whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شمشیر دولبه توئیتر

1402/04/18 ساعت 00:40


ینکلوس سیلبرت شدیداً انتقاد می‌کند که، شمشیر دو‌لبه توییتر ضربه میزند و موارد دیگر........ «کسب و کار ارز دیجیتال» در این هفته، درگیری جمینی با گروه ارز دیجیتال DCG درباره صندوق ‌های کاربری، ابزارهای بانکداری جدید برای یوان دیجیتال و تلاش‌های OpenAI برای جلوگیری از عبور کاربران از حائل ‌های پرداختی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طرح‌‌های توییتر برای راه ‌اندازی یک پلتفرم پرداخت در هفته گذشته یک گام مهم برداشت؛ زیرمجموعه آن به نام پرداخت‌ های توییتر، در ایالت ‌های میشیگان، نیوهمپشایر و میزوری ایالات متحده لایسنس انتقال پول خود را دریافت کرد.

به گفته گزارش ‌ها شرکت  به ساخت یک راهکار با در نظر گرفتن رمزارز علاقه ‌مند است و قصد دارد خدمات انتقال را در تمامی ۵۰ ایالت آمریکا ارائه دهد؛ اما هنوز تاییدهای بیشتری در انتظار دارد و زمانبندی روشنی وجود ندارد.

همانند هر شرکت دیگری، توییتر در جستجوی منابع جدیدی از درآمد است که توسط پایگاه کاربری عظیم خود پشتیبانی شود. در یک رویداد فضای توییتر در سال ۲۰۲۲، ماسک گفت که تصور می‌ کند اجازه دهد حساب ‌های بانکی به پروفایل ‌های رسانه ‌های اجتماعی متصل شوند و کارت‌های بدهی و انتقال وجه را در آن‌ها گنجاند. این هدف به نظر می ‌رسد مشابه «دیم» باشد - یعنی پروژه شکست‌خورده پرداخت جهانی از شرکت مادر فیس‌بوک، متا.

برای کسب نتایج بهتر از پروژه متا، توییتر به شدت به انجمن فناوری رمزارز خود اتکا می ‌کند، اما ماسک همچنین در تضاد با توییتر رمزارز است. در هفته گذشته، این پلتفرم دسترسی به محتوا را محدود کرد و به دلایل «سطوح بالایی از جمع ‌آوری داده و مداخله در سیستم» ارجاع داد. این تصمیم برای اکوسیستم رمزارزی که به شدت به توییتر برای به اشتراک گذاری اطلاعات و جلب مخاطبان جدید وابسته است، ضربه ‌ای بود.

ماسک در این پلتفرم گفت: «دلیل تعیین "محدودیت نمایش" این است که همه ما وابستگان توییتری هستیم و نیاز به خروج از خانه داریم.» این تغییر ممکن است یک شمشیر دو‌لبه برای طرح ‌های پرداخت توییتر باشد.

در هفته گذشته، در «کسب و کار ارز دیجیتال» نیز درگیری جمینی با گروه ارز دیجیتال DCG درباره صندوق ‌های کاربری، ابزارهای بانکداری جدید برای یوان دیجیتال و تلاش ‌های OpenAI برای جلوگیری از عبور کاربران از حائل ‌های پرداختی مورد بررسی قرار گرفت.

وینکلوس سیلبرت DCG را مورد سرزنش قرار می ‌دهد - حتی SBF هم "تا این حد از ولخرجی به آن قادر نبود".

در یک نامه عمومی که در تاریخ ۴ ژوئیه منتشر شد، کامرون وینکلوس به مدیرعامل گروه ارز دیجیتال، بری سیلبرت، سرزنش کرد و ادعا کرد که او در حال به بازی کشیدن نقش قربانی است در حالی که به ۲۳۲٬۰۰۰ مشتری دریافت کننده سود از Gemini بدهکار ۱٫۲ میلیارد دلار است. شرکت Genesis متعلق به DCG، بانک قرض‌دهنده برنامه دریافت سود Gemini بود که به ودیعه ‌گذاران بازدهی تا ۸٪ وعده داده بود. پس از فروپاشی FTX، در نوامبر ۲۰۲۲ برداشت‌ ها متوقف شدند.

وینکلوس گفت: "به شما اطلاع می‌ دهم که بازی ‌های شما به پایان رسیده است" و توضیح داد که هزینه‌ های حرفه ‌ای هم ‌اکنون به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یافته است و همه اینها به هزینه اعتبارات و کاربران دریافت کننده سود می ‌باشد. وینکلوس به سیلبرت آخرین شرط خود را گذاشته است: قبول پیشنهاد "بهترین و آخرین پیشنهاد" شرکت وی یا مواجه شدن با دادخواست قضایی.

 این پیشنهاد شامل یک توافق ۱٫۴۷ میلیارد دلاری است که پرداخت اول آن این ماه و آخرین پرداخت پنج سال بعد پرداخت خواهد شد. سپس در تاریخ ۷ ژوئیه، Gemini دادخواستی علیه DCG را رسانه‌ ای کرد.

بانک DBS، یک بانک دوستانه نسبت به رمزارزها، ابزاری برای انجام تراکنش‌های یوان دیجیتال را راه ‌اندازی کرده است. بانک DBS Bank یک بانک مهمان‌دوستانه برای رمزارز، ابزاری برای انجام تراکنش ‌های یوان دیجیتال را راه ‌اندازی کرده است. بانک DBS China به‌طور رسمی اعلام کرد که راه ‌حل تجارتی یوان دیجیتال را راه ‌اندازی کرده است که به کسب‌ وکارهای سرزمین اصلی اجازه می ‌دهد پرداخت ‌ها را با ارز دیجیتال بانک مرکزی CBDC دریافت کنند. 

DBS به Cointelegraph گفت که این خدمت جدید به مشتریان خود در سرزمین چین امکان دریافت یا جمع ‌آوری یوان دیجیتال را فراهم می‌ کند و آن را به صورت خودکار در حساب ‌های سپرده یوان آن ‌ها تسویه می‌کند. تا پایان سال ۲۰۲۲، حدود ۱۳.۶ میلیارد یوان دیجیتال در گردش بوده است که معادل حدود ۲ میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال بانک مرکزی در حال حاضر در ۲۶ شهر و ۱۷ استان چین قابل قبول است و انتظار می‌رود با پیوستن استان‌های بیشتر، پذیرش آن افزایش یابد.

ماسک محدودیت "نرخ" را در توییتر اعمال می ‌کند و به "مداخله بیش از حد در سیستم" اشاره کرده است. بنا به گفته رئیس هیئت مدیره، ماسک، پلتفرم رسانه ‌های اجتماعی توییتر موقتاً تعداد پست‌ هایی را که کاربران می ‌توانند روزانه بخوانند، محدود کرده است به دلیل «سطوح بالایی از جمع ‌آوری داده و مداخله در سیستم». قوانین جدید به‌طور موقت، اجازه دسترسی به ۱۰٬۰۰۰ پست را در روز برای حساب‌های تأییدشده محدود می ‌کند، در حالی که حساب‌ های تأیید نشده و حساب‌های جدید تأیید نشده به‌ترتیب به ۱٬۰۰۰ و ۵۰۰ پست در روز محدود شده ‌اند.

 تصمیم به طور گسترده ‌ای توسط انجمن ارز دیجیتال که به شدت به توییتر برای ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات وابسته است، مورد انتقاد قرار گرفته است. محدودیت ‌های نرخ جدید به‌طور قابل توجهی برای فهرست ‌بندی و نمایش توییت ‌ها در موتور جستجوی گوگل تأثیر گذاشته است و بیش از ۵۰٪ از URLهای توییتر از فهرست جستجو حذف شده ‌اند. کاهش قابلیت رویت توییت‌ ها در گوگل نیز باعث کاهش مقدار محتوای مربوط به رمزارزی که از توییتر منشأ می‌ گیرد، خواهد شد.

قابلیت Browse در ChatGPT، یک ابزار جستجوی مبتنی بر Bing، توسط OpenAI به‌طور موقت غیرفعال شده است. زیرا یک زمان ‌بندی بازکردن محتوای پرداختی به کاربران امکان عبور از حائل‌ های پرداخت را فراهم کرده بود. احتمالاً OpenAI در پاسخ به یک ارسال Reddit به این مشکل پاسخ داده است. 

در اواخر ژوئن، یکی از اعضای subreddit r/ChatGPT عکسی از جلسه Browse منتشر کرد که در آن از چت ‌بات خواسته بود "متن" یک لینک به مقاله‌ای از The Atlantic که در قفل پرداختی است را چاپ کند. در پاسخ، ChatGPT مقاله را به‌طور کامل و بدون قفل پرداختی ارائه داد. مرورگر در حال حاضر در نسخه بتا قابل دسترسی است و تنها برای مشترکان سرویس ChatGPT Plus در دسترس است.

پرشین الیت، معتبرترین مرجع

کانال سیگنال ارز دیجیتال و سایت پرشین الیت علاوه بر ارائه جدید اخبار روز، مجموعه ‌ای از خدمات متنوع را فراهم می‌کند. این خدمات شامل سیگنال فیوچرز، سیگنال‌ فارکس و سایر سیگنال ارز دیجیتال می ‌باشد. همچنین، در پرشین الیت امکان احراز هویت بایننس صد در صد تضمینی به وجود امده است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.