whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ترید دمو در کوینکس

1402/01/13 ساعت 09:41


CoinEx یک ارائه دهنده خدمات تبادل سکه دیجیتال جهانی و حرفه ای است. CoinEx با سیستم تطبیق تجاری اختصاصی خود، به ایجاد یک مبادله سکه دیجیتال بسیار ایمن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی اختصاص دارد. در ادامه ی این مقاله که توسط متخصصان پرشین الیت نوشته شده است به بررسی ترید دمو کوینکس خواهیم پرداخت.

پرشین الیت وب سایت متخصص در حوزه ارز دیجیتال است که با ارائه جدیدترین مقالات مربوط به ارز دیجیتال شما را از جدیدترین اخبار قیمت ارز دیجیتال مطلع می‌کند.

صرافی کوینکس  

CoinEx یک صرافی ارزهای دیجیتال با کارمزد پایین با طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال موجود و محصولات پیشرفته مانند معاملات مارجین است. با این حال، فقط برای برداشت های بیش از 10000 دلار به تأیید مشتری شناختی (KYC) نیاز دارد. بعلاوه، این مسئولیت مشتری است که بررسی کند آیا از نظر قانونی مجاز به استفاده از خدمات آن است یا خیر. این صرافی ارز دیجیتال مناسب برای: سرمایه گذاران باتجربه ای است که از محصولات تجاری پیشرفته مطمئن هستند. از نکات مثبت این صرافی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

طیف عظیمی از ارزهای دیجیتال 

CoinEx دارای بیش از 500 ارز رمزنگاری شده برای تجارت است. این انتخاب بزرگتر از بسیاری از پلتفرم های ارز دیجیتال است. این فهرست شامل بسیاری از رمزارزهای محبوب در تعدادی از بخش‌ها، از جمله کریپتوهای متاورس، رمزارزهای مالی غیرمتمرکز و رمزارزهای قرارداد هوشمند است. فهرست جفت‌های معاملاتی آن محدودتر است، به این معنی که همیشه نمی‌توان مستقیماً از یک رمزارز به ارز دیجیتال دیگر معامله کرد.

سیگنال ارز دیجیتال در کنار اندیکاتور میتواند در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بسیار موثر باشد. برای خرید اندیکاتور VIP به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

ویژگی های پیشرفته مانند معاملات حاشیه ای یا مارجین  

علاوه بر معاملات نقطه ای، CoinEx معاملات مارجین و آتی را ارائه می دهد. تعداد کمی از پلتفرم ها این خدمات را به سرمایه گذاران آمریکایی ارائه می دهند. با این حال، بهتر است این محصولات را به سرمایه گذاران حرفه ای بسپارید. سرمایه گذاری کریپتو بدون چند برابر کردن ریسک از طریق معاملات مارجین به اندازه کافی خطرناک است.

کارمزد معاملاتی کم 

CoinEx یک کارمزد پایه معاملاتی 0.2٪ دریافت می کند که نرخ مناسبی است، به خصوص که راه های مختلفی برای کاهش بیشتر کارمزد وجود دارد. برخی از صرافی‌ها 0.1 درصد یا کمتر هزینه می‌گیرند. اما از آنجایی که برخی از پلتفرم‌های کریپتو بیش از 1 درصد شارژ می‌کنند، کارمزدهای CoinEx معقول هستند و سود معاملاتی شما را زیاد کاهش نمی‌دهند.

ترید دمو

یکی از ویژگی های منحصر به فرد صرافی کوینکس ترید دمو است. شما با استفاده از ترید دمو میتوانید به صورت امتحانی از صرافی کوینک استفاده کنید. در عین حال که این صرافی از نکات مثبتی برخوردار هستند نکات منفی را نیز در بر دارد که شامل موارد زیر میباشد:

  • مسئولیت درک صدور مجوز بر عهده مشتری است.
  • تأیید KYC اجباری نیست.
  • برای سپرده گذاری ارزهای فیات گران است.
  • برای مبتدیان امکانات خوش آمدگویی در نظر گرفته نشده است.
  • گزینه های کسب سود در این صرافی محدود است.

تتر یکی از ارزهای دیجیتالی است که شما میتوانید در کوینکس از آن استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت خرید تتر به سایت پرشین الیت مراجعه فرمایید.

CoinEx چگونه کار می کند؟

CoinEx یک صرافی ارز دیجیتال با طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و محصولات تجاری است. کاربران می توانند از طریق مرورگر وب یا برنامه های اندروید یا iOS وارد سیستم شوند. در اینجا برخی از گزینه های معاملاتی در سایت CoinEx آمده است:

معاملات نقطه ای:

این به شما امکان می دهد رمزارز را بلافاصله معامله کنید. CoinEx همچنین به شما امکان می دهد سفارشات محدود (دستورالعملی برای خرید یا فروش با یک قیمت خاص) را تعیین کنید.

معامله مارجین:

در اصل معامله با پول قرض گرفته شده است. این می تواند سود شما را افزایش دهد اما می تواند ضرر شما را نیز چند برابر کند CoinEx تا 10 برابر اهرم ارائه می دهد، به این معنی که یک سرمایه گذار می تواند از 100 دلار برای خرید 1000 دلار ارز دیجیتال استفاده کند. با این حال، این روش توصیه نمی شود.

معاملات آتی:

این نوع سرمایه گذاری در ارزدیجیتال به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در مورد قیمت آتی یک دارایی حدس بزنند. به عنوان مثال، اگر کسی فکر می‌کرد که قیمت بیت‌کوین ممکن است در هفته آینده کاهش یابد، می‌تواند بیت‌کوین را کاهش دهد. اگر قیمت کاهش می یافت، سرمایه گذار سود می برد. با این حال، اگر قیمت در جهت مخالف پیش برود، می تواند هزینه بر باشد.

سیگنال فیوچرز شما را در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال همراهی می‌کند و کسب سود را برای شما آسانتر میکند.

چگونه با CoinEx شروع کنیم؟ 

ثبت نام با CoinEx فرآیندی بسیار ساده است. شما باید ایمیل، رمز عبور خود را وارد کنید و سپس ایمیل خود را با کد تأییدی که برای شما ارسال کرده اند تأیید کنید. کل فرآیند در عرض چند دقیقه انجام می شود.

فرآیند تأیید بخش سخت شروع کار با کوینکس است. ابتدا باید اطلاعات دقیق خود را پر کنید (نام، آدرس و غیره) و سپس عکس مورد نیاز مدرک شناسایی خود را آپلود کنید. پس از انجام مراحل لازم، آنها در عرض 5 تا 10 روز کاری برای شما یک ایمیل ارسال می کنند که مدت زمان بسیار طولانی است، بنابراین روند تأیید در CoinEx بسیار کند است.

پس از ثبت نام، در صورت داشتن کد ارجاع، می توانید از آن استفاده کنید. کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بهترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و فیوچرز را به طور روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

نحوه ساخت حساب دمو کوینکس 

1. به وب سایت رسمی www.coinex.com بروید و سپس روی Sign up در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

2. پس از باز کردن صفحه ثبت نام، [ایمیل] خود را وارد کنید، روی [دریافت کد] کلیک کنید تا [کد تأیید ایمیل] را دریافت کنید و آن را پر کنید. سپس رمز عبور خود را تنظیم کنید، روی [من با شرایط و ضوابط خدمات موافقت کرده‌ام را خواندم کلیک کنید. ] پس از پایان خواندن آن، و روی [ثبت نام] کلیک کنید.

یادآوری: آدرس ایمیل شما به طور قابل توجهی به حساب CoinEx شما متصل است، بنابراین لطفاً از امنیت این حساب ایمیل ثبت شده مطمئن شوید و یک رمز عبور قوی و پیچیده تنظیم کنید که باید از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها تشکیل شده باشد. در آخر، رمزهای عبور حساب ایمیل ثبت شده و CoinEx را به خاطر بسپارید و آنها را با دقت نگه دارید.

3. با انجام مراحل قبل، ثبت حساب خود را به پایان می رسانید.

احراز هویت بایننس نیز یکی از مهمترین اقدامات برای فعالیت در دنیای دیجیتال است.

واریز و برداشت در CoinEx

CoinExمستقیماً از سپرده‌های ارز فیات پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توانید آن را از طریق ارائه‌دهندگان شخص ثالث که شامل Simplex، XanPool، Mercuryo، Paxful، Moonpay و AdvCash هستند، انجام دهید. حداقل سپرده بستگی به ارز فیات مورد استفاده شما دارد.

می‌توانید مستقیماً رمز ارز را به حساب CoinEx خود واریز کنید. چیزی مشابه در مورد برداشت نیز وجود دارد - شما می توانید فقط ارز دیجیتال را مستقیماً برداشت کنید، اما می توانید آن را با پول فیات فقط از طریق یک ارائه دهنده شخص ثالث (Mercuryo) مبادله کنید.

هزینه ها

سپرده گذاری کاملاً بدون هزینه است. وقتی صحبت از کارمزد برداشت به میان می‌آید، از یک سکه به سکه دیگر (که رویه‌ای استاندارد در همه صرافی‌ها است) متفاوت است - برای مثال، 0.0001 BTC به ازای هر برداشت BTC، 0.009 ETH در هر برداشت ETH، و برای استیبل کوین‌ها USDT و USDC است بسته به نوع شبکه اصلی که انتخاب می کنید، می تواند از 0.01 به 80+ برسد.

کارمزدها بسیار معقول به نظر می رسند زیرا کمی کمتر از میانگین بازار هستند. اگر تصمیم دارید فیات را با استفاده از یک ارائه دهنده شخص ثالث واریز کنید، هزینه ها 1 دلار است. همانطور که قبلا ذکر شد، تنها روش پرداخت برای واریز و برداشت در CoinEx، ارزهای دیجیتال است. به نظر متخصصان پرشین الیت، این یک نقطه ضعف بزرگ CoinEx است. با این حال، امکان مبادله پول فیات با ارز دیجیتال وجود دارد. بهترین راه حل ممکن نیست، اما بهتر از نداشتن آن است.

اگر کاربر تایید شده نباشید و ترید دمو بخواهید انجام دهید، CoinEx محدودیت برداشت 24 ساعته 10000 دلاری دارد. با این حال، اگر حساب خود را تأیید کنید، سقف برداشت روزانه خود را به 1,000,000 دلار افزایش خواهید داد.

کلام پایانی 

CoinEx قطعا یک صرافی ارزهای دیجیتال خوب و یک ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال است، به خصوص اگر می خواهید مکانی برای حاشیه و معاملات آتی دائمی پیدا کنید.ما می گوییم این صرافی هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران با تجربه مناسب است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و خدمات معاملاتی پیشرفته ای را ارائه می دهد.

پرشین الیت که جدیدترین و بهترین سیگنال ارز دیجیتال از جمله سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را به شما ارائه میدهد با استفاده از مقالات جدید در حوزه ی ارز دیجیتال شما را از اخبار ارز دیجیتال نیز مطلع می‌کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.