whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال تامادوج (TAMA)

1402/07/19 ساعت 13:12


در این مقاله پیرامون تامادوج (TAMA) بازی آرکید با حیوان خریداری شده NFT شما صحبت می‌کنیم. تاماگوچی، حیوان دیجیتالی قابل حمل که از دهه‌ها پیش مورد علاقه بوده است، با راه‌اندازی تامادوج (TAMA) یک تغییر مدرن داده شده است. این ارز دیجیتال نوآورانه جدید، نوستالژی و نازنینی تاماگوچی را با فرهنگ میم خنده‌دار دوج در اینترنت ترکیب می‌کند، منجر به یک فرصت سرمایه‌گذاری منحصر به فرد و هیجان‌انگیز می‌شود. 

در حالی که دوج کوین (DOGE)، بزرگترین میم کوین با کپ مارکت، مدت‌ها محبوب بوده است، تامادوج  در حال باز کردن زمینه‌های جدید است و یک نظر جدید در مورد ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. تامادوج (TAMA) یک میم کوین است با یک کاربرد منحصر به فرد، صرفاً برای خرید حیوانات تامادوج  و بازی در بازی‌های آرکید تامادوج استفاده می‌شود.

هیچ مالیات معامله‌ای روی توکن TAMA اعمال نمی‌شود، زیرا تیم تامادوج معتقد است که ارزش این توکن در کاربرد آن و نه در معاملات حدسی قرار دارد.

با خدمات مشاوره بازارهای مالی در پرشین الیت، دنیای پرچالش و جذاب ارزهای دیجیتال را کشف کنید. کنار انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، فرصت‌های مالی جدید را بیابید. همراه ما، با استراتژی‌های سبد ارز دیجیتال، خدمات احراز هویت بایننس و کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی آشنا شوید.

تامادوج چیست؟

تامادوج یک ارز دیجیتال با یک تفاوت است: به خصوص برای شما ساخته شده تا یک حیوان خریداری شده تامادوج  (یا چند حیوان خریداری شده تامادوج) ایجاد کنید که می‌توانید از آن‌ها برای شرکت در بازی‌های آرکید تامادوج استفاده کنید.

راه‌اندازی شده در ژوئیه 2022، آن دارای تاماورس است، یک متاوِرس مرکزی در اطراف تامادوج NFTهای تامادوج هم می‌توانند در متاوِرس داخل شوند، و هدف تیم تامادوج  این است که این حیوانات مجازی را از طریق برنامه تامادوج وارد زندگی واقعی کند.

حیوانات تامادوج چیست؟

حیوانات تامادوج مرکز اکوسیستم تامادوج هستند. مانند حیوانات تاماگوچی، پس از ایجاد آن‌ها، به عنوان نوزادها منبع شده و با زمان رشد می‌کنند. شما باید در طول عمر مجازی آن‌ها برای آن‌ها مراقبت کنید. حتی می‌توانید آن‌ها را تربیت کنید و زمانی که به بزرگ‌ها تبدیل می‌شوند می‌توانند با دیگر حیوانات تامادوج در بازی‌های سبک آرکید play-to-earn (P2E) مبارزه کنند.

به طور کلی، حیوانات تامادوج شما با گذر زمان به دلیل توجه شما به آن‌ها در قدرت و استقامت افزایش می‌یابند. شما می‌توانید با آن‌ها بازی کنید، به آن‌ها حرکات آموزش دهید و آن‌ها را به پیاده‌روی ببرید. از طرف دیگر، یک حیوان تامادوج  می‌تواند در صورت نادیده گرفتن مرگ بیافتد - و به تاماگوست تبدیل شود.

هر حیوان تامادوج خصوصیات و ضعف‌های خود را دارد، که توسط آمار مختلف نشان داده شده است. این آمار با چگونگی معامله با حیوانات تامادوج شما رشد و تکامل می‌یابد، موجب ایجاد موجودات منحصر به فردی می‌شود که دارای شخصیت‌های جالب خودشان هستند. همچنین می‌توانید برای آن‌ها غذا، اسباب بازی و موارد زینتی مختلف برای بهبود ظاهر و سایر عناصر تهیه کنید. این موارد می‌تواند از فروشگاه تامادوج با استفاده از توکن تامادوج، TAMA خریداری شود.

بازی‌های آرکید تامادوج

چندین بازی آرکید تامادوج منتشر شده‌اند و در سراسر جزیره تاما در صفحه اصلی تامادوج پراکنده هستند. شما می‌توانید به طور رایگان با آن‌ها بازی کنید یا در یک بازی P2E شرکت کنید. بازی‌هایی که در حال حاضر در آرکید تامادوج ارائه شده‌اند عبارتند از: تامادوج ران، راکت دوج، به ماه، سوپر دوج و تاما بلاست.

این بازی‌ها بسیار ساده و آسان برای بازی هستند. به عنوان مثال، اگر به بازی راکت دوج بروید، می‌توانید تصمیم بگیرید که فوراً بازی را شروع کنید یا ابتدا آموزش را تماشا کنید. سپس بین بازی رایگان یا بازی پرداختی انتخاب کنید. اولی یک نسخه تمرینی از بازی است که می‌توانید با یک تامادوج ساده در آن شرکت کنید، در حالی که دومی به شما اجازه می‌دهد تا توکن‌های تامادوج کسب کنید، اگرچه ابتدا باید یک کیف پول که حاوی NFT های تامادوج است را متصل کنید.

بازی راکت دوج با گزینه‌های بازی رایگان و بازی پرداختی.

منبع: play.tamadoge.io

داشتن NFTهای بسیار نادر تامادوج به شما یک مزیت قابل توجه می‌دهد. گزارش شده است که شما تا 70٪ فرصت بیشتری برای پایان دادن در سه نفر برتر جدول امتیازات بازی‌های انتخابی خود، نسبت به استفاده از NFT های معمولی تامادوج دارید. این نتیجه از افزایش بالقوه 95٪ در قدرت، استقامت، سرعت، چابکی، دید و شانس حیوان مجازی شما حاصل می‌شود.

با این حال، فقط 100 از این NFTهای بسیار نادر ساخته شده‌اند و همه آن‌ها در حراجی اول تامادوج به فروش رسیده‌اند، بنابراین برای به دست آوردن یکی از آن‌ها امروز، باید آن را در OpenSea پیدا کنید.

توکن ارز دیجیتال تامادوج (TAMA)

توکن ارز دیجیتال تامادوج که به نام TAMA شناخته می‌شود، ارزی است که در کل اکوسیستم تامادوج استفاده می‌شود. به عنوان مثال، شما می‌توانید توکن‌های TAMA را برای خرج کردن در آرکید تامادوج استفاده کنید.

اقتصاد توکن تامادوج

تامادوج یک ارز دیجیتال متضاد با حداکثر مقدار ثابت 2 میلیارد توکن TAMA است. نیمی از این مجموع (1 میلیارد توکن) توسط تیم تامادوج برای شروع این فرآیند در گردش قرار گرفت. 400 میلیون دیگر در میان مبادلات مختلف منتشر می‌شوند. در حالی که 600 میلیون باقی‌مانده در دهه آینده چاپ خواهد شد.

توزیع موجودی توکن TAMA.

منبع: کاغذ سفید تامادوج 

وقتی توکن‌های TAMA را برای بازی کردن در بازی‌های تامادوج استفاده می‌کنید، می‌توانید Dogepoints کسب کنید که بسیار مهم است زیرا برندگان با بیشترین Dogepoints هر ماه می‌توانند جوایزی از استخر جوایز بازی، به نام Dogepool، دریافت کنند.

بنیان‌گذاران تامادوج باور داشتند که نباید هزینه‌ای برای ورود به این ترتیب و یا خروج از آن باشد. بنابراین، هیچ مالیات معامله‌ای با تامادوج مرتبط نیست. دلیل این تصمیم این است که ارزش توکن از پروژه خود به دست می‌آید، به جای آن که از معامله انسان‌ها به دست آید.

وقتی توکن‌های TAMA خود را در یک بازی یا در فروشگاه تامادوج خرج می‌کنید، 5٪ از معامله سوزانده و از گردش خارج می‌شود. به عبارت دیگر، تعداد موجودی توکن‌ها به طور مداوم کاهش می‌یابد. در مورد 95٪ باقی‌مانده، 65٪ به استخر جایزه بازی می‌رود، در حالی که 30٪ برای رشد پلتفرم از طریق توسعه، بازاریابی و سایر وسایل استفاده می‌شود.

اقتصاد توکن تامادوج.

منبع: کاغذ سفید تامادوج

پیش‌بینی قیمت تامادوج

بلافاصله پس از راه‌اندازی آن در اواخر سپتامبر ۲۰۲۲، ارزش یک NFT تامادوج به طور قابل توجهی افزایش یافت. پس از اینکه در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲، ۰٫۰۲ دلار بود، در کمتر از یک هفته در ۴ اکتبر به ۰٫۱۹۴ دلار رسید. اما قیمت TAMA به ۰٫۰۵ دلار در چهار روز بعد و به ۰٫۰۳ دلار در ۱۲ اکتبر کاهش یافت. TAMA در ماه‌های بعد به طور مداوم و پایدار (اگرچه آهسته) کاهش یافت. در ۱۱ آوریل ۲۰۲۳ به کمترین قیمت ۰٫۰۱۲ دلار رسید.

البته بزرگترین سوال مربوط به آینده است. قیمت آن در چند سال آینده چه خواهد بود؟ چطور در سال ۲۰۳۰؟ براساس DigitalCoinPrice و PricePrediction، علیرغم روند تامادوج  در چند ماه گذشته، آینده‌ی روشنی دارد.

بر اساس DigitalCoinPrice، TAMA در سال ۲۰۲۵ مابین ۰٫۰۳۲۹ تا ۰٫۰۳۹۴ دلار و در سال ۲۰۳۰ مابین ۰٫۱۱ تا ۰٫۱۲ دلار ارزش پیدا خواهد کرد. PricePrediction برای سال ۲۰۲۵ دیدگاه محتاطانه‌تری دارد و پیش‌بینی می‌کند که TAMA مابین ۰٫۰۲۹ تا ۰٫۰۳۵ دلار ارزش داشته باشد، اما برای سال ۲۰۳۰ پیش‌بینی جسورانه‌تری دارد و معتقد است که قیمت آن مابین ۰٫۱۸ تا ۰٫۲۲ دلار خواهد بود.

آیا تامادوج یک سرمایه‌گذاری خوب است؟

پس از رشدی پرشتاب‌ پس از راه‌اندازی آن در سپتامبر ۲۰۲۲، عملکرد تامادوج  در چند ماه گذشته کم‌تر از فوق‌العاده بوده است. با این حال، راه‌اندازی اخیر بازی‌های آرکید آن ممکن است باعث شود ارزش آن به طور پایدار با زمان افزایش یابد. در واقع، با ترکیب حیوانات خانگی مجازی و بازی‌های آرکید، در مقایسه با انواع سنتی‌تر ارزهای دیجیتال، تامادوج در موقعیت است تا توسط جمعیت عمومی جذب شود.

برخی ممکن است کنجکاو باشند که تامادوج  نسبت به یکی از بزرگترین میم کوین‌ها پس از DOGE، شیبا اینو (SHIB)، چگونه است، به ویژه زیرا هر دو توکن یک تابع کاربردی دارند. اما کارکرد SHIB خیلی بیشتر متمرکز بر DeFi است - با محصولات مانند ShibaSwap - در حالی که TAMA روی GameFi تمرکز دارد. علاوه بر این، شیبا اینو از سال ۲۰۲۰ وجود دارد، که از تامادوج  طولانی‌تر است.

بلوغ نسبی شیبا اینو موقعیت آن را به عنوان یک ارز جایگزین برتر با بازاری به ارزش ۶ میلیارد دلار مستقر کرده است، در حالی که تامادوج  فقط حدود ۱۲ میلیون دلار بازار دارد (از تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۳). بنابراین، مقایسه تامادوج با شیبا اینو سخت است زیرا TAMA یک ارز دیجیتال جدیدتر است که هنوز سابقه‌ای برای تثبیت نکرده است.

در کل، اینکه آیا تامادوج  یک سرمایه‌گذاری خوب است یا نه، به تحمل ریسک و اهداف سرمایه‌گذاری شما بستگی دارد.

از کجا می‌توان تامادوج خرید؟

می‌توانید تامادوج  را از طریق یک صرافی معتبر مانند Bybit به عنوان یک جفت اسپات (TAMA/USDT) خریداری کنید. از ۲۶ آوریل تا ۱۱ مه، حتی می‌توانید از استخر جایزه ۴ میلیون TAMA هنگام سپرده و معامله با Bybit کسب کنید!

تامادوج  همچنین گزینه خرید مستقیم از وب‌سایت خود را به شما می‌دهد. دو روش برای انجام این کار وجود دارد. یکی از طریق بانک تامادوج است. این امکان را به افرادی که ممکن است با ارزهای دیجیتال تجربه زیادی نداشته باشند، می‌دهد تا از گزینه‌های ارز فیاتی برای خرید TAMA از طریق Transak، پردازش‌گر پرداخت همکار تامادوج، استفاده کنند. از طریق ابزارک Transak، می‌توانید با هر کارت بانکی یا حتی از طریق انتقال بانکی TAMA را خریداری کنید.

راه دیگر تبادل تامادوج است، جایی که می‌توانید تامادوج  را از طریق تبادل‌های همکار خود، از جمله تبادل غیر متمرکز (DEX)، Uniswap، خریداری یا فروش کنید.

حقایقی در مورد NFT تامادوج  

  • این مجموعه توسط تیمی از هنرمندان ناشناس ساخته شده است که خود را با نام "آزمایشگاه‌های تامادوج" معرفی می‌کنند.
  • این مجموعه شامل 10,000 شخصیت تامادوج مختلف است، هر یک با ظاهر و شخصیت منحصر به فرد خود. تمام تامادوج‌‌ها با یک سبک ناز و کارتونی طراحی شده‌اند و به رنگ‌ها و لباس‌های متنوعی می‌آیند.
  • پروژه NFT تامادوج با هدف ایجاد مجموعه‌ای از NFT ها که هم جذابیت تصویری داشته باشند و هم ارزش اینترنتی داشته باشند، ایجاد شده است.
  • تیم همچنین قصد دارد از درآمدهای مجموعه NFT تامادوج برای پروژه‌های آینده در فضای NFT استفاده کند.
  • سکه NFTهای تامادوج اولین بار در ژوئیه 2023 زده شدند.
  • قیمت اولیه سکه زدن 0.005 اتریوم بود.
  • قیمت کف برای NFT های تامادوج  به حدود $5.00 افزایش یافته است.
  • بازار کلی برای این مجموعه بیش از $50,000 است.
  • NFTهای تامادوج برای طراحی‌های منحصر به فرد و خلاقانه خود، و همچنین برای پتانسیل ارزش اینترنتی داشتن، ستایش شده‌اند.
  • این مجموعه همچنین در چندین رسانه اصلی نمایش داده شده است

کلام آخر

اگر به ترکیب ویژگی‌های حیوان خانگی مجازی و بازی با سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، تامادوج قطعاً یک گزینه منحصر به فرد است که ارزش در نظر گرفتن دارد. رویکرد نوآورانه‌ی آن عناصر بازی جذاب را در بر می‌گیرد و فرصت پرورش همدم دیجیتالی خود TAMA را در میان سایر ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر در بازار موجود است، متمایز می‌کند.

آیا آماده‌اید در دنیای دیجیتال قهرمانی نمایید؟ 🌟 پرشین الیت با کانال سیگنال فارکس خارجی، پلی به فرصت‌های زرین بازار مالی می‌سازد! 💠 با ما، سیگنال‌های حرفه‌ای و پربازده در اختیار شما است و به سوی قله‌های موفقیت حرکت می‌کنید!

در این مسیر، شما تنها نیستید! 🔥 پرشین الیت با تیم متخصص خود، در کنار شما به قله‌های موفقیت می‌رود. 🌐 با دانش و تکنولوژی پیشرو به کانال سیگنال ارز دیجیتال بپیوندید و هر روز را موفقیتی جدید ببینید! 🌟💠


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.