whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

رونمایی از پالیگان ۲

1402/03/24 ساعت 13:39


طبق اعلام پلتفرم Polygon Labs، با رونمایی از شبکه Polygon 2.0 کاربران قادر خواهند بود تا از طریق ایجاد، تبادل و تهیه داده‌ها در  واقعی نوعی لایه ارزش در اینترنت ایجاد کنند.
 
در تاریخ ۱۲ ژوئن, پلتفرم Polygon Labs اعلام کرد که به شبکه چندلایه «Polygon 2.0» مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها با هدف داده‌پردازی بهتر در فضای وب اضافه شده است. اتفاقی که به گفته این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد ایجاد، تبادل و برنامه‌ریزی بهتری نسبت به داده‌های خود، ارزشی را که میخواهند را مدیریت کنند.

طبق آخرین توییت منشتر شد در توییتر Polygon Labs، در حال حاضر همه جنبه‌های شبکه Polygon 2.0 از پروتکل‌های ارتباطی شبکه‌ای گرفته تا توکنومیک به ‌طور بنیادی ارتقاع پیدا کرده است. این اتفاق مانند یک نقشه راه است که به کاربران نشان می‌دهد چگونه پلتفرم Polygon به یک سامانه چند لایه‌ اطلاعاتی تبدیل شده و مقیاس‌پذیری نامحدود (آمادگی سیستم برای افزایش بار کاری) و نقدینگی یکپارچه خود را از طریق پروتکل‌ ZK (اثبات هویت و مالکیت دارایی ها با امنیت بالا) ارائه داده است.


در واقع شبکه Polygon 2.0 قرار است شبکه‌ای متشکل از چندلایه به هم پیوسته باشد که توسط فناوری ZK پشتیبانی می شود. به این صورت با استفاده از تکنیک رمزنگاری، امکان افشای اطلاعات اضافی از شبکه حذف می‌شود.

 طبق اطلاعیه پلتفرم Polygon Labs این شبکه (Polygon 2.0) قادر است تا مقدار نامحدودی از زنجیره‌ها (لایه‌های اطلاعاتی و تراکنش‌ها) را پشتیبانی کند و  این تعاملات ( ارسال اطلاعات) به صورت ایمن و فوری انجام شوند. همراه با مقیاس‌پذیری نامحدود (آمادگی سیستم برای افزایش بار کاری) و نقدینگی یکپارچه.

رایان وایات، مدیر پلتفرم Polygon Labs، در توییتی دیگر در خصوص این شبکه اعلام کرد که: Polygon 2.0 در هسته خود داده‌های اطلاعاتی را یکپارچه می کند و امکان تبادل "بدون درز" داده ها را با استفاده از فناوری ماشین مجازی zk-Ethereum  به مخاطبان ارائه می‌دهد. اتفاقی که باعث می‌شود کاربران موقع استفاده از این شبکه احساس کنند که از یک زنجیره واحد استفاده می‌کنید. او همچنین در ادامه دو ویژگی "تسهیل تراکنش‌ها" و "حاکمیت بلند مدت داده‌ها" را به عنوان دیگر نکات برجسته این فناوری معرفی کرد.

انتظار می رود پلتفرم Polygon در هفته های آینده جزئیات بیشتری هم از این فناوری جدید خود برای مخاطبان ارائه نماید. در تاریخ 7 ژون، وایات در مجلس نمایندگان ایالات متحده با موضوع گسترش دموکراسی در اینترنت، فناوی وب 3 و تکنولوژی بلاکچین توضیحاتی را ارائه کرد و قرار شد تا آینده این فناوری‌ها و چالش‌های نظارتی بر روی آنها آن‌ها کمیته‌ای نیز بررسی شود. در جریان این جلسه، وایات بر نقش بلاک چین در خصوص «استخراج ارزش» در بازار رمز ارزها هم تاکید کرد.

او توضیح داد که فناوی وب 3 که توسط سیستم‌های غیرمتمرکز (مانند اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها) فعال می‌شود، راه‌حلی برای دموکراتیک کردن اینترنت و کنترل ساده‌تر داده‌ها برای کاربران خواهد بود.

وایات در پایان با واکنش به طرح شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال هم به اهمیت تنظیم و شروع کار اکوسیستم های بلاکچین در ارز دیجیتال و بحث در مورد مقررات و توسعه این صنعت تاکید کرد.

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز و اسپات، از انواع سیگنال ارز دیجیتال و خدمات مهمی چون احراز هویت بایننس، رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و داخلی و خرید انواع اندیکاتور حرفه‌ای برخوردار شوید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.