whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

انکار Sui Foundation از فروش پاداش های قفل شده در بایننس

1402/04/07 ساعت 13:26


Sui Foundation فروختن پاداش ‌های قفل شده در بایننس را انکار می‌کند
Sui متهم به دامپ توکن‌های SUI قفل شده و غیر قابل گردش در Binance بود.

Sui Foundation تیم پشتیبان شبکه Sui و توکن SUI بومی آن. ادعاهایی مبنی بر اینکه این شرکت جوایز سهام SUI را بازکرده و آنها را در صرافی ارزهای دیجیتال Binance "دامپ" کرده است را رد کرد.
بنیاد در 27 ژوئن در یک تاپیک پنج‌قسمتی توییتر این ادعا را رد کرد و بیان کرد که هیچ یک از توکن‌های قفل شده یا غیر در گردش، از جمله جوایز سهام SUI فروخته نشده است:
"بنیاد سویی پاداش قمار یا هیچ توکن دیگری از سویی سهام‌دار ممهور شده و غیر قابل گردش را در Binance یا موارد دیگر را به فروش نرسانده است."
این بنیاد افزود: همه تخصیص توکن‌های خودی همچنان مشمول قفل‌ها و سایر محدودیت‌های انتقال هستند و مطابقت دارند.
هدف از این ارتباط، به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به توکنومیک شبکه Sui از جمله عرضه توکن SUI و توزیع‌های خاص توکن‌های SUI است. در این بخش مواردی است که باید از آن آگاه باشید:

Sui Foundation (@SuiFoundation) June 27, 2023 —

Sui یک بلاک‌چین غیرمتمرکز اثبات سهام است. کاربران می‌توانند توکن‌های Sui خود را برای مشارکت در مکانیسم اثبات سهام آن در ازای SUI بیشتر به اشتراک بگذارند. حداقل دوره شرط‌بندی موردنیاز نیست.
تکذیب اخیر Sui در پاسخ به ادعاهای مفسر نام مستعار رمزارز @DeFiSquared در یک تاپیک توییتری در تاریخ 27 ژوئن بود، جایی که آنها بنیاد Sui را متهم کردند که "جوایز را از * SUI *قفل شده* و *غیر در گردش* سهام‌دار" در بایننس دریافت کرده است.
تحقیق جدید انحصاری در مورد SUI:
انتشارات عمداً نادرست و اثبات اینکه خود تیم جوایزی را از SUI سهامدار *قفل شده* و *غیر در گردش* به بایننس می ریزند. (1/12)

pic.twitter.com/jYRyeTFY56

DeFi^2 (@DefiSquared) June 27, 2023 —

درحالی‌که Sui گفت که تراکنش‌های خاص مشمول یک «قفل قراردادی» هستند، DeFi Squared بیان کرد که توکن‌های SUI را می‌توان «بدون محدودیت» باز کرد.
کارشناس متمرکز بر DeFi ادعا کرد که آدرس کیف پول Sui Foundation، "0x341f" 3.125 میلیون از مجموع 27 میلیون SUI را به سه آدرس جداگانه منتقل کرده است که سپس به Binance منتقل شده‌اند.
تراکنش خاصی که به آن اشاره شد، پرداختی بود که مشمول یک قفل قراردادی بود.

https://t.co/ViYxQoJMos

Sui Foundation (@SuiFoundation) June 27, 2023 —

DeFi Squared ادعا کرد که این فرایند بارها قبل از اینکه "بیشتر آن" در Binance تمام شود اتفاق افتاده است:
درحالی‌که مبالغ چندین بار تقسیم می‌شود، بیشتر آن در نهایت به بایننس ختم می‌شود. این امر می‌تواند مبهم کردن فروش باشد یا شاید به این دلیل که بین اعضای مختلف تیم تقسیم می‌شود. اما صرف‌نظر از این، بیشتر آن در نهایت به Binance می‌رسد.
مفسر گفت که کنجکاوی آن‌ها در ماه می به دلیل فشار فروش به‌ظاهر بی‌پایان SUI برانگیخته شد، درحالی‌که نتوانستند نمودار انتشار جدا از سکوی‌پرتاب Binance را منتشر کنند که ظاهراً قانونی نبود. قابل‌ذکر است، آنها ادعا کردند که این بنیاد در حال افزایش عرضه توکن SUI تقریباً 20٪ ماه‌به‌ماه برای دارندگان توکن غیر بنیادی است:
این بالاتر از نرخ تورم بولیوار ونزوئلا در سال 2022 است.
به گفته Mysten Labs، خالقان بنیاد Sui، بلاک‌چین Sui به‌گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران امکان تراکنش بالا با کارمزد پایین را ارائه دهد.
بر اساس گزارش CoinMarketCap، توکن SUI در حال حاضر دارای ارزش بازار 427.7 میلیون دلاری از عرضه حدود 604 میلیون توکن در گردش است. SUI در زمان انتشار 0. 0 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2.4 درصد کاهش داشته است.
بنیاد Sui گفت که به‌زودی "پیش‌بینی دقیق" از برنامه انتشار توکن را منتشر خواهد کرد.
باتوجه‌به Token Unlocks داشبورد tokenomics، بازگشایی بعدی 61 میلیون توکن (43 میلیون دلار) برای 3 ژوئن برنامه‌ریزی‌شده است.

خدمات پرشین الیت 

مجموعه پرشین الیت حاوی پلن‌های بی‌نظیری است که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی ناچیز درآمد ثابتی به‌صورت دلاری را از آن خود نمایید. کانال سیگنال ارز دیجیتال این مجموعه شامل: سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس است. شما با احراز هویت بایننس می‌توانید از خدمات صرافی جهت سیگنال‌های ارائه شده توسط کانال پرشین استفاده نمایید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.