whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول واسابی (Wasabi Wallet)

1401/09/24 ساعت 04:03


کیف پول واسابی یک کیف پول دیجیتالی شناخته شده است که ساختار آن مبتنی بر حریم خصوصی بوده و همین قابلیت موجب شده هیچ فرد ثالثی نتواند به دارایی‌های شما دسترسی داشته باشد. از این طریق نیز امکان سرقت ارزهای دیجیتال و همچنین مسدود کردن وجود نخواهد داشت زیرا کلید خصوصی و سایر اطلاعات مهم و محرمانه، تنها در اختیار شما قرار می‌گیرد. به همین دلیل نیازی نیست نگران از دست دادن ارز دیجیتال خود در کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) باشید.

با کمک این کیف پول دیجیتالی می‌توانید خیلی راحت کار خرید و فروش بیت کوین را انجام دهید و برای خودتان سود زیادی به دست آورید. کیف پول واسابی از آدرس‌های سگویت نیز پشتیبانی می‌نماید و قابلیت‌های شگفت انگیزی دارد که در ادامه مقاله بیشتر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم. 

ویژگی‌های کیف پول Wasabi 

کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) به عنوان یک کیف پول نرم افزاری ویژه شناخته شده و می‌توانید به راحتی آن را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. با کمک این کیف پول بی‌نظیر می‌توانید به مدیریت بیت کوین‌های خود بپردازید و شاهد ضررهای احتمالی نباشید.

ساختار درونی کیف پول واسابی به صورت پیچیده، فناورانه و در عین حال کاربردی و ساده است. از این طریق هم کاربران زیادی به سمت آن می‌روند و مجموعه‌ای از کلیدهای خصوصی را وارد می‌نمایند. افرادی که از این کیف پول دیجیتالی بهره می‌گیرند، می‌توانند به سادگی هر کاری که می‌خواهند را برای دارایی‌های خود انجام دهند و اصلا نیازی به اجازه گرفتن از شخص یا نهاد دیگری ندارند.

در Wasabi Wallet به علت وجود داشتن قابلیت کوین جوین، می‌توانید بدون محدودیت تاریخ معاملات را هم نامشخص کنید. در واقع کاربران با استفاده از این ویژگی منحصر به فرد می‌توانند جهت بازیابی نمودن حریم خصوصی تعداد نامحدودی بیت کوین اقدام نمایند. از طریق این قابلیت، نقدینگی به طور مداوم در حال افزایش بوده و کاربران می‌توانند آن را به نود کامل خود اتصال دهند.

کیف پول واسابی امکانات و خدمات ویژه خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حفظ حریم خصوصی، به عنوان اصلی ترین اولویت آن شناخته شده است. توجه داشته باشید که کیف پول واسابی در اصل اولین کیف پول اجرا کننده فیلترینگ بلاک فشرده کلاینت یا فیلترهای بلاک BIP158 است که برای کلاینت‌های سبک، روشی تازه به حساب می‌آید و می‌توانند به شکل خصوصی متوجه شوند که از چه اندازه بیت کوین برخوردار هستند.

این کیف پول دیجیتالی تحت هیچ شرایطی برای سرورهای شخص ثالث، کلید عمومی کاربران یا آدرس‌های گسترده را ارسال نمی‌کند. دقت داشته باشید سرور back-end، مجموعه‌ای ثابت از فیلترها را ارائه می‌دهد و اگر بلاکی حاوی معامله مربوط به کاربر باشد، کیف پول به شکل محلی این موضوع را بررسی می‌کند. 

واسابی به عنوان یک کیف پول گرم، جهت فعال شدن به اتصال اینترنت احتیاج دارد. این کیف پول امنیت کاربران خود را تأمین می‌کند تا بتواند به سادگی کنترل بسیار کامل‌تری بر روی سرمایه آن‌ها داشته باشد.

از وقتی که این کیف پول به صورت بین المللی مورد استفاده قرار گرفت، توسعه دهندگان آن برای چندین بار نسبت به ارتقاء سطح امنیتی اقدام کردند و از این طریق توانستند به نتیجه خارق العاده‌ای دست یابند. کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) جهت حفظ امنیت بیشتر کاربران، در انجام هر تراکنش و معامله آدرس جدیدی را ایجاد می‌نماید  و در طول معامله نیز از کوین جوین‌ها بهره می‌گیرد.

استفاده از کوین جوین‌ها با متدی به نام anonymization یا همان ناشناسی انجام شده و موجب می‌شود ریسک سرقت یا از بین‌ رفتن سرمایه آن به شکل فوق العاده‌ای کاهش یابد. کوین جوین در واقع این امکان را به کاربران می‌دهد تا خیلی راحت کوین‌های شان را با هم ترکیب کنند و سپس به صورت کاملا ناشناخته معامله را آغاز نمایند. از این طریق هم کاربران نمی‌دانند که هر معامله از طرف چه کسی انجام شده و امنیت اطلاعات آن به خوبی حفظ می‌شود.

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفته شد، کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) برای بیت کوین طراحی شده و افرادی که قصد خرید تتر را دارند، باید از کیف پول‌های معتبر دیگری بهره بگیرند. به همین خاطر اگر شما هم بر روی رمز ارز بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اید، بهتر است از این کیف پول محبوب بهره بگیرید. 

کیف پول واسابی مراحل پیچیده‌ای برای راه اندازی ندارد و تمام افراد با طی کردن چند مرحله ساده، می‌توانند به صورت رایگان از مزایای بی‌شمار آن بهره ببرند. 

کیف پول واسابی مراحل پیچیده‌ای برای راه اندازی ندارد و تمام افراد با طی کردن چند مرحله ساده، می‌توانند به صورت رایگان از مزایای بی‌شمار آن بهره ببرند. 

نحوه راه اندازی و نصب کیف پول واسابی 

طریقه نصب و راه اندازی کیف پول واسابی اصلا کار سختی نیست و هر کسی می‌تواند به سادگی با طی کردن چند مرحله ساده، از مزایای بیشمار این کیف پول خارق العاده بهره ببرد. در اولین اقدام باید برنامه مورد نظر را از سایت رسمی و معتبر آن دانلود کنید.

هنگام دانلود برنامه واسابی دقت کافی داشته باشید و سراغ سایت‌های نامعتبر یا جعلی نروید زیرا ممکن است دارایی‌ زیادی را از دست بدهید و متحمل ضرر شوید. همان طور که در قبل نیز اشاره کردیم، کیف پول دیجیتالی واسابی تنها در نسخه دسکتاپ معرفی شده است و کاربران می‌توانند برای سیستم عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس از آن بهره بگیرند. 

بعد از این که برنامه کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) را با توجه به نوع سیستم شخصی خود نصب کردید، در ابتدا برای نصب باید گزینه Next را انتخاب کنید. بعد از آن با صفحه‌ای جدید رو به خواهید شد که برای راه اندازی برنامه لازم است بر روی گزینه Install کلیک نمایید. بعد از انجام این اقدامات، کیف پول به سادگی نصب می‌شود و شما باید در مرحله بعدی برای راه‌ اندازی، گزینه Finish را انتخاب کنید.

بعد از آن یک Shotcut از کیف پول دیجیتالی واسابی در صفحه کامپیوترتان به وجود می‌آید که با باز کردن آن، پنجره‌هایی به نمایش گذاشته خواهد شد. در این صفحه برخی سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و قوانین خاص ذکر شده که برای استفاده از کیف پول لازم است ابتدا آن‌ها را به خوبی مطالعه کنید و سپس با انتخاب گزینه I Agree To The Terms Of Service موافقت خود را جهت پذیرش شرایط اعلام کنید.

برای طی کردن این مراحل به زمان خیلی زیادی نیاز ندارید و می‌توانید در کمترین فرصت، اقدامات لازم را انجام دهید. کاربرانی که اقدام به نصب کیف پول واسابی می‌کنند، می‌توانند بدون پرداخت کردن هزینه‌های اضافه و همچنین درخواست مجوز، هر چقدر کیف پول جدید می‌خواهید برای خود تولید کنید و از آن‌ها نیز بهره بگیرید.

برای اجرا کردن این عمل کافی است به منوی Generate Wallet و سربرگ Wallet Manager بروید و از طریق آن برای کیف پول خود یک رمز عبور قوی و نام انتخاب کنید. دقت داشته باشید که این رمز نگاری کلید خصوصی می‌تواند به راحتی بعدا بر روی رایانه شخصی‌تان مورد استفاده قرار بگیرد. 

پس از انجام این اقدامات لازم است بر روی Next  کلیک نمایید تا 12 عبارت بازیابی کیف پول‌تان به وجود آید. برای این که بعداً به مشکل برنخورید، حتما رمز و عبارت بازیابی‌تان را در یک جای مطمئن یاداشت کنید زیرا جهت بازیابی کیف پول و رمز ارزهای‌تان بعداً به آن‌ها نیاز خواهید داشت. بعد از این که بر روی گزینهI Write Done My Recovery Words کلیک کردید، Generate Wallet کیف پول‌تان آماده استفاده می‌شود. 

کوین جوین در کیف پول Wasabi

کوین جوین کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) بدون نیاز به اعتماد و به صورت غیر توفیقی است. به همین خاطر هم هیچ کسی نمی‌تواند دارایی کاربران را به سرقت ببرد. تحت هیچ شرایطی در این کیف پول دیجیتالی امکان سرقت رفتن دارایی وجود ندارد و حتی از سمت هماهنگ کننده مرکزی هم امکان جاسوسی وجود ندارد.

اگر زمانی قصد مخفی کردن فعالیت خود در این کیف پول را داشتید، باید بیت کوین‌تان را کوین جوین نمایید. این کار موجب قطع شدن ارتباط میان خروجی‌ها و ورودی‌های یک تراکنش خواهد شد. 

توجه داشته باشید حریم خصوصی کسب شده از طریق کوین جوین، به تعداد کاربرانی که در این زمان ثبت نام می‌کنند بستگی دارد. کیف پول واسابی در تلاش است با جمع کردن 100 کاربر، حدود 100 مجموعه ناشناس را نیز ایجاد نماید. از سایر ویژگی‌های ممتاز کیف پول واسابی می‌توان برچسب گذاری را نام برد. با کمک این ویژگی می‌توان خیلی راحت متوجه شد که هر کوین، از طرف چه شخصی است. 

این قابلیت اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به حفظ حریم خصوصی‌تان کمک شایانی کند. کاربران هنگام دریافت نمودن بیت کوین بر روی یک آدرس، می‌توانند شاهد دو جنبه مهم در رابط کاربری گرافیکی باشند. در مورد اول آدرس دریافت کننده پاک می‌شود زیرا باید فقط یک بار از این آدرس‌ها بهره گرفت.

با توجه به این که یکی از مهم ترین مشکلات حریم خصوصی در ارز دیجیتال بیت کوین استفاده مجدد از یک آدرس است، هرگز در شرایط مختلف از آن‌ها چند بار استفاده نکنید زیرا با این کار افراد متوجه خواهند شد که هر کوین به چه کسی تعلق دارد.

در مورد دوم یک لیست از تمام کوین‌هایی که می‌توان آن‌ها را هزینه کرد، به جای نمایش دادن مانده کیف پول، موجود است. این کوین‌ها در اصل خروجی‌های تراکنش یا معامله خرج نشده هستند. 

برای به دست آوردن سود بیشتر از انجام معاملات مختلف، می‌توانید خیلی راحت از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید و ریسک ضرر را کم کنید. البته در چنین شرایطی باید از هر نوع سیگنالی بدون آگاهی کافی بهره نگیرید و سراغ گزینه‌هایی بروید که کاملا تضمینی و مطمئن هستند.

ارسال بیت کوین در Wasabi wallet

پس از این که برنامه کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) را باز کردید، می‌توانید به بخش Send مراجعه کنید و خیلی راحت بیت کوین‌های ناشناس‌تان را به سایر آدرس‌ها ارسال کنید. به طور معمول  باز کردن برنامه، کاربران می توانند برای ارسال بیت کوین‌های ناشناس خود به آدرس‌های دیگر، به بخش Send مراجعه کنند.

برای مشاهده حریم خصوصی، تعداد بیت کوین‌ها و همچنین درجه ناشناسی باید به قسمت Status مراجعه کنید. جهت انتخاب کردن مقدار بیت کوینی هم که می‌خواهید ارسال کنید، لازم است بر روی کادرهای تأیید آن در لیست کلیک نمایید. 

یک کادر دیگر هم در این بخش موجود است که در آن باید آدرس طرف معامله را وارد کنید. در حین وارد کردن آدرس مراقب باشید و حتما آن را چندین بار با دقت کافی بررسی کنید چون بعد از تأیید شدن تراکنش، هیچ گونه راهی جهت بازگرداندن معامله یا تغییر مقصد وجود ندارد.

در آخر بعد از این که رمز عبور را وارد کردید، نیاز است بر روی گزینهSend Transaction کلیک کنید تا میزان بیت کوین انتخاب شده در سریع ترین زمان ممکن به آدرس کاربر مورد نظرتان ارسال شود. پس از این که مقدار بیت کوین و رمز عبور را وارد کردید، باید نسبت به تنظیم درجه ناشناسی نیز اقدام کنید.

برای انجام این کار کافی است گزینه Enqueue Selected Coins را انتخاب نمایید و منتظر باشید تا درخواست‌تان تایید شود. به طور معمول در کادر Status می‌توانید خیلی راحت بیت کوین‌های موجود در صف انتظار، بیت کوین‌های ناشناس شده و همچنین بیت کوین‌های تأیید شده را مشاهده کنید.

در صورتی که تعداد معامله ‌گران مجموعه مورد نظر به حد نرمال برسد، ترکیب بیت کوین‌ها با یک دیگر به صورت خودکار شروع خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید اگر مدت طولانی جهت تأیید درخواست کوین‌ جوین زمان سپری شود، در حالی که برای انجام دادن تراکنش‌تان عجله دارید، با انتخاب و تیک زدن کنار هر یک از آن‌ها یا گزینه‌های Select All Private‌ و Select All Non-Private تعیین نمایید که کدام به صورت غیر ناشناس، کدام یک به صورت عادی و کدام به صورت ناشناس باقی بماند.

کیف پول دیجیتالی واسابی (Wasabi Wallet) نیز مانند سایر کیف پول‌های دیجیتال از یک سری مزایا و قابلیت‌های شگفت انگیز برخوردار است و کاربرانی که آن را برای خود نصب کنند، می‌توانند شاهد نتایج مفیدی باشند.

کیف پول دیجیتالی واسابی (Wasabi Wallet) نیز مانند سایر کیف پول‌های دیجیتال از یک سری مزایا و قابلیت‌های شگفت انگیز برخوردار است و کاربرانی که آن را برای خود نصب کنند، می‌توانند شاهد نتایج مفیدی باشند.

طریقه ناشناس نمودن ‎بیت کوین‌ها در کیف پول Wasabi

بیت کوین یک رمز ارز محبوب است که می‌توان برای هر تراکنش از یک آدرس جدید بهره گرفت. این امر موجب دشوارتر شدن ردیابی منابع مالی کاربران شده است و مزایای زیادی دارد. کیف پول معتبر واسابی برای تراکنش یا معامله کاربران، امکان به وجود آوردن آدرس‌های زیادی را فراهم نموده و پشتیبانی از آن‌ها با کمک عبارات بازیابی، صورت می‌گیرد.

برای ایجاد یک آدرس جدید، بعد از باز کردن برنامه کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) باید به بخش Receive مراجعه کنید. در مرحله بعد یک نام مشخصی را برای آدرس جدیدتان مشخص کنید تا بعدا بدانید که به آدرس مورد نظرتان چه اندازه بیت کوین ارسال می‌شود.

هنگامی که این اقدامات را انجام دادید، بر روی گزینه Generate Receive Address کلیک کنید تا آدرس ایجاد شده در کیف پول برای‌تان به نمایش گذاشته شود. این آدرس بعد از واریز بیت کوین به کیف پول‌تان حذف می‌شود تا در سایر تراکنش‌ها، کاربران نتوانند مجدد آن را انتخاب کنند.

با کلیک کردن بر روی پیکان موجود در سمت چپ آدرس مورد نظر می‌توانید خیلی راحت کلید عمومی، کد QR و مسیر کلید خصوصی را ببینید. تا حد امکان از ارسال کردن آدرس عمومی و کلید خود به سرورهای شخص ثالث بپرهیزید زیرا با انجام این کار امکان ردیابی و شناسایی کامل وجوه آن‌ها فراهم خواهد شد.

فقط این آدرس‌ها را به طرف معامله خود بدهید و نگذارید افراد دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشند. پس از این که بیت کوین‌ها را به کیف پول خود منتقل کردید باید سریع اقدام به ناشناس کردن آن‌ها نمایید. برای انجام این کار کافی است به بخش کوین جوین بروید و اقدامات لازم را انجام دهید.

توجه داشته باشید یک شرط لازم برای هر بار شرکت کردن در کوین جوین، برخوردار بودن از حداقل حدود 0.1 بیت کوین است. به همین دلیل نیز در کیف پول‌تان حتماً این مقدار بیت کوین را داشته باشید. بعد از این که مقدار بیت کوین مورد نظر را انتخاب کردید لازم است رمز عبور آن را با دقت وارد نمایید. توجه داشته باشید درجه ناشناسی کاربران به تعداد افراد گروهی بستگی دارد که در آن مخفی می‌شوند.

اگر 3 نفر در کوین ‌جوین با یک ورودی هم اندازه شرکت نمایند و 3 خروجی نیز موجود باشد، هر کدام از کوین‌های خروجی در آینده 3 مجموعه ناشناس برای خود خواهند داشت. در این شرایط هیچ راهی موجود نیست که بتوان با کمک آن تشخیص داد هر کوین خروجی از مجموعه، به چه کسی تعلق دارد.

توجه داشته باشید به طور معمول درجه ‌بندی‌های متنوعی، جهت تنظیم نمودن اندازه ناشناسی موجود است. مثلا سپر قرمز درجه ناشناسی 1، سپر سبز 21 الی 49، سپر زرد 2 الی 20 و سپر سبز همراه با یک علامت چک بر روی آن درجه ناشناسی بالای 50 را نشان می‌دهند.

جهت جلوگیری از تجزیه و تحلیل‌های سطح پایین که به صورت قانونی هستند، تنظیم کردن درجه ناشناسی اغلب بر روی 50 و بالاتر از آن کافی است ولی این احتمال هم وجود دارد که یک محافظت در مقابل تجزیه و تحلیل‌های قانونی پیشرفته موجود نباشد. 

اگر می‌خواهید در یک صرافی معتبر همچون بایننس عضو شوید و سرمایه‌ای که از طریق آن به دست می‌آورید را در کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) ذخیره کنید، حتما مراحل احراز هویت بایننس را با دقت کافی انجام دهید. در صورتی هم که تجربه و مهارت کافی برای‌ انجام این کار را ندارید، توصیه می‌کنیم آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا بگیرید یا آن را بر عهده شخصی متخصص قرار دهید.

مزایای بهره گرفتن از کیف پول واسابی 

با این که Wasabi Wallet فقط برای نگهداری یک رمز ارز طراحی شده اما مزایای بسیار زیادی دارد و همین موجب شده افراد زیادی به سمت آن بروند. این کیف پول فوق العاده به صورت متن باز است و تمام کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهند.

با استفاده از کیف پول دیجیتالی واسابی می‌توانید کنترل و مدیریت کاملی بر روی سرمایه‌های خود داشته باشید و جلوی خطرات احتمالی همچون هک شدن حساب توسط هکرهای حرفه‌ای و سرقت رفتن دارایی‌های دیجیتالی خود را بگیرید.

البته ناگفته نماند که شما در آن مسئول بک آپ گیری اطلاعات خود هستید. به طور معمول تمام توسعه دهندگان و کد نویس‌ها، از امکان بررسی رسمی کیف پول دیجیتالی واسابی برخوردار هستند و می‌تواند اقدامات لازم در این حوزه را انجام دهند.

این کیف پول از محیطی جذاب و بسیار امن برخوردار بوده و بخش وسیعی از سرمایه‌تان را در کیف پول سرد نگه می‌دارد. از این جهت امنیت کیف پول در مقابل حملات سایبری چند برابر می‌شود. از طرف دیگر نیز برای حفظ مکانی مطمئن، برای کاربران تأیید دو مرحله‌ای را فعال نموده تا سرقت اطلاعات و سرمایه غیر ممکن شود.

کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) از پروکسی تور استفاده می‌کند و قدرت فوق العاده عالی دارد. معمولا کاربران ایرانی برای پرداخت ممکن است مقداری با مشکل مواجه شوند اما این کیف پول اغلب اوقات پرداخت‌هایی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد که نیازی به متحمل شدن هزینه سنگینی ندارند و همچنین بر اساس شرایط شبکه هستند.

با این که ساختار درونی کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) پیچیده به نظر می‌رسد ولی استفاده کردن از آن نیاز به تخصص زیادی ندارد و با یک بار استفاده کردن از آن می‌توانید با تمام شرایط موجود آشنا شوید.

دارایی‌های‌تان در کیف پول واسابی جایگاه امنی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را تا هر زمانی که خواستید، بدون محدودیت در کیف پول نگه دارید. البته توصیه می‌شود زمان‌هایی که قیمت ارز دیجیتال در حال افزایش است، اقدام به فروش دارایی‌های دیجیتالی خود کنید تا سود مطلوبی به دست آورید.

در این کیف پول هر کاربر می‌تواند جهت حفظ امنیت، کلیدهای خصوصی را ایجاد کنند و از این طریق کنترل دقیقی بر روی بیت کوین‌های خود داشته باشند. از دیگر مزایای استفاده کردن از کیف پول واسابی می‌توان به امکان کنترل کردن کوین جوین‌ها به طور کامل اشاره کرد. با این وجود می‌توانید تاریخ هر تراکنشی که انجام داده‌اید را نامشخص نمایید.

امروزه اکثر کیف پول‌های دیجیتالی به راحتی مورد حمله افراد سودجو و هکرها قرار می‌گیرند اما کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) با برخورداری از تکنولوژی و قابلیت‌های فوق پیشرفته خود می‌تواند جلوی این کار را بگیرد و اجازه ندهد که سرمایه‌تان به راحتی از دست برود.

امروزه اکثر کیف پول‌های دیجیتالی به راحتی مورد حمله افراد سودجو و هکرها قرار می‌گیرند اما کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) با برخورداری از تکنولوژی و قابلیت‌های فوق پیشرفته خود می‌تواند جلوی این کار را بگیرد و اجازه ندهد که سرمایه‌تان به راحتی از دست برود.

آینده کیف پول دیجیتالی واسابی 

در حال حاضر تعدادی توسعه متن باز، جهت بهبود بیشتر کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) به طور مداوم فعالیت می‌کنند و در تلاش هستند تا قابلیت‌های این کیف پول را به شکل کاملی ارتقا دهند. طبق گفته برخی افراد متخصص در این حوزه، واسابی قرار است در کوین جوین به صورت مستقیم امکان ارسال مقدارهای دلخواه به آدرس شخص ثالث را فراهم نماید.

به احتمال زیاد در آینده تیم سازنده این کیف پول دیجیتالی، نسخه‌های IOS و اندروید را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تمام افراد بتوانند بدون مشکل از قابلیت‌ها و امکانات کاملی در حوزه نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده کنند. 

توجه داشته باشید هم اکنون کیف پول واسابی مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته و عملکرد عالی هم دارد اما تیم پروژه آن به دنبال طراحی مجدد و کامل‌تر است تا کاربران بتوانند در فضایی جذاب‌تر و جامع‌تر دارایی‌های خود را نگه دارند. پس اگر به دنبال یک کیف پول دیجیتالی بی‌نظیر هستید که آینده درخشانی داشته باشد، بهتر است از کیف پول واسابی بهره بگیرید.

کلام آخر

بعد از این که با کیف پول واسابی (Wasabi Wallet) آشنا شدید بهتر است هنگام نصب یا راه اندازی آن، نکات مهمی که در این مقاله ذکر شد را نادیده نگیرید تا به مشکل برنخورید و بتوانید نهایت استفاده را از خدمات آن ببرید. برای به دست آوردن اطلاعات کامل‌تر درباره سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال و ترید نیز توصیه می‌کنیم حتما در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال معتبر عضو شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.