whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین کتاب تحلیل تکنیکال در سال 2021

1400/10/09 ساعت 22:44


تحلیل تکنیکال، دانشی ضروری برای ورود به بازارهای مالی است. به همین دلیل برای معامله گران و فعالان این عرصه، دسترسی به یک کتاب تحلیل تکنیکال مرجع بسیار اهمیت دارد. تریدر‌ها با خواندن این گونه کتاب‌ها بسیاری از مفاهیم پایه بازار را یاد می‌گیرند و از شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی پولی و رایگان، بی نیاز می‌شوند.

اغلب دوره‌های آموزشی به صورت ناقص از بخش‌هایی از مطالب کتاب‌های برتر تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند. پس برای یادگیری جامع تر تحلیل تکنیکال خواندن منابع اصلی، گزینه مناسب‌تری برای معامله گران خواهد بود. در ادامه، بهترین کتاب‌های منبع تحلیل تکنیکال که تا سال 2021 منتشر شده اند به شما معرفی خواهیم کرد. بسیاری از این کتاب‌ها به صورت ترجمه شده در بازار ایران نیز یافت می‌شوند اما برخی هم تنها به زبان اصلی وجود دارند و شاید مجبور به خرید آنلاین آنها از فروشگاه‌هایی مانند آمازون شوید. 

image

خرید کتاب تحلیل تکنیکال از فروشگاه های آنلاین بین المللی

بررسی چند کتاب شایسته برای عنوانِ «بهترین کتاب تحلیل تکنیکال 2021»

1- راهنمای جامع روش‌ها و کاربردهای معاملاتی

TECHNICAL ANALYSIS OF THE FINANCIAL MARKETS

نوشته جان جی مورفی

جان جی مورفی، یکی از محبوب ترین تحلیلگران تکنیکال در جهان است. او در CNN، CNBC، بلومبرگ و بسیاری دیگر از برنامه‌های تلویزیونی مالی ظاهر شده است. کتاب تحلیل تکنیکال او یکی از جامع‌ترین کتاب‌های الکترونیکی در نوع خود است.

برخلاف سایر کتاب‌های تحلیل تکنیکال که در آنها بیش از حد پرحرفی شده است، این کتاب الکترونیکی تنها حاوی مرتبط‌ترین اطلاعاتی است که به شما کمک می‌کند تا به یک تکنیکالیست موفق تبدیل شوید.

جان مورفی تمام تلاش خود را کرده است تا اغلب جزئیات مفاهیم را برای مبتدیان بازار سهام توضیح دهد. او مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال و نحوه اعمال آنها را در معاملات آتی و بازارهای سهام به شما آموزش می‌دهد. این کتاب تحلیل تکنیکال، تمام مفاهیم لازم برای تجزیه و تحلیل عینی نمودارهای سهام را پوشش می‌دهد. در این کتاب شما در مورد چرخش سهام، روابط بین بازار، کندل‌های ژاپنی و بسیاری از موضوعات دیگر خواهید آموخت.

image

کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

خلاصه ای از نقاط قوت کتاب جان مورفی

علاوه بر بازار سهام، برای بازار آتی، فارکس و ارز دیجیتال نیز کارآمد است. اگر به دنبال انجام تجزیه و تحلیل رمز ارز‌ها هستید با کتاب جان مورفی، تمام ابزارهای مورد نیاز برای معامله را در اختیار خواهید داشت.

بسیاری از مفاهیم تحلیل تکنیکال و کاربرد آنها در بازارهای آتی و سهام را پوشش می‌دهد.

پیشرفت‌های اخیر در فناوری محاسبات، ابزارهای فنی و شاخص‌ها را پوشش می‌دهد تا شما را در جریان آخرین تکنیک‌های تحلیل فنی قرار دهد.

تمام اصول اولیه تحلیل تکنیکال را پوشش می‌دهد و دارای نمودارهای زیادی برای نشان دادن نکاتی است که برای معامله گران مبتدی فارکس ایده آل هستند.

یکی از جامع ترین کتاب‌هایی است که در مورد تحلیل تکنیکال می‌توانید دریافت کنید.

2- تجزیه و تحلیل فنی توضیح داده شده

TECHNICAL ANALYSIS EXPLAINED

نوشته مارتین جی اسپرینگ

این کتاب برای کسانی ایده آل است که معتقدند تحلیل تکنیکال برای بازارهای مالی مناسب نیست. مارتین اسپرینگ، تمام نکات مهمی ‌را که باید در مورد تجزیه و تحلیل الگوها، معاملات پرایس اکشن، نمودارها و موارد دیگر بدانید توضیح می‌دهد. این کتاب همه چیز را در مورد تحلیل تکنیکال از ابتدا توضیح می‌دهد به همین دلیل، گزینه ای عالی برای معامله گران مبتدی در بازار است.

image

کتاب تحلیل تکنیکال مارتین جی اسپرینگ برای تحلیل ارز دیجیتال نیز کارآمد است

این کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود: تکنیک‌های تشخیص روند، ساختار بازار و سایر جنبه‌های تحلیل بازار. مارتین جی اسپرینگ بیش از نیمی ‌از کتاب را به توضیح روش‌های مختلف تعیین روندها اختصاص داده است از جمله: خطوط روند، چرخه‌های تجاری، الگوهای قیمت، مناطق حمایت و مقاومت و همچنین شاخص‌های حرکت.

در بخش ساختار بازار، موضوعاتی مانند حجم، زمان و قیمت را با هدف شناسایی چرخه‌ها و روندها توضیح می‌دهد. در بخش سوم کتاب، به احساسات بازار به عنوان یک موضوع مهم پرداخته می‌شود. شاخص‌هایی که اعتماد سرمایه‌گذاران را اندازه‌گیری می‌کنند، کارگزاران به‌ عنوان رهبران بازار، بازدهی بالا در مقابل اوراق قرضه دولتی، از جمله موضوعات این بخش از کتاب هستند.

از دیگر موضوعات ارائه شده در بخش سوم کتاب می‌توان به تحلیل تکنیکال بازار سهام بین المللی، نرخ بهره و سیستم‌های معاملاتی خودکار اشاره کرد. مارتین اسپرینگ همچنین نظریه امواج الیوت را در قیمت گذاری‌ها به صورت مختصر و مفید توضیح می‌دهد.

بهترین برداشت‌های کتاب

با وجود گستره وسیع مطالب این کتاب تحلیل تکنیکال ، مطالب آن برای معامله گران مبتدی، بسیار قابل درک است.

این کتاب موضوعات جانبی مانند مکانیک بازار و روانشناسی تجارت را پوشش می‌دهد که به معامله گران کمک می‌کند اهمیت و کاربرد تحلیل تکنیکال را درک کنند.

حاوی اطلاعات جامعی است که تمام مفاهیم اصلی تحلیل تکنیکال را پوشش می‌دهد.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است که هر بخش به موضوعات مختلف تحلیل تکنیکال می‌پردازد.

image

مطالب  کتاب تحلیل تکنیکال استیو نیسون قابل استفاده در کنار انواع اندیکاتور ترید

 

3-تکنیک نمودار شمعی ژاپنی، ویرایش دوم

JAPANESE CANDLESTICK CHARTING TECHNIQUE, Second Edition

نوشته استیو نیسون

استیو نیسون یکی از محبوب ترین تحلیلگران فنی در ژاپن است. او در کتاب تحلیل تکنیکال خود، تکنیک‌های مختلف کندل‌های ژاپنی را توضیح می‌دهد. این کتاب گزینه ای ایده آل برای کسانی است که به دنبال دانش تخصصی در مورد معاملات سهام یا معاملات آتی هستند. کتاب استیو نیسون راهنمایی مرحله ای برای تحلیل گران فنیِ حرفه ای و مبتدی است و تکنیک‌های ساده و پیشرفته متعددی را در خود دارد که تقریباً در هر نوع از بازارهای مالی، قابل استفاده هستند. نویسنده، مثال‌های زیادی برای نشان دادن تک تک تکنیک‌های کتاب آورده است.

تکنیک نمودار شمعی ژاپنی، سالهاست که در ژاپن استفاده می‌شود. در واقع، تجزیه و تحلیل نمودار ژاپنی مدتها قبل از اینکه جهان غرب از نحوه عملکرد تحلیل تکنیکال آگاه باشد استفاده شده است. Steve Nison تاریخچه تجزیه و تحلیل نمودار را به خوبی توضیح می‌دهد. این موضوع کتاب وی را به یکی از بهترین کتاب‌های تحلیل تکنیکال در بازار تبدیل می‌کند.

بهترین برداشت‌های کتاب

اطلاعات گسترده ای را در مورد Candlestick Charting ارائه می‌دهد. کندل استیک، یکی از ابزارهای تحلیل تکنیکال است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبعی ایده آل برای معامله گرانی است که به دنبال یادگیری کاربردی روابط بین کندل‌های ژاپنی از یک متخصص هستند.

کتاب تحلیل تکنیکال استیو نیسون شامل توضیحاتی جامع در مورد تمام الگوهای Candlestick است که معامله گران فارکس و ارز دیجیتال هم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

image

استیو نیسون، نویسنده کتاب تکنیک نمودار شمعی ژاپنی

 

4- شروع تحلیل تکنیکال

GETTING STARTED IN TECHNICAL ANALYSIS

نوشته جک دی شواگر

جک دی. شواگر یک کارشناس مشهور صندوق سرمایه گذاری و معاملات آتی است. او از کالج بروکلین با مدرک لیسانس در اقتصاد فارغ التحصیل شد و بعداً در رشته اقتصاد در دانشگاه براون نیز فارغ التحصیل شد. جک، با دانش و تجربه گسترده ای در در بازار صندوق‌های تامینی و معاملات آتی داشت کتاب شروع تحلیل تکنیکال را با هدف تبدیل خوانندگان به یک معامله گر خبره نوشت.

تجزیه و تحلیل تکنیکال موضوع پیچیده ای است و زمان زیادی نیاز دارید تا کاملا آن را یاد بگیرید. کتاب تحلیل تکنیکال شواگر به شما می‌آموزد که چگونه الگوهای نمودار را تفسیر کنید تا به درستی، قیمت اوراق بهادار را پیش بینی کنید. هدف کتاب شواگر این است که به معامله گران بیاموزد چگونه از تحلیل تکنیکال استفاده کنند و بهتر سرمایه گذاری کنند. 

به طور کلی، "شروع در تحلیل تکنیکال" یک کتاب تحلیل تکنیکال بسیار خوب و جالب برای خوانندگان مبتدی است. بنابراین، به راحتی در لیست بهترین کتاب‌های تحلیل تکنیکال امروزی قرار می‌گیرد.

بهترین برداشت‌های کتاب

برای معامله گران مبتدی که به دنبال مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال هستند ایده آل است.

شامل اطلاعات ضروری در مورد الگوهای نمودار و شاخص‌های فنی برای کمک به مبتدیان است.

خوانندگان کتاب تحلیل تکنیکال شواگر یاد می‌گیرند که چگونه قیمت اوراق بهادار را به طور دقیق پیش بینی کنند

image

کتاب تحلیل تکنیکال جک دی شوارتز

5- تجزیه و تحلیل فنی از A تا Z

TECHNICAL ANALYSIS FROM A TO Z

نوشته استیو بی آچلیس

استیو بی آچلیس، یک معامله گر و تحلیلگر مالی خبره است. او شرکت EQUIS International, Inc را تأسیس کرد، شرکتی که در ارائه انواع نرم افزارهای معاملاتی، مانند مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت پورتفولیو و بسیاری دیگر از موارد، تخصص دارد. هدف استیو بی آچلیس تسهیل تجارت مالی است.

کتاب او تمام مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال را آموزش می‌دهد. نیمه اول کتاب به طور خاص برای معامله گران مبتدی در نظر گرفته شده است. با تجزیه و تحلیل اساسی ترین مفاهیم و اصطلاحات برای تریدرها، آنها را برای معامله ارز دیجیتال و فارکس آماده می‌کند.

بخش دوم کتاب، معامله گران با تجربه ای را هدف قرار می‌دهد که در حال حاضر از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند، اما به دنبال بهبود مهارت‌های معاملاتی خود هستند. این بخش از کتاب به آنها توضیح جامعی از تمام ابزارهای مورد استفاده در تحلیل تکنیکال را ارائه می‌دهد.

استیو در کتاب تحلیل تکنیکال خود اذعان می‌کند که تعداد افرادی که از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند کم است. او بیان می‌کند که دلیل اصلی نگارش این کتاب، افزایش آگاهی از تحلیل تکنیکال و ترغیب افراد بیشتری به استفاده از آن برای ترید سودآور بوده است.

image

کتاب تحلیل تکنیکال استیو بی آچلیس

بهترین برداشت‌های کتاب

به خوانندگان توضیح مفصلی از تمام ابزارهای فنی می‌دهد. تمام مفاهیم اساسی و اصطلاحات رایج تحلیل تکنیکال را پوشش می‌دهد و برای معامله گران مبتدی ایده آل است.

بیش از 135 مثال برای نشان دادن نحوه استفاده از تکنیک‌های مختلف تحلیل تکنیکال در شرایط واقعی بازار ارائه می‌دهد.

6- تجزیه و تحلیل فنی برای مبتدی‌ها

TECHNICAL ANALYSIS FOR DUMMIES

نوشته باربارا راکفلر

اگر شما یک معامله گر مبتدی هستید که به دنبال یادگیری تحلیل تکنیکال از ابتدا هستید، Technical Analysis for Dummies کتابی ایده آل برای شروع است. نویسنده، دارای مدرک لیسانسِ اقتصاد از کالج Reed و مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد از دانشگاه کلمبیا است. او یک معامله گر، مقاله‌نویس، ناشر خبرنامه و یک اقتصاددان بین‌المللی است.

image

کتاب تحلیل تکنیکال باربارا راکفلر

کتاب‌ باربارا با بیش از 20 سال تجزیه و تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال تضمین شده است و شما را در عرض چند ماه به یک معامله گر حرفه ای تبدیل می‌کنند. کتاب تحلیل تکنیکال باربارا، راهنمایی گام به گام برای شناسایی روندهای بازار و نقطه عطف تصمیمات معاملاتی است.

این کتاب جنبه‌های پیچیده تحلیل تکنیکال را به اطلاعاتی آسان برای معامله گران جدید تبدیل می‌کند. علاوه بر توضیح مفاهیم مختلف تحلیل تکنیکال، راه‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توانید آنها را عملی کنید و شروع به کسب سودهای کلان کنید.

نحوه تشخیص روندها، تفاوت بین سرمایه گذاری و تجارت فعال، ارتباط رفتار مشتری و آنچه در نمودارها رخ می‌دهد را نیز آموزش می‌دهد. همچنین اطلاعات ضروری در مورد شاخص‌های فنی و نحوه استفاده از آنها ارائه می‌دهد.

بهترین برداشت‌های کتاب

ایده آل برای معامله گران مبتدی که به دنبال شروع تحلیل تکنیکال هستند.

مثال‌هایی واقعی می‌آورد تا به خوانندگان کمک کند یاد بگیرند که چگونه از مفاهیم مختلف تحلیل تکنیکال در شرایط واقعی بازار استفاده کنند.

خوانندگان، علاوه بر یادگیری اصول تحلیل تکنیکال، سایر استراتژی‌های معاملاتی حیاتی مانند نحوه شناسایی روندها، آزمایش شاخص‌های فنی و انتخاب بازه‌های زمانی صحیح را نیز می‌آموزند.

7- چگونه برای امرار معاش معامله کنیم؟
( HOW TO TRADE FOR A LIVING?)
نوشته اندرو عزیز

image

کتاب تحلیل تکنیکال اندرو عزیز

How To Trade for a Living یکی دیگر از کتاب‌های تحلیل تکنیکال با رتبه برتر است که ارزش خرید دارد. اندرو عزیز -نویسنده کتاب، مهندس شیمی‌از دانشگاه بریتیش کلمبیا است. عزیز، دکترای مهندسی شیمی ‌داشت اما علیرغم صلاحیت‌هایش تصمیم گرفت کارش را رها کند و در بورس تحصیل کند. از سال 2009 عزیز، آینده خود را وقف یادگیری مفاهیم تجارت مدرن کرد و این سفر در نهایت او را به نوشتن یکی از بهترین کتاب‌های تحلیل تکنیکال در بازار امروز سوق داد.

برخلاف سایر کتاب‌های تحلیل تکنیکال، کتاب عزیز، کوتاه، منظم و قابل فهم است. این کتاب تنها شش موضوع را پوشش می‌دهد، که عزیز معتقد است هر معامله گر مبتدی به تمام آن‌ها نیاز دارد. شش موضوع تحت پوشش کتاب عبارتند از:

  • استراتژی‌های معاملات روزانه
  • زمان سنجی
  • روانشناسی معامله گری
  • ابزارهای معاملاتی
  • مدیریت مالی       
  • بهترین کارگزاران برای معاملات روزانه

بیشتر معامله‌گران، کتاب عزیز را دوست دارند، زیرا آنها را قادر می‌سازد تا بدون توجه به استراتژی‌ای که اتخاذ می‌کنند، به اهداف تجاری تعیین‌شده خود برسند. این کتاب، در بازه‌های زمانی ای که بیشترین احتمال موفقیت را دارند امکان پیاده‌سازی تحلیل تکنیکال را به معامله‌گران می‌دهد.

image

اندرو عزیز نویسنده و تریدر معروف

 

فرقی ندارد یک معامله گر مبتدی باشید یا تریدری با تجربه، مطمئناً از خواندن این کتاب تحلیل تکنیکال لذت خواهید برد. عزیز در کتاب خود بر اهمیت داشتن ابزار معاملاتی مناسب، داشتن انگیزه و سخت کوشی تاکید می‌کند.

 بهترین برداشت‌های کتاب

نویسنده به وضوح، اصول معاملات روزانه را تشریح می‌کند. او تفاوت بین معاملات روزانه و سایر سبک‌های معامله و سرمایه گذاری را توضیح می‌دهد.

این کتاب تحلیل تکنیکال، دارای شش موضوع است که خواندن و پیاده سازی آنها آسان است.

برای معامله گران مبتدی که به دنبال شروع تجارت خود هستند ایده آل است.

نویسنده تمام استراتژی‌های معاملاتی مهمی‌را که بسیاری از معامله گران موفق، هر روز استفاده می‌کنند شرح می‌دهد.

تمام موارد ضروری برای موفقیت در معاملات روزانه را پوشش می‌دهد.

8- نمودار و تجزیه و تحلیل فنی

Charting and Technical Analysis

نوشته فرد مک آلن

کتاب نمودار و تجزیه و تحلیل فنیِ فرد مک آلن یکی از بهترین کتاب‌های تحلیل تکنیکال موجود در بازار است. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه سهام، ارزهای دیجیتال، بازارهای فارکس و صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک را تجزیه و تحلیل کنید. آنچه این کتاب را از سایر کتاب‌های تحلیل تکنیکال متمایز می‌کند، تمرکز عمیق نویسنده بر این است که چه کسی می‌فروشد و چه کسی می‌خرد.

 

image

کتاب تحلیل تکنیکال فرد مک آلن و کتاب های مشابه آن

به گفته فرد مک آلن، هدف اصلی این کتاب، توانمندسازی معامله‌گران در مورد چگونگی تصمیم‌گیری های معاملاتی آگاهانه‌تر است. این کتاب، یک منبع ارزشمند است. این کتاب تمام ترفندها و تاکتیک‌هایی را پوشش می‌دهد که فروشندگان و مشاوران مالی موفق برای کسب پورسانت از صندوق‌های مشترک استفاده می‌کنند. همچنین خواهید آموخت که چگونه کسب دانش بیشتر در مورد مفاهیم تحلیل تکنیکال می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شود.

 بهترین برداشت‌های کتاب

این کتاب، تجزیه و تحلیل عمیقی از تمام مفاهیم اساسی تحلیل تکنیکال ارائه می‌دهد.

به شما می‌آموزد که روی موضوع «چه کسی می‌خرد و چه کسی می‌فروشد» تمرکز کنید تا بتوانید تصمیمات تجاری سودآوری بگیرید.

خوانندگان یاد می‌گیرند که چگونه نمودارهای بازار سهام را رمزگشایی و تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند تصمیمات بازاریابی واقعی را به تنهایی اتخاذ کنند.

خوانندگان یاد میگیرند که چگونه با موفقیت در صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری می‌کنند.

9- تجزیه و تحلیل فنی برای بازرگانی حرفه ای

TECHNICAL ANALYSIS FOR THE TRADING PROFESSIONAL

نوشته کنستانس ام. براون

image

کتاب تحلیل تکنیکال کنستانس ام براون مناسب برای درک بهتر انواع سیگنال ارز دیجیتال

 

تجزیه و تحلیل فنی برای بازرگانی حرفه ای، منبعی ارزشمند برای معامله گران و دانشجویانی است که به دنبال اطلاعات عملی در مورد تحلیل تکنیکال هستند. نویسنده کتاب، کنستانس ام. براون، بیش از 10 سال است که یک معامله گر سازمانی و مدیر مالی بوده است.

در این کتاب تحلیل تکنیکال، کنستانس این تصور را که شاخص‌های تکنیکال شکست می‌خورند حذف کرده است. او بهترین استراتژی‌هایی را که معامله‌گران با تجربه می‌توانند برای بهبود تحلیل تکنیکال خود استفاده کنند، مورد بحث قرار می‌دهد. به گفته کنستانس، شاخص‌های فنی شکست می‌خورند زیرا معامله گران کار زیادی برای بهبود آنها انجام نمی‌دهند.

بهترین برداشت‌های کتاب

توضیح واضح و دقیق تحلیل تکنیکال، چرخه های مالی و ویژگی‌های آنها

تجزیه و تحلیل عمیق تکنیک‌های جدید تحلیل تکنیکال برای معامله گران مدرن.

توضیحی در مورد نحوه محاسبه پیش بینی‌های نوسانی و اصلاحات فیبوناچی.

یک دستورالعمل عمیق تر در مورد نحوه استفاده از شاخص‌های ترکیبی.

10- تسلط بر تجزیه و تحلیل فنی MASTERING TECHNICAL ANALYSIS

نوشته مایکل سی تامست

تسلط بر تحلیل تکنیکال به معامله گران مبتدی و با تجربه کمک می‌کند تا مفاهیم تحلیل تکنیکال را درک کنند. به آنها می‌آموزد که چگونه شاخص‌های فنی را تفسیر کرده و اطلاعاتی را که جمع آوری می‌کنند، پیاده سازی کنند. نویسنده کتاب، مایکل سی توماس، 75 کتاب مالی دیگر نیز نوشته است.

 

image

کتاب تحلیل تکنیکال مایکل سی تامست

در چند فصل اول، مفهوم تحلیل تکنیکال را به معامله گران مبتدی معرفی می‌کند. به آنها نکاتی در مورد چرخه‌های سرمایه گذاری می‌آموزد، نکاتی را در مورد نحوه تفسیر نمودارهای سهام به بیان می کند و به آنها توضیح مفصلی درباره مدیریت ریسک در بازارهای مالی ارائه می‌دهد.

بهترین برداشت‌های کتاب

 ایده آل برای معامله گران مبتدی که به دنبال شروع معاملات خود هستند.

 تجزیه و تحلیل عمیق مفاهیم اساسی تحلیل تکنیکال

11- تجزیه و تحلیل تکنیکال روند سهام

TECHNICAL ANALYSIS OF STOCK TRENDS

نوشته رابرت دی. ادواردز و جان مگی

کتاب تجزیه و تحلیل تکنیکال روند سهام، منبعی است که اغلب معامله گران می توانند از آن استفاده کنند. این کتاب تمام موارد ضروری تحلیل تکنیکال از جمله الگوهای نمودار، شاخص‌های فنی، زمان بندی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. خوانندگان همچنین با نظریه داو آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه می‌توان آن را با یک گزینه عملی تر جایگزین کرد.

این کتاب همچنین موضوعاتی مثل مدل پورتفولیوی فضای اهرمی، نظریه پراگماتیکِ نمونه کارها و سایر مفاهیم کلیدی تحلیل تکنیکال را پوشش می‌دهد. به گفته نویسندگان، این کتاب منبع ارزشمندی برای معامله گران مبتدی و با تجربه است.

image

کتاب رابرت دی. ادواردز و جان مگی یک منبع معروف برای تحلیل تکنیکال است

بهترین برداشت‌های کتاب

مفاهیم کلیدی تحلیل تکنیکال، مانند تئوری پراگماتیک نمونه کارها و مدل فضای اهرمی ‌را پوشش می‌دهد.

تجزیه و تحلیل دقیق الگوهای نمودار را ارائه می‌دهد.

 12- تجزیه و تحلیل فنی با استفاده از تایم فریم های چندگانه

TECHNICAL ANALYSIS USING MULTIPLE TIMEFRAMES

نوشته برایان شانون

کتاب تحلیل تکنیکال برایان شانون نیز کتابی ایده آل برای معامله گران جدید و با تجربه است. معامله گران، مطمئناً این کتاب را دوست خواهند داشت زیرا به آنها می آموزد که چگونه بدون توجه به استراتژی‌ای که اتخاذ می کنند موفق ظاهر شوند.

این کتاب به منظور شناسایی معاملاتی که بیشترین شانس موفقیت را دارند اهمیت پیاده‌سازی تحلیل تکنیکال را در تایم فریم های مختلف، مورد بحث قرار می‌دهد. علاوه بر این، این کتاب نحوه قرار دادن سفارش توقف ضرر و تیک پرافیت را به خوبی توضیح می‌دهد تا معامله‌گران را به پیشرفته‌ترین استراتژی‌های معاملاتی مجهز کند.

image

کتاب تحلیل تکنیکال برایان شانون

بهترین برداشت های کتاب

به معامله گران می آموزد که چگونه تحلیل تکنیکال را در بازه های زمانی مختلف پیاده سازی کنند تا معاملاتی را که بیشترین شانس موفقیت را دارند شناسایی کنند.

سایر تکنیک‌های حیاتی، مانند فروش کوتاه، شناسایی هدف قیمت و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

ایده آل هم برای معامله گران با تجربه و هم نوپا و مبتدی

کلام آخر در مورد سیگنال ارز دیجیتال و خرید اندیکاتور ترید

کتاب‌های معرفی شده در این متن جزو بهترین منابع برای یادگیری تحلیل تکنیکال هستند و همانطور که در ابتدا گفتیم برخی از آنها به زبان فارسی هم در دسترس خوانندگان قرار دارند. این منابع برای اغلب بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال کارآمد هستند. علاوه بر آموزش دیدن و خواندن کتاب‌های مذکور ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توان برای کسب سود از آنها بهره گرفت. مجموعه ای از این ابزارها را می‌توان در سایت پرشین الیت پیدا کرد. خرید سیگنال ارز دیجیتال، اندیکاتور vip ترید، احراز هویت بایننس و چندین مورد دیگر جزو خدمات این سایت هستند که با قیمت منصفانه و به سهولت تمام می‌توانید از آنها بهره مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.