whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

مروری بر بیتسگپ (Bitsgap) در سال 2023 | آیا پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال Bitsgap برای شما مناسب است؟

1402/07/05 ساعت 15:13


در دنیای ارز دیجیتال، ابزارهای متعددی برای معامله‌گران وجود دارد. روز به روز، این ابزارها بیشتر توسط هوش مصنوعی قدرت گرفته‌اند. Bitsgap یکی از پلتفرم‌های پیشرو در این زمینه است و برای بهبود عملکرد معاملاتی، رباتهای معاملاتی خودکار/ مدعوم از هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. ولی آیا واقعاً به اندازه‌ای که به نظر می‌رسد، خوب است؟

اگر به رباتهای معاملاتی علاقه‌مند هستید، این مرور برای شما می‌تواند مفید باشد. این مرور برای معامله‌گران خرده، نهادی یا حتی الگوریتمی مناسب است. علاوه بر این، تهیه‌کنندگان بازار یا مدیران ریسک نیز ممکن است از اطلاعات ارائه شده در این مقاله بهره‌مند شوند.

پرشین الیت، با کانال سیگنال ارز دیجیتال خود، راهی به سمت دنیایی پر از فرصت‌های سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس می‌افزاید. از مشاوره‌ بازارهای مالی گرفته تا سبد ارز دیجیتال متنوع و خدمات احراز هویت بایننس، همه در اختیار شماست.

 

 

Bitsgap چیست؟

Bitsgap، توسط ماکس کالمیکوف تأسیس شده، یک پلتفرم خاص برای معامله‌گران ارز دیجیتال است و یکی از ویژگی‌های برجسته آن این است که از رباتهای معاملاتی مدعوم از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

برای چه افرادی Bitsgap است؟

Bitsgap برای یک طیف گسترده از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال طراحی شده است. به عنوان مثال، معامله‌گران روزانه اغلب از روبات‌های معاملاتی برای اتوماتیک کردن فعالیت‌های معاملاتی سریع و مکرر خود استفاده می‌کنند، و دستورات خرید و فروش را در لحظات بهینه اجرا می‌کنند.

ربات‌های معاملاتی در چه نوع معاملاتی کار می‌کنند؟

ربات‌های اربیتراژ از تفاوت قیمت در بین بورس‌های مختلف سود می‌برند، و از نواقص بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند. این نوع معاملات به دلیل حساسیت زمانی نیازمند اجراهای سریع هستند. این نوع فعالیت‌های معاملاتی که توسط ربات‌ها انجام می‌شوند، می‌توانند به نوعی معاملات با فرکانس بالا (HFT) نامیده شوند. هر چند در ارزهای دیجیتال، معمولاً بیشترین اشکال HFT را با یک نام متداول دیگر، یعنی MEV، می‌شناسیم.

ربات‌های جستجو یا معاملاتی اکثر معاملات MEV/ HFT را در رمزارز انجام می‌دهند. در نمودار زیر می‌توانید ببینید که MEV چقدر در رمزارزها سودآور است.

 

 

سرمایه‌گذاران نهادی نیز از ربات‌های معاملاتی پیچیده‌تر برای اجرای سفارشات بزرگ با کمترین تأثیر بر بازار استفاده می‌کنند، تا قیمت‌های اجرایی مطلوب‌تری تضمین کنند.

در آخر، سرمایه‌گذاران بلندمدت ممکن است از روبات‌های معاملاتی برای پیاده‌سازی استراتژی‌های سرمایه‌گذاری متعهدانه، مانند میانگین‌گیری هزینه دلار، با اتوماتیک کردن خرید‌های دوره‌ای دارایی‌ها بر طول زمان، استفاده کنند. در کل Bitsgap ممکن است برای یک مجموعه گوناگون اما منحصر به فرد از معامله‌گران جدی جذاب باشد.

نحوه ثبت نام در Bitsgap چگونه است؟

ثبت نام در Bitsgap بسیار ساده است. 

  • ابتدا به وبسایت Bitsgap بروید و گزینهٔ «ثبت نام» را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.
  • سپس، ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور ایجاد کنید. ایمیل خود را بررسی کنید تا ثبت نام خود را تأیید کنید.
  • بعد از تأیید ثبت نام، به صفحهٔ زیر منتقل خواهید شد و می‌توانید پلتفرم را کاوش کنید.

 

 

بررسی Bitsgap: ویژگی‌های کلیدی چیستند؟

در این بخش، ویژگی‌های کلیدی، مزایا و معایب، و همچنین مقایسه با سایر پلتفرم‌های مشابه بررسی می‌شوند.

بررسی Bitsgap: ویژگی‌های کلیدی چیستند؟

Bitsgap یک پلتفرم معاملاتی جامع ارائه می‌دهد؛ ویژگی‌های آن به منظور ساده‌سازی تجربه معاملاتی ارز دیجیتال طراحی شده‌اند. با استفاده از Bitsgap، کاربران می‌توانند تمام حساب‌های مبادله ارز دیجیتال خود را در یک رابط یکپارچه تجمیع کنند.

به این معنا که معامله‌گران می‌توانند تمام عملیات‌هایی را که معمولاً در بورس‌های معمولی خود انجام می‌دهند، با استفاده از ابزارها و ویژگی‌های انحصاری انجام دهند.

در نتیجه، شما می‌توانید از ادغام با بیش از 10 بورس ارز دیجیتال بزرگ، از جمله Binance، Kraken، Bitfinex، Poloniex، و Coinbase بهره‌مند شوید.

شما همچنین دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای معاملاتی قدرتمند خواهید داشت که در جاهای دیگر به راحتی در دسترس نیستند. کاربران می‌توانند معاملات را در تمام بورس‌های متصل شده از یک صفحه انجام دهند.

یک ویژگی جذاب دیگر ارائه شده توسط Bitsgap استفاده از رباتهای خودکار است. این رباتها به معامله‌گران امکان می‌دهند تا از هر حرکت قیمت در بازار سود ببرند، حتی وقتی که شرایط بازار تغییر می‌کند.

در آخر، Bitsgap فراتر از اجرای معامله می‌رود و به کاربران امکان پیگیری پورتفولیوی جامع را می‌دهد. با یک پورتفولیوی تولید شده به صورت زنده، معامله‌گران می‌توانند درک ارزشمندی از عملکرد وجوه خود داشته باشند.

پلتفرم دارای:

  • پشتیبانی گسترده از بورس‌ها: دسترسی به بیش از 15 بورس ارز دیجیتال پشتیبانی شده.
  • حالت تمرین دمو: مهارت‌های معامله‌ای خود را بدون ریسک تمرین کنید.
  • مدیریت خودکار پورتفولیو: پیگیری سرمایه‌گذاری‌ها بدون دردسر.
  • ترمینال معامله چند بورس: معامله در چندین بورس با استفاده از یک ترمینال معامله یکپارچه.
  • سفارشات الگوریتمی هوشمند: برای اجرای دقیق معاملات و بهینه‌سازی استراتژی‌ها از سفارشات الگوریتمی هوشمند استفاده کنید.
  • استراتژی‌های روبات معامله از پیش تعریف شده: از استراتژی‌های روبات معامله که تصمیم‌گیری را ساده می‌کند بهره‌مند شوید.
  • پشتیبانی واکنش‌گرا: از طریق ایمیل و چت زنده پشتیبانی دریافت کنید.
  • برنامه دسکتاپ: برای انعطاف‌پذیری و راحتی در معاملات از برنامه دسکتاپ استفاده کنید.

 

 

مزایا و معایب

بیایید به مزایا و محدودیت‌های احتمالی Bitsgap بپردازیم. از ابزارهای معاملاتی تا ادغام بورس و تدابیر امنیتی داده‌ها، در اینجا می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا Bitsgap برجسته است و در کجاها این پلتفرم می‌تواند بهتر شود.

مزایا

  • پشتیبانی مشتری واکنش‌گرا: نظرات کاربران نشان می‌دهد که پشتیبانی مشتری Bitsgap بسیار واکنش‌گرا و مفید است و در زمان نیاز، کمک سریع ارائه می‌دهد.
  • مدیریت موثر روبات: Bitsgap معامله‌گران را با سیگنال‌ها برای مدیریت رباتهای معاملاتی مجهز می‌کند، فرآیند تصمیم‌گیری آن‌ها را بهبود می‌بخشد.
  • تنوع در گزینه‌های روبات: پلتفرم انواع متنوعی از رباتهای معاملاتی فعال ارائه می‌دهد، از جمله رباتهای Grid، و به تنوع استراتژی‌ها و ترجیحات معاملاتی جواب می‌دهد.
  • حالت تمرین دمو: وجود یک حالت تمرین دمو بدون ریسک به معامله‌گران، از جمله مبتدیان، امکان می‌دهد تا مهارت‌های خود را تیز کنند و استراتژی‌ها را قبل از استفاده از وجوه واقعی آزمایش کنند.
  • ادغام بورس: Bitsgap با چندین بورس ارز دیجیتال بزرگ ادغام شده است، به معامله‌گران دسترسی آسان به انواع بازارها و لیکوئیدیتی می‌دهد.
  • امنیت داده‌های سطح بالا: Bitsgap از رمزنگاری RSA 2048-بیتی استفاده می‌کند تا امنیت داده‌های کاربر را تضمین کند.

معایب

  • بدون برنامه موبایل: Bitsgap یک وب اپلیکیشن ارائه می‌دهد ولی هنوز به موبایل گسترش نیافته است.
  • قیمت‌گذاری: در حالی که حتماً گران نیست، برخی کاربران ممکن است قیمت‌گذاری Bitsgap را در سمت بالا ترجیح دهند، مخصوصاً در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر.

مقایسه با سایر پلتفرم‌های مشابه

هنگام بررسی رقبا مانند CryptoHero، HaasOnline، و CoinRule، واضح است که Bitsgap یک بسته جذاب ارائه می‌دهد. ولی هر پلتفرم نیز نقاط قوت منحصر به فرد خود را دارد.

 

 

از نظر قیمت، Bitsgap کمی در سمت بالا است. ولی این به معنای این نیست که حتماً گران است.

در ادامه، Bitsgap با پشتیبانی از بیش از 1000 دارایی و 10+ ادغام چند بورس برجسته است، و برای معامله‌گران پیشرفته‌ای که به دنبال پوشش گسترده دارایی هستند مناسب است.

پشتیبانی دارایی این پلتفرم بسیار بالاتر از حتی رقیب دوم، HaasOnline، که فقط 800 دارایی را پشتیبانی می‌کند، است. از طرف دیگر، Coinrule و CryptoHero یک سطح قیمت رایگان و برنامه‌های موبایل ارائه می‌دهند که ممکن است برای معامله‌گران هوشمند به دنبال دسترسی موبایل جذاب باشد.

 

معاملات دمو/کاغذی دارایی‌های پشتیبانی‌شده      ادغام بورس  اپلیکیشن     قیمت‌گذاری پلتفرم    
 بله  بیش از 1000    بله     وب      
$23/ماه، $55/ماه، $119/ماه       
Bitsgap    
 بله بیش از 175 بله      اندروید/iOS، پی‌سی       
   $7.50/ماه، $40.83/ماه، $82.50/ماه     
CryptoHero
 بله  بیش از 800  بله     نه     رایگان، $29.99/ماه، $59.99/ماه، $449.99/ماه     HaasOnline
 بله  بیش از 80 بله     اندروید           رایگان، $29.99/ماه، $59.99/ماه، $449.99/ماه     Coinrule


هزینه‌ها

برای دسترسی به سرویس Bitsgap، کاربران می‌توانند یکی از سه برنامه اشتراکی را انتخاب کنند که به نیازهای مختلف معاملاتی پاسخ می‌دهد. برنامه اول با قیمت $23 در ماه، به کاربران 2 روبات GRID، 10 روبات DCA، و سفارشات هوشمند نامحدود ارائه می‌دهد.

 

با ارتقاء به برنامه $55 در ماه، ویژگی‌های اضافی فراهم می‌شوند، از جمله 5 روبات GRID، 50 روبات DCA، سفارشات هوشمند نامحدود، رباتهای آتی، و گزینه‌های trailing up & down برای رباتها.

برای مجموعه ابزارهای جامع‌تر، برنامه $119 در ماه، 25 روبات GRID، 250 روبات DCA، سفارشات هوشمند نامحدود، رباتهای آتی، گزینه‌های trailing up & down برای رباتها، و توانایی پیاده‌سازی استراتژی‌های take-profit برای رباتها را ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که Bitsgap هیچ هزینه‌ای برای معاملات نمی‌گیرد، ولی معامله‌گران باید هزینه‌های معمول بورس معاملاتی را هنگام اجرای معاملات در بورس‌های ادغام‌شده بپردازند. با این حال، خود Bitsgap هیچ کمیسیون اضافی روی معاملات اعمال نمی‌کند، اطمینان از شفافیت و کارآمدی هزینه برای کاربران را فراهم می‌آورد.

پشتیبانی مشتری

در کل، به نظر می‌رسد پشتیبانی مشتری پلتفرم بسیار مورد توجه قرار گرفته و بازخوردهای مثبتی از کاربران دریافت کرده است. نظرات مرتبط با Bitsgap به طور مداوم به پاسخ‌گویی و کمک سریع تیم پشتیبانی اشاره دارند.

علاوه بر این، موارد مانند دوره‌های آموزشی برای مبتدیان نشان‌دهنده تمایل پلتفرم به فراهم‌آوری پشتیبانی جامع برای کاربرانی است که می‌خواهند دانش معاملاتی ارز دیجیتال خود را افزایش دهند.

تجربه کاربری

در کل، ما این پلتفرم را حتی برای مبتدیان در معاملات ارز دیجیتال، آسان برای استفاده یافتیم. نظرات در مورد پلتفرم همچنین همین موضوع را نشان می‌دهند، بعضی کاربران حتی رباتها را سودآور خطاب کرده‌اند.

 

علاوه بر این، روحیه جامعه که توسط واکنش‌پذیری Bitsgap تربیت شده است، به شهرت مثبت پلتفرم بین معامله‌گران کمک می‌کند.

رتبه‌بندی BeInCrypto

در کل، Bitsgap تجربه کاربری قوی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های معاملاتی خوب ارائه می‌دهد. با پشتیبانی مشتری قوی (که اغلب بخشی است که پلتفرم‌ها در آن عقب می‌افتند)، ما Bitsgap را در تمام معیارهای کلیدی با رتبه بالا ارزیابی کرده‌ایم.

 

 امتیاز BeInCrypto ویژگی‌ها هزینه‌ها   نسبت به رقبا پشتیبانی مشتری تجربه کاربری معیار
4.4     4/5  4/5  4/5 5/5 5/5 امتیاز

 

مرور Bitsgap: یک پلتفرم با مزیت

در کل، این مرور Bitsgap، پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال را تاثیرگذار می‌یابد. در حالی که ساختار قیمت‌گذاری کمی در سمت بالا است، ویژگی‌ها و توانمندی‌های پلتفرم توجیه‌کننده سرمایه‌گذاری برای معامله‌گرانی است که به دنبال یک مزیت رقابتی هستند.

علاوه بر این، تنوع ویژگی‌ها و تنوع رباتهای معاملاتی که این پلتفرم ارائه می‌دهد، چیزی نیست که می‌توان نادیده گرفت. ولی محصولات و ویژگی‌ها فقط یک زاویه از داستان Bitsgap هستند. دریافتی‌های مشتریان پلتفرم واقعاً تاثیرگذار است. در حالی که ما می‌توانیم تا بی‌نهایت قیمت این پلتفرم را با دیگران مقایسه کنیم، رضایت مشتری واقعاً ارزش یک کسب و کار را به‌ خصوص در دنیای کمتر قابل اعتماد ارز دیجیتال و وب3، مشخص می‌کند.

سوالات متداول

آیا Bitsgap امن است؟

بله، Bitsgap از مقررات امنیتی قوی برای حفاظت از داده‌ها و حساب‌های کاربران استفاده می‌کند. این پلتفرم از رمزنگاری RSA 2048-بیتی برای حفاظت از اطلاعات حساس بهره می‌برد، که امنیت داده‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین، این پلتفرم هیچ هزینه‌ای برای معاملات اعمال نمی‌کند، اما کاربران باید هزینه‌های معمول بورس معاملاتی را در نظر داشته باشند.

چگونه Bitsgap پول می‌سازد؟

درآمد اصلی Bitsgap از طریق مدل قیمت‌گذاری مبتنی بر اشتراک است. کاربران می‌توانند بین برنامه‌های مختلف اشتراکی که ویژگی‌ها و مزایای متفاوتی ارائه می‌دهند، انتخاب کنند. Bitsgap خود هزینه‌ای برای معاملات اعمال نمی‌کند.

آیا Bitsgap مورد اعتماد است؟

Bitsgap اعتماد کاربران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را جلب کرده است، این موضوع با نظرات مثبت کاربران و شهرت این پلتفرم در صنعت ثابت شده است. کاربران ویژگی‌های کاربرپسند، سودآوری رباتهای معاملاتی و پشتیبانی مشتری پاسخگوی پلتفرم را تحسین کرده‌اند. تعهد به امنیت داده‌ها، از جمله استفاده از رمزنگاری RSA 2048-بیتی، اعتبار آن را بیشتر کرده است.

چه چیزی بهتر از Bitsgap است؟

هر چند Bitsgap یک پلتفرم معاملاتی قوی است، برخی رقبا در زمینه‌های خاص برتری دارند. به عنوان مثال، CryptoHero با پشتیبانی از موبایل برای اندروید و iOS برجسته است. Coinrule یک سطح قیمت‌گذاری رایگان و اپلیکیشن‌های موبایل مخصوص ارائه می‌دهد.

Bitsgap چقدر سود دارد؟

بر اساس نظرات مشتری، کاربران Bitsgap تجربیات سودآور با استفاده از رباتهای معاملاتی این پلتفرم گزارش داده‌اند. کاربران اشاره دارند که رابط کاربری و ابزارهای کاربرپسند پلتفرم به سودآوری آن‌ها کمک کرده‌اند.

چقدر هزینه استفاده از Bitsgap است؟

Bitsgap برنامه‌های اشتراک مختلفی با هزینه‌های متفاوت ارائه می‌دهد. قیمت ابتدایی برای یک اشتراک Bitsgap $23 در ماه است، که دسترسی به دو روبات GRID، 10 روبات DCA و سفارشات هوشمند نامحدود را فراهم می‌آورد.

آیا ربات‌ های معاملاتی می‌توانند پول بسازند؟

بله، رباتهای معاملاتی قابلیت سودآوری در بازار ارز دیجیتال را دارند. اما موفقیت با رباتهای معاملاتی به استراتژی انتخاب شده، نوسانات بازار و پیکربندی روبات بستگی دارد.

آیا می‌توان از Bitsgap برداشت انجام داد؟

Bitsgap قابلیت دسترسی مستقیم یا برداشت وجوه از حساب‌های بورس شما را ندارد. وجوه شما در حساب بورس شما باقی می‌ماند و Bitsgap فقط به عنوان یک پلتفرم معاملاتی و مدیریت پورتفولیو عمل می‌کند.

آیا Bitsgap دارای اپلیکیشن موبایل است؟

نه، Bitsgap اپلیکیشن موبایل مخصوص ندارد. این پلتفرم یک سیستم وب‌باز می‌باشد که از طریق مرورگر وب در دستگاه‌های رومیزی قابل دسترسی است.

آیا Bitsgap پیشنهادها یا مزایای ویژه‌ای ارائه می‌دهد؟

خیر، Bitsgap هیچ پیشنهاد ویژه یا تبلیغاتی ندارد. اما کاربران می‌توانند با انتخاب برنامه‌های اشتراک سالانه به جای ماهانه، 20% تخفیف دریافت کنند.

آیا پشتیبانی مشتری Bitsgap خوب است؟

بله، Bitsgap بازخوردهای مثبت در مورد پشتیبانی مشتری دریافت کرده است. کاربران به پشتیبانی پاسخگو و سریع تیم پشتیبانی اشاره داشته‌اند.

"🎉 به دنیای فرصت‌ها با پرشین الیت وارد شوید!🎉

به کانال سیگنال ارز دیجیتال ما بپیوندید و کیهان گوناگون سیگنال‌های فیوچرز و فارکس را کاوش کنید! 🌐

مشاوره بازارهای مالی، سیگنال‌های ارز دیجیتال و خدمات احراز هویت بایننس، همه و همه در دسترس شماست! 💰

فرصت را از دست ندهید! همین حالا عضو شوید و گنجینه‌ای از دانش و فرصت‌ها را باز کنید! 🌟"


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.