whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

نحوه خرید و فروش شت کوین

1401/02/30 ساعت 23:55


در چند ماه اخیر بازار ارز دیجیتال شت کوین خیلی داغ شده است. بعد از حمایت ایلان ماسک از دوج کوین و افزایش قیمت آن، شرکت های دیگری هم به این بازار پر سود جلب شدند. این شرکت ها با حمایت از شت کوین هایی مانند شیبا شروع به معامله و رشد کردند. شت کوین ها قیمت های پایینی دارند و به همین دلیل این ارزهای دیجیتال می توانند پامپ چند صد درصدی را در سیگنال ارز دیجیتال خود تجربه کنند. این مسئله برای تریدرها بسیار جذاب است. احتمالا شما هم دوست دارید بخشی از دارایی خود را در شت کوین سرمایه گذاری کنید.

اما یک مشکل اساسی پیش روی سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شت کوین وجود دارد. صرافی های بزرگی مثل بایننس و کوینکس تنها در صورتی یک شت کوین را لیست می کنند که حجم معاملات آن بسیار زیاد شود. بنابراین باید برای خرید شت کوین به صرافی های دیگر مراجعه کنید. در ادامه ی این مقاله سه صرافی معتبر را که بدون هیچ مشکلی به سرمایه گذاران ایرانی اجازه ی معامله می دهند، معرفی خواهیم کرد.

 

معاملات شت کوین

خرید شت کوین از دو صرافی متمرکز

  • صرافی Hotbit یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال در هنگ کنگ می باشد. می توانید با شماره تلفن خود در این صرافی ثبت نام کنید. SMS کد فعالسازی را دریافت کرده و راحت شروع به کار نمایید. اگر در هنگام ثبت نام از لینک و کد فردی (معرف) که بیش از سه ماه در این صرافی فعالیت داشته استفاده کنید، به VIP سطح یک منتقل می شوید. قرار گرفتن در این سطح باعث می شود کارمزد تراکنش های شما به شدت کاهش پیدا کند.

تخفیف های کارمزد تراکنش، به ارز دیجیتال خریداری شده در کیف پول شما اضافه خواهد شد. پس از ثبت نام در صرافی هات بیت، مانند بایننس و کوینکس، تتر خود را به صرافی منتقل کرده و ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری می کنید. فگ توکن، شیبا، سیف مون و شت کوین های دیگری در این صرافی، لیست هستند. اگر ارز دیجیتال مورد نظر شما در این صرافی لیست نشده باشد به سراغ صرافی بعدی بروید.

  • صرافی پرو بیت (Probit) تعداد شت کوین های این صرافی، بسیار زیاد است. شما می توانید اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار ارز دیجیتال را در لیست آن پیدا کنید. پروبیت یک صرافی متمرکز است که در VIP آن، برای کارمزد تراکنش هایتان تخفیف خواهید گرفت. این صرافی کره ای از زبان فارسی پشتیبانی می کند. در این صرافی هم، مانند بایننس و کوینکس با انتقال دلار و تتر خود، می توانید معامله را شروع کنید.

 

Hotbit Exchange

 مراحل خرید ارز دیجیتال شت کوین از یک صرافی غیر متمرکز

صرافی پنکیک سواپ؛ یک صرافی غیر متمرکز برای مبادلات ارز دیجیتال است که روی شبکه ی بایننس فعالیت می کند. خرید شت کوین از این صرافی، چندین مرحله دارد. که در ادامه ی مقاله به شرح گام به گام مراحل خواهیم پرداخت. به طور خلاصه می توان گفت که؛ ابتدا باید اپلیکیشن تراست ولت را دانلود کنید و در آن برای خود یک کیف پول بسازید. سپس ارز بایننس کوین یا BNB را خریده و آن را به کیف تراست ولت خود انتقال دهید. پس از آن باید ارز دیجیتال بایننس کوین را به بایننس اسمارت چین اضافه کنید.

 

نصب کیف پول

سپس با رفتن به قسمت DAppe از کیف پول تراست ولت، صرافی پنکیک سواپ را لود کنید. در این مرحله باید کیف پول خود را به صرافی پنکیک سواپ وصل کنید تا به صفحه ی سواپ وارد شوید. در صفحه ی سواپ می توانید ارز دیجیتال خود را تبدیل کنید. برای این کار در بالای صفحه و در کادر اول؛ بایننس کوین را انتخاب کرده و مقدار آن را تعیین می کنید. در کادر دوم هم شت کوین مورد نظر خود را وارد می کنید.

صبر کنید تا اطلاعات تراکنش مربوط به تبدیل ارز دیجیتال، به طور کامل در پایین صفحه به نمایش درآید. پس از آن با زدن گزینه ی سواپ، شت کوین خریداری شده به کیف پول تراست ولت شما افزوده می شود. به دلیل غیر متمرکز بودن صرافی پنکیک سواپ، در این پلتفرم، هر بار فقط یک جفت ارز را می توان تبدیل کرد. امکان تبدیل چند ارز به صورت همزمان وجود ندارد.

 

انتقال بایننس کوین به ولت

نصب تراست ولت و پلتفرم پنکیک سواپ

  1. ابتدا تراست ولت را از گوگل پلی یا اپ استور، دانلود و نصب کنید.
  2. گزینه ساخت کیف پول جدید را بزنید (create a new wallet).
  3. شرط را با زدن تیک آن پذیرفته و continue را می زنیم.
  4. در این مرحله به شما 12 کلمه امنیتی (کلید خصوصی کیف پول) داده می شود که باید آن را یادداشت کرده و در جای امنی نگه دارید. پس از ثبت و نگهداری کلمات رمز، continue را بزنید.
  5. در این مرحله شما باید رمز دریافتی از مرحله قبل را در برنامه وارد کرده سپس گزینه ی done  را بزنید.
  6. در صفحه ی باز شده، از گزینه ی Receive برای اضافه کردن ارز دیجیتال مورد نظر استفاده کنید. پس از زدن گزینه ی Receive، نام شت کوین مورد نظر را در کادر جستجو تایپ کرده و آن را از لیست پیشنهادی انتخاب می کنیم.
  7. برای خرید شت کوین در شبکه ی اسمارت چین به  BNB نیاز دارید. گزینه ی Receive را زده و در کادر جستجو، BNB را تایپ می کنیم. از لیست پیشنهادی، Smart Chain را انتخاب (ADD) می کنیم.
  8. آدرس کیف پول تراست ولت به صورت یک کد QR نمایش داده می شود. از طریق این کد QR می توانیم BNB های خریداری شده را دریافت کنیم.
  9. پس از دریافت BNB، گزینه ی DApps را در منوی پایین برنامه، انتخاب می کنیم.
  10. در  لیست برنامه های پیشنهاد شده، گزینه ی پنکیک سواپ را انتخاب کرده و صبر می کنیم تا برنامه لود شود.

 

کلید عمومی کیف پول

وصل کردن کیف پول به صرافی و شروع خرید و فروش

  1. از منوی بالایی صفحه ی باز شده برنامه پنکیک سواپ، Connect wallet را می زنیم تا کیف پول به صرافی وصل شود.
  2. در پیغام باز شده، تراست ولت را انتخاب می کنیم.
  3. بعد از وصل شدن به کیف پول، صفحه ی سواپ باز می شود که شامل دو کادر می باشد. کادر بالایی شامل توکن یا ارزی است که برای فروش قرار داده ایم و کادر پایین برای درج ارزی است که قصد خرید آن را داریم. (تبدیل ارز درج شده در کادر بالا به ارز درج شده در کادر پایین)

 

کانکت کیف پول به صرافی

  1.  اگر قصد خرید داشته باشیم، کادر بالایی را BNB انتخاب کرده و در کادر پایین نام شت کوینی که قصد خرید آن را داریم درج می کنیم. چون شت کوین ها در پنکیک سواپ با جستجو پیدا نمی شوند، از آدرس قرارداد توکن استفاده می کنیم.
  2. برای ثبت آدرس قرارداد، در انتهای صفحه جستجوی ارز دیجیتال در سواپ، گزینه ی Manage Tokens را زده و تب Tokens را باز می کنیم.
  3. در کادر  توکن ها، آدرس قرارداد شت کوین مورد نظر را وارد می کنیم. فعال شدن ارز دیجیتال چند ثانیه ای طول می کشد. پس از اکتیو شدن شت کوین مورد نظر، کافیست با نوشتن نام ارز دیجیتال در کادر جستجو، توکن مورد نظر را انتخاب کنیم.

 

درج آدرس قرار داد

  1. تعداد BNB مورد نظر را در کادر بالایی وارد کرده و علامت چرخ دنده ی بالای کادر را می زنیم.
  2. تنها تغییری که در تنظیمات اعمال می کنیم مربوط به چهارمین کادر  slippage Tolerance می باشد. بهتر است عدد 2 را در آن درج کنید.
  3. در پایان در صورتی که به میزان کافی، BNB در کیف پول خود داشته باشید، گزینه ی Insufficient BNB balance آبی می شود که با زدن روی آن، معامله انجام می شود.

 

خرید و فروش شت کوین


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.