whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بررسی ربات تری کاماز (3Commas) بهترین بات معاملاتی ارز دیجیتال برای مبتدیان در سال 2023

1402/07/02 ساعت 18:56


فضای معاملات ارز دیجیتال پر از ابزارها و نمایه‌های تحلیل فنی است. دانستن در مورد این موارد می‌تواند به نتایج معاملاتی شما کمک کند. اما راه دیگری نیز وجود دارد تا معاملات ارز دیجیتال برای شما سودآور شود؟ 

  • استفاده از ربات‌های معاملاتی خودکار مناسب

تری کاماز (3Commas) یکی از این پلتفرم‌های معاملاتی است که بهترین مجموعه ممکن از ربات‌های معاملاتی را ارائه می‌دهد. در این مقاله تری کاماز (3Commas)، می‌خواهیم بررسی کنیم که چگونه تمام این موارد می‌تواند یک تجربه جامع معاملاتی ایجاد کند.

قابل توجه است که یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال با هدف اتوماتیک کردن استراتژی معاملاتی شما طراحی شده است. و این ربات با یافتن سودآورترین معاملات، نقاط ورود و خروج برای شما کار می‌کند، بسته به اینکه چگونه آن را تنظیم و استفاده کنید. تری کاماز (3Commas) یک پلتفرم است که با این ابزارهای نوآورانه معاملاتی بارگری شده است و در انتهای این مقاله، شما باید توانایی تصمیم گیری داشته باشید که آیا ارزش پیوستن به آن را دارید یا خیر؟

 

 

چه چیزهایی از این مقاله بررسی تری کاماز (3Commas) انتظار می‌رود؟

ربات‌های معاملاتی نجات‌دهنده هستند. حتی بزرگترین بورس‌ها مانند Binance نیز ربات‌های مخصوصی دارند تا به اتوماتیک کردن معاملات، گذاشتن دستورات خرید و فروش سریع و انجام بسیاری کارهای دیگر کمک کنند. اما چه می‌شود اگر یک پلتفرم معاملاتی مجموعه‌ای از این ربات‌ها و مناسب برای هر موقعیت را ارائه دهد؟ دقیقاً این چیزی است که تری کاماز (3Commas) ارائه می‌دهد. اینجاست که این سوال مطرح می‌شود که یک ربات مبادلاتی چگونه کار می‌کند.

تجارت گرید (Grid) اسپات یک نوع ابزار استراتژیک است که از دستورات پیشرفته برای اتوماتیک کردن معاملات استفاده می‌کند. این ربات معاملاتی خرید و فروش در تجارت اسپات را اتوماتیک می‌کند.

در این مرور تری کاماز (3Commas)، ویژگی‌های پلتفرم، تجربه کاربر پس از راه‌اندازی حساب، قابلیت استفاده کلی از پلتفرم، طرح‌ها و قیمت‌گذاری آنها، اقدامات امنیتی پیاده‌سازی شده، و پشتیبانی مشتری را بررسی می‌کنیم.

مرور ربات تری کاماز (3Commas) برای چه کسانی مفید است؟

ما انتظار داریم که این مرور برای مبتدیان معاملات ارز دیجیتال که می‌خواهند در دنیای نمودارها و ابزارهای معاملاتی شروع خوبی داشته باشند، ارزشمند باشد. مرور تری کاماز (3Commas) حتی می‌تواند برای معامله‌گران پیشرفته با چند حساب کاربری که به اتوماسیون سالم علاقه‌مند هستند، مفید باشد.

ویژگی‌های ربات تری کاماز (3Commas)

هدف این مرور، باز کردن تمامی چیزهایی است که تری کاماز (3Commas) دارد. ایده این است که مطمئن شویم معامله‌گران تازه‌کار و پیشرفته می‌توانند استراتژی‌ها را از رابط تری کاماز (3Commas) پیاده‌سازی کنند تا معاملات سودآور انجام دهند.

تری کاماز (3Commas) چیست؟

تری کاماز (3Commas) یک پلتفرم معاملاتی با تمرکز بر ارز دیجیتال است که با ابزارهای معاملاتی متنوع، رابط‌های کاربرپسند و استراتژی‌ها می‌آید. این یک پناهگاه برای معامله‌گران است که می‌خواهند معاملات اسپات، معاملات مشتق، معاملات مبتنی بر HODL و سایر استراتژی‌ها را اتوماتیک کنند. و این مفهوم معاملات الگوریتمی را به یک سطح کاملاً جدید می‌برد.

تری کاماز (3Commas) یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال برای هر فصل دارد، اطمینان می‌دهد که معامله‌گران می‌توانند با دقت مشابه در بازارهای صعودی، نزولی یا حتی جانبی سوار شوند.

تاریخچه، تیم و رشد ربات تری کاماز (3Commas)

تری کاماز (3Commas) محصول ذهن یوری سوروکین، میخائیل گوریونوف و ایگور رازوموفسکی است. ایده این بود که معاملات را قابل دسترس و خودکار کند، نیاز به نظارت مداوم بر پوزیشن را از بین ببرد. همه چیز در سال 2017 شروع شد و پس از شش سال، شرکت هنوز هم در حال رشد است، با بیش از 220,000+ کاربر ثبت‌نام کرده‌اند.

این پلتفرم بر سادگی تاکید دارد در حالی که به کاربران جدیدترین ابزارهای معاملاتی پیچیده را می‌آورد. و موفق می‌شود این کار را انجام دهد در حالی که به استانداردهای امنیتی جدیدترین تبعیت می‌کند.

آیا می‌دانستید؟ تیم رهبری تری کاماز (3Commas) نیز شامل اندرس سوسی است که به عنوان مدیر توسعه تجاری ارشد و عضو هیئت مدیره تری کاماز (3Commas) ‌خدمت می‌کند. علاوه بر این، تری کاماز (3Commas) در سپتامبر 2022 موفق شد تا مبلغ 37 میلیون دلار از آلامدا ریسرچ جمع‌آوری کند. با وجود انتقال FTX، سوروکین توییت کرد که شرکت تحت تأثیر قرار نگرفته است.

چگونه برای استفاده از ربات تری کاماز (3Commas) ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام، به وبسایت تری کاماز (3Commas) بروید و “Try It Free” یا “Start 7 day trial” را انتخاب کنید.

می‌توانید با استفاده از ایمیل، گوگل، اپل یا حساب فیسبوک ثبت نام کنید. اگر از ایمیل استفاده کنید یک تاییدیه ورود دریافت خواهید کرد. با وارد کردن کد فرستاده شده به ایمیل خود، ایمیل خود را تایید کنید.

تبریک! شما با موفقیت حساب تری کاماز (3Commas) خود را ایجاد کرده‌اید و در نتیجه آزمایش 7 روزه خود را شروع کرده‌اید.
بررسی تری کاماز (3Commas): انتشار، قابلیت استفاده و موارد بیشتر

کاربرانی که اکثر معاملات خود را در CEX‌ها آغاز می‌کنند، قطعاً باید با تری کاماز (3Commas) آشنا شوند. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا ربات‌ها را در 16 بورس، شامل برترین پلتفرم‌ها مانند Binance و OKX، جفت کنید.

علاوه بر این، شما حتی می‌توانید کیف‌پول‌های خود را به رابط وصل کنید، که به شما کمک می‌کند تا دارایی‌های خارج از بورس خود را ردیابی کنید.

ادغام کیف‌ پول ربات تری کاماز (3Commas)

در زمینه قابلیت‌استفاده، ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال به شما در اتوماسیون معاملات کمک می‌کنند، اما این پلتفرم نیز به شما اجازه می‌دهد تا پورتفولیوهای ارز دیجیتالی را ردیابی کنید. همچنین پشتیبانی برای کارت‌های اعتباری و دبیت وجود دارد برای کاربران بورس خاص:

اگر از معامله‌گران بایننس و OKX باشید، اکنون می‌توانید حساب‌های معاملاتی بورس خود را مستقیم از رابط تری کاماز (3Commas) و با استفاده از کارت اعتباری یا دبیت خود از طریق ارائه‌دهنده پرداخت طرف سوم، Mercuryo، شارژ کنید.

 

 

ادامه بررسی تری کاماز (3Commas)

مسئله‌ای که در مورد ربات‌های معاملاتی خودکار وجود دارد این است که شما باید آن‌ها را به درستی استفاده کنید. این موضوع نیز برای آن‌هایی که توسط تری کاماز (3Commas) ارائه شده‌اند صحیح است. اما برای استفاده درست از آن‌ها، اول باید بررسی کنیم که این پلتفرم چه چیزی ارائه می‌دهد.

SmartTrade

این ابزار نیمه‌خودکار معاملاتی ارز دیجیتال اطمینان می‌دهد که شما می‌توانید با استفاده از ترمینال تری کاماز (3Commas) معاملات هوشمند را با استفاده از تنظیمات پیشرفته راه‌اندازی کنید.

 معاملات هوشمند تری کاماز (3Commas)

این با دیگر ربات‌ها تفاوت دارد چرا که تنها به عنوان یک ابزار نیمه‌خودکار کار می‌کند که شما باید معامله را وارد کنید و سپس ابزار می‌تواند از stop loss، خروج‌ها، گرفتن سود، stop loss دنبال‌کننده و دیگر نیازها مراقبت کند.

رابط هوشمند تری کاماز (3Commas)

اگر راه‌اندازی یک ربات گیج‌کننده به نظر می‌رسد، ممکن است اول بخواهید از این ویژگی استفاده کنید.

تنظیم گرفتن سود و تنظیم stop loss:Take profit and stop loss setup: تری کاماز (3Commas)

بله شما حتی می‌توانید حرکات خرید یا فروش را با استفاده از این ابزار معاملاتی ارز دیجیتال آغاز کنید. همچنین، تری کاماز (3Commas) اسناد قابل دسترسی را برای پشتیبانی از استفاده از این ویژگی ارائه می‌دهد، تا اطمینان حاصل کنید که آن را به درستی استفاده می‌کنید.

این ویژگی واقعاً به شما اجازه می‌دهد تا معاملات هوشمند انجام دهید. شما می‌توانید اعلانات سفارشی تنظیم کنید و پورتفولیو خود را مستقیماً با فروش دیگر دارایی‌ها برای USDT یا BTC تعادل‌بندی کنید.

ترمینال پویای ربات تری کاماز (3Commas)

هنگامی که شما یک بورس را که به تری کاماز (3Commas) متصل است انتخاب می‌کنید، می‌توانید از ویژگی ترمینال معاملاتی پویا یا DTT برای قرار دادن معاملات خاص بورس مستقیماً استفاده کنید. به این ترتیب، نیازی به مراجعه به بورس برای قرار دادن معاملات نخواهید داشت.

این ویژگی به هدف جریان‌سازی فرآیند معاملاتی است، تا اطمینان حاصل کنید که می‌توانید به راحتی بین چند حساب بورس جابه‌جا شوید، دارایی‌ها را ردیابی کنید و هیچ فرصت معاملاتی را از دست ندهید.

ربات‌های DCA (میانگین هزینه دلار)

حالا، ما توجه‌مان را به ربات‌های معاملاتی معطوف می‌کنیم — نقطه قوت تری کاماز (3Commas). اولین ارائه در بخش ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال، ربات‌های DCA است. این ربات‌های DCA یا میانگین هزینه دلار به صورت خودکار یک مبلغ ثابت را در یک ارز دیجیتال معین در بازه‌های زمانی مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

 

حتی ربات‌های DCA نیز به شما اجازه می‌دهند تا بین استراتژی‌های معاملاتی انتخاب کنید. در تری کاماز (3Commas)، شما می‌توانید استراتژی DCA "معاملاتی کلاسیک" را انتخاب کنید تا به سادگی ارز دیجیتال بخرید یا بفروشید. یا، می‌توانید حالت "سوپر پاور" را بررسی کنید تا میانگین هزینه دلار با USDT futures را امتحان کنید. و اگر شما یک فروشنده‌ی کوتاه‌مدت هستید، ربات‌های DCA نیز به شما اجازه می‌دهند تا از روند نزولی سود ببرید.

راه‌اندازی DCA تری کاماز (3Commas)

در نهایت، اگر شما محدودیت مالی دارید، می‌توانید برای استراتژی ربات DCA "بهبود قیمت" انتخاب کنید که به حرکت HODLing به عنوان یک حرکت، ارز دیجیتال را ارزان‌تر می‌فروشد و دوباره می‌خرد.

اگر برنامه Pro را فعال کنید، حتی می‌توانید ربات‌های DCA را برای سرمایه‌گذاری مجدد سود‌ها تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید حتی دستور دهید تا ربات "گرفتن سود" را آغاز کند — که بدون فروش، با قیمت‌های در حال افزایش دنبال می‌شود، و حتی می‌توانید تنظیم کنید تا خسارات زیاد را به حداقل برساند.

ربات‌های گوردون یا تنظیمات ربات

راه‌اندازی ربات‌های DCA می‌تواند برای معامله‌گران تازه‌کار که همیشه از ناوبری در رابط مطمئن نیستند، گیج‌کننده باشد. به همین دلیل تری کاماز (3Commas) ربات‌های گوردون را در جای خود دارد، که ربات‌های استاندارد DCA هستند اما با تنظیمات قبلی انجام شده‌اند. شما فقط نیاز دارید تا این ربات‌ها را با اعمال تغییرات جزئی در سطوح قیمت به معاملات خود افزوده کنید.

با این حال، ربات‌های گوردون فقط از طریق رابط برنامه موبایل قابل دسترسی هستند.

رابط برنامه موبایل مرور تری کاماز (3Commas)

در رابط وب، مفهوم ربات‌های گوردون مترادف با تنظیمات ربات است. اگر از طریق رابط وب فعال هستید، باید به بخش "تنظیمات" دسترسی پیدا کنید تا از میان محدوده‌ای گسترده از ربات‌های تنظیم شده قبلاً انتخاب کنید. شما می‌توانید هر ربات سودآوری را انتخاب کنید، به خلاصه‌ی سود نگاه کنید و ربات را "شروع" کنید.

انتخاب یک ربات DCA از تنظیمات پیش‌فرض گزینه‌ای عاقلانه است حالا که تری کاماز (3Commas) از تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۳، ربات‌های HODL، ربات‌های گزینه‌ها و حتی ربات‌های هوشمند خود را متوقف کرده است. تنظیمات پیش‌فرض می‌توانند به شما کمک کنند تا قابلیت‌های این ربات‌ها را تقلید کنند. توجه داشته باشید که با تنظیمات ربات، می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی خود را برای معاملات روزانه، معاملات سوئینگ و حتی اسکالپینگ تنظیم کنید.

ربات‌های گرید

این ربات‌های تری کاماز (3Commas) اطمینان می‌دهند که معاملات گرید تبدیل به یک کار خودکار می‌شوند، با تمام توجه به سودها. ربات به صورت خودکار یک محدوده قیمت می‌سازد و تحلیل را به چندین سطح تجزیه می‌کند. پس از آن، حرکات خرید و فروش در نقاط مختلف در سطوح آغاز می‌شوند.

به تازگی یک سری به‌روزرسانی‌ها به ربات گرید تری کاماز (3Commas) مانند بهینه‌سازی تنظیمات ربات با یک کلیک راه‌اندازی شده است. به جای اجرای دستی بهینه‌سازی برای تنظیمات مختلف ربات GRID، حالا می‌توانید حساب تری کاماز (3Commas) خود را در چند ثانیه برایتان کار کند.

برای مثال، ربات در هر بار که قیمت افزایش می‌یابد یک مقدار خاص می‌فروشد و زمانی که قیمت کاهش می‌یابد می‌خرد. ربات‌های گرید اطمینان می‌دهند که شما می‌توانید بیشترین سود را از نوسان بازار ببرید بدون آنکه نیاز به پیگیری مداوم حرکات قیمت داشته باشید.

 

 

راه‌اندازی ربات گرید تری کاماز (3Commas)

در مورد استراتژی‌های داخلی، ربات‌های گرید می‌توانند به شما کمک کنند تا در یک بازار صعودی سوار شوید، در یک حرکت کناری بازده ثابت داشته باشید، یا کمک به معامله USDT futures کنند.

رابط ربات گرید

اگر شما تنظیمات ربات را دوست داشتید، ممکن است بازار گزینه‌ای بهتر باشد. بر خلاف تنظیمات ربات که فقط ربات‌ها را فهرست می‌کند، بازار تری کاماز (3Commas) به شما اجازه می‌دهد تا برای تنظیمات ربات مخصوص به بورس‌ها چک کنید و موقعیت‌ها را مطابقاً تنظیم کنید. ما می‌دانیم که بورس‌های ارز دیجیتال سطوح مختلف لیکوئیدیتی برای جفت‌های یکسان ارز دیجیتال دارند.

بازار تری کاماز (3Commas)

دلیل این است که ربات‌های ارز دیجیتال مخصوص به بورس مفید هستند. شما می‌توانید بین ربات‌های Binance، OKX، یا سایر ربات‌های مخصوص به بورس انتخاب کنید یا می‌توانید برای ربات‌هایی که محبوب‌ترین هستند، برای معاملات بلندمدت، هماهنگ با استیبل‌کوین‌ها و بیشتر، بروید.

تبدیل سیگنال به ربات

اگر در بازار بیشتر پیمایش کنید، سیگنال‌های معاملاتی از بهترین معامله‌گران را مشاهده می‌کنید. در تری کاماز (3Commas)، این سیگنال‌های معاملاتی می‌توانند با پرداخت یک هزینه به ربات‌ها تبدیل شوند. وقتی شما هزینه را پرداخت می‌کنید، سیگنال‌ها از بهترین معامله‌گران تحلیل می‌شوند و به ربات‌های معاملاتی کارآمد تبدیل می‌شوند.

ردیاب پورتفولیو در تری کاماز (3Commas)

اگر شما از دسکتاپ به تری کاماز (3Commas) دسترسی دارید، به بخش "پورتفولیوی من" دسترسی دارید، کجا شما می‌توانید تمام بورس‌ها، کیف‌پول‌ها، و نگهداری‌های متصل خود را ببینید. یک ویژگی جالب دیگر "پورتفولیوی مجازی" است، کجا شما می‌توانید تمام توکن‌های مورد علاقه خود را فهرست کنید و یک پورتفولیوی مجازی از این نگهداری‌های شبیه به لیست آرزوها ایجاد کنید.

حتی با بهترین منابع، شاید شما نخواهید ربات‌ها را فوراً ادغام کنید. به جای آن، اگر شما در هر برنامه‌ای بالاتر از "رایگان" هستید، می‌توانید به معاملات کاغذی دسترسی پیدا کنید. این ویژگی معاملاتی به شما اجازه می‌دهد تا با وجوه مجازی کار کنید، به شما اجازه می‌دهد تا چگونگی کار ربات‌ها، چه نوع سودهایی می‌توانید جمع‌آوری کنید، چگونه می‌توانید با این ابزارهای معاملاتی بازی کنید؟رابط معاملات کاغذی تری کاماز (3Commas) از معاملات کاغذی پشتیبانی می‌کند.

آیا تری کاماز (3Commas) برای مبتدیان مناسب است؟

ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال قرار است زندگی معامله‌گران را آسان‌تر کنند. تری کاماز (3Commas) از این الزام فرار نمی‌کند. به عنوان مثال، راه‌اندازی پلتفرم تری کاماز (3Commas) به سادگی‌امکان‌پذیر است. شما می‌توانید سریع یک حساب با استفاده از رابط وب ایجاد کنید که پشتیبانی چندزبانه نیز ارائه می‌دهد.

رابط برنامه موبایل

شما پس از ورود، به طور مستقیم نمايشگر داشبورد را با مواقعیت‌های بورس خود مشاهده می‌کنید. حتی می‌توانید نمایشی از تنظیمات ربات‌های موجود و بورس‌هایی که می‌توانید ربات‌ها را برای اتوماتیک کردن معاملات بیشتر به آنها متصل کنید، ببینید.

 

 

صفحه ورود با پشتیبانی چندزبانه تری کاماز (3Commas)

راه‌اندازی یک حساب به هیچ مدرک اضافی نیاز ندارد و شما فقط نیاز به اطلاعات ایمیل خود دارید تا همین کار را انجام دهید. همچنین، اگر شما ترجیح می‌دهید از فرمت برنامه استفاده کنید، تری کاماز (3Commas) به شما اجازه می‌دهد که برنامه را بر روی سیستم‌عامل Android (Play Store) و iOS (App Store) بدون مشکل نصب کنید.

در داخل برنامه، رابط برای مبتدیان دوستانه است. صفحه خوش‌آمدگویی خود به شما امکان "خرید ارز دیجیتال" را می‌دهد تا معاملات مستقیم از طریق تری کاماز (3Commas) ممکن باشد. اگر پیمایش کنید، گزینه‌ای به نام "معامله" به عنوان بخشی از برنامه وجود دارد. اگر شما نمی‌خواهید فوراً ربات‌ها را راه‌اندازی کنید، این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا دستورات خرید یا فروش قابل تنظیم قرار دهید.

در تری کاماز (3Commas) می‌توانید دستورات "Base Step" را تنظیم کنید، مشابه آنچه که در یک بورس انجام می‌دهید.

راه‌ اندازی دستورات تری کاماز (3Commas)

بخش "ربات‌ها" به شما امکان می‌دهد تا به سرعت بین ربات‌های DCA، ربات‌های گرید، ربات‌های گوردن یا بهتر بگویم، تنظیمات ربات انتخاب کنید. و در نهایت، شما می‌توانید به بخش "بیشتر" در برنامه بروید تا وضعیت برنامه‌تان، نوع حساب‌ها، تنظیمات، و گزینه‌های دیگر را بررسی کنید. در کل، کل رابط تری کاماز (3Commas) — وب یا برنامه — آسان برای پیمایش است.

ساختار هزینه‌های تری کاماز (3Commas)

اگر می‌خواهید تری کاماز (3Commas) را امتحان کنید، چهار سطح قیمت‌گذاری وجود دارد. اولاً، برنامه "رایگان" وجود دارد که دسترسی نامحدود به ترمینال پویا، سیگنال‌های معاملاتی که می‌توانند به ربات‌ها تبدیل شوند، ادغام TradingView، پشتیبانی از تبدیل ارز دیجیتال و ویژگی‌های دیگر را ارائه می‌دهد.

برنامه هزینه تری کاماز (3Commas)

سطح بعدی برنامه $22/ماه به عنوان بخشی از پکیج استارتر است. نسبت به برنامه رایگان، پکیج استارتر به شما اجازه می‌دهد تا به دستورات تحقیق در سود، حساب دمو یا کارکرد معاملات کاغذی، مکان‌های توقف‌زیان، و دسترسی به یک ربات DCA و یک ربات گرید دسترسی پیدا کنید. شما حتی می‌توانید با این برنامه معاملات اهرمی و آتی را اداره کنید.

سطح "پیشرفته"، با قیمت $37/ماه در صف است.  به جز ارائه همه چیز از برنامه استارتر، این سطح اجازه دسترسی به ربات‌های DCA نامحدود را می‌دهد. و در نهایت، اگر می‌خواهید به ربات‌های DCA و گرید نامحدود دسترسی داشته باشید، می‌توانید به برنامه حرفه‌ای ، با قیمت $74/ماه دسترسی پیدا کنید. اینجاست که باید متوجه شوید که چطور می‌توانید به راحتی برای برنامه‌ها پرداخت کنید:

توجه داشته باشید که همه این برنامه‌های ماهانه و سالانه فاکتور می‌شوند. برای برنامه‌های مستقل با گزینه‌های پرداخت ماهانه، هزینه‌ها برای برنامه‌های استارتر، پیشرفته و حرفه‌ای به ترتیب $29، $49، و $99 هستند.

با این حال، تری کاماز (3Commas) یک برنامه مرجع و پاداش مفید دارد تا به شما کمک کند تخفیف‌های مخصوص به بسته را بگیرید. وقتی به بخش "دعوت از دوستان" می‌روید و به صفحه مرجع دسترسی پیدا می‌کنید، می‌توانید یک لینک تولید کنید، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و اگر کسی ملحق شود، 10٪ تخفیف بر روی برنامه ماهانه دریافت کنید.

اگر دوست شما یک برنامه پرداختی می‌خرد، شما یک پاداش دریافت می‌کنید. می‌توانید پاداش را زمانی که ارزش آن $50 را عبور کند به عنوان USDT تصفیه کنید.

مرور تری کاماز (3Commas): امنیت و ایمنی

بسیاری از عناصر امن تری کاماز (3Commas) را یکی از پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین مورد اعتمادتر می‌کنند. در اینجا ویژگی‌هایی هستند که باید درباره آنها بدانید:

  • حتی زمانی که API های بورس خود را متصل می‌کنید تا ربات‌ها از طرف شما معامله کنند، به عنوان یک پلتفرم غیر حضانتی کار می‌کند.
  • حالت‌های اتصال مخصوص به بورس امن موجود هستند، با اتصال سریع به عنوان یک راه سریع و امن برای اتصال API‌ها.
  • توجه فراوان به امنیت داده مشتریان با حرکات ایمنی در برابر حملات DDoS.
  • پشتیبانی از فایروال ساخت‌بندی‌شده
  • یک مرکز امضا جداگانه که می‌تواند اتصالات مخصوص به بورس را به طور ایمن‌تری اداره کند. لیست‌سفید IP برای اطمینان از اینکه از یک آدرس IP شناخته‌شده حساب خود را مدیریت می‌کنید. یک OTP مخصوص ایمیل فرستاده می‌شود.
  • امنیت بیومتریک به عنوان بخشی از راه‌اندازی تأیید هویت دو مرحله‌ای در حین مدیریت برنامه.

ویژگی Binance Fast Connect تری کاماز (3Commas)

این ویژگی‌ها با یکدیگر کار می‌کنند تا امنیت کاربر و حفاظت از داده‌ها را تضمین کنند.

آیا تری کاماز (3Commas) پشتیبانی مشتری خوبی دارد؟

پشتیبانی مشتری تری کاماز (3Commas) بدون شک گسترده‌ترین میان تمامی پلتفرم‌های معاملاتی است. در اینجا عناصر برجسته‌ای هستند که شما باید درباره آنها بدانید:

  • یک ربات مبتنی بر ChatGPT که پشتیبانی چت زنده ارائه می‌دهد، نگرانی‌ها را در زمان واقعی از بین می‌برد.
  • پشتیبانی ایمیل برای دریافت پاسخ‌ها به پرسش‌های مفصل
  • شما می‌توانید با تیم از طریق support@تری کاماز (3Commas).io ارتباط برقرار کنید. زمان پاسخ‌دهی حدوداً بین 12 تا 48 ساعت است.
  • یک محدوده وسیع از اکانت‌های اجتماعی، از جمله فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، و تلگرام، که به شما امکان می‌دهند با افراد هم‌فکر ارتباط برقرار کنید و پرسش‌ها را حل کنید.
  • یک کانال یوتیوب مخصوص که به شما کمک می‌کند تا همه چیز را در مورد استفاده از این ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال فهمیده، آنها را راه‌اندازی کنید و همه چیز را به سرعت راه‌اندازی کنید.
  • پشتیبانی از جامعه فوق‌العاده پاسخ‌گو از طریق دیسکورد و ردیت، با افراد باهوشی که همیشه آماده کمک هستند.
  • یک بلاگ مفصل و بخش سؤالات متداول که تقریباً هر نوع پرسشی که یک کاربر می‌تواند داشته باشد را خلاصه می‌کند.

با این حال، همچنان می‌توان از صفحه آکادمی تری کاماز 3Commas  به ویدئوها دسترسی داشت.

منابع یوتیوب مرور تری کاماز (3Commas)

صفحه اصلی نظرات چندین کاربر را نمایش می‌دهد که به معامله‌گران تازه کار امکان می‌دهد تا بهترین ویژگی‌ها را بررسی کنند و تصمیمات آگاهانه بگیرند.

نقد و بررسی کاربر: تری کاماز (3Commas)

در حالی که تری کاماز (3Commas) به نظر می‌رسد تمامی موارد مرتبط با پشتیبانی مشتری را پوشش داده است، پشتیبانی تلفنی و پوشش چندزبانه برای حل مشکلات می‌تواند افزونه‌های خوش‌آمد برای بهبود تجربه کاربر باشد.

هندل X (قبلاً توییتر) همه چیزی را دارد که به آن نیاز دارید:

📈 ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال خود را با ایجاد سیگنال‌های مخصوص TradingView، مطابق با اهداف سرمایه‌گذاری شخصی، تحمل ریسک و ترجیحات بازار بهینه‌سازی کنید.

مرور تری کاماز (3Commas): مزایا و معایب

در حالی که مرور ما در تری کاماز (3Commas) تمام عناصر مهم را پوشش می‌دهد، در اینجا یک لیست سریع از مزایا و معایب است تا به شما نمایشگاه گسترده‌تری از ارائه‌های پلتفرم بدهد:

مزایا

  • پشتیبانی از چندین صرافی
  • تدابیر امنیتی برتر
  • پشتیبانی از موبایل
  • جازه می‌دهد تا معاملات مرتبط با ربات‌های برتر را کپی کنید.
  • مجموعه گسترده‌ای از منابع یادگیری
  • پشتیبانی از معاملات کاغذی را ارائه می‌دهد، این امکان را می‌دهد تا زودتر از همه چیز باخبر شوید.
  • تبدیل سیگنال به ربات را پشتیبانی می‌کند.
  • ترمینال معاملات هوشمند یک تعادل‌دهنده داخلی دارد.

معایب

  • "طرح رایگان" به شما اجازه نمی‌دهد تا پتانسیل ربات‌های معاملاتی را تجربه کنید.
  • منحنی یادگیری تندتر
  • عملکرد وابسته به عملکرد و زمان بروز صرافی مرتبط است.

جایگزین‌های تری کاماز (3Commas)

اگر هنوز هم در مورد تری کاماز (3Commas) مرددید؟ چند گزینه دیگر برای در نظر گرفتن وجود دارد.

  • CryptoHopper

یک راه‌اندازی مبتنی بر ابر که هیچ باری بر سیستم شما نمی‌اندازد. همچنان تجربه‌ای مشابه بازار را علاوه بر ویژگی‌های دیگر مانند طراح استراتژی معاملاتی، داشبورد قابل سفارشی‌سازی، و پشتیبانی از بازآزمایی مانند تری کاماز (3Commas) ارائه می‌دهد.

  • TradeSanta

علاقمند به رابط کاربری دوستانه‌تری هستید؟ TradeSanta گزینه خوبی می‌تواند باشد. همچنین، طرح رایگان ارائه شده توسط این پلتفرم بسیار قدرتمندتر است.

  • Gunbot

این ابزار مانند یک نرم‌افزار قابل دانلود عمل می‌کند، یک ویژگی که به معامله‌گران کنترل بیشتری بر محیط معاملاتی می‌دهد. این یک طرح پرداخت یک‌باره دارد و دسترسی به به‌روزرسانی‌های لایسنس را برای تمام عمر ارائه می‌دهد.

آیا امتحان کردن تری کاماز (3Commas) ارزش دارد؟

ربات‌های معاملاتی دوست داشتنی نیستند. اما اگر دنبال اعتبار هستید، تری کاماز (3Commas) همه چیزهایی را دارد که نیاز دارید تا شروع کنید. در حالی که این مرور تری کاماز (3Commas) همه چیزهایی را که این مجمع ربات دارد را نشان می‌دهد، ویژگی‌هایی مانند یادداشت معامله‌گران (لاگ) و توانایی به‌روزرسانی استراتژی‌ها اطمینان می‌دهند که هر چیزی بر اساس انتظارات کاربر، در اینجا آزمایش، امتحان، و تنظیم شده است. 

حتی بدون ربات‌های محبوب HODL، تری کاماز (3Commas) هر ویژگی تجارت مهم دیگری را ارائه می‌دهد که می‌تواند به اتوماسیون استراتژی‌های معاملاتی زمان‌بر کمک کند.

سوالات متداول

 

 

آیا چیزی بهتر از تری کاماز (3Commas) وجود دارد؟

یافتن یک پلتفرم معاملاتی بهتر از تری کاماز (3Commas) بسیار به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. Gunbot، با توجه به یک مدل دسترسی مادام‌العمر با یک مد، یک پلتفرم کاربردی است. سپس HaasOnline وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا یک ویرایشگر بصری برای ربات‌های خود دسترسی پیدا کنید.

آیا یک ربات معاملاتی کریپتو واقعا می‌تواند پول تولید کند؟

ایده پشت ربات‌های معاملاتی کریپتو این است که مطمئن شوید شما می‌توانید به سرعت بهترین موقعیت‌های خرید یا فروش برای یک دارایی مشخص پیدا کنید. بنابراین، ربات‌های معاملاتی می‌توانند در صورت استفاده و اجرای صحیح به شما کمک کنند تا سود کسب کنید.

با این حال، آنها بر مبنای شرایط از پیش تعریف شده اند و ریسک‌های ذاتی وجود دارد. بنابراین، شما باید در مورد استراتژی‌های زیربنایی ربات و حتی شرایط بازار مراقب باشید. هر رباتی برای هر نوع بازار مناسب نیست.

آیا تری کاماز (3Commas) هزینه‌ها را اخذ می‌کند؟

حتی اگر تری کاماز (3Commas) با یک طرح رایگان یا بهتر است بگوییم، یک طرح Junior بیاید، می‌توانید بیشتر ویژگی‌های آن را با طرح‌های پرداخت‌شده بهره‌مند شوید. ارزان‌ترین مورد باید طرح شروع باشد که اگر سالانه پرداخت شود، 22 دلار است. سپس طرح پیشرفته وجود دارد که شما را هر ماه 37 دلار هزینه می‌کند و طرح Pro که اگر سالانه پرداخت شود، هر ماه 74 دلار هزینه دارد.

آیا می‌توانم تری کاماز (3Commas) را رایگان استفاده کنم؟

بله، شما می‌توانید از تری کاماز (3Commas) تنها با ایجاد یک حساب کاربری رایگان استفاده کنید. این امکان را به شما می‌دهد تا از ویژگی‌هایی مانند ترمینال معاملاتی، یادداشت معامله‌گران، معامله هوشمند و بیشتر بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید از ویژگی‌های پیشرفته استفاده کنید، می‌توانید حتی از طرح آزمایشی 7 روزه برای شروع استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.