whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

نحوه ی کار با صرافی Honeyswap 

1401/10/23 ساعت 00:51


صرافی honeyswap یک صرافی غیر متمرکز است برای کاهش هزینه های کارمزد اتریوم طراحی شده است. این سرافی توسط شرکت 1HIV طراحی شده است که از ساختار DAO پیروی میکند. منظور از DAO در زبان فارسی سازمان مستقل و غیر متمرکز میباشد. این شرکت یک ارز بومی به نام HONEY را هم طراحی کرده است که بتواند بدون شلوعی موجود بر شبکه اتریوم و با کارمزد کم از آن استفاده کنند. در این مقاله از پرشین الیت قصد داری نحوه ی کار با صرافی Honeyswap را بررسی کنیم. اگر شما هم به تازگی با نام این صرافی آشنا شده اید با ما همراه باشید. 

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال ما نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال ارز دیجیتال اقدام کنید.

 Honey swap  چیست؟

Honeyswap یک صرافی غیر متمرکز است UniSwap (V2) در زنجیره xDai است. xDai یک زنجیره جانبی اتریوم با ویژگی‌های مشابه اتریوم است اما مکانیزم اجماع اثبات سهام این اجازه می دهد تا اعتبارسنجی ها هر پنج ثانیه یک بار بلوک ها را تأیید کنند و هزینه های تراکنش را در این فرآیند به حداقل برسانند. UniSwap محبوب ترین صرافی غیرمتمرکز (DEX) در اتریوم است و پیشگام مدل بازارساز خودکار (AMM) است.

صرافی با استفاده از توکن HNY توسط شرکت  1Hive اداره می شود. این به عنوان یک پروتکل نقدینگی خودکار با فرمول محصول ثابت عمل می کند. همانطور که در مورد UniSwap صدق می کند، هر کسی می تواند با سپرده گذاری توکن ها در استخر نقدینگی و دریافت توکن های LP در ازای آن، یک ارائه دهنده نقدینگی شود. معامله‌گران می‌توانند توکن‌ها را مبادله کنند و توسعه‌دهندگان می‌توانند با قراردادهای هوشمند یکپارچه‌سازی کنند و از آنها به عنوان «لگوهای پولی» استفاده کنند.
جامعه به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که حول طرح‌های پروژه‌های مختلف ساخته می‌شوند. خود DEX وام های فلش، اوراکل ها و مبادله توکن ها را فعال می کند. برای استفاده از صرافی، کاربران باید توکن‌های ERC-20 خود را از اتریوم به xDai متصل کنند.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال ارز دیجیتال میتوانید به کانال تلگرامی پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

 بنیانگذاران Honeyswap چه کسانی هستند؟

Honeyswap توسط یک DAO به شیوه ای غیرمتمرکز و مقاوم در برابر سانسور اداره می شود. توکن Honey برای رای دادن به پیشنهادات حکومتی استفاده می شود. پروتکل 1Hive که پایه و اساس صرافی غیرمتمرکز است، بر اساس نرم افزار ساخته شده توسط آراگون است. آراگون زیرساخت منبع باز را برای DAO ها فراهم می کند و توسط انجمن آراگون، یک نهاد غیرانتفاعی مستقر در سوئیس در سپتامبر 2020  تاسیس شد.

شما میتوانید به کمک پرشین الیت جدید ترین اندیکاتور  Vip را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید. همچنین اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند.

 

نحوه استفاده از Honeyswap برای تامین نقدینگی 

در این راهنما، نحوه انتقال dai از شبکه اصلی اتریوم به زنجیره xDai و نحوه استفاده و تامین نقدینگی در Honeyswap را به شما آموزش خواهیم داد. xDai یک زنجیره جانبی EVM سازگار با اتریوم است و هر قراردادی که روی زنجیره اتریوم کار می‌کند می‌تواند در xDai یکپارچه شود. مزایای آن کارمزدهای بسیار ارزان تر و تراکنش های سریع است. برای انجام مراحل زیر، باید کیف پول MetaMask را نصب کرده باشید، اما اگر آن را ندارید، این مقاله را دنبال کنید تا آن را تنظیم کنید. پس بیایید زمان بیشتری را تلف نکنیم و ببینیم چه باید بکنیم.

شبکه xDai را در کیف پول MetaMask راه اندازی کنید.

  • نام شبکه: xDai
  • آدرس RPC: https://rpc.xdaichain.com/
  • شناسه زنجیره: 0x64 یا (100)
  • نماد ارز : xDai

URL اکسپلورر را مسدود کنید: https://blockscout.com/poa/xdai

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال ما نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

  1. مرحله اول، MetaMask را باز کنید و تصویر زیر را دنبال کنید.
  2. جزئیات mainnet را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است کپی و جایگذاری کنید. هنگام اتمام روی ذخیره کلیک کنید. 

شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدید ترین اخبار مرتبط با ارز دیجیتال مطلع شوید و همچنین با عضویت وی آی پی درتلگرام پرشین الیت  ازبهترین اندیکاتور های VIP نیز استفاده کنید.
XDai را از شبکه اصلی اتریوم به زنجیره xDai منتقل کنید.

  1. ابتدا به یک صرافی 1 اینچی بروید و مقداری ETH یا ERC20 دیگر را مانند تصویر زیر به Dai تبدیل کنید.
  2. سپس به https://dai-bridge.poa.network/ بروید تا دای را از شبکه اصلی اتریوم به زنجیره xDai منتقل کنید. MetaMask شما باید در شبکه Etereum برای ارسال توکن به xDai باشد. اگر می خواهید دای را از زنجیره xDai به شبکه اصلی ETH بازگردانید، MetaMask شما باید در شبکه xDai باشد. مبلغی را که می خواهید انتقال دهید وارد کنید، روی باز کردن قفل کلیک کنید و در MetaMask تایید کنید. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد، و در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد که تراکنش را از MetaMask تسریع کنید.
  3. وقتی آماده شد، در گوشه سمت راست پایین، تایید را مشاهده خواهید کرد. سپس روی transfer کلیک کنید و دوباره om MetaMask را تایید کنید.
  4. در انتظار تایید بمانید و توجه داشته باشید که در هر دو شبکه هزینه تراکنش  را پرداخت خواهید کرد.
  5. وقتی انتقال آماده شد، MetaMask را باز کنید و از Ethereum Mainnet به شبکه xDai سوئیچ کنید. xDai شما در کیف پول نشان داده می شود.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در ارز دیجیتال در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید و از متخصصان ما برای معاملات بهتر کمک بگیرد.

تامین نقدینگی در Honeyswap

اکنون، وقتی همه چیز تنظیم شد و در MetaMask خود در زنجیره xDai وجوه دارید، بیایید نحوه استفاده از HoneySwap و تامین نقدینگی را ببینیم.

  1. ابتدا به https://app.honeyswap.org/#/swap بروید و آن را با MetaMask وصل کنید. پس از آن، سکه هایی را که می خواهید نقدینگی ارائه کنید بخرید (در این صورت HNY و HEX خواهد بود). می توانید جفت ها را در Honeyswap در اینجا بررسی کنید.
  2. پس از خرید سکه، روی pool کلیک کنید.    
  3. روی افزودن نقدینگی کلیک کنید.
  4. مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و ادامه دهید.
  5. بر روی عرضه کلیک کنید و پس از آن عرضه را تایید کنید.
  6. پس از چند ثانیه تراکنش تایید خواهد شد. اکنون می دانید که چگونه از Honeyswap استفاده کنید. ر کیف پول تایید کنید.

سخن پایانی 

صرافی Honeyswap همانند صرافی یونی سواپ میباشد با این تفاوت که در این صرافی لازم است همه ی توکن ها وارد xDai شود. همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید نحوه کار با صرافی Honeyswap بسیار ساده است و علی رغم اینکه باعث کاهش هزینه کارمزد میشود اما برای استفاده از آن باید هر توکن را وارد شبکه XDai کنید. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال و جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال و حتی خرید تتر از متخصصان پرشین الیت کمک بگیرید.  با عضویت در تلگرام پرشین الیت شم میتوانید از جدیدترین اخبار متبط با ارز دیجیتال مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.