whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال TXA

1401/03/25 ساعت 18:06


پروژه TXA یک صرافی غیرمتمرکز ترکیبی است که به ارائه تسویه معاملات بین زنجیره‌ای می‌پردازد. پروژه اکوسیستم TXA شامل یک لایه اسکان غیرمتمرکز (DSL) است. DSL یک فناوری منبع باز است که تسویه سریع و ایمن دارایی‌های دیجیتالی زنجیره‌ای را تسهیل می‌کند. کاربرانی که می‌خواهند از عملکردهای DSL استفاده کنند باید ارز دیجیتال TXA را نگه دارند.

علاوه بر این، پروژه TXA با شرکت Tacen شریک شده است تا اولین صرافی غیرمتمرکز هیبریدی (hDEX) را بسازد. hDEX علاوه بر سرعت و ویژگی‌های نوآورانه یک صرافی متمرکز، دارای امنیت ارائه شده توسط TXA DSL خواهد بود. اخیراً، پروژه TXA توسط Certik ممیزی شده است، در حالی که اغلب، ممیزی توسط سایر شرکت‌های شخص ثالث در حال انجام است.

TXA PROJECT

پروژه TXA 

آشنایی با صرافی غیرمتمرکز هیبریدی

پروژه TXA کاستی‌های مبادلات متمرکز و غیرمتمرکز را درک می‌کند و به همین دلیل است که در حال ساخت یک اکوسیستم جدید است که بهترین‌های هر دو را با هم ترکیب ‌کند. مبادلات متمرکز شامل ریسک طرف مقابل، فقدان شفافیت و حریم خصوصی است، در حالی که مبادلات غیرمتمرکز آهسته، پرهزینه و فاقد قابلیت همکاری متقابل می‌باشد. پروژه TXA و Tacen برای رفع این مشکلات با ارائه hDEX به دنیا، شریک شده‌اند.

hDEX از نظر حفظ و نگهداری، کنترل بیشتری را به معامله‌گران خود می‌دهد، همچنین تضمین می‌کند که آنها تحت قوانین تسویه یکسان عمل می‌کنند که در همه اشکال یکسان می‌باشد. تیم پروژه در حال ساخت اولین سیستم تسویه زنجیره‌ای متقابل برای تجارت دارایی است. این بدان معناست کاربرانی که روی پلتفرم کار می‎کنند، با سرعت بیشتر، امنیت بهتر و تطبیق سریع سفارش‌ها تبادل خواهند کرد. 

hDEX در حال دموکراتیک کردن بلاکچین است. دموکراتیک کردن به این معنی است که جامعه می‌تواند در مورد رویه‌ها موجود در پلتفرم تصمیم‌گیری کند. به عنوان مثال، جامعه می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا یک معامله تجاری جدید از طریق پلتفرم انجام شود. این امر، فراگیری بهتر به همراه دسترسی بیشتری را در پلتفرم فراهم می‌کند.

TXA PLATFORM

پلتفرم TXA

ویژگی‌های پروژه TXA

این پروژه دارای مزایا و ویژگی‌های خوبی مانند اسکان غیر متمرکز، عدم نیاز به حساب کاربری و حقوقی بودن است.

 

 

  • اسکان غیر متمرکز

 

صرافی‌هایی که روی پروژه TXA اجرا می‌شوند، نیازی به نگهداری وجوه کاربر ندارند. تمام معاملات P2P انجام می شود. پول شما محفوظ می‌ماند، زیرا صرافی هرگز آن را لمس نمی‌کند.

 

 

  • بدون نیاز به حساب کاربری

 

نیازی به نگرانی نسبت سرقت اطلاعات شخصی خود در هنگام معامله نخواهید داشت. فقط کافی است تا کیف پول خود را لینک کنید و خرید و فروش را شروع کنید.

 

 

  • رویکرد اول حقوقی

 

از نظر معماری، این پروژه به گونه‌ای ساخته شده است که به طور کامل با تمام مقررات قابل اجرا، از جمله قوانین SEC، FinCEN و CFTC مطابقت داشته باشد.

 

SDO Oracles در معماری hDEX

دارندگان توکن TXA مجاز خواهند بود بر روی Settlement Data Oracles یا SDO کار کنند که بخش مهمی از پروژه TXA است. هدف SDO ارائه داده‌های تسویه حساب برای نتیجه‌گیری تسویه حساب نقطه به نقطه یا P2P است. هر معامله انجام شده برای SDOها منتشر می‌شود که اطلاعات مربوط به رابطه بدهکاری یا اعتباری بین معامله‌گران را ثبت و ارائه می‌کنند. اپراتورهای SDO می‌توانند برای خدمات خود هزینه‌ای بخواهند که به دارندگان توکن TXA اجازه می‌دهد به عنوان SDO درآمد کسب کنند.

 

توکن TXA و کاربردهای آن

توکن $TXA بخش جدایی‌ناپذیری از کل اکوسیستم TXA است و برای استفاده چندگانه و همچنین مزایای دیگری ساخته شده است. دارندگان توکن TXA از همان ابتدا می‌توانند از طری SDOها بر روی پلتفرم کار کنند. مجموع عرضه TXA به 50،000،0000 توکن محدود شده و برآورد عرضه اولیه 2،000،000 توکن در گردش است.

TXA ROADMAP

 

پروژه TXA

درباره پروژه TXA

پروژه TXA در درجه اول یک لایه تسویه غیرمتمرکز (DSL) است که شامل hDEX بوده و با توکن $TXA فعال می‌شود.  استفاده از این پلتفرم به این معنی است که کاربران یک سیستم تسویه حساب امن، شفاف، کم هزینه و غیرحضوری برای تراکنش‌های دیجیتالی دریافت خواهند کرد. این hDEX و SDOها هستند که تبادل آسان اطلاعات را بین معامله‌گران فراهم کرده، تراکنش‌ها را ایمن نموده و در عین حال شفافیت را با دموکراتیک‌کردن پلتفرم تضمین می‌کنند.

اگر به معاملات ارز دیجیتال علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت سیگنال های Vip اسپات , فیوچرز و شت کوین از پرشین الیت کمک بگیرید و در معاملات خود پرسود باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.