whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

استخراج ابری چیست؟ راهنمای مبتدیان 

1402/07/28 ساعت 21:42


آیا می‌خواهید جزئیات استخراج ابری آشنا شوید؟ این مقاله توضیح دهنده نحوه کارکرد ماینینگ ابری است و جزئیات بهترین مدل‌ها و پلتفرم‌های استخراج ابری را پوشش می‌دهد. چه شما به صورت وب3 از قبل وارد این موضوع شده باشید و یا در دنیای ارز دیجیتال تازه وارد هستید، این راهنما به شما دانش و ابزارهای لازم برای شروع به ماینینگ ابری امروز را می‌دهد.

استخراج ابری چیست؟

استخراج ابری فرایندی است که در آن بدون داشتن تجهیزات سخت‌افزاری واقعی، ارز دیجیتال استخراج می‌شود. برای ماینینگ سنتی ارز دیجیتال، شما باید تحقیق کنید، سخت‌افزار کامپیوتری گران‌قیمتی را خریداری کرده و نگه‌داری کنید تا محاسبات لازم برای امن‌ کردن شبکه‌های بلاک‌چین را انجام دهید.

 

 

اما، استخراج ابری نیاز به نگه‌داری سخت‌افزار مورد نیاز را حذف می‌کند. به جای آن، می‌توانید با پرداخت هزینه ماهانه ثابت به همان قدرت محاسباتی دسترسی داشته باشید.

استخراج ابری راه‌حلی است برای کسانی که ممکن است مهارت‌های مهندسی نرم‌افزار و سخت‌افزار پیشرفته‌ای برای بهینه‌سازی عملیات ماینینگ ارز دیجیتال خود نداشته باشند. شا همچنین باید این مسیر را در نظر بگیرید اگر در یک اقلیم گرم یا جایی با هزینه برق بالا زندگی می‌کنید. شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، معمولاً در کشورهایی با قیمت برق کم‌تر و اقلیم‌های خنک قرار دارند.

استخراج ابری چگونه کار می‌کند؟

در ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، واژه "ماینینگ" به معنای استخراج فیزیکی نیست. در عوض، این فرآیند به استفاده از کامپیوترهای قدرتمند برای حل مسائل ریاضی محاسباتی پیچیده اشاره دارد. این فرآیند برای حفظ امنیت یک دفترچه توزیع‌ شده، مانند بلاک‌چین، بسیار حیاتی است. اگرچه این عملیات توکن‌های ارز دیجیتال جدیدی تولید می‌کند که به ماینرها اهدا می‌شود، اصلی‌ترین هدف آن تضمین صداقت و دقت معاملات در شبکه است.

در مورد استخراج ابری، تجهیزات در مکان ارائه‌دهنده ماینینگ ابری قرار دارد، اما همه مزایای احتمالی به ماینر منسوب می‌شود. شرکت ماینینگ ابری قرارداد ماهانه‌ای را بدون در نظر گرفتن پاداش‌های ماینینگ شما هزینه می‌کند.

ارائه‌دهندگان خدمات استخراج ابری قراردادهای ماینینگ را ارائه می‌دهند که اجازه می‌دهد حتی ماینرهای کوچک نیز این فعالیت جدید را شروع کنند. این امکان به ماینرها کمک می‌کند تا از کارایی تنظیمات ارائه‌دهنده بهره‌برداری کرده و برخی از ریسک‌های نوسان بازار را به ارائه‌دهنده منتقل کنند. علاوه بر این، این تنظیمات به مشتریان امکان می‌دهد تا عملیات خود را به سرعت گسترش دهند؛ آن‌ها سود ماینینگی را دریافت می‌کنند که باید در طول زمان توزیع می‌شد.

چطوری استخراج ابری را شروع کنیم؟

علاقه‌مند به تجربه استخراج ابری هستید؟ در اینجا مراحل اساسی است که باید برای شروع پیروی کنید.

گام 1. یک ارائه‌دهنده ماینینگ ابری را انتخاب کنید.

پیش از شروع استخراج ابری، مهم است که یک رمزارز برای استخراج انتخاب کنید و شاید حتی به یک استخر ماینینگ بپیوندید تا شانس‌هایتان را افزایش دهید. بیت‌کوین و دوج‌کوین بزرگ‌ترین استخرهای ماینینگ را دارا هستند.

برای شروع با استخراج ابری بیت‌کوین، شما باید با یک ارائه‌دهنده ماینینگ ابری ثبت‌نام کنید. یکی از گزینه‌ها استخر بایننس است.

ثبت‌نام در بایننس

بایننس یک پلتفرم سرمایه‌گذاری رمزارز چندمنظوره است که محصولات مختلفی در زمینه ماینینگ و رمزارزها ارائه می‌دهد. شرکت خدمات ماینینگ ابری برای بیت‌کوین و سایر رمزارزها را ارائه می‌دهد.

پلتفرم همچنین یک برنامه موبایل مناسب، پرداخت‌های روزانه و تاریخچه معاملات جزئی را ارائه می‌دهد، که این آن را گزینه‌ای عالی برای کسانی می‌کند که به دنبال یک پلتفرم سرمایه‌گذاری قابل اعتماد و کاربرپسند هستند.

مزایا و معایب استخراج ابری

برای کشف بهترین خدمات استخراج ابری بیشتر ببینید. مطمئن شوید که تحقیق خودتان را انجام دهید و به طور گسترده از هر ارائه‌دهنده‌ای که انتخاب کرده‌اید تحقیق کنید.

گام 2. برای یک حساب ثبت‌نام کنید.

در این مثال، ما استخر بایننس را به عنوان ارائه‌دهنده ماینینگ ابری انتخاب کرده‌ایم. به بایننس بروید و ثبت‌نام کنید. سپس یک حساب ماینینگ جدید ایجاد کنید.

ثبت‌نام در بایننس

ثبت‌نام در ماینینگ ابری: binance.com

طی فرآیند ثبت‌نام، شما نیاز دارید:

  • یک آدرس ایمیل فراهم کنید.
  • ایمیل خود را تأیید کنید.
  • شماره تلفن خود را تأیید کنید.

گام 3. خرید نرخ هش (قراردادهای ماینینگ)

هنگامی که با یک پنجره پاپ‌آپ مواجه می‌شوید، خواسته می‌شود تا نام حساب ماینینگ را وارد کنید و ماینری را که قصد دارید برای این حساب استفاده کنید، انتخاب کنید. علاوه بر این، شما گزینه‌ای دارید تا هرگونه توضیحاتی برای مرجع شخصی خود اضافه کنید.

کافی است بر روی دکمه "ایجاد" کلیک کنید تا ادامه دهید. در نتیجه، یک راهنما ارائه می‌شود که دستورالعمل‌هایی را برای اتصال ماینرهای شما به استخر بایننس و همچنین نمونه‌های پیکربندی مرتبط فراهم می‌کند.

دستورالعمل استخراج ابری

دستورالعمل ماینینگ: binance.com

ماینینگ ارز دیجیتال به این معناست که شما نتیجه مورد نظر خود را به جای خرید دستگاه‌های کامپیوتری مشخص می‌کنید. در مورد ماینینگ بیت‌کوین، کارایی فرآیند با نرخ هش سنجیده می‌شود. به طور کلی، نرخ هش بیشتر بهتر است.

نرخ هش به مقدار قدرت محاسباتی اشاره دارد که در طی فرآیند ماینینگ در هر ثانیه استفاده می‌شود. به عبارت ساده‌تر، این نرخ سرعت ماینینگ را اندازه‌گیری می‌کند و با واحدهای هش/ثانیه بیان می‌شود که تعداد محاسباتی را نشان می‌دهد که می‌تواند در هر ثانیه انجام شود. دستگاه‌های استخراج با نرخ هش بالاتر کارایی بیشتری دارند و می‌توانند مقدار زیادی از داده‌ها را در زمان کوتاهی پردازش کنند.

آیا ماینینگ ابری سودآور است؟

بله، استخراج ابری می‌تواند یک کسب و کار پرسود باشد. با نرخ ماینینگ که به طور مداوم در حال افزایش است، با زمان و تلاش ممکن است بازده قابل توجهی ببینید. علاوه بر این، برخی پروژه‌ها اجازه می‌دهند که با حداقل یا حتی بدون سرمایه‌گذاری، ماینینگ ارز دیجیتال را شروع کنید.

اما این نیز به ارز دیجیتال انتخاب شده و تکامل قیمت آن بستگی دارد. بنابراین، قبل از انتخاب نوع ماینینگ، تحقیق در مورد رمزارزها مهم است. ماینینگ بیت‌کوین رقابتی‌ترین است، اما پروژه‌های دیگر ممکن است بازده بهتری ارائه دهند. توجه داشته باشید که سود به شما تضمین نمی‌شود و نوسانات قیمت رمزارز و افزایش هزینه‌های برق می‌تواند بر بازده‌های احتمالی تأثیر گذار باشد.

آیا استخراج ابری امن است؟

استخراج ابری دارای سطحی از ریسک است، زیرا شما تجهیزات ماینینگ را متعلق به خود ندارید و بنابراین هیچ کنترلی بر روی نحوه استفاده آن ندارید.

سودآوری قراردادهای ماینینگ نیز می‌تواند به شدت نوسان داشته باشد و پیش‌بینی بازده‌های دقیق سخت است. حتی اگر یک ماینر یک تأمین‌کننده معتبر پیدا کند و قراردادی امضا کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که سود کند. علاوه بر این، هزینه‌های اضافی ممکن است در طول قرارداد به وجود آید که می‌تواند به شدت بر درآمدها تأثیر گذار باشد.

هرچند استخراج ابری مزایای زیادی و منافع احتمالی دارد، ولی مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در هر تکنولوژی شرکتی با دقت و پژوهش، به ویژه با وجود تقلب‌ها و فعالیت‌های فریبنده در این صنعت مناسب عمل کنید.

شروع به مسیر ماینینگ ارز دیجیتال خود کنید

مهم است که قبل از انجام هر گونه سرمایه‌گذاری، به طور کامل تحقیق و درک کنید در مورد ارز دیجیتال مورد نظر و عملیات ماینینگ، چرا که ریسک‌هایی وجود دارد. چه کسی بخواهد به تنهایی ماین کند یا از طریق یک سرویس استخراج ابری، عوامل کلیدی برای موفقیت شامل قدرت محاسباتی، کارایی انرژی، و پیگیری توسعه‌ها در اکوسیستم دینامیکی ارز دیجیتال است.

برای کسانی که تازه به دنیای رمزارزها وارد شده‌اند یا سرمایه‌گذاران حرفه‌ای، ماینینگ ابری می‌تواند راهی سودآور و لذت‌بخش برای مشارکت در اکوسیستم بلاکچین باشد.

سوالات متداول

 

 

کدام سایت‌های استخراج ابری معتبرترین هستند؟

برخی از بهترین و معتبرترین سایت‌های استخراج ابری شامل ECOS، بایننس، و StormGain هستند. این پلتفرم‌ها یک رابط کاربری دوستانه و پشتیبانی مشتری را ارائه می‌دهند. با ECOS، کاربران همچنین می‌توانند به کیف پول ارز دیجیتال، پلتفرم مبادله و نمونه‌ کارهای سرمایه‌گذاری دسترسی پیدا کنند.

آیا استخراج ابری خطرناک است؟

به طور کلی، ماینینگ ابری یک سرمایه‌گذاری امن است، اما به یاد داشته باشید که همیشه ممکن است از ماینینگ پاداشی دریافت نکنید. هرچند استخراج ابری مزایای زیادی و منافع احتمالی دارد، ولی مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در هر تکنولوژی شرکتی با دقت و پژوهش، به ویژه با وجود تقلب‌ها و فعالیت‌های فریبنده در این صنعت مناسب عمل کنید.

چقدر نیاز دارم تا شروع به استخراج ابری کنم؟

در ECOS، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای استخراج ابری، شما می‌توانید با تنها 150 دلار شروع به ماینینگ بیت‌کوین کنید. همیشه به یاد داشته باشید که سود به شما تضمین نمی‌شود و ماینینگ ابری دارای سطحی از ریسک است. شما تجهیزات ماینینگ را متعلق به خود ندارید و بنابراین هیچ کنترلی بر روی نحوه استفاده آن ندارید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.