whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال GALA

1401/02/05 ساعت 20:25


بازی GALA این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا در عین لذت بردن از مسیر بازی درآمد مناسبی نیز کسب کند. به عبارت بهتر در دنیای امروز بازی های ویدئویی تنها برای سپری کردن و لذت بردن از اوقات فراغت استفاده نمی‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و صنایع مختلف از گیم ها برای نیل به اهداف مدنظر خود استفاده می‌کنند.

 طراحی گیمفیکیشن‌ها، فضای دیجیتالی متاورس و ظهور گیمفای اهداف سازندگان و کاربران را در زمینه‌های مختلف برآورده می‌کند. به ‌نظر می‌رسد ظهور و بروز بازی‌ها و فعالیت گیمرها فصل جدیدی پیش روی صنایع مختلف گذاشته ‌است. بعید نیست در آینده‌ای نه‌ چندان دور گیمرها به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شوند.

 

شکل 1 گیمر می‌تواند در بازی GALA درآمد کسب کند.

 گالا گیمز چیست؟

سالیان قبل اگر کسی مشغول بازی رایانه‌ای و ویدئویی بود صرفاً از این بازی‌ها برای لذت بردن استفاده می‌کرد. کاربران هدف خاصی جز گذراندن اوقات فراغت نداشتند؛ اما گالا گیمز این رویکرد را به ‌کلی تغییر داد.

 به‌ طوری که با الحاق فناوری بلاک چین به گیمفای GALA، گیمرها می‌توانند دارایی‌های خود را در  مسیر بازی‌ها مدیریت و کنترل نمایند. در واقع در بستر این پلتفرم‌ توکن ها به ‌صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. با شروع بازی گیمر به ‌جای کسب امتیاز در مراحل مختلف، از سوی توسعه دهندگان رمز ارز دریافت می‌کند.

در این نوع از گیم ها کاربر ضمن بازی می‌تواند در نحوه مدیریت و کنترل بازی مشارکت کند. در مورد تعیین بودجه و نحوه طراحی و تدوین آن مشارکت کرده و نظر خود را در مورد بازی بیان نماید.

تاریخچه گالا گیمز

GALA در سال 2019 توسط دو مجموعه بزرگ Game و Block chian تعریف و راه‌اندازی شد. تاون استار (Town Star) یکی از بازی‌هایی است که در بستر بلاک چین گالا طراحی و در سال 2020 منتشر گشت. اریک شیرمایر با تعریف رمز ارز GALA زمینه‌ای را ایجاد کرد تا گیمرها در مدیریت و تعیین بودجه بازی نقش اساسی داشته باشند.

 به عبارت بهتر به لطف جناب شیرمایر گیمرها می‌توانند مفهوم و شعار " بازی کند و پول دربیار " را در دنیای واقعی درک کنند. در حال حاضر 1.3 میلیون نفر در حال فعالیت بر روی بلاک چین گالا هستند. این افراد از طریق بازی و فعالیت بر روی پلتفرم و بلاک چین گالا ۲۶ هزار توکن را خریداری کرده‌اند. گاهی ارزش هر NFT به ۳۰ میلیون دلار نیز می‌رسد که رقم بسیار زیادی است.

 هر شب راس ساعت 2 بامداد ۱۷،۱۲۳،۲۸۶ گالا بین اپراتورهای Founder Node و گالا گیمز توزیع می‌شود. سود تراکنش‌های انجام شده و سهام توکن‌های گالا گیمز هر ساله در ۲۱ جولای نصف می‌گردد؛ بنابراین در جولای امسال کارمزد  و دستمزد روزانه  تراکنش‌ها از ۱۷،۱۲۳،۲۸۶ به ۸،۵۶۱،۶۴۳ توکن تغییر می‌نماید.

شکل 2 GALA در سال 2019 راه‌اندازی شد.

 فروشگاه NFT

هنگامی‌ که وارد بازی گالا می‌شوید با هر پله صعود در طی یک دوره بازی ۶ ساعته به ‌جای امتیاز، توکن به دست می‌آورید. آیتم‌های مختلف این پلتفرم بر روی بستر غیرمتمرکز بنا شده و در فرایند کاری خود از استاندارد ERC- 1155 پیروی می‌کنند. به ‌این ‌ترتیب گیمرها با مراجعه به بخش فروشگاه گالا می‌توانند توکن های خود را به فروش بگذارند. کاربر در این فروشگاه می‌تواند امتیازات خود را با رمز ارزهایی همچون اتریوم، بایننس و گالا CHANGE کند.

 معایب و مزایای گالا گیمز

 گالا گیمز یک پلتفرم غیرمتمرکز می‌باشد که دارای معایب و مزایایی است که در این بخش به چند مورد از آن اشاره خواهد شد.

 مزایا قابل توجه بازی‌های ارائه شده توسط گالا گیمز عبارت است از:

  1. بهره‌مندی از برنامه‌ی غیرمتمرکز P.network و ارتباط با بلاک چین باینر اسمارت باعث شده که کارمزد تراکنش رمز ارز گالا ناچیز باشد.
  2. این پلتفرم امنیت بالای خود را مدیون شبکه Founder Node است که در حال حاضر دارای ۵۰ هزار نود فعال می‌باشد. نود وظیفه دارد تراکنش‌های داخل بازی را بررسی و تایید ‌کند.
  3. استقبال کاربران و علاقه‌مندان بازی و حوزه رمز ارز باعث جلب توجه طراح‌ها و توسعه‌دهندگان شده است. تا از طریق طراحی گیمفای به فکر توسعه و تولید بیشتر بازی‌های ویدئویی مبتنی بر بلاک چین این ارز دیجیتال بیفتند.
  4. قابلیت فروش درون شبکه‌ای باعث می‌شود گیمر غنائم و توکن‌های خود را در داخل بازارچه به فروش برساند. بازیکنان از طریق این فروشگاه درون برنامه‌ای می‌توانند دستاوردهای خود را به راحتی به رمز ارز تبدیل کنند.
  5. جامعه هدف بازی GALA بسیار گسترده و بزرگ است به ‌طوری که صدها کاربر می‌توانند به‌طور هم‌زمان در بستر آن مشغول بازی و انجام تراکنش باشند.

 معایب:

 مهم‌ترین نقص گالا گیمز ضعف وایت پیپر و محدودیت بازی‌های عرضه شده‌ از سوی توسعه دهندگان است. این دو مبحث باعث محدودیت دسترسی کاربران بیشتر به رمز ارز گالا و بستر بازی گالا گیمز می‌شود.

 

هر پله صعود در بازی گالا یک دوره بازی ۶ ساعته است.

ابزار مورد نیاز ارز دیجیتال GALA

هنگامی که گیمر در بستر کالا گیمز فعالیت می‌نماید، بعد از ارتقا و پیشرفت در بازی رمز ارز گالا کسب می‌کند. در این حالت گیمر می‌تواند به صرافی‌های بایننس، سوشی سواپ، کوکوین و Gate.io مراجعه نماید. صرافی‌ها وظیفه دارند ارز دیجیتال گالا را change نمایند یا آن را به حساب کاربر انتقال دهند.

گیمرها برای نگهداری رمز ارز گالا می‌توانند از کیف پول‌هایی همچون تراست والت، اتمیک والت، لجر نانوو ترزور استفاده نمایند.

فراموش نکنید توکن های رمز ارز گالا توانایی اجرا و فعالیت بر روی شبکه‌های اتریوم (ERC20) و بایننس اسمارت چین را دارا هستند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت

رمز ارز گالا  فعال‌ترین ارز دیجیتالی با رویکرد متفاوتی است که توانسته در سال های اخیر ارزهای دیجیتالی را تحت تاثیر قرار دهد. عملکرد شگفت‌انگیز GALA باعث شده در 26 نوامبر 2021 ارزش این رمز ارز به بیش از 0.836 دلار برسید.  این در حالی است که گالا در ابتدا فعالیت خود را با قیمتی معادل 0.14 دلار در سال 2020 آغاز نمود.

افزایش معامله گران گالا و ترید روزانه این ارز دیجیتال از سوی تحلیل گران در حال افزایش است.  افزایش تقاضا، پذیرش این رمز ارز توسط شرکت‌ها و دولت‌های مختلف و یا حملات کریپتو چکینگ می‌تواند بر قیمت ارز دیجیتال گالا تأثیر بگذارد.

بر همین اساس تریدرها فعالیت نهنگ‌های گالا در طی 12 روز گذشته را با کمک ابزار های مختلف زیر نظر می گیرند.

علاوه بر این  معامله گران با استفاده از نمادهای   (SMA) ،   (EMA) ، شاخص‌های RSI و سطح اصلاح فیبوناچی می توانند آینده بازار رمز ارز گالا را پیش بینی نمایند.

 

Town Star  تنها بازی اجرا شده گالا گیمز  است.

آینده رمز ارز GALA

 همان‌ طور که می‌دانید عوامل مختلفی در سرمایه ‌گذاری بر روی ارز دیجیتال تاثیر می‌گذارد. آینده رمز ارز یکی از این عوامل مهم است که سرمایه گذاران باید در زمان خرید به آن توجه کنند. چرا که در آینده نه چندان دور کاربرد رمز ارزها و پیچیدگی بلاک چین‌ها افزایش خواهد یافت. در همین راستا برخی از رمز ارزها از رده خارج خواهند شد و برخی دیگر به مرور زمان از بین خواهند رفت.

 برای اینکه سرمایه‌گذاران ضرر نکنند یا سرمایه خود را از دست ندهند به ‌طور مداوم سیگنال ارز دیجیتال را ترید می‌کنند. در این‌ میان آمیختگی بلاک چین رمز ارزها با بازی‌های ویدئویی باعث شده تا تعداد زیادی به این توکن ها علاقه و توجه نشان دهند.

 به‌ طوری ‌که ارز دیجیتال گالا در مدت سه سال توانسته‌ جایگاه قابل ‌قبولی را از نظر ارزشی تصاحب کند. در حال ‌حاضر از پنج بازی معرفی ‌شده از سوی توسعه‌دهندگان گالا گیمز تنها یک بازی در حال فعالیت و اجرا است.

 استقبال 1.3 میلیون کاربر باعث افزایش محبوبیت و ارزش قابل توجه رمز ارز گالا شده ‌است. چنانچه چهار بازی دیگر توسط توسعه‌دهندگان به مرحله انتشار و اجرا برسد، قیمت این ارز افزایش زیادی خواهد یافت. اگر این پتانسیل بالقوه به عرصه ظهور برسد در آینده‌ای نه‌چندان دور ممکن است رمز ارز GALA به رقیبی جدی برای بیت کوین تبدیل شود. این مسئله می‌تواند رویکرد  توسعه‌دهندگان سایر رمز ارزها را به سوی استفاده از گیم فای‌ها تغییر دهد.

  میراندوسMirandus، اسپایدر تنکSpider Tank ،  فورت فاید  Fortified و Echoes of   Empire  بازی‌های در حال توسعه هستند. توسعه دهندگان در حال فعالیت بر روی بهبود این بازی‌ها می‌باشند. از طریق این بازی‌ها در آینده‌ای نه چندان دور گیمر ها می‌توانند اقدام به کسب درآمد نمایند. در بازی‌هایی همچون بازی تاون استار (Town Star) گیمر ها به جای امتیاز، توکن دریافت خواهند کرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.