whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین آموزش تحلیل تکنیکال

1401/06/26 ساعت 03:52


سرمایه گذاری و معامله نیاز به درک روشنی از جنبه های مختلف سکه یا سهامی دارد که می خواهید بخرید. شما باید بدانید که یک دارایی چه ارزشی را ارائه می دهد و همچنین پتانسیل آینده آن را. در دنیای رمزنگاری، این درک بسیار مهم می شود زیرا بازار به سرعت در حال توسعه است. هر ساله ده ها پروژه رمزنگاری ایجاد می شود و تنها چند پروژه وجود دارد که در نهایت به دارایی های با ارزش تبدیل می شوند. بنابراین، ما باید از تکنیک‌های مختلفی برای یافتن ارزش و قیمت یک دارایی کریپتو استفاده کنیم. یکی از راه ها استفاده از تحلیل تکنیکال است. بنابراین، تحلیل تکنیکال چیست؟ چرا در انتخاب دارایی کریپتو بسیار مهم است؟ در این مقاله موارد مختلفی در مورد تحلیل تکنیکال توضیح داده می شود.

 تحلیل تکنیکال یک روش تحلیلی است که از شاخص های ریاضی برای پیش بینی روند آینده یک دارایی بر اساس حرکات قیمت قبلی استفاده می کند. اصل اساسی تحلیل تکنیکال، شناسایی روندها و الگوهای یک دارایی است.قیمت دارایی بازتابی از اطلاعات مختلف از جمله رویدادهای جهانی، اخبار مربوط به دارایی و نحوه ارزش گذاری شرکت کنندگان در بازار برای دارایی است. سپس، هر حرکت قیمتی که توسط دارایی تجربه می‌شود، بخشی از روند گسترده بازار است.برخی از عناصر مهم تحلیل تکنیکال خواندن نمودار کندل استیک، تعیین سطوح حمایت و مقاومت، ایجاد خطوط روند و استفاده از اندیکاتورهای فنی است. همه این عناصر می توانند به شما در انجام یک تحلیل فنی جامع و دقیق کمک کنند.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال یک روش تحلیلی است که از شاخص های ریاضی برای پیش بینی روند آتی یک دارایی بر اساس حرکات قیمت گذشته آن استفاده می کند. اصل اساسی تحلیل تکنیکال، شناسایی روندها و الگوهای حرکت یک دارایی است. به طور کلی، این روندها تکراری هستند، بنابراین می توانید از آنها برای خرید دارایی در زمان و قیمت مناسب استفاده کنید.

چرا تحلیل تکنیکال مهم است؟ 

سرمایه گذار در حالت ایده آل یک دارایی را با قیمت پایین می خرد و آن را با قیمت بالاتری می فروشد تا به سود برسد. انجام تحلیل تکنیکال یکی از راه های شناسایی روند دارایی برای تعیین زمان خرید آن است.

با این حال، باید بدانیم که تحلیل تکنیکال دقت 100٪ ندارد. سرمایه گذاران و معامله گران نمودارها را بر اساس حرکت تاریخی قیمت دارایی تجزیه و تحلیل می کنند. هرکس ابزارها و شاخص های تحلیلی خود را انتخاب می کند، بنابراین معمولاً به نتایج متفاوتی می رسد. با این حال، ما می توانیم برخی از اصول اساسی و عناصر ضروری تحلیل تکنیکال را برای تولید تحلیل دقیق درک کنیم.

 روند مختلف در یک دارایی 

روند مختلف در یک دارایی 

اصول اولیه تحلیل تکنیکال مختلف در یک دارایی

تاریخ تمایل به تکرار دارد: این فرض بر اساس انسان ها به عنوان شرکت کنندگان در بازار است که تحت تأثیر عوامل روانی مختلف قرار دارند. این عوامل روانی تمایل دارند بر رفتار ما در مواجهه با موقعیت‌های خاص تأثیر بگذارند. در بلندمدت، رفتار ما به عنوان فعالان بازار تمایل به تکرار دارد و الگوی خاصی را شکل می‌دهد.قیمت یک دارایی بازتابی از عوامل مختلف است: این اصل فرض می کند که قیمت یک دارایی از قبل منعکس کننده همه عوامل و اطلاعات مربوط به آن است. بنابراین، قیمت فعلی بازتابی از اطلاعات مختلف از جمله رویدادهای جهانی، اخبار مربوط به دارایی و نحوه ارزش گذاری شرکت کنندگان در بازار برای دارایی است.قیمت به عنوان بخشی از روند بازار حرکت می کند: قیمت یک دارایی به دنبال روند گسترده تر بازار حرکت می کند. در مورد بیت کوین، تغییرات قیمت آن بازتابی از روندهای بازار کریپتو است که تأثیر عمده ای بر سایر دارایی های کریپتو دارد. درک روندهای بازار می تواند از رفتار FOMO و فروش وحشتناک در زمانی که بازار کاهش شدید یا افزایش قیمت را تجربه می کند، جلوگیری کند.

 طبق تئوری داو، هر روند اصلی از 3 مرحله انباشت، مشارکت/جذب و توزیع عبور می کند . مرحله انباشت مرحله اولیه است که در آن اعتماد سرمایه گذاران به دارایی ها هنوز پایین است، اما برخی از سرمایه گذاران "هوشمند" شروع به انباشت دارایی در انتظار یک روند صعودی کرده اند. مرحله مشارکت/جذب مرحله ای است که عموم مردم و بسیاری از سرمایه گذاران جدید شروع به خرید دارایی می کنند. در نهایت، مرحله توزیع نشانه ای است که روند رو به پایان است، جایی که سرمایه گذاران اولیه شروع به فروش دارایی می کنند در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران جدید دارایی ها را با قیمت های بالا خریداری می کنند. 

نمودارهای مهم تحلیل تکنیکال

 نمودار کندل

نمودار قیمت کندل یکی از نمودارهایی است که اغلب توسط سرمایه گذاران و معامله گران استفاده می شود زیرا اطلاعات دقیق زیادی در مورد قیمت یک دارایی ارائه می دهد. ابتدا، می توانید زمان نمودار را تغییر دهید تا دقیقه ها را به شمع های هفتگی تبدیل کنید. این برای مشاهده روندهای بلند مدت یا کوتاه مدت مفید است. چندین عنصر مهم وجود دارد که باید در نمودار کندل استیک بدانید:

تفاوت شمعدان سبز و قرمز شماره: New Trader U

تفاوت شمعدان سبز و قرمز شماره: New Trader U

باز و بسته شدن: قیمت های باز و بسته شدن با بدنه به شکل یک نوار ضخیم در داخل هر شمع نشان داده می شود.

قیمت‌های بالا و پایین: بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها با خط نازکی که معمولاً به آن «فتیله» می‌گویند نشان داده می‌شود.شمع قرمز: شمع قرمز نشان دهنده کاهش قیمت است. در این شمع، قیمت بسته شدن زیر میله است در حالی که بدنه بالای شمع نشان دهنده قیمت افتتاحیه است.شمع سبز: شمع سبز نشان دهنده افزایش قیمت است. در این حالت، قیمت بسته شدن در بالای میله است در حالی که بدنه شمع پایین قیمت باز شدن را نشان می دهد.

 سطوح حمایت و مقاومت

حمایت و مقاومت دو عبارت مهمی هستند که باید در تحلیل تکنیکال درک شوند. این دو سطح اساساً نشان دهنده نقطه قیمتی است که در آن یک دارایی به قیمت پایین و قیمت اوج خود می رسد. در نقطه پشتیبانی ، معمولاً خریداران زیادی شروع به ورود و خرید دارایی می کنند. از سوی دیگر، سطح مقاومت جایی است که افراد زیادی دارایی را می فروشند. با این حال، این نقاط قیمت به طور مداوم تغییر می کنند، زیرا دارایی دارای یک روند صعودی یا نزولی است.

سطوح حمایت و مقاومت در نمودار

سطوح حمایت و مقاومت در نمودار

نقاط حمایت و مقاومت معمولاً اعداد گردی مانند 1 دلار، 100 دلار، 1000 دلار یا اعدادی مانند 5000 دلار هستند هر سرمایه گذار و معامله گر سطوح حمایت و مقاومت را با استفاده از نمودارهای قیمت بر اساس حرکت تاریخی قیمت دارایی تعیین می کند. در یک روند، این دو سطح سیگنال های مهمی هستند که باید به آنها توجه کنیم. روند صعودی وضعیتی است که در آن دارایی به چندین سطح مقاومت برای رسیدن به قیمت بالاتر نفوذ می کند. از سوی دیگر، روند نزولی جایی است که دارایی از طریق سطوح حمایتی در فرآیند تشکیل یک «پایین» یا یک کف قیمت به افت ادامه می‌دهد.

خط روند

خطوط روند یکی از تکنیک های اساسی است که اکثر سرمایه گذاران و معامله گران از آن برای شناسایی روند در نمودار قیمت استفاده می کنند. خط روند اساساً خطی است که چندین نقطه قیمت بالا یا پایین را به هم متصل می کند. این خط برای مشاهده روند تغییرات قیمت در آینده ساخته شده است. علاوه بر این، هنگامی که قیمت دارایی‌های کریپتو از خط روند ایجاد شده عبور می‌کند، برای مشاهده تغییرات روند نیز استفاده می شود.

خطوط روند در نمودار قیمت BTC روند نزولی را نشان می دهد. 

خطوط روند در نمودار قیمت BTC روند نزولی را نشان می دهد. 

خط روند دقیق خطی است که چندین قیمت مهم را لمس می کند، خواه نقطه پایین یا بالا باشد. علاوه بر این، جهت خط روند به الگوی روندی که می خواهید تعیین کنید بستگی دارد. با این حال، تجزیه و تحلیل خط روند باید با شاخص‌های فنی همراه باشد که به شما در دریافت اطلاعات اضافی کمک می‌کند.

روند صعودی و نزولی

بازارها چرخه ای هستند و در دو روند صعودی یا نزولی حرکت می کنند.  این روندهای صعودی یا نزولی می تواند در هر بازه زمانی رخ دهد، مهم نیست که چقدر بزرگتر یا کوچکتر باشد.

طبق تعریف، یک روند صعودی مجموعه ای از اوج های بالاتر و پایین تر و یک روند نزولی مجموعه ای از سطوح پایین تر و اوج های پایین تر است. روندهای صعودی و نزولی اغلب کانال هایی را تشکیل می دهند که در آنها قیمت به طور پیوسته به سمت پایین یا بالا حرکت می کند، جایی که روند معکوس خواهد شد.

چارچوب زمان

یک روند صعودی در بازه زمانی بالاتر می تواند یک روند نزولی کوتاه مدت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر بیت کوین در بازه زمانی هفتگی یا ماهانه روند داشته باشد، یک روند نزولی 15 دقیقه ای یا 4 ساعته می تواند برخی اصلاحات را ایجاد کند، اما در مجموع تاثیر کمتری بر روند بیشتر خواهد داشت.

با این حال، تایم فریم های پایین را نباید نادیده گرفت، زیرا همه برگشت ها باید از پایین ترین تایم فریم ها شروع شوند. در این مورد مهم است که با همه تایم فریم‌ها با احترام برابر رفتار کنیم و درک کنیم که چگونه بازه‌های زمانی کوچک‌تر می‌توانند بر فریم‌های زمانی بزرگ‌تر تأثیر بگذارند و بالعکس.

میانگین های متحرک

میانگین های متحرک داده های در حال حرکت را صاف می کنند و آن ها را به یک ابزار بصری تبدیل می کنند. میانگین متحرک بر اساس یک دوره خاص است، معمولاً 20 دوره، 50 دوره، 100 دوره و 200 دوره. 

میانگین های متحرک می توانند سیگنال هایی را در مورد زمان خرید یا فروش ارائه دهند، به عنوان حمایت یا مقاومت عمل کنند و موارد دیگر. برای مثال، زمانی که میانگین متحرک کوتاه‌مدت از میانگین متحرک بلندمدت عبور می‌کند، یک تلاقی طلایی می‌تواند رخ دهد و معمولاً نشانه‌ای از افزایش بیشتر قیمت در آینده

شاخص قدرت نسبی (RSI)

شاخص قدرت نسبی یک نوسانگر سنجش قدرت بازار است که می تواند به تحلیلگران نشان دهد که آیا دارایی بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروخته شده است. ایده پشت این ابزار این است که وقتی یک دارایی به بالای 70 یا کمتر از 30 می رسد، بیش از حد خرید یا فروش می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، همچنین نشان می دهد که یک معکوس ممکن است نزدیک باشد.

RSI یک شاخص مهم برای تحلیلگران است، زیرا می تواند واگرایی بین عملکرد قیمت و قدرت بازار اساسی را آشکار کند. اگر قیمت به بالاترین سطح دیگری برسد، در حالی که اندیکاتور اینطور نیست، این واگرایی نزولی نامیده می‌شود و می‌تواند به تحلیلگر هشدار دهد که امکان برگشت وجود دارد.

سایر ابزارهای محبوب عبارتند از: اسیلاتور Stochastic، MACD، Ichimoku، Bollinger Bands و غیره.

حجم معاملات

تحلیلگران فنی دو مجموعه داده برای کار با آن‌ها دارند که سایر شاخص‌ها و ابزارها از آن استخراج می‌شوند: قیمت و حجم. حجم معاملات نشان دهنده کل سهام یک دارایی است که در هر روز معین به هر قیمتی – هم خرید و هم فروش – معامله می شود.گفته می شود که حجم معاملات مقدم بر قیمت است، به این معنی که تحلیلگران فنی اغلب می توانند روند تغییر حجم را قبل از اینکه واکنش مربوطه در عمل قیمت اتفاق بیفتد، مشاهده کنند.

ارزش بازار

دو راه وجود دارد که یک تحلیلگر فنی ارزش بازار ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرد. 

اول اینکه، متوسط علاقه مندان به کریپتو باید روی دارایی هایی تمرکز کنند که در حال حاضر در فهرست ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارند، که می تواند به کاهش برخی از ریسک های مربوط به ارزهای رمزنگاری مبهم تر کمک کند.

در مرحله بعد، تحلیلگران می توانند به ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند تا بینشی از روند کلی بازار و نه فقط یک دارایی منفرد به دست آورند. 

بنابراین اگر ارزش کل بازار کریپتو در حال شکستن باشد، همانطور که تصویر زیر نشان می دهد، احتمالاً این روند در سایر بازار ارزهای دیجیتال به زودی دنبال خواهد شد.

جدول تحلیل ده ارز برتر دیجیتال 

جدول تحلیل ده ارز برتر دیجیتال 

ترکیب همه چیز برای ایجاد یک استراتژی معاملاتی

در این مرحله، شما باید ایده ای داشته باشید که چگونه با استفاده از آنچه در بالا ذکر شد، با استفاده از یک پلت فرم معاملاتی برنده جوایز مانند PrimeXBT، یک طرح معاملاتی تنظیم کنید.

پس از انتخاب یک دارایی از بین ده بازار برتر ارزهای دیجیتال، زمان آن فرا رسیده است که روند و سطح مقاومت یا سطح حمایت را بررسی کنیم. انتظار صبورانه برای کندل معکوس در حجم بالا در خط مقاومت یا خط حمایت می تواند یک ورود ایده آل باشد. RSI می‌تواند واحد را با واگرایی تأیید کند، و یک معامله‌گر ارز دیجیتال می‌تواند در صورت وجود تلاقی میانگین‌های متحرک، موقعیت را دو برابر کند.

آشنایی با شاخص های فنی

شاخص های فنی محاسبات ریاضی برای شناسایی روندها و پیش بینی قیمت یک دارایی هستند. اکثر سرمایه گذاران و معامله گران نیز از این شاخص ها برای انتخاب دارایی های رمزنگاری بر اساس حرکت قیمت آنها استفاده می کنند. علاوه بر این، برخی از این اندیکاتورهای فنی می توانند اطلاعاتی را برای تعیین سطوح حمایت و مقاومت، یافتن روندهای کوتاه مدت و همچنین مشاهده الگوهای قیمت در اختیار شما قرار دهند.

برخی از پرکاربردترین شاخص های فنی مهم:

EMA: میانگین متحرک نمایی (EMA) یا میانگین متحرک نمایی شاخصی است که حرکت قیمت دارایی ها را در زمانی که به طور میانگین در یک دوره زمانی معین می شود نشان می دهد. EMA به قیمت های جدیدتر وزن بیشتری می دهد، بنابراین اطلاعات دقیقی در مورد حرکات قیمت دارایی ارائه می دهد.RSI: شاخص قدرت نسبی (RSI) یک شاخص حرکت قیمت است که از اندازه گیری عدد 0-100 استفاده می کند. این نشان دهنده حرکت دارایی است که نشان می دهد یک دارایی در حال تجربه حرکت فروش (کاهش قیمت) یا خرید (افزایش قیمت) است.

شناسایی الگوهای قیمت

یکی از مزایای انجام تحلیل تکنیکال بر روی ارزهای دیجیتال، توانایی شناسایی الگوهای قیمت فعلی و آتی است. این الگوها می توانند اطلاعاتی را برای فروش یا خرید یک دارایی قبل از وقوع یک حرکت شدید قیمت در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این، شناسایی الگوها برای معامله گرانی که می خواهند از طریق اسکالپینگ یا معاملات روزانه سود به دست آورند نیز مفید است. برخی از الگوها تنها زمانی قابل شناسایی هستند که از شاخص های فنی استفاده کنیم.

محدودیت‌های تحلیل تکنیکال کریپتو

منتقدان احساس می کنند تحلیل تکنیکال دقیق نیست زیرا روندها همیشه تکرار نمی شوند و الگوهای قیمت همیشه تکرار نمی شوند.خرید یا فروش رمزارز صرفاً بر اساس یک روش تحلیل فنی نیز توصیه نمی شود زیرا نتایج ممکن است متناقض باشند.

محدودیت این است که معامله گران باید روند بازار و الگوهای نمودار را مطالعه کنند، اما هر عامل دیگری را که می تواند بر ارزش های بازار تأثیر بگذارد، نادیده بگیرند.

هیچ اندیکاتور فنی خطاناپذیر نیست، اما در جایی که چندین اندیکاتور به یک نتیجه می رسند، احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت کریپتو همانطور که انتظار می رود واکنش نشان دهد، اگرچه هنوز تضمین نشده است.

تجزیه و تحلیل فنی با تحلیل بنیادی متفاوت است، که رویکردی متضاد برای بازرسی اشتهای بازار کوتاه مدت دارد و اطلاعاتی را برای هدایت استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت ارائه می دهد.

خرد متعارف این است که بهترین گزینه ترکیب تحلیل تکنیکال و بنیادی به عنوان یک سبک معاملاتی منطقی است.

 سوالات متداول 

در ادامه  به سواالات مطرحی که در رابطه با تحلیل تکنیکال پرسیده می‌شوند، پاسخ می‌دهیم.

کدام تحلیل تکنیکال بهترین گزینه برای معاملات ارز دیجیتال است؟

ابزار تحلیل تکنیکال درست یا غلط وجود ندارد. مناسب ترین راه حل ها به معیارهایی که برای ردیابی در دسترس دارید و اطلاعاتی که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید بستگی دارد.

میانگین‌های متحرک و شاخص‌های قدرت نسبی از رایج‌ترین مواردی هستند که استفاده از آنها آسان است و سیگنال‌های معاملاتی نسبتاً قابل اعتمادی را ارائه می‌دهند.

اندیکاتورهای رمزنگاری چگونه کار می کنند؟

اندیکاتورهای فنی از معادلات ریاضی برای پیش بینی حرکات بالقوه بازار، نمایش الگوهای قیمت و کمک به معامله گران برای توسعه استراتژی استفاده می کنند.

معامله گران همچنین از شاخص های فنی برای به روز ماندن از تحولات یا روندهای فعلی بازار استفاده می کنند که می تواند بر قیمت های آتی تأثیر بگذارد.

تفاوت بین تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای کریپتو چیست؟

تجزیه و تحلیل بنیادی به اطلاعات غیر پولی، مانند شرکت پشت رمز ارز، کاربرد توکن، و اندازه جامعه توسعه که از بلاک چین پشتیبانی می کند، نگاه می کند.

این یک رویکرد تصویر بزرگ است که به بررسی عوامل خارجی می‌پردازد که می‌توانند بر پیشرفت، استفاده و توسعه آتی یک توکن رمزنگاری خاص تأثیر بگذارند.

تجزیه و تحلیل فنی صرفاً به داده های قیمت گذاری و حرکات قبلی نگاه می کند و از سوابق برای آزمایش و برآورد تغییرات آتی استفاده می کند.

چه زمانی تحلیل تکنیکال کریپتو نسبت به تحلیل بنیادی مطلوب است؟

چالش تحلیل بنیادی این است که زمان زیادی برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال که مایل به درک دامنه عوامل موثر بر روند قیمت، حرکات و تغییرات بالقوه هستند، می گیرد.

یکی از چالش‌های سرمایه‌گذاران متوسط این است که تنوع دارایی‌ها در بازار کریپتو بسیار زیاد است و ممکن است انجام تحقیقات کافی در هر جنبه برای به دست آوردن دانش جامع امکان‌پذیر نباشد.

چگونه ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل می کنید؟

با تحقیق در یک نمودار فنی برای پیش بینی حرکت قیمت در آینده بر اساس احساسات فعلی بازار، فعالیت معاملاتی و موارد دیگر. معاملات تحلیلی می تواند سودآوری را به حداکثر برساند و ریسک بدنام مرتبط با بازار ارز دیجیتال را به حداقل برساند.

کدام نمودار کریپتو در حال حاضر برای تجزیه و تحلیل بهترین است؟

در حال حاضر نمودارهای بیت کوین به دلیل طولانی ترین سابقه قیمت برای بررسی و مقایسه، بیشترین فرصت را برای تشخیص الگوی نمودار ارائه می دهند. بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده بود و دارای نمودار قیمت با بیشترین تاریخچه قیمت برای تجزیه و تحلیل است.

کلام آخر

تجزیه و تحلیل تکنیکال بیش از یک قرن است که وجود داشته است و بسیاری از معامله گران به آن سوگند یاد می کنند. شما می توانید از همین الان تجزیه و تحلیل نمودارها را شروع کنید و به دنبال الگوها و روندها باشید. اما مانند همه استراتژی ها، تجزیه و تحلیل تکنیکال، در عین حال که سریع و کارآمد است، محدودیت هایی دارد. با توجه به تعداد روش های تحلیل، شاخص ها و بازه های زمانی ممکن، تشکیل یک دیدگاه واحد می تواند چالش برانگیز باشد.

بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در کنار داده ها و تحلیل های خود از سیگنال ارز دیجیتال،  به عنوان راهنمایی برای انجام معامله سودمندتر استفاده کنند. شما هم می توانید هم اکنون برای جلوگیری از متضرر شدن خود در معاملات در کانال سیگنال دیجیتال پرشین الیت عضو شده و به راحتی و سریع سود کلی حاصل از معاملات خود را محاسبه کنید. و از آن در خرید و فروش ارزها استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.