whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شکست شبکه کاردانو به دنبال قیمت بالای آدا (ADA)

1402/04/22 ساعت 01:46


فعالیت شبکه کاردانو و قیمت غیر منطقی ای‌دی‌ای نشان می‌دهد که یک شکست بزرگ، در حال رخ دادن است. رشد در زنجیره‌ای، افزایش در استفاده از DeFi و چشم انداز فنی مثبت، می‌توانند نشانه‌ای برای شکستی قابل پیش‌بینی در قیمت ADA باشند.

توکن پرداخت اصلی کاردانو ADA، با قیمت گذاری $0.293، در ابتدای ماه ژوئن ضرر بزرگی دریافت کرد؛ زمانی که کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) آن را در دعاوی خود در برابر Binance و Coinbase به عنوان یک مشکل امنیتی در نظر گرفتند.

این دعوا باعث شد قیمت ADA در عرض چند روز 42.5 درصد کاهش پیدا کند و از $0.37 به کمترین سطح دو سال گذشته یعنی $0.21 برسد. علاوه بر این، به دلیل حذف آن از برنامه‌های تجارتی آمریکا مانند Robinhood و eToro، این توکن با فشار فروشی بیشتری مواجه شد.

با این حال، در زیر ساختار شبکه، پیشرفتی را با افزایش فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) پس از ارتقاء قابلیت امنیتی در ماه می داشت. تحلیل فنی و زنجیره‌ای این توکن نیز پتانسیلی برای بازیابی مثبت را نشان می‌دهد.

اکوسیستم DeFi کاردانو در حال رشد کردن است.

طی سال‌های گذشته، کاردانو به دلیل تاخیرهای مداوم در به‌روزرسانی‌های شبکه، مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است. بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، در یک مصاحبه با کوین‌تلگراف، این موانع را به "شرط بندی روی تکنولوژی نادرست و اندکی طمع در نقشه" نسبت داد و تأیید کرد که ۸۵٪ برنامه اولیه انجام شده است.

با این حال، پس از پیاده‌سازی به‌روزرسانی قابلیت امنیتی طولانی مدت Hydra در هفته اول ماه مه ۲۰۲۳، فعالیت شبکه بهبود قابل توجهی پیدا کرد.

هزینه کلی پرداختی در کاردانو پس از این به‌روزرسانی به یک رکورد یک ساله رسید. آن هم قبل از اینکه در دعوای ستاد بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) سقوط کند. با این حال، فعالیت شبکه در چند هفته گذشته در حال افزایش مداوم است.

مجموع ADA واریز شده در برنامه‌های DeFi در کاردانو به شدت افزایش یافته و با توجه به داده‌های DefiLlama، به دو برابر ارزش بالاترین نقطه خود در حالت بالارونده بازار خود در سال 2021 رسیده است. همچنین، حجم معاملات در صرافی‌های غیر متمرکز کاردانو نیز از اوایل ماه مه، پس از به‌روزرسانی Hydra، رشد شایان توجهی داشته است.

Hydra یک راه حل مقیاس‌پذیری ۲ لایه است که طراحی شده تا با پردازش تراکنش‌ها در یک زنجیره فرعی، ظرفیت و مقیاس‌پذیری بلاکچین کاردانو را افزایش دهد.

علاوه بر این، یک گزارش از شرکت جارویس لبز نشان داد که ای‌دی‌ای یکی از "L1s غیرمتمرکز بیشتر" با توجه به ضریب ناکاموتو است که حداقل تعداد اشخاصی را که به طور کلی ۳۳.۳۳٪ از تمام سکه‌های نگهداری شده در شبکه را کنترل می‌کنند، اندازه‌گیری می‌کند.

در تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا کاردانو در ایالات متحده به عنوان یک امنیت شناخته می‌شود یا نه، درجه بالاتری از غیرمتمرکز بودن، به نفع آن عمل می‌کند.

کودی، تحلیل‌گر پوشه‌نامه‌ای از شرکت جارویس لبز، در گزارش خود نوشته است: "کاردانو مرده نیست، بلکه زنده، فعال و آماده برای شروع بالاروند بعدی است."

تحلیل قیمت ADA

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Santiment در هفته اول ماه جولای، در حالی که قیمت‌ها در راستای سطح مقاومت ۳۰ سنتی بهبود یافته بودند، "حجم بالایی از فروش در قیمت‌های پایین‌تر" را ثبت کرد.

تحلیل‌گران شرکت Santiment افزودند که سطوح سود‌دهی نشان دهنده شرایط بیش‌فروشی بوده و "شانس برگشت قیمت را بیشتر می‌کند".

داده‌های نرخ تأمین برای قراردادهای پایدار بدون انقطاع از سایت CoinGlass نشان می‌دهد که بیشتر معامله‌گران در آدا، موقعیت کوتاهی را نگه داشته‌اند و با شرط بر علیه یک روند نزولی پس از شکست‌های نظارتی، در حال شرط‌بندی بوده‌اند. فروش‌های گسترده و احساس منفی می‌توانند در مدت کوتاه تا متوسط، باعث بروز یک رالی قیمتی متضاد شوند.

از نظر فنی، جفت ADA/USD پس از رسیدن به حداقلی حدود ۰.۲۱ دلار در ماه ژوئن، قیمت های حداقل‌های بالاتری را شکل داده‌است که نشان می‌دهد خریداران در بازه‌های نزولی توکن را تهیه می‌کنند. تأییدیه روند مثبت در صورتی صورت می‌گیرد که خریداران قادر به تغییر سطح مقاومت افقی در سطح ۰.۳۰ دلار به پشتیبانی باشند.

جفت ADA/BTC نشانه‌هایی از یک بستر پایین بودن پتانسیل دارد، زیرا شاخص نسبی قدرت هفتگی آن به منطقه بیش‌فروشی رسیده و جفت آن ها از سطح پشتیبانی و مقاومت بلندمدت ۰.۰۰۰۰۹۵۶ بیتکوین آزمایش شده است. BTC با قیمت ۳۰٬۷۵۲ دلار است. اگر خریداران در این زمینه موفق باشند، جفت این ارز ها آماده رشد ۶۰ درصدی در مسیر سطح پشتیبانی ۰.۰۰۰۱۵۴۸ بیتکوین خواهد بود.

ADA با موانعی مواجه شده است به دلیل دادخواست SEC، حذف آن از برنامه‌های معاملاتی مبتنی بر آمریکا و احساس منفی، اما نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد که شبکه هنوز در حال پیشرفت است. اگر فنی‌ها بهبود مستمر داشته باشند و با رشد زنجیره‌ای پشتیبانی شوند، ADA ممکن است در آینده برای یک بازیابی مثبت آماده باشد.

با تیم پرشین الیت، به دنیایی از سیگنال های ارز دیجیتال و فارکس عالی بپیوندید. ما با ارائه یکی از بهترین خدمات سیگنال دهی در ایران، به شما کمک می‌کنیم تا در بازار ارز دیجیتال و فارکس بهترین تصمیمات را بگیرید.

پلن های متنوع تیم پرشین الیت بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال و فارکس را ارائه می‌دهد. این کانال ها شامل سیگنال های ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین و همچنین سیگنال های فارکس از جمله دلار، یورو و پوند بریتانیا می‌باشد. پلن های ما برای هر سطحی از تجارت ارز دیجیتال و فارکس مناسب هستند.

همچنین، با احراز هویت بایننس توسط تیم پرشین الیت، شما می‌توانید با اطمینان و امنیت بیشتری در بازار ارز دیجیتال و فارکس فعالیت کنید. تیم ما با بیش از چندین سال تجربه در این زمینه، بهترین راهکارها برای احراز هویت شما در بایننس را ارائه می دهد.

پرشین الیت با خدمات عالی سیگنال دهی ارز دیجیتال و سیگنال فارکس، پشتیبانی 24 ساعته و پلن های مناسب، شما را به بازار ارز دیجیتال و فارکس خوش آمد می گوید. از این فرصت برای خرید پلن های متنوع ما استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه در بهترین شرایط در بازار فعالیت می‌کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.