whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Dent

1400/11/02 ساعت 11:00


حتما تا کنون برای شما پیش آمده است که در سفر و یا در مکانی خاص نیاز به تلفن همراه خود داشته باشید اما مجبور به تعویض سیم کارت در کشور مقصد شده اید و بروز مشکل در شبکه های تلفن همراه و همچنین تغییر تعرفه ها شما را کلافه کرده باشد. در دنیای بلاک چین، شرکت دنت وایرلس (Dent Wireless) در پی راه اندازی بستری قدرتمند برای تبادل داده ها و همچنین راه اندازی شرکت مخابراتی غیر تمرکز در سرتاسر جهان است. اگر علاقه دارید که این شرکت را بیشتر بشناسید و با چگونگی فعالیت و همچنین آینده آن بیشتر آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

 

image

Dent

 

پلتفرم ارز دیجیتال Dent و شرکت دنت وایرلس

به زبان ساده، می توان پلتفرم دنت را بستری قدرتمند و غیر متمرکز برای تبادل داده در فضای بلاک چین دانست.

در این پلتفرم کاربران می توانند داده های تلفن همراه را به آسانی خریداری کنند و سپس در پلتفرم مخصوص این ارز دیجیتال به اشتراک بگذارند.

شاید بتوان مهم ترین کاربرد دنت را خرید داده های تلفن همراه دانست. زیر این پلتفرم با هدف توسعه جامعه ارتباطات سعی بر آن دارد که نقطه اتصالی میان شبکه های دیگر تلفن همراه باشد.

زیرا در صورت اتصال پلتفرم ها، هزینه های ارتباط از جمله رومینگ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

پلتفرم دنت بر روی تلفن همراه نصب می شود و به کاربران امکان اشتراک گذاری داده های خود را با دیگر کاربران در تمام نقاط دنیا می دهد.

این پلتفرم بر بستر بلاک چین اتریوم فعال است و با استفاده از استاندار ERC 20 توانسته امنیت شبکه خود را بهترین شکل فراهم آورد.

همچنین توکن این پلتفرم که با نام DENT منتشر شده است، به کاربر امکان پرداخت هزینه های تلفن همراه خود و همچنین خرید بسته های دیتا را در این پلتفرم می دهد.

 

image

Dent

 

تاریخچه ارز دیجیتال دنت و بنیانگذاران این رمز ارز

شاید بتوان دنت را انقلابی نوظهور در زمینه ارتباطات و همچنین اپراتور های تلفن همراه در سراسر جهان دانست.

این پلتفرم در سال 2017 و توسط ترو کاتاجاینن راه اندازی شده است.

ترو کاتاجاینن یکی از بنیانگذاران این پلتفرم بوده است و هم اکنون نیز مدیر عامل این پروژه قدرتمند به حساب می آید.

این شخص با تجربه کاری بسیار پربار در زمینه معاملات فارکس و همچنین آشنایی کامل با اپراتور های تلفن همراه در سراسر جهان، تصمیم به راه اندازی شبکه ای قدرتمند برای حذف هزینه های بالای ارتباط گرفت.

این شخص تحصیلات خود را در دانشگاه مطرح Tampere به پایان رسانده است و بعد از آن با فعالیت در راه اندازی و به روزی سازی پلتفرم های فارکس، توانست دانشی گسترده در زمینه معاملات کسب نماید.

از دیگر بنیانگذاران این پلتفرم، می توان به میکو لیناماکی که کارآفرینی بسیار بزرگ و تاجری فقدرتمند در دنیا است اشاره نمود.

اکثر کار آفرینی های لیناماکی در زمینه نرم افزار های اینترنتی کاربردی بوده است و در این زمینه شخصی شناخته شده است.

 

image

Dent

 

نحوه عملکرد ارز دیجیتال DENT و ویژگی های این پلتفرم

اکنون که با شرکت دنت وایرلس آشنا شدید و بنیانگذاران پلتفرم DENT را شناختید، بهتر است که در زمینه عملکرد و همچنین ویژگی های بارز این پلتفرم نیز اطلاعات با ارزشی کسب نمایید.

همانطور که اشاره کردیم، ارز دیجیتال DENT بر بستر اتریوم و استاندار ERC20 استوار است و مهم ترین کاربرد این توکن، برقراری دسترسی به شبکه های مخابراتی در تمام دنیا است، به گونه ای که دیگر کاربران این شبکه نیازی به تعویض سیم کارت برای استفاده از تلفن همراه خود در سفر ها ندارند.

علاوه بر این، توکن دنت به کاربران خود امکان برقراری قرار داد های هوشمند به منظور گسترش داده های تلفن همراه در سراسر دنیا را می دهد.

این پروژه ویژگی های بارزی دارد که عبارتند از:

1.    مهم ترین ویژگی این پلتفرم، از بین بردن محدودیت های استفاده از تلفن همراه و داده ها در سراسر جهان است. با توجه به اینکه هزینه های بسیار گزافی از طرف شرکت های مخابراتی برای برقراری ارتباط به صورت سنتی در نظر گرفته شده است، این پلتفرم انقلابی عظیم در اشتراک داده ها و همچنین کم کردن هزینه های برقراری ارتباط است.

2.    توکن و ارز دیجیتال DENT بعد از تبدیل شدن به برترین اپراتور تلفن همراه در جهان، توانایی حذف هزینه رومینگ را دارد و همچنین استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه های بین المللی تلفن همراه را بدون وابستگی به مکان شما، برایتان فراهم می آورد. به طور کلی این پلتفرم امکان ارتباط را از موقعیت مکانی جدا می کند.

3.    با توجه به اینکه توکن DENT در بستر بلاک چین اتریوم فعال است و تمام معاملات از طریق این توکن صورت میگیرد، پس می توان اطمینان داشت که اطلاعات در فضای بلاک چین انجام می شوند و امکان اشتراک گذاری آن بدون افشا هویت افراد به آسانی ممکن است و می توان از این اطلاعات در راه اندازی دیگر پلتفرم ها استفاده کرد.

اکنون که با بارزترین ویژگی های این پلتفرم آشنا شدید، بهتر است که مهم اجزا این بستر را نیز بشناسید.

 

image

Dent

 

مهم ترین اجزا در پروژه DENT

پروژه دنت از سه بخش اصلی تشکیل شده است و شناخت این سه بخش به شما کمک خواهد کرد که این پروژه قدرتمند ارتباطی را بهتر درک نمایید.

●      بخش اول: خرید و فروش داده های تلفن همراه

در بخش اول کابران می توانند با استفاده از توکن این پلتفرم، داده های تلفن همراه را بخرند و یا بفروشند. در واقع از این پس میتوانید هزینه داده های مورد نیاز برای تلفن همراه خود را با توکن DENT بپردازید.

●      بخش دوم: صرافی های معاملات داده های تلفن همراه

در این بخش صرافی ها مسئولیت خرید و همچنین فروش بسته های تلفن همراه را از کاربرانی که تمایل به معامله اطلاعات و داده های به صورت توکنیزه دارند، به عهده می گیرند.

●      بخش سوم: اپلیکیشن موبایل DENT

اپلیکیشن مخصوص این پلتفرم را می توان بر روی سیستم عامل ها اندروید و IOS اجرا کرد و به وسیله این برنامه، کاربر می تواند از توکن های دنت خود در هنگام معاملات برای تخفیف گرفتن استفاده کند و هزینه تراکنش کمتری را بپردازد.

شاید هر کدام از این بخش ها به تنهایی خود پروژه ای قدرتمند و با ارزش باشند. اما پلتفرم دنت توانسته با گسترش این فضا، تمامی نیاز های کاربران خود را به بهترین شکل پوشش دهد.

اگر برای خرید و فروش این ارز دیجیتال با ارزش در کانال های ارائه دهنده سیگنال خارجی، با هزینه های گزاف عضو شده اید، بهتر است بدانید که ما مطمئن ترین و کم ریسک ترین سیگنال ارز دیجیتال و همچنین سیگنال فیوچرز را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس برای دریافت سیگنال کانال خارجی با پایین ترین هزینه با ما همراه باشید.

 

image

Dent

 

آینده ارز دیجیتال دنت و نحوه خرید این ارز دیجیتال

شاید در ابتدای فعالیت این ارز دیجیتال، کارشناسان بر این باور بودند که این پروژه غیر ممکن است و با شکست روبرو خواهد شد. اما گذشت زمان و تیم قدرتمند این پروژه ثابت کردند که پلتفرم دنت می تواند آینده ارتباط غیر متمرکز باشد.

همین شروع پر قدرت و همچنین برنامه ریزی های مدون تیم گسترش دهنده دنت، باعث شد که این ارز دیجیتال به عنوان یکی از برترین و آینده دار ترین رمز ارز ها در دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود.

علاوه بر این می دانیم که با توجه به نیاز کاربران، پلتفرم دنت پتانسیل بالایی برای رشد و قدرت گرفتن دارد و همین امر سبب شده تا هر روز بر تعداد سرمایه گذاران این پلتفرم افزوده شود.

لازم به ذکر است که تصمیم گیری برای خرید و فروش ارز های دیجیتال، فقط وابسته به نقشه راه گذشته و برنامه های آینده نیست و شما باید برای سرمایه گذاری، دیگر فاکتور ها مانند تیم توسعه دهنده، پروژه های آینده، تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال و همچنین میزان فعالیت تیم پشتیبان ارز دیجیتال برای تحقق برنامه های آینده پروژه را نیز در نظر داشته باشید.

 

image

Dent

 

بهترین صرافی ها و کیف پول ها برای خرید و فروش و نگهداری ارز دیجیتال Dent

برای خرید و فروش ارز دیجیتال DENT می توانید از صرافی های معتبر بسیاری استفاده کنید، که برخی از آن ها عبارتند از:

●      صرافی بایننس

●      صرافی FTX

●      صرافی Upbit

●      صرافی KuCoin

●      صرافی HitBTC

همانطور که میدانید، صرافی بایننس برای کاربران ایرانی غیر قابل دسترس است. اما اگر به هر دلیل نیاز به بازیابی حساب کاربری خود در این صرافی دارید و یا اینکه تمایل دارید معاملات خود را در این صرافی انجام دهید و از ویژگی های برتر این صرافی استفاده کنید، ما می توانیم احراز هویت بایننس را از مطمئن ترین و آسان ترین روش برایتان انجام دهیم. برای انجام این کار، فقط کافیست با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول ها برای نگهداری از توکن DENT، کیف پول هایی هستند که از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می کنند. برخی از بهترین کیف پول ها عبارتند از:

●      کیف پول My Ether

●      کیف پول متامسک

●      کیف پول کوینومی

●      کیف پول تراست ولت

●      همچنین کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس و ترزور

 

کلام آخر

شناخت ارز های دیجیتال نوظهور که اهداف بزرگی نیز در آینده آن ها دیده می شوند، به شما امکان سرمایه گذاری های پر سود را خواهد داد.

اما لازم است که جانب احتیاط و همچنین علم را در این معاملات بیشتر رعایت کنید. برای خرید و فروش رمز ارز های ناشناخته و نوظهور، حتما مواردی مانند، مسیر گذشته و نقشه راه آینده ارز دیجیتال، تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال، تیم توسعه دهنده، سرمایه گذاران پروژه و همچنین وضعیت بازار را در نظر داشته باشید.

اگر برای انجام تحلیل های تکنیکال دقیق تر به دنبال اندیکاتور خاصی هستید، ما با فروش اندیکاتور های برتر می توانیم در این مسیر همراهتان باشیم.

برای شروع معاملات و همچنین سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال، با ما در ارتباط باشید تا بهترین سیگنال کانال های خارجی، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال را با کمترین هزینه در اختیارتان قرار دهیم و شما را برای انجام معاملات پر سود و کم ریسک راهنمایی کنیم. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.