whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اندیکاتور سیگنال دهی

1401/06/15 ساعت 16:31


در حال‌ حاضر ابزارهای مختلفی برای تحلیلگران و معامله‌گران در بازار مالی طراحی و ساخته‌ شده که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان قدم‌های مناسب‌تری در راه ارز دیجیتال برداشت. در واقع افرادی که از این ابزارهای محبوب بهره بگیرند، می‌توانند معاملات درست‌تری داشته باشند و همچنین به سوددهی بالاتری دست یابند. اندیکاتور سیگنال دهی از جمله رایج‌ ترین و بهترین ابزارهایی هستند که سرمایه‌ گذاران می‌توانند با استفاده از آن‌ها شاهد نتایج فوق‌ العاده عالی باشند.

توجه داشته باشید یکی از اصلی‌ ترین نکات در آنالیز و تحلیل نمودارهای بازار مالی، بررسی سیگنال‌های ورود یا خروج است. به همین دلیل تحلیل‌گران باید بعد از مشاهده نمودار بازار مالی بتواند به‌ خوبی سیگنال‌های ورودی یا خروجی هر دوره‌ زمانی را در بازار دریافت نمایند و طبق آن‌ها اقدام به انجام معاملات خود کند. اندیکاتور سیگنال‌دهی دارای انواع مختلفی است و هر کدام از انواع آن نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند. بنابراین اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

اندیکاتور سیگنال دهی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

افرادی که به خوبی نمی‌دانند اندیکاتور چیست و یا چگونه باید از آن استفاده کرد، بهتر است بدون آگاهی و مهارت کافی دست به هیچ اقدامی نزنند زیرا ممکن است دچار ضرر شود. از این‌ رو اگر شما هم جزو چنین افرادی هستید، لازم است بدانید اندیکاتور نوعی ابزار پیشرفته جهت بررسی روند بازار، تشخیص وضعیت قیمت و تحلیل دقیق در بازار مالی بوده که با کمک آن می‌توان سیگنال‌های خرید و فروش را خیلی راحت دریافت کرد. 

اندیکاتورها براساس معادلات و توابع پیچیده ریاضی طراحی‌ شده‌اند و می‌توانند با محاسبات خود، همه سیگنال‌های موجود بر روی نمودار را دریافت کنند و پیش‌ بینی‌هایی در مورد شرایط خرید یا فروش در بازار مالی را در اختیارتان قرار دهند. این ابزارهای مهم توسط افراد مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند و هر کدام از انواع آن نیز ویژگی به خصوصی دارند.  

در اصل اندیکاتورها نوعی شاخص آماری هستند که می‌توانند با بهره‌گیری از فرمول‌های خاص، وضعیت بازار و جهت حرکت را پیش‌ بینی کنند و در اختیار تحلیلگران بگذارند. به طور معمول شما می‌توانید با کمک آن‌ها خیلی راحت وضعیت نزولی یا صعودی بازار را پیش‌ بینی نمایید و روندهای مالی، افزایش و کاهش قیمت را نیز به سادگی متوجه شوید.

این ابزارها به‌ عنوان بهترین وسیله جهت دریافت سیگنال‌های خرید و فروش شناخته شده‌اند و عملکرد آن‌ها به‌ گونه‌ای است که با توجه به عوامل مختلفی که بر روی نمودار تاثیرگذار هستند، مانند تعداد معاملات، معاملات یا قیمت سهام تغییر می‌کنند.

خطوط موجود در اندیکاتورها می‌توانند با توجه به موقعیت و وضعیت بازار، به‌ طرف پائین یا بالا حرکت نمایند و شتاب قیمت در بازار را به شما نشان دهند. از جمله مهم‌ ترین کاربردهای اندیکاتور می‌توان تأیید نتایج حاصل از روند بازار یا پیش بینی نسبتا دقیق را نام برد.

تحلیل‌گرانی که هم‌ زمان از چند اندیکاتور قوی بهره بگیرند، می‌توانند بهترین نتیجه ممکن را شاهد باشند‌. امروزه در بازارهای مالی می‌توانید از چندین اندیکاتور به شکل رایگان استفاده کنید و پیشرفت‌های زیادی در این زمینه به دست آورید. اندیکاتور در بازارهای مالی به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند و بعضی از آن‌ها برای پیش‌ بینی شرایط اقتصادی و برخی دیگر نیز برای تحلیل تکنیکال نمودارها مورد استفاده قرار می‌گیرند.  

مزایای این ابزارهای مالی بسیار زیاد بوده و به‌ همین خاطر نیز اغلب معامله‌گران و تحلیل‌گران بازارهای مالی از آن‌ها بهره می‌گیرند. در واقع بدون کمک بهترین اندیکاتور سیگنال دهی پیش‌ بینی کردن آینده بازار کار بسیار دشواری است و احتمال دارد با خطاهای بسیار زیادی هنگام تحلیل نمودار مواجه شوید. در چنین شرایطی نیز سرمایه زیادی را از دست خواهید داد.

این ابزارها می‌توانند بر روی قسمت پایینی نمودار یا نمودار قرار بگیرند و به شما در پیش بینی صحیح، کمک کنند. افرادی که از بهترین اندیکاتور سیگنال دهی کامل و حرفه ای بهره بگیرند، حتی می‌توانند کوچک‌ ترین نوسان‌ها در بازار را نیز به شکل سیگنال‌های مختلف مشاهده نمایند و چیزهایی که توسط چشم عادی دیده نمی‌شوند را به راحتی ببیند. 

تصمیم گیری جهت پیش بینی و تحلیل ارز دیجیتال با اندیکاتورهای مختلف برای کاربران بسیار راحت‌تر خواهد شد.
تصمیم گیری جهت پیش بینی و تحلیل ارز دیجیتال با اندیکاتورهای مختلف برای کاربران بسیار راحت‌تر خواهد شد.

اندیکاتورها در سیگنال ارزهای دیجیتال چه نقشی دارند؟

نقش اندیکاتورها در  دیجیتال بسیار مهم بوده و همان‌ طور که در قبل نیز ذکر شد، این ابزارها می‌توانند به تشخیص روند سیگنال ارز دیجیتال در آینده کمک کنند. این ابزارهای مهم به شما کمک می‌کنند تا یک تحلیل درست از نمودار داشته باشید و بتوانید از این طریق، بهترین نقاط ورود و خروج را تشخیص دهد.

تحلیل‌گرانی که از اندیکاتورهای قوی‌ تر استفاده کنند، با اطمینان پیش‌ بینی‌های بهتری انجام می‌دهند و می‌توانند انتخاب ایده‌آل‌تری داشته باشند. از جمله اصلی‌ ترین کاربرد و نقش اندیکاتور، گرفتن تأییدیه جهت ورود یا خروج از یک ارز دیجیتال است. در اکثر مواقع زمانی‌ که معامله‌گر به تحلیل ارز دیجیتال می‌پردازد، نیاز دارد از تصمیم خود مطمئن شود و از این رو اندیکاتورها این شرایط را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.  

انواع اندیکاتور سیگنال دهی

همان‌ طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، اندیکاتور سیگنال دهی دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام از آن‌ها نیز عملکرد مخصوص به خود را دارند. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر با این ابزارهای معاملاتی ویژه آشنا شوید، بهتر است نسبت‌ به مواردی که در ادامه مطلب ذکر می‌شود بی‌تفاوت نباشید.

  •  اندیکاتور روند

اگر روند مشخصی در معاملات موجود باشد، اندیکاتورهای روند مشخص می‌کنند که بازار به کدام طرف حرکت می‌کند. این ابزارها گاهی اوقات با نام نوسانگرها (Oscillator) نیز شناخته می‌شوند زیرا آن‌ها تمایل دارند مانند یک موج میان مقادیر به سمت پایین و بالا حرکت کنند. 

این ابزارها عبارت‌اند از بازگشت و توقف Parabolic SAR، قسمت‌هایی از Ichimoku و همچنین میانگین متحرک Moving Average Convergence Divergence و قدرت قابل قبولی دارند. اندیکاتورهای روندی (Trend) در صورتی‌ که به ‌صورت اصولی مورد استفاده قرار گیرند، مزایای زیادی به‌ همراه دارند و می‌توانند به شما در پیش‌ بینی دقیق‌تر کمک شایانی کنند.

  •  اندیکاتور نوسان

از دیگر انواع اندیکاتورها می‌توان اندیکاتورهای نوسان را نام برد. این ابزارها به تحلیل‌گران می‌گویند که قیمت در یک دوره معین به چه میزان تغییر می‌کند. نوسان قسمت مهمی از بازار بوده و بدون آن امکان درآمدزایی و سود کردن وجود ندارد. به‌ طور کلی قیمت باید تغییر کند تا معامله‌گران یا تحلیل‌گران سود مناسبی را به دست آورند و هر چقدر نوسان بیشتر باشد، قیمت‌ها نیز خیلی سریع‌تر دچار تغییر می‌شوند.

دقت داشته باشید که این اندیکاتورها چیزی در مورد جهت تغییر نشان نمی‌دهند و فقط دامنه قیمت‌ها را مشخص می‌کنند. از این رو لازم است بدانید نوسان کم به‌ معنای حرکت کوچک قیمت و نوسان زیاد نیز نشان‌ دهنده حرکت بالای قیمت‌ها است. 

  • اندیکاتور حجم

اندیکاتور حجم (Volume) نشان می‌دهد که چگونه با گذشت زمان، حجم تغییر می‌کند و چه میزان سهم با گذشت زمان خرید و فروش شده‌ است. این ابزار ویژه، اهمیت زیادی دارد و کسانی که از آن برای پیش‌ بینی و تحلیل استفاده کنند، زمانی‌ که قیمت دچار تغییر می‌شود بهتر متوجه حرکت قوی و ضعیف آن می‌شود.  

توجه داشته باشید حرکت‌های صعودی با حجم بالا نسبت‌ به حرکت‌های کم‌ حجم از تداوم بیشتری برخوردار هستند. این ابزارها نیز شامل جریان پول Chaikin Money Flow، حجم متعادل (On-Balance Volume) و اسیلاتور حجم کلینجر (Klinger Volume Oscillator) می‌شوند.

  • اندیکاتور تکانه 

شاخص‌های تکانه به معامله‌گران نشان می‌دهند که روند چه اندازه قوی بوده و امکان برگشت وجود دارد یا خیر.‌ این نوع اندیکاتورها جهت انتخاب کف و سقف قیمت‌ها گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند و محبوبیت زیادی دارند. اندیکاتورهای تکانه نیز معمولا شامل Relative Strength Index یا RSI، ایچیموکو، تصادفی یا Stochastic، شاخص حرکت جهت‌دار میانگین و ADX هستند. 

اندیکاتور بیل ویلیامز (bill williams) به عنوان مشهورترین و محبوب ترین اندیکاتور در بین سرمایه گذاران ارز دیجیتال شناخته شده است.

اندیکاتور بیل ویلیامز (bill williams) به عنوان مشهورترین و محبوب ترین اندیکاتور در بین سرمایه گذاران ارز دیجیتال شناخته شده است.

چند مورد از محبوب ترین اندیکاتورهای سیگنال دهی

در حال حاضر تنوع اندیکاتورهای پیشرو(Leading Or Oscillator) و اندیکاتورهای پیرو یا تاخیری (Lagging Or Trend) بسیار بالا بوده و از این‌ جهت اغلب تحلیل‌گران به‌ خصوص آن‌هایی که به‌ تازگی قدم در بازار مالی گذاشته‌اند، هنگام انتخاب گزینه‌ای ایده‌آل دچار سردرگمی می‌شوند.

به طور معمول برخی از اندیکاتورها سیگنال دهی قوی‌تری دارند اما برخی دیگر نیز اطلاعات خیلی دقیقی در اختیار تحلیلگران قرار نمی‌دهند و به گونه‌ای ساده طراحی شده‌اند‌. بنابراین ما قصد داریم در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین و مناسب‌ ترین اندیکاتورهای رایج در بین تحلیل‌گران آشنا کنیم.  

  • اندیکاتور فراکتال بیل ویلیامز

یکی از انواع اندیکاتور بیل ویلیامز (bill williams) که قدرت بسیار عالی دارد، اندیکاتور فراکتال‌ بیل ویلیامز است. این اندیکاتور به ‌صورت فلش‌‌هایی است که در بالا و پایین شمع‌ها جای می‌گیرند. این فراکتال‌ها هنگامی که 5 شمع یا کندل جدا داشته باشید، شکل می‌گیرد.

در واقع وجود پنجمین کندل موجب می‌شود تا بالاترین و پایین‌ ترین قیمت نمایان شود. دقت داشته باشید اگر زمانی یک کندل پایین یا بالا تشکیل شود، در صورتی که از دو کندل قبلی و بعدی خود بالاتر یا این که پایین‌تر باشد، یک فراکتال ایجاد شده است. 

با تشکیل هر فراکتال صعودی، تمام فراکتال‌های صعودی قبل از آن باطل خواهد شد. همچنین اگر نزولی باشد، همه فراکتال‌های نزولی پیش آن بی‌اعتبار می‌شود. فراموش نکنید فراکتال‌های پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار هستند و در سفارش گذاری نیز کاربرد گسترده‌ای دارند.

از طرفی هم اگر فراکتال‌های بیل ویلیامز (Bill Wiliams) داخل خطوط الیگیتور تشکیل شوند، دیگر اعتباری نخواهند داشت. با این‌ حال زمانی که یک  فراکتال جدید داخل خطوط تمساح به وجود آید، باز فرکتال‌های قبل از خود را باطل می‌کند.

  • اندیکاتور بولینگر باند

اندیکاتور بولینگر باند در سال 1980 طراحی و ساخته شد و امروزه به‌ عنوان یکی از محبوب‌ ترین اندیکاتورها جهت تشخیص سیگنال‌های خروجی و ورودی یا خرید و فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحلیلگران می‌توانند این ابزار را به‌ گونه‌ای تنظیم نمایند که در دوره‌های زمانی مشخص، میزان نوسانات موجود در بازار را اندازه‌گیری نمایند. 

اندیکاتور بولینگر باند ابزاری کاملاً حرفه‌ای و ایده‌آل جهت تشخیص انتهای روند بوده و برای مشخص کردن نوسانات قیمت در بازار و جهت روند، می‌توان از آن اطلاعات مفیدی را دریافت کرد. 

  • اندیکاتور مکدی

این ابزار پیشرفته نیز در سال 1970 توسط یک محقق و فیزیکدان باتجربه ساخته شد و در حال‌ حاضر به‌ عنوان زیرشاخه‌ای از اسیلاتورها توسط تحلیل‌گران زیادی استفاده می‌شود. اندیکاتور مکدی ابزاری حرفه‌ای و ویژه بوده که تحلیلگران با کمک آن می‌توانند میزان دقیق نوسانات را تشخیص دهند.

البته ناگفته نماند در این ابزار نیز مانند سایر ابزارها امکان ایجاد اشتباه و خطا در سیگنال‌های خروجی و ورودی وجود دارد و نباید بدون آگاهی کافی از سرمایه زیادی استفاده کنید. مکدی (MACD) در واقع یک مشخصه عالی جهت تعیین میزان واگرایی و هم‌گرایی در بازار مالی است و افراد حرفه‌ای با بهره گیری از آن می‌توانند شاهد نتایج مثبتی باشند. ناگفته نماند سیگنال اندیکاتور مکدی نیز در مقایسه با سایر سیگناها بسیار قوی‌تر است. 

  • اندیکاتور ایچی موکو

در این مقاله که به معرفی برخی اندیکاتورهای سیگنال دهی پرداختیم، جا دارد شما را با اندیکاتور ایچی موکو نیز آشنا کنیم. این ابزار پیشرفته در ژاپن توسعه یافته اما کشورهای مختلف بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند. با درج اندیکاتور ایچی موکو بر روی نمودار قیمت، یک‌سری منحنی‌ها و ابر را مشاهده خواهید کرد.

این ابرها با نام ابر ایچیموکو شناخته شده‌اند و مقاومت و خاصیت حمایتی بسیار زیادی دارند. هنگام برخورد قیمت به این ابر باید منتظر تغییر روند آن باشید. زمانی که قیمت به بخش‌هایی از ابر با ضخامت زیاد برخورد می‌کند، یعنی برگشت قیمت احتمالی بیشتری در راه است. 

  • اندیکاتور مووینگ اوریج

این مورد از بهترین اندیکاتور سیگنال دهی نیز در هر لحظه، میانگینی از قیمت‌های ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی گوناگون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با تغییر دادن شماره اندیکاتور مووینگ اوریج تعداد روزهایی که این ابزار جهت میانگین سراغ آن‌ها می‌رود، تغییر می‌کند.

با افزایش تعداد روزها نیز خط رسم شده از قیمت فاصله زیادتری می‌گیرد و با اختلاف بیشتری نسبت با آن نوسان می‌نماید. با کوچک‌تر شدن شماره خط رسم شده بیشتر به قیمت نزدیک خواهد شد به گونه‌ای که اگر شماره اندیکاتور را بر روی 1 قرار دهیم، خط اندیکاتور باید بر روی خط قیمت مماس شود. 

بهترین میزان استفاده از اندیکاتورها

بهتر است بدانید استفاده از بهترین اندیکاتورها محدودیت چندان خاصی ندارد اما گاهی اوقات ممکن است تحلیل‌گر به‌ صورت هم‌ زمان از چند اندیکاتور بهره بگیرد. این ابزارها در واقع با توجه به دستورات و تنظیماتی که در آن‌ها قرار داده‌ شده عمل می‌کنند و می‌توانند چند محاسبه‌ پیچیده یا ساده را به‌ سادگی انجام دهند.

تحلیلگران نیز می‌توانند با کمک نتایج حاصل از آن‌ها پیش بینی‌های دقیق‌تری داشته باشند. در نظر داشته باشید بهترین اندیکاتور سیگنال خرید و فروش فقط به شما کمک می‌کنند نتایج عالی‌تری به دست آورید و تمام تحلیل یا آنالیز را به‌ تنهایی انجام نمی‌دهند. 

به‌ همین خاطر سعی کنید به‌ طور مرتب طی محدوده زمانی خاص از آن‌ها جهت بررسی وضعیت بازار و پیش‌ بینی دقیق در چند ساعت آینده بهره بگیرید. البته توصیه می‌شود تنها به اندیکاتورها جهت برداشتن قدم‌های بعدی در بازار مالی اکتفا نکنید و تحقیقات لازم را به خوبی در این زمینه انجام دهید.

کسانی که می‌خواهند مهارت بیشتری در این خصوص به دست آورند، بهتر است حتما در اولین فرصت اقدام به عضویت در پرمیوم تریدینگ کنند. گاهی اوقات ممکن است نتایج حاصل از 1 اندیکاتور خیلی دقیق نباشد، به‌ همین خاطر باید نتایج چند اندیکاتور را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید پیش‌ بینی‌تان درست است.

به هر اندیکاتوری نباید اعتماد کنید زیرا تمام این ابزارها همیشه اطلاعات دقیقی را در اختیار تحلیل‌گران قرار نمی‌دهند.
به هر اندیکاتوری نباید اعتماد کنید زیرا تمام این ابزارها همیشه اطلاعات دقیقی را در اختیار تحلیل‌گران قرار نمی‌دهند.

میزان صحت سیگنال‌‌ اندیکاتورها

یکی از مهم ترین نکات در استفاده از اندیکاتور سیگنال دهی این است که تا چه میزان اطلاعات حاصل از آن‌ها معتبر بوده و صحت دارد. از این‌ رو می‌توان گفت صحت سیگنال های هر یک از اندیکاتورها گاهی اوقات ممکن است با خطا مواجه شود و تمام اندیکاتورها از دقت بی‌نقصی برخوردار نیستند. 

در اصل برای این‌ که بتوانید شانس صحت تحلیل و پیش‌ بینی خود را در بازارهای مالی بیشتر کنید، بهتر است هم‌ زمان چند اندیکاتور را با هم ترکیب نمایید و سراغ گزینه‌های پیشرفته بروید. در چنین شرایطی شما از هر اندیکاتور یک نتیجه را دریافت می‌کنید و سپس با مقایسه کردن آن‌ها شانس انتخاب دقیق‌تر افزایش می‌یابد.  

معمولاً اندیکاتور Cougar FX، اندیکاتور مکدی، اندیکاتور RSI، اندیکاتور YMS Scalper، اندیکاتور استوکاستیک و اندیکاتور سایک سیگنال‌های قوی و معتبرتری را برای کاربران صادر می‌کند و معمولا عملکرد بی‌نقصی دارند. 

خرید اندیکاتور ارز دیجیتال

خرید اندیکاتورها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به همین خاطر هنگام انتخاب گزینه‌ای مطلوب، باید حتما موارد مهمی را در نظر بگیرید تا بعداً از انتخاب خود پشیمان نشوید. معمولا خرید برخی اندیکاتورهای سیگنال دهی از طرف کاربران بیشتر به دلیل دستیابی به یک روش عالی جهت کسب سودهای زیاد است.

در حالی‌ که کاربران باید بدانند به هیچ عنوان هیچ اندیکاتوری به‌ جز مواردی که در بالا ذکر شد، نمی‌تواند شرایط مطلوبی جهت تحویل ارز دیجیتال برای کاربران به وجود بیاورد. در حال‌ حاضر تمام اندیکاتورهایی که در بازار وجود دارند، از کارایی لازم برای تحلیل و پیش‌ بینی برخوردار هستند اما توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو این ابزارها را با کارایی غیر استاندارد و قیمتی بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

بنابراین لازم است قبل از خرید به خوبی عملکرد اندیکاتورها را مورد بررسی قرار دهید و از کارایی مطلوب آن‌ها اطمینال حاصل نمایید. بعد از خرید اندیکاتور مورد نظرتان نیز تا حد امکان از روش‌های اصولی تکنیکالی جهت تحلیل رمز ارزها بهره بگیرید و سراغ گزینه‌های ناشناس و خیلی گران نروید.

اندیکاتور سیگنال دهی yms Sclaper، اندیکاتور سیگنال دهی Cougar FX و اندیکاتور پیش بینی روند Forex Kijun Fluction جزو اندیکاتور های کاربردی و مفید به شمار می‌روند و اغلب تحلیلگران حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌کنند. شما نیز اگر می‌خواهید سرمایه خود را از دست ندهید، بهتر است سراغ جامع ترین اندیکاتور تشخیص واگرایی بروید.

اگر در زمینه خرید، نحوه استفاده و مشاهده سیگنال در اندیکاتورها نیز مهارت و تجربه کافی ندارید، بهتر است به صورت خودسرانه دست به اقدامات نامناسب نزید و حتما از افراد متخصص کمک و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. برای مشاهده سیگنال در اندیکاتورها هم توصیه می‌شود آموزش‌های لازم را به خوبی دنبال کنید تا به مشکل برنخورید.

دقت داشته باشید افرادی که پیش از انتخاب و خرید، به خوبی مشخصات اندیکاتور مورد نظرشان را بررسی می‌کنند، می‌توانند ابزاری عالی داشته باشند و شاهد نتایج منحصر به فردتری باشند. پس به هیچ عنوان بدون آگاهی اقدام به خرید نکنید و اندیکاتورهای مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

در صورت امکان از چند اندیکاتور مناسب بهره بگیرید.
در صورت امکان از چند اندیکاتور مناسب بهره بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله مفید به بررسی ویژگی‌های اندیکاتور سیگنال ‌دهی پرداختیم و اطلاعات جامعی درباره آن در اختیارتان گذاشتیم تا بتوانید خیلی راحت‌تر از آن‌ها استفاده کنید و دچار ضرر نشوید. توجه داشته باشید استفاده از اندیکاتورها قدم بسیار مهمی در تحلیل وضعیت بازارهای مالی و نمودارها است. افرادی که بدون این ابزارها به تحلیل و پیش بینی ارزهای دیجیتالی بپردازند، ممکن است با خطای زیادی موجه شوند و سرمایه‌شان نیز از دست برود. به همین خاطر توصیه می‌شود جهت حفظ سرمایه و کسب درآمد بالا نسبت به مطالب ذکر شده در این مقاله بی‌تفاوت نباشید و از این ابزار‌های قوی بهره بگیرید.

همچنین تا حد امکان سعی کنید در انتخاب صرافی آنلاین احتیاط به خرج دهید و سراغ گزینه‌های معتبری همچون بایننس بروید. در حین انجام مراحل احراز هویت بایننس نیز حتما تمام اطلاعات هویتی خواسته شده را با دقت وارد کنید تا بدون مشکل مراحل ثبت نام‌تان به اتمام برسد و بتوانید از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.