تا ضمن صرفه جویی در وقت، درآمد غیرفعالی داشته باشید. اکنون ربات تجاری Bybit را به صورت رایگان امتحان کنید.

ربات های Coinbase PRO برای هر چرخه بازار

ربات های Bybit برای هر رفتار بازار، هر ربات معاملاتی برای Bybit توسط GoodCrypto می تواند هر حرکت بازار را مدیریت کرده و آن را به سود تبدیل کند. با استراتژی‌های تجارت ربات Bybit، می‌توانید از فراز و نشیب‌های بازار و همچنین بازارهای ثابت سود ببرید تا درآمد منفعل ثابتی کسب کنید.

APY نمونه کارها خود را با ربات های معاملاتی برای کوین بیس افزایش دهید.

APY% را با ربات های تجاری برای Bybit افزایش دهید.

با یک ربات معاملاتی خوب کریپتو برای Bybit، می‌توانید موقعیت‌های خرید تتر را باز کنید و در عین حال سود منظمی کسب کنید. علاوه بر این، اجرای ربات‌های تجاری Bybit یک راه عالی برای افزایش APY شما است. ربات رایگان را برای Bybit راه اندازی کنید و شاهد افزایش درآمد خود باشید.

چگونه یک ربات تجاری بای بیت راه اندازی کنیم؟

  • حساب Bybit خود را وصل کنید.
  • کلیدهای Bybit API را به حساب موجود خود اضافه کنید.
  • ربات معاملاتی را برای Bybit تنظیم کنید.
  • راه اندازی ساده با چند کلیک با راهنماهای بصری
  • از تجارت ربات در Bybit لذت ببرید.
  • ربات ها برای شما معامله می کنند.

استراتژی های معاملاتی ربات های بای بیت 

ربات Bybit API از هر فرصت بازاری که خود را نشان می دهد استفاده می کند. به سادگی چرخه بازار فعلی را بررسی کنید، نوع رباتی را انتخاب کنید که برای وضعیت فعلی بازار مناسب‌تر است و از مزایای استراتژی‌های معاملاتی Bybit بهره ببرید که استرس تجارت دستی شما را از بین می‌برد. ربات ها تمام معاملات را بدون دخالت شما مدیریت خواهند کرد. در برنامه GoodCrypto، پیکربندی و شروع عملیات ربات تنها دو دقیقه طول می‌کشد، که به طور خودکار گزینه‌های معاملاتی سودآور را جذب می‌کند و در عین حال سبد شما را از ضرر حفظ می‌کند.

گرافیک نقطه ای

استراتژی ربات بای بیت گرید

ربات معاملاتی گرید Bybit بهترین الگو برای استفاده در زمانی است که بازار صاف است و قیمت بین سطوح حمایت و مقاومت جهش می کند. اساساً به عنوان یک ربات اسکالپینگ Bybit عمل می کند و یک شبکه سطح قیمت سفارشات را ایجاد و حفظ می کند. با افزایش قیمت ارز دیجیتال در داخل شبکه و رسیدن به سطوح شبکه، ربات گرید برای بای‌بیت مقدار ثابتی از کریپتو را می‌فروشد. هنگامی که قیمت کاهش می یابد، ربات Grid مقدار مشخصی از ارز دیجیتال را در هر سطح شبکه خریداری می کند. تا زمانی که به سطح هدف سود ربات Bybit برسد یا توسط دستان شما متوقف شود به کار خود ادامه می دهد. GoodCrypto گزینه های شبکه طولانی و کوتاه را ارائه می دهد که می توانند در چرخه های مختلف بازار اعمال شوند. Long Grid در بازارهای دارای روند صعودی عالی عمل می کند، در حالی که ربات معامله گرید Short Bybit برای بازارهای نزولی بهترین است.

استراتژی ربات Bybit DCA

با استفاده از ربات معاملاتی سیگنال ارز دیجیتال DCA برای Bybit می توانید در هر بازار پرطرفداری سود ببرید. ربات DCA در طول زمان با خرید در قیمت های خاص دارایی ها را به دست می آورد. اگر قیمت بازار بر خلاف شما حرکت کند، ربات DCA میانگین قیمت ورودی شما را کاهش می دهد و به طور خودکار هدف سود شما را تنظیم می کند تا اندازه فعلی موقعیت و میانگین قیمت ورودی شما را منعکس کند. 

بسته به چرخه بازار، می توانید بین Long DCA Bot و Short DCA در برنامه GoodCrypto انتخاب کنید. Long DCA عملیات خود را با یک سفارش خرید آغاز می کند و با قرار دادن سفارش های خرید بیشتر با کاهش قیمت، میانگین کاهش می یابد. ربات کوتاه DCA با سفارش فروش اندیکاتور VIP را شروع می‌کند و در صورت افزایش قیمت، با فروش یک دارایی، میانگین موقعیت کوتاه شما را به دست می‌آورد.

استراتژی Algo Bybit Trailing Infinity

با استفاده از ربات Infinity Trailing برای Bybit، می‌توانید هر روند بازار را با موفقیت دنبال کنید و تا انتها آن را طی کنید، در نتیجه از هر فرصت سودی که ظاهر می‌شود استفاده کنید. این ربات معاملاتی منحصربه‌فرد برای بای‌بیت، سفارش‌های توقف انتهایی را با سیگنال فیوچرز به‌طور خودکار انجام می‌دهد و نوسان‌های قوی بازار را به سمت بالا یا پایین ثبت می‌کند. کافیست فاصله انتهایی مورد نظر خود را برای ورود و خروج موقعیت بر اساس نوسانات مشاهده شده مشخص کنید و آماده حرکت هستید. الگوریتم معاملاتی کار خواهد کرد و سفارشات دنباله‌ای را در طول زمان ارسال می‌کند تا زمانی که به هدف سود ربات بای بیت برسد، یا شما به‌طور دستی الگوی بایت را متوقف کنید.

همچنین می‌توانید برای ربات صرافی Bybit خود، قیمت کاهش PnL را به‌عنوان «سریع توقف ضرر» تعیین کنید.

Bybit  Rot 

از تمام استراتژی‌های ربات معاملاتی Bybit Futures در برنامه GoodCrypto استفاده کنید تا مشتقات را در صرافی Bybit به طور کارآمدتر معامله کنید و درآمد منفعل و حجم بالایی را ایجاد کنید. فقط بهترین ربات Bybit Futures را برای چرخه بازار فعلی انتخاب کنید و با اهرمی تا 125 برابر معامله کنید.

GoodCrypto ربات های Bybit Futures را برای هر شرایطی در بازار به کاربران خود ارائه می دهد. بر اساس سیگنال‌های تحلیل تکنیکال خرید قوی، ربات Long Grid و ربات DCA بهترین‌ها برای بازارهای پرطرفدار خواهند بود. یک ربات Short Grid یا ربات DCA که توسط سیگنال فنی «فروش قوی» در بازارهای نزولی راه‌اندازی می‌شود، بهترین عملکرد را در بازارهای نزولی دارد. Neutral Grid یا ربات Infinity Trailing به شما کمک می کند از نوسانات در بازارهای مختلف سود ببرید.

اهرم می تواند سود معاملات ربات بای بیت آتی شما را افزایش دهد. با این حال، شما باید به طور هوشمندانه ریسک را با یک حاشیه مجزا مدیریت کنید و هنگام معامله در حالت متقاطع، وثیقه کافی برای جلوگیری از نقد شدن موقعیت ها داشته باشید. در مقابل، ربات معاملاتی Bybit Futures شما فعال است. ربات های GoodCrypto از تمام محصولات Bybit Futures (USDT-M، USDC-M و قراردادهای معکوس) پشتیبانی می کنند.

هزینه های بایت 

Bybit ساختار کارمزد معقولی دارد، با کارمزدهای پایین هم برای سازندگان و هم برای گیرندگان و یک کارمزد 0٪ برای همه جفت های معاملاتی نقطه ای. این صرافی ربات Bybit را به مکانی عالی برای مقابله با ربات های GoodCrypto تبدیل می کند که تراکنش های متعددی را از طرف شما انجام می دهند.

  • 0.10٪
  • سازنده/گیرنده هزینه های نقطه ای (به طور منظم)
  • 0.10٪ / 0.10٪
  • سازنده/گیرنده هزینه های نقطه ای (تبلیغات!)
  • 0٪ برای همه جفت های معاملاتی Spot
  • 0.01٪
  • هزینه های مشتق ساز/گیرنده
  • 0.01٪ / 0.06٪

چرا به ربات تجاری Bybit API توسط Good Crypto نیاز دارید؟

ربات های تجاری GoodCrypto Bybit با هر استراتژی ربات تجاری Bybit عالی کار می کنند. دیگر لازم نیست وقت خود را برای ریختن روی نمودارها تلف کنید، زیرا می ترسید یک فرصت سودآور فوق العاده را از دست بدهید. در عوض، اگر به درستی پیکربندی شود، الگوریتم ربات Bybit به طور خودکار تمام معاملات را برای شما اجرا می کند تا آنها را تا حد امکان سودآور کند. به هر حال، ربات های تجاری GoodCrypto به عنوان پیشرفته ترین، کاربر پسند ترین و مقرون به صرفه ترین در بازار در نظر گرفته می شوند. چرا ارز خوبی تحویل می دهد؟

عملکرد تجارت پیشرفته 

با انواع سفارش های پیشرفته و الگوریتم های معاملاتی خودکار سیگنال فارکس در 35 صرافی معامله کنید. از تجزیه و تحلیل فنی پیشرفته و عملکرد نمودار استفاده کنید تا تجارت خود را به سطح بعدی ببرید.

راه اندازی ساده و شهودی 

پیکربندی حتی پیشرفته ترین ابزارهای معاملاتی با Good Crypto ساده و ساده است. همه پارامترها به طور مستقیم توضیح داده شده اند، و هر ابزار شامل راهنماهای بصری روی نمودار برای تنظیم یکپارچه است.

بهترین ارزش در بازار

با GoodCrypto می توانید از پیشرفته ترین ابزارهای معاملاتی با کمترین قیمت در بازار لذت ببرید. علاوه بر این، شما می توانید آنها را به صورت رایگان با یک دوره آزمایشی 14 روزه امتحان کنید، و این کار را به دردسر نمی اندازد.

بیشتر ربات های معاملاتی رمزنگاری را بیابید.

•    بایننس
•    ربات معاملاتی بایننس و احراز هویت بایننس
•    coinbase pro
•    Coinbase PRO Trading Rot
•    پولونیکس
•    ربات تجاری پولونیکس
•    ربات تجاری Binance.US
•    کوکوین
•    ربات تجاری KuCoin
•    کراکن
•    ربات تجاری کراکن
•    هوبی
•    ربات تجاری Huobi
•    بیت مکس
•    ربات تجاری BitMEX
•    bitfinex
•    ربات تجاری Bitfinex

کلام پایانی

ربات‌های تجارت بای بیت توسط Bitsgap ابزارهای معاملاتی هوشمند خودکاری هستند که از طرف شما در صرافی Bybit و از طریق رابط Bitsgap، گروه ارز دیجیتال را خریداری و می‌فروشند. چند نوع ربات معاملاتی خودکار در Bistgap وجود دارد، مانند GRID و DCA. آن ربات ها را با سایر ویژگی های معاملاتی هوشمند Bitsgap ترکیب کنید تا تجارت خود را در Bybit سودآورتر کنید.

بای بیت علیرغم سن نسبتاً جوان خود تعهد خود را به خدمات مشتری، امنیت، شفافیت و برتری در عملیات تجاری نشان داده است. اگرچه Bybit در سطح جهانی در دسترس است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.