whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

صرافی بای بیت (Bybit) معاملات گزینه های رمزنگاری را به عنوان بخشی از برنامه های توسعه اضافه می کند

1401/02/08 ساعت 00:49


صرافی بای بیت (Bybit) معاملات اختیارات رمزنگاری را به عنوان بخشی از برنامه های توسعه اضافه می کند

این تابع به کاربران امکان می‌دهد تا در مورد قیمت‌های آتی ارزهای دیجیتال گمانه‌زنی کرده و معاملات خود را با استفاده از USDC تسویه کنند.

 

بای بیت، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور، به تازگی گسترش خدماتش را در معاملات اختیارات رمزنگاری اعلام کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با گزینه‌های دائمی سکه USD یعنی ارز  (USDC) معامله کنند.

تیم رسانه‌ای بای بیت به کوین گراف توضیح داد که این تصمیم به منظور افزودن اختیارات به خط تولید در پاسخ به خواسته‌های جامعه آن بود. بای‌بیت اذعان کرد: « سرمایه‌گذاران می‌خواهند اختیارات را مبادله کنند. زیرا می‌تواند به عنوان پوشش در برابر ریسک‌های موجود عمل کند و آن‌ها را بیشتر در معرض بازار قرار دهد، همچنین به معامله‌گران راهی ارائه می‌دهد تا بتوانند پرتفوی خود را تنوع ببخشند.»

قراردادهای گزینه‌های کریپتو که به تازگی در صرافی راه‌اندازی شده‌اند، بر اساس اصول مالی و سنتی مشابه و همتای خود کار می‌کنند. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد قیمت آتی یک دارایی به دلار آمریکا حدس و گمان بزنند و معاملات را با استفاده از USDC تسویه کنند.

 تیم بای بیت خاطر نشان کرد که قراردادهای اختیارات از نوع حقوقی بوده و تعهد نیستند. بنابراین، در صورت عدم استفاده از اختیار معامله، معامله منقضی می‌شود. در حالی که اهداف اختیارات، معامله‌گران باتجربه مانند مشتریان نهادی و سازندگان بازار را هدف قرار می‌دهند، بای‌بیت همچنین معتقد است این امکان وجود دارد که در میان معامله‌گران سنتی پذیرش شود.

این تیم گفت: «گستره وسیع محصولات و خدماتی که در ارزهای دیجیتال هستند به سرمایه گذارانی که بیشتر با پول سنتی آشنا هستند، کمک می‌کند.»

در حالی که این سرویس به کاربران بای بیت که فرآیند مشتری خود را بشناسید را گذرانده‌اند، اجازه می‌دهد تا معاملات اختیاری را انجام دهند. این پلتفرم حوزه‌های قضایی از جمله ایالات متحده، سرزمین اصلی چین، سنگاپور، کبک، کانادا و کره شمالی را مستثنی کرده است.

شرکت ارز خارجی گروه CME در ماه مارس برنامه‌هایی را برای معرفی اختیارات بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) در اندازه کوچک فاش کرد. قبل از پایان ماه، گروه قراردادهای اختیار معامله را برای قراردادهای آتی موجود BTC و ETH منعقد کرد.

از آنجایی که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به نظارت بیشتری اقدام می‌کند، موسسات بیشتری به دنبال ورود به بازار هستند. ماریکه فلامنت، مدیر عامل بنیاد NEAR در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف اظهار داشت:« از سوی بازیگران نهادی، اشتیاق بسیار قوی وجود دارد تا تلاش و درک کنند که چگونه می‌توانند مشارکت کرده و وارد اکوسیستم کریپتو شوند.»


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.