whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال فایل کوین FileCoin

1400/09/29 ساعت 21:30


ارز دیجیتال فایل کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که قصد دارد تا یک شبکه ذخیره سازی به صورت غیر متمرکز را به وجود بیاورد. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد به این ارز دیجیتال امیدوار شوند و بر روی آن سرمایه گذاری کنند.

این ارز دیجیتال علاوه بر این موضوع دارای کاربرد های زیادی می باشد که این کاربرد ها باعث محبوبیت و شهرت این ارز دیجیتال شده است. اگر شما قصد دارید تا در رابطه با این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید می توانید ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید با دریافت انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز رویاهای مالی خود را محقق سازید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره تخصصی بازار های مالی حتما بر روی پرشین الیت تکیه کنید.

بررسی ارز دیجیتال فایل کوین

ارز دیجیتال فایل کوین یکی از بهترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال می باشد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ارز دیجیتال یک هدف بسیار مهم دارد و آن این می باشد که این ارز دیجیتال قصد دارد تا یک شبکه بسیار گسترده و غیرمتمرکز را ایجاد کند تا افراد بتوانند اطلاعات خود را بر روی آن ذخیره کنند. ساز و کار کلی این شبکه بدین صورت می باشد که افرادی که مقداری از فضای ذخیره سازی خود را نیاز ندارند می توانند این فضا را به اشتراک بگذارند تا افراد دیگر از آن استفاده کند و شخصی که این فضا را به اشتراک گذاشته است در ازای این اشتراک‌گذاری مقداری پاداش را دریافت می کند.

در حالت کلی می‌توان شبکه ارز دیجیتال فایل کوین را به عنوان یک شبکه غیر متمرکز برای ذخیره سازی و همچنین اشتراک گذاری اطلاعات در نظر گرفت. این شبکه بسیار قدرتمند می ‌باشد زیرا بر روی فناوری بلاک چین پایه‌گذاری شده است و در نتیجه ارز دیجیتال این شبکه نیز از امنیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

نکته‌ای که باید در رابطه با ارز دیجیتال فایل کوین بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال دارای حجم بازاری در حدود ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون دلار می باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه این ارز دیجیتال چیزی در حدود یک میلیارد دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم به خوبی نشان دهنده شهرت و محبوبیت این ارز دیجیتال می باشد. 

همچنین این ارز دیجیتال توانسته چیزی در حدود ۰.۳۰ از مالکیت بازار را در اختیار بگیرد و در رتبه ۳۰ جدول ارز های دیجیتال قرار بگیرد. ارز دیجیتال فایل کوین در ابتدا که عرضه شد چیزی در حدود ۱۲۸ میلیون توکن داشت که تمام این ۱۲۸ میلیون در حال حاضر در چرخه بازار قرار دارد و توسط کاربران درحال تبادل می باشد.

 

image

ارز دیجیتال فایل کوین

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال فایل کوین

بنیانگذار ارز دیجیتال فایل کوین یک دانشمند آمریکایی در زمینه کامپیوتر می باشد که نام این شخص Juan Benet می باشد. این شخص در دانشگاه استنفورد کالیفرنیا تحصیل کرده است که این دانشگاه به عنوان سومین دانشگاه برتر در دنیا حساب می شود. این شخص در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا این ارز دیجیتال را به وجود بیاورد و در همان سال نیز این ارز را به عنوان عرضه اولیه عرضه کرد.

در این عرضه اولیه این ارز دیجیتال توانست چیزی در حدود ۲۵۷ میلیون دلار سرمایه را برای تیم خود به ارمغان بیاورد که این رقم در آن زمان به عنوان بزرگترین سرمایه جذب شده از یک عرضه اولیه شناخته می‌شد. سرانجام این ارز دیجیتال در همان سال به طور کلی در بازار ارز های دیجیتال عرضه شد و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این ارز دیجیتال از آن زمان تاکنون توانسته موفقیت ‌های بسیار زیادی را به دست آورد که این موفقیت‌ها باعث شده است تا این ارز دیجیتال در نظر بسیاری از افراد خوش بدرخشد و باعث شود تا افراد بسیار زیادی این ارز دیجیتال را خریداری کنند.

 

image

تاریخچه ارز دیجیتال فایل کوین

فایل کوین Filecoin چگونه کار می کند؟

Filecoin یک شبکه همتا به همتا است که فایل‌ها را با انگیزه‌های اقتصادی داخلی و رمزنگاری ذخیره می‌کند تا اطمینان حاصل شود که فایل‌ها به طور قابل اعتماد در طول زمان ذخیره می‌شوند. در Filecoin، کاربران برای ذخیره فایل‌های خود در ارائه دهندگان ذخیره سازی، پول پرداخت می‌کنند.

کاربران می توانند با ایجاد قرارداد ذخیره سازی با یک ماینر، که مسئول نگهداری و تایید فایل ها در شبکه است، فایل ها را در شبکه Filecoin ذخیره کنند. ماینرها برای ارائه خدمات ذخیره سازی و بازیابی با به دست آوردن Filecoin برای هر تراکنش موفق تشویق می شوند.

Filecoin همچنین از مکانیزم اجماع اثبات تکرار و اثبات فضا-زمان استفاده می‌کند، که به استخراج‌کنندگان اجازه می‌دهد ثابت کنند که داده‌هایی را که ادعا می‌کنند ذخیره می‌شوند از طریق فرآیندی به نام «دارای داده‌های قابل اثبات» ذخیره می‌کنند. این تضمین می‌کند که داده های موجود در شبکه ایمن هستند و حتی در صورت آفلاین بودن یک ماینر قابل بازیابی هستند.

ارز دیجیتال فایل کوین چه کاربرد هایی دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم ارز دیجیتال فایل کوین از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار می باشد که این کاربرد آن باعث شده ‌است تا افراد بسیار زیادی به استفاده از این ارز دیجیتال روی بیاورند در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی برخی از مهم ترین کاربردهای ارز دیجیتال فایل کوین بپردازیم.

  • یکی از مهم ترین کاربرد های ارز دیجیتال فایل کوین این می باشد که شما می توانید در بازارها و صرافی هایی که بر اساس داده ها ساخته شده‌اند خرید و فروش انجام دهید و از این ارز دیجیتال استفاده کنید. زیرا همانطور که گفتیم این ارز دیجیتال به عنوان یک ارز برای انتقال داده ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •  یکی دیگر از کاربرد های ارز دیجیتال فایل کوین که پیشتر به آن اشاره کردیم این می باشد که این ارز دیجیتال برای تامین زنجیره های مربوط به اپلیکیشن های غیر متمرکز یا DApp ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از توسعه دهندگان برنامه های غیر متمرکز این ارز دیجیتال را مورد استفاده قرار دهند.
  • یکی دیگر از کاربردهای ارز دیجیتال فایل کوین این می باشد که این ارز دیجیتال فرآیندهای مربوط به پرداخت برای خرید داده ها را تا حد بسیار زیادی ساده سازی کرده است، به گونه‌ای که افراد به راحت ترین شکل ممکن می توانند داده های مختلف را در صرافی ها و بازارهای مربوط به داده ها خریداری کنند.
  • یکی دیگر از کاربرد های این ارز دیجیتال و شبکه آن، این می باشد که شبکه فایل کوین برای ذخیره سازی داده های با ارزش تا حد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اشخاص مهمی که داده‌های با ارزشی دارند از این شبکه استفاده می کنند.

 

image

فایل کوین

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال فایل کوین

اگر شما می‌خواهید ارز دیجیتال فایل کوین را خریداری کنید باید این ارز را در بهترین زمان ممکن خریداری کنید تا بتوانید سود بسیار زیادی را کسب کنید. برای اینکه شما بتوانید بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال را تخمین بزنید باید از یکسری خدمات که با عنوان خدمات سیگنال ارز دیجیتال شناخته می‌شوند استفاده کنید. این خدمات توسط گروه ‌های بسیار زیادی به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌شود که در حالت کلی پیشنهاد می‌شود تا از خدمات رایگان استفاده نکنید زیرا تعداد زیادی از آنها دقیق نیستند و در نتیجه شما ضرر بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد.

 بهترین گروهی که شما می توانید از خدمات سیگنال دهی آنها استفاده کنید گروه پرشین الیت (نخبگان فارسی) می باشد. این گروه سیگنال های بسیار دقیق و پیشرفته ای را به شما ارائه می کنند که این سیگنال ها به شما کمک می کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین سود را کسب کنید. این گروه دارای پشتیبانی بسیار قدرتمندی می باشد و همچنین یک اشتراک سه روزه رایگان را به شما ارائه می کند تا تمامی خدمات آنها را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از خدمات آنها و همچنین پشتیبانی آنها راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

 

image

ارز فایل کوین

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال فایل کوین

پس از اینکه شما بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال فایل کوین را پیدا کردید وقت آن رسیده است تا از یک صرافی امن و معتبر استفاده کنید و این ارز دیجیتال را خریداری کنید. در حالت کلی تعداد زیادی از صرافی‌ها این ارز دیجیتال را لیست کرده اند اما، ما به شما یک سری صرافی معتبر و امن را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

در بین صرافی‌های موجود شما می توانید از صرافی‌هایی همچون بایننس، هیوبی، کوکوین و کوین بیس استفاده کنید. در حالت کلی برخی از صرافی‌ها یکسری محدودیت ها را برای کاربران ایرانی قرار داده‌اند که کاربران ایرانی به راحتی نمی توانند از این صرافی ها استفاده کنند.

از جمله مهمترین محدودیت هایی که این صرافی ها برای ایرانی ها قرار دادند این می باشد که باید با یک پاسپورت غیر ایرانی در این صرافی‌ها حساب خود را احراز کنید که این موضوع کمی کار را برای ایرانی‌ها سخت کرده است. در حالت کلی شما می توانید از صرافی کوکوین استفاده کنید زیرا این صرافی در حال حاضر هیچ محدودیتی را برای کاربران ایرانی قرار نداده است. در پرشین الیت می‌توانید با دریافت خدماتی چون احراز هویت بایننس و کوکوین بدون هیچ دغدغه‌ای داخل و یا خارج از کشور به معاملات ارز دیجیتال بپردازید.

 

image

خرید ارز دیجیتال فایل کوین

بررسی بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال فایل کوین

نکته که مهمی که در رابطه با ارز دیجیتال فایل کوین وجود دارد این می باشد که تعداد بسیار زیادی از کیف پول ها از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. در بین کیف پول های سخت افزاری بهترین کیف پولی که شما می توانید استفاده کنید کیف پول لجر می باشد، این کیف پول در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری علاوه بر سرعت و امنیت بسیار زیادی که دارد از تعداد بسیار زیادی از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند.

در نتیجه شما می توانید علاوه بر نگهداری از ارز دیجیتال فایل کوین از سایر ارزهای خود نیز در این کیف پول نگهداری کنید. همچنین اگر شما می خواهید از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می توانید کیف پول هایی همچون تراست ولت و متامسک را استفاده کنید. کیف پول تراست ولت یک کیف پول بسیار معتبر می باشد که برای اندروید و ios منتشر شده است.

علاوه بر آن اگر شما قصد دارید تا کیف پول خود را بر روی رایانه شخصی خود مدیریت کنید می‌توانید از کیف پول متامسک استفاده کنید، زیرا این کیف پول علاوه بر اینکه برای اندروید و ios نرم افزار دارد برای مرورگرهای رایانه‌های شخصی نیز یک افزونه منتشر کرده است که شما می توانید با استفاده از آن کیف پول خود را بر روی رایانه شخصی تان راه اندازی کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.