whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال کاتانا اینو Katana Inu و توکن کاتا (KATA)

1401/11/02 ساعت 03:52


در این مقاله قصد داریم با ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu) و توکن کاتا (KATA) آشنا شویم و ببینیم آیا کاتانا اینو بهترین سگ برای کسب درآمد در بازی خواهد بود؟ البته تا آنجا که به بازی‌های بلاک چینی مربوط می‌شود، متاورس به طرز عجیبی خالی از بازی‌هایی با گرافیک بالا است و به همین دلیل پلتفرم‌هایی مانند دیسنترالند (Decentraland) و سندباکس (Sandbox) تاثیرگذار بوده‌اند. اما این بازی‌ها با آواتارهای پر زرق و برقی که با گرافیک سطح بالای بازی‌های رایانه‌ای مدرن فاصله زیادی دارند، حس خوبی به گیمر نمی‌دهند.

پیش از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم تا برای دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال به پرشین الیت بپیوندید تا در سرعت و دقت معاملات ارزی خود موفق‌تر از پیش عمل کنید. در ادامه توصیه می‌کنیم برای کسب یک تجربه لذت‌بهش در دنیای گیمینگ وارد کاتانا اینو Katana Inu شوید. در این مقاله هیجان‌انگیز با ما همراه باشید.

پرشین الیت در زمینه ارز دیجیتال خدمات گسترده‌ای به مشتریانش ارائه می‌دهد. برای انجام هر کاری از خرید تتر گرفته تا احراز هویت بایننس، فروش اندیکاتور vip، عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال و دریافت سیگنال فیوچرز ، سیگنال فارکس و به طور خلاصه اشتراک کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید بر روی پرشین الیت حساب کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu)

آشنایی با ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu)

Katana Inu یک بازی کامپیوتری جدید NFT است که به دنبال جدا شدن از این روند است. این بازی بتل رویال مانند PUBG و Fortnite است، اما اولین ورود قابل توجه این سبک است که به طور خاص برای فضای NFT توسعه یافته است. ژانر بتل رویال در سال‌های اخیر بسیار سودآور بوده است، بنابراین این بازی جدید به وضوح به دنبال این هدف است.

بازی کامپیوتری کاتانا اینو توسط یک شرکت بلاک چین آلمانی به نام چین ویژن (Chain Vision) و با همکاری تیمی از کارشناسانی باتجربه در صنعت بلاکچین و تجارت ارزهای دیجیتال، بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

کاتانا اینو (Katana Inu) چگونه کار می کند؟

کاتانا اینو یک بازی کامپیوتری بتل رویال (Battle Royale) یا نبرد خصمانه است که در سری بازی‌های P2E Earn  یا بازی برای کسب درآمد قرار می‌گیرد. کاتانا اینو همانند سایر بازی‌های بتل رویال کسب درآمد، دارای یک حالت اپن سورس یا متن باز است که در آن بازیکنان، قهرمانی را برای مبارزه با یکدیگر و همچنین برای دریافت جوایز درون بازی انتخاب می‌کنند. آخرین بازیکنی که بتواند در مسابقه ایستادگی کرده و زنده بماند برنده بازی است. 

همچنین بازیکنان می‌توانند صندوقچه‌های غارت‌شده و دیگر آیتم‌های درون بازی را پیدا کنند. این آیتم‌ها برای ساخت پوسته‌های کاردستی یا کرفت اسکینز (craft skins) توسط گیمرها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بازیکنان هاردکور این توانایی را دارند که در مسابقه پنج در پنج، مقابل یکدیگر بازی کنند. بازی دارای چندین قهرمان برای انتخاب شدن است و هر قهرمانی می‌تواند با پیشرفت بازی، توانایی‌های مختلفی را به دست آورد.

چه چیزی کاتا اینو را منحصر به فرد می کند؟

قطعا یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که کاتانا اینو (Katana Inu) را منحصر به فرد می‌سازد، گرافیک سطح بالای این بازی است. Katana Inu دارای گرافیک سه بعدی دقیق و شخصیت‌های متحرک است. گرافیک بازی مانند بازیهای PC سنتی طراحی شده است. علاوه بر این مزایای دیگری نیز وجود دارد.

برای مثال نبردهای سریع و متنوع PvP از جمله این مزایا به شمار می‌روند. این بازی دارای حالت‌های مختلف بازیکن در مقابل بازیکن است، از جمله حالت اپن سورس یا جهان باز، حالت کسب درآمد نبرد رویال، 5 در مقابل 5، حالت گرفتن پرچم و مسابقات. این عناصر، گیم‌پلی را به آنچه بازیکنان می‌توانند از تجربه استاندارد بازی‌های رایانه شخصی انتظار داشته باشند، نزدیک‌تر می‌کنند.

آشنایی با توکن بومی ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu) 

این بازی دارای ارز دیجیتال بومی خود به نام KATA است. KATA به عنوان توکن حکومتی و ابزار اصلی بازی عمل خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند پوسته‌ها و آیتم‌های درون بازی را از بازار NFT آن بخرند و در رویدادها شرکت کنند تا جوایزی کسب کنند.

KATA

توکن های غیر قابل تعویض و بازار NFT در کاتانا اینو

کاتانا اینو (Katana Inu) دارای سه نوع NFT است:

  • آواتارهای دوبعدی
  • پوسته های شخصیت سه بعدی
  • سلاح های سه بعدی

این آیتم‌های درون بازی و NFTها را می‌توان با استفاده از KATA و از طریق بازار Katana Inu NFT خریداری کرد.

دیفای (DeFI) و استیکینگ (Staking)

کاتانا اینو (Katana Inu) برخلاف بازی‌های سنتی، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که پول خود را به بلاکچین وام دهند و درآمد غیرفعالی کسب کنند. بازیکنان Katana Inu می‌توانند از توکن‌های کاتای خود برای شرکت در مسابقاتی استفاده کنند که در آن توکن‌های KATA شرطبندی شده به استخر جایزه اضافه می‌شوند. بنابراین، این بازی دارای یک مدل بازی برای درآمد یا P2E است که به بازیکنان برای زمان سرمایه‌گذاری شده خود، پاداش درون بازی می‌دهد.

فرصت هایی برای هنرمندان 

توسعه‌دهندگان کاتانا اینو (Katana Inu) قصد دارند به هنرمندان این اجازه را دهند تا پوسته‌های ساخته شده توسط بازیکنان را در بازار NFT پیاده سازی کنند. این تسهیلات به بازیکنان خلاق و دلالان معمولی آثار هنری اجازه می‌دهد تا سهم خود را در اکوسیستم فراگیر آن بفروشند.

پروژه های خیریه PC

تیم Katana Inu برنامه‌ریزی کرده است که از سرمایه‌های حاصل از بازی برای تعدادی از پروژه‌های خیریه در سراسر آفریقا و آسیا استفاده کند. بنابراین، هر زمان KATA خریداری می‌کنید، پول شما تأثیر مثبتی بر جوامعی خواهد داشت که به حمایت مالی نیاز دارند.

ورزش از پایه 

کاتانا اینو دارای حالت‌های رقابتی و مکانیسم‌های شرط‌بندی است که برای مسابقات Esports طراحی شده‌اند. Katana Inu با توجه به اینکه این یک بازی بتل رویال است، می‌تواند نمایشی دیدنی برای بینندگان بسازد.

کاتانا اینو (Katana Inu) بر روی کدام بلاک چین ساخته شده است؟

در حالی که بازی اصلی بر روی یک راه حل خارج از زنجیره ساخته شده است، توکن‌های KATA بر روی بلاک‌چین‌های زیر ساخته شده‌اند:

  1. فناوری بلاک چین لایه 2 اتریوم (به عنوان توکن Erc-20)
  2. زنجیره هوشمند بایننس (به عنوان توکن Bep-20)

توسعه‌دهندگان قرار است برای اطمینان از قابلیت همکاری، یک پل زنجیره‌ای متقاطع بین دو پلتفرم بلاکچین اضافه کنند.

 

در این مقاله قصد داریم با ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu) و توکن کاتا (KATA) آشنا شویم و ببینیم آیا کاتانا اینو بهترین سگ برای کسب درآمد در بازی خواهد بود؟ البته تا آنجا که به بازی‌های بلاک چینی مربوط می‌شود، متاورس به طرز عجیبی خالی از بازی‌هایی با گرافیک بالا است

چگونه می توانیم KATA بخریم؟

کافی است توکن‌های KATA را از وب‌سایت رسمی آن خریداری کنید. برای خرید کریپتو کاتا KATA باید یک کیف پول اتریوم متصل کنید. اگر از قبل یکی از این والت‌ها دارید، می‌توانید با استفاده از صرافی یونی سواپ (ETH) و یا صرافی پنکیک سواپ (BNB) اقدام کنید و یا از طریق صرافی‌های رمزنگاری مانند بیت‌مارت (Bitmart)، هات‌بیت (Hotbit)، پروبیت (Probit)، دیگیتینکس (Digitinex) و مکسک (Mexc) توکن‌ها را خریداری کنید. برخی از صرافی‌ها جفت‌های استیبل کوین را نیز ارائه می‌کنند که می‌تواند برای اهداف تجاری مفید باشد.

درباره آینده ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu) چه باید بدانید؟

Katana Inu یک بازی نسبتا جدید است و دارای لیست طولانی حامیانی است که به دنبال بازدهی پایدار در بازار هستند. این تیم 50 میلیارد سکه KATA منتشر خواهد کرد که 29٪ از این سکه‌ها برای شرط بندی در بازی و جوایز در عرضه موجود است و 12٪ دیگر به نقدینگی و وجوه خزانه اختصاص داده می‌شود.

این تیم می‌خواهد که این ارز ماهیت تورم‌زدایی داشته باشد، به این معنی که با ورود بازیکنان جدید به اکوسیستم کاتانا اینو در طول زمان، قیمت‌های درون بازی کاهش می‌یابد. این کار NFTهای درون بازی را برای کاربران جدید در دسترس‌تر می‌سازد.
توکن‌ها در یک مدل خطی و طی چهار سال برای همه سهامداران عرضه می‌شوند. تیم کاتانا اینو برای ثابت نگه داشتن ارزش این ارز، مکانیزم سوختن را نیز اجرا کرده است که به جبران افزایش عرضه توکن کمک می‌کند. همچنین تیم توسعه نقشه راه این پروژه را منتشر کرده است که در صورت علاقه می‌توانید مشاهده کنید.

تیم Katana Inu در حال تبلیغ بازی خود است. آنها در برخی از نمایشگاه های تجاری بزرگ امسال از جمله Crypto Expo 2022 و Gamescom 2022 حضور داشتند و به طور فعال پروژه را بازاریابی کردند. در حال حاضر نیز این تیم در حال بازدید از مکان‌های مختلف از جمله ترکیه و ژاپن بوده و در این دو کشور پاسخ‌های مثبتی از سوی گیمرها و اعضای جامعه بلاک چین دریافت کرده‌ است.

آیا باید بر روی ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu) سرمایه گذاری کنید؟

این سوال را با توصیه‌های معمول سرمایه گذاری مطرح می‌کنیم که هر جور سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شامل ریسک‌هایی در این بازار است. بنابراین باید تحقیقات خود را در مورد هر نوع پروژه ارز دیجیتال انجام دهید، همان طوری که ارز دیجیتال کاتانا اینو Katana Inu نیز از دیگر پروژه‌های NFT در فضای بلاکچین مستثنی نیست.

با توجه به آنچه گفته شد، این ارز در حال حاضر قیمت پایینی به دلار دارد و به راحتی می‌توانید سکه های خود را بر روی بلاکچین قرار دهید. قیمت Katana Inu از نظر ارزش و حجم معاملات نیز افزایش یافته است که آن را سرمایه گذاری جذابی جلوه می‌دهد.

پیش بینی قیمت Katana Inu در سال 2023

پیش بینی قیمت Katana Inu در سال 2023

در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین‌الیت، انواع تحلیل و پیش‌بینی‌های روزانه، ماهانه و سالانه برای Katana Inu و سایر ارزهای دیجیتال ارائه می‌شود. این کانال یکی از دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها را برای KATA در بازار ارائه می‌هد که هرگز نباید آنها را به عنوان توصیه مالی صد در صدی در نظر گرفت. پس بنابراین، همیشه قبل از سرمایه گذاری دقت لازم را انجام دهید.

پیش بینی قیمت Katana Inu برای ژانویه 2023 در شرایطی است که کاتانا  با قیمت 0.000121105285513 دلار شروع شد و پیش بینی می‌شود که این ماه را با قیمت 0.000171442444235 دلار به پایان برساند. در ماه ژانویه، حداکثر قیمت KATA پیش بینی شده 0.000269425960366 دلار و حداقل قیمت 0.000183209653049 دلار است.

پیش بینی می شود کاتانا اینو در فوریه 2023 با قیمت 0.00019963450678 دلار شروع شود و ماه را با 0.000205192469882 دلار به پایان برساند. در ماه فوریه، حداکثر قیمت KATA پیشبینی‌شده 0.00029358015703 دلار و حداقل قیمت 0.00019963450678 دلار است.

همچنین پیش‌بینی می‌شود بهای کاتانا اینو در مارچ 2023 با قیمت 0.000214961202887 دلار شروع شود و ماه را با 0.000294583233063 دلار به پایان برساند. در ماه مارچ، حداکثر قیمت KATA پیش بینی شده 0.000312989520802 دلار و حداقل قیمت 0.000212832874145 دلار است.

ROADMAP

کلام آخر

هدف ارز دیجیتال کاتانا اینو (Katana Inu) نوآوری در بازی نیست. این پروژه، با طراحی‌های گرافیکی و مکانیکی NFT که برای هیجان بازیکنان طراحی شده‌اند، خیلی متفاوت‌تر از سایر پروژه‌های Web3 در بازار به نظر می‌رسد. به علاوه فهرست شدن ارز دیجیتال کاتا اینو (Katana Inu) در دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال یعنی بایننس (Binance) و بیت‌مارت (Bitmart) به همراه فهرست طولانی از شرکای بازی امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

اگر به بازی‌های P2E علاقه‌مند هستید و همچنین ریسک‌پذیرهستید، کاتانا اینو (Katana Inu) ممکن است یک استراتژی سرمایه‌گذاری ارزشمند باشد. هم‌اکنون سایر بازی‌های رایانه‌ای بتل رویال با بلاک‌چین‌ها همکاری می‌کنند و در صورت جلب توجه گیمرها می‌تواند از این روند سود ببرد.

 امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد که درباره Katana Inu بیشتر بدانید و علاقه شما را به دنیای P2E برانگیخته باشد. مثل همیشه، هرگز بیشتر از آنچه که می‌توانید از دست بدهید، ریسک نکنید. توصیه می‌کنیم تا برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز در کانال VIP پرشین الیت عضو شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.