whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازی های کسل کننده P2E سگا و تغییر در NFT تام بردی

1402/04/16 ساعت 18:17


مدیر عامل شرکت سگا، بازی های که برای کسب درامد هستند را خسته کننده می نامد و شرکت NFT تام بردی در آن تغیراتی انجام می دهد.

به گفته گزارشات، سگا هنوز از املاک کمتر شناخته شده خود برای انتشار NFT و بازی ‌های بلاکچینی استفاده می‌کند، اما بهترین ‌هایش را نزدیک خود نگه می ‌دارد.

مدیر عامل شرکت سگا بازی ‌های برای رسیدن به درامد را "کسل‌کننده" توصیف کرده و این اظهارنظر در حالی صورت گرفته که شرکت از آن دست کشیده است و برخی از محصولات محبوب خود را در فضای بازی ‌های بلاکچینی عرضه نمی ‌کند.

به گزارشی که در تاریخ ۶ ژوئیه از Bloomberg منتشر شد، شوجی اوتسومی، هم‌ مدیرعامل شرکت بازی‌ سازی سگا که پشت سرزمینه سونیک هِج‌هاگ است، گفت که در حال حاضر برنامه‌ های توسعه بازی ‌های بلاکچینی را به تعویق می ‌اندازند.

به علاوه، پروژه ‌های بازی‌ های بلاکچینی شرکت ‌های دیگر نیز به انجام پروژه ‌های بزرگ سگا دسترسی نخواهند داشت. او افزوده است:

"کار ‌های مرتبط به  گیم‌ های play 2 earn خسته کننده هستند؛ چه سودی دارد اگر بازی ‌هاd مفرح و سرگرم‌کننده  وجود نداشته نباشند؟"

با این حال، برخی از عناوین کمتر شناخته شرکت سگا هنوز مجوز دریافت کرره‌اند تا در مجموعه‌های توکن غیرقابل معامله NFT عرضه شوند و برنامه ‌های بازی بلاکچینی برای آنها در انتشاراتی در سال جاری برنامه ‌ریزی شده است و سگا همچنان در پروژه‌های مرتبط میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری می ‌کند.

طبق گزارش بلومبرگ، شوجی اوتسومی، ‌مدیرعامل شرکت سگا، تایید کرده است که برای جلوگیری از کاهش ارزش، بزرگترین مالکیت معناشناختی سگا، سونیک، از فناوری بلاکچین استفاده نخواهد کرد.

امکان وجود فناوری Web3 در بازی "اسطوره‌ای" که توسط شرکت سگا در طول سال گذشته مورد تبلیغ قرار گرفت و قرار است در سال ۲۰۲۶ عرضه شود، هنوز مشخص نیست.

اوتسومی معتقد است که این فناوری در مواردی مانند انتقال اجناس داخل بازی بین عناوین مختلف مفید است، اما سگا ممکن است تا زمانی که استفاده گسترده ‌تری از آن را مشاهده کند، کمی متوقف شود.

اوتسومی گفت: "ما در حال بررسی این هستیم که آیا این فناوری واقعاً در این صنعت پیشرفت خواهد کرد یا خیر." شرکت NFT تام بردی به طور رسمی از فعالیت در حوزه نمادهای غیر قابل معامله کناره‌گیری می‌کند.

شرکت Autograph، شرکت نمادهای غیرقابل معامله (NFT) متمرکز بر Tom Brady، ستاره فوتبال حرفه‌ای آمریکایی، به گفته گزارشات، استراتژی خود را تغییر داده و از NFT ها دور می‌شود.

در تاریخ ۶ ژوئیه، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که اتوگراف، شرکتی که تاکنون زبان رمزارزی را به‌ صورت آرام حذف کرده است و اصطلاحاتی مانند NFT را کمرنگ می ‌کند و تمرکز خود را از تبلیغ آنها دور می‌کند. براساس افرادی که در آگاهی از این شرکت هستند، تأکید جدید آن بر کمک به ستارگان در ایجاد وفاداری با طرفداران خود است.

تام بردی در سال ۲۰۲۱ این شرکت را تأسیس کرده است تا به سلبریتی‌ ها در فروش NFT ها کمک کند و در ژانویه ۲۰۲۲ تأمین‌کننده مجموعه B با مبلغ ۱۷۰ میلیون دلار شده و قراردادهای NFT را با ESPN، PGA Tour و سایران به دست آورده است.

به گفته یکی از افرادی که با وضعیت مالی شرکت آشنا است، درآمد Autograph به همراه بازار رمزارزی در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.

شهرت تام بردی در حوزه رمزارزی به دلیل ارتباطاتش با صرافی رمزارزی FTX که در حال حاضر در وضعیت ورشکستگی قرار دارد، آسیب دیده است. وی همچنین در یک دعوای جمعی قرار دارد که به افراد مشهور متهم است که به تبلیغ صرافی مذکور پرداخته ‌اند.

به گفته رئیس کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا: « هنوز نیازی به مقرراتی درباره متاورس در اروپا وجود ندارد. تاکنون نیازی به مقررات خاص برای متاورس ها و افرادی که آنها را ایجاد می‌کنند در اتحادیه اروپا وجود ندارد - حداقل تا الان.»

به گزارش رویترز در تاریخ ۶ ژوئن، کمیسر رقابت اتحادیه اروپا، مارگرته وستاگر، گفت که تاکنون هیچ نگرانی درباره این فضا ایجاد نشده است، با اینکه شرکت ‌های فناوری بزرگی مانند مایکروسافت، متا و اپل میلیاردها دلار برای کسب حصار در این بخش در سرمایه‌گذاری کرده ‌اند.

برای وستاگر، هزینه بزرگ انجام شده توسط یک تعداد کوچکی از شرکت‌ها در یک بازار جدید، هیچ نگرانی رقابتی ایجاد نمی ‌کند.
"در واقع، ما می ‌بینیم که در دنیاهای مجازی بسیاری ازخلاقیت ها به وجود امده است. فکر نمی ‌کنم که هر شرکتی بتواند ادعا کند که آن را به طور کامل در اختیار دارد، اما این مسئله را امیدواریم که دریابیم."

به گفته وستاگر، قوانین موجود در اتحادیه اروپا درباره انحصارات بازار، حریم خصوصی و قوانین جدید در حوزه هوش مصنوعی نیز می‌ توانند به متاورس اعمال شوند.

/Alphabet /Amazon/Apple /ByteDance/Meta/Microsoft /Samsung این‌ها همان پلتفرم‌هایی هستند که در قالب #DMA به ما اعلام شده‌اند.

باید با قوانین #DMA سازگار باشند تا بازارهارا عادلانه و باز بگذارند تا در فضای آنلاین دسترسی ‌های گسترده و مقرون به صرفه‌ای داشته باشیم.

"در اروپا، هم اکنون مجموعه‌ای از قوانین دیجیتال داریم"، او افزود: "فکر می‌ کنم ما زمانی را برای بررسی و کشف داریم و باید به یاد داشت که نباید به عنوان اولین وسیله ایمنی به تنظیمات پرداخت."

وستاگر گفت که در هفته آینده، یک طرح مرتبط با متاورس را به منظور کمک به نظام‌ های ضداحتکاری ارائه خواهد کرد تا فضای مرتبط را بهتر درک کنند.

لیگ بزرگ بیسبال MLB  یک ورزشگاه مجازی جدید دریافت می‌کند.

لیگ بزرگ بیسبال آمریکا یک ورزشگاه مجازی در متاورس دریافت می‌کند - اولین لیگ حرفه ‌ای که یک دنیای مجازی را برای طرفداران برای جمع شدن در اختیار دارد.

در تاریخ ۵ ژوئیه، شرکت فناوری متاورس Improbable فضای مجازی جدید را اعلام کرد و آن را با عنوان خلاقانه "ورزشگاه مجازی " MLB معرفی کرد.

ورزشگاه مجازی در چارچوب شبکه MSquared  ایمپروببل از متاورس ‌های قابل همکاری وب۳ توسعه یافتند. ایمپروببل همچنین به کنگلومره NFT یوگا لبز در ساخت متاورس Otherside کمک کرد.

اعلام راه‌ اندازی ورزشگاه مجازی جدید بیسبال بال پارک 

ورزشگاه مجازی MLB به طرفداران این ورزش اجازه می ‌دهد تا به‌طور همزمان در یک مکان تجمع و تعامل کنند که این سرویس را به اولین خدمتی در این زمینه تبدیل می‌کند و بزرگترین تعاملات ورزشی را در خود جای داده است.

کنی گرش، معاون اجرایی رسانه‌ها و توسعه تجاری MLB، می‌گوید: "همه افراد فرصت حضور در بازی‌های لیگ بزرگ بیسبال را ندارند"، اما اکنون این فرصت "برای هر کسی با اتصال اینترنت" فراهم شده است.

هرمان نارولا، بنیانگذار و مدیر عامل ایمپروببل، معتقد است که این فناوری می‌تواند به "ایجاد و فروش [...] دارایی‌های دیجیتال" کمک کند. لیگ قبلاً شراکتی با پلتفرم NFT Candy Digital داشته است.

سایر اخبار جالب

سایت Cointelegraph بر اساس داده‌ های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی Nansen، حق برداشت نسبت به NFT ها در شبکه Ethereum به کمترین سطح دو سال گذشته رسیده است. کاهش حق برداشت همزمان با کاهش قیمت پایه NFT های Bored Ape Yacht Club، که نماد فلگ‌شیپ شرکت Yuga است، رخ می ‌دهد.

همچنین، بنیانگذار Animoca Brands، یت سیو، به سایت Cointelegraph اعلام کرده است که شرکت به ‌صورت مثبت به آینده بخش بازی‌ های بلاکچینی نگاه می‌کند و قصد دارد قبل از استفاده از صندوق متاورس به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار خود، مجوزی را دریافت کند.

پرشین الیت، معتبرترین مرجع

کانال سیگنال ارز دیجیتال و سایت پرشین الیت علاوه بر ارائه جدید اخبار روز، مجموعه ‌ای از خدمات متنوع را فراهم می‌کند. این خدمات شامل سیگنال فیوچرز، سیگنال‌ فارکس و انواع سیگنال ارز دیجیتال می‌باشد. همچنین، در پرشین الیت امکان احراز هویت بایننس صد در صد به وجود امده است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.