whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازخورد فشار سازمان بین المللی (IMF) برای استفاده از ارز دیجیتال مرکزی (CBDC)

1402/04/01 ساعت 01:43


فشار سازمان بین المللی (IMF) برای استفاده از ارز دیجیتال مرکزی (CBDC) بازخوردی از جامعه کریپتوگرافی دریافت می‌کند. چیزی که هیچکس نمی‌خواهد!

یکی از اعضای جامعه CBDC ها را به عنوان "کابوس دیستوپیایی" توصیف کرد و بر این ادعا کرد که آنها به دولت ها کنترل کامل بر افراد را می‌دهند.

همانطور که صندوق بین المللی پول (IMF) تلاش می‌کند تکنولوژی های پشتیبانی از ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را پیشرفت دهد، برخی از اعضای جامعه کریپتو به شدت علیه تلاشات IMF برای پیشبرد این ایده واکنش نشان داده‌اند.

در یک جلسه دور میزی سیاست CBDC در تاریخ 19 ژوئن، رئیس دپارتمان بازارهای پولی و سرمایه (Tobias Adrian) از IMF، یک مفهوم جدید پلتفرم برای پرداخت های خارج از مرز ارائه داد. این شامل نقشه برای یک سیستم پرداخت است که از یک دفترچه روزنامه برای ثبت تراکنش های CBDC استفاده می‌کند. طبق گفته آدرین، "پلتفرم XC" دارای یک دفترچه روزنامه واحد است که در آن نمایش داده های دیجیتال از رزروهای بانک مرکزی در هر ارزی قابل تبادل است.

هرچند IMF به نظر می‌رسید مشتاق به اشتراک گذاری پیشرفت جدید بود، اما این مورد برای بسیاری از اعضای جامعه کریپتو به عنوان "تلاش برای گرفتن قدرت" تفسیر شده و برخی از آنها بیان کرده‌اند که هیچ کس نمی‌خواهد با پولی مرکزی کنترل شود.

طبق گفته یک کاربر Reddit، کل پروژه فقط تلاش جدید IMF برای کسب کنترل بیشتر است و این کاربر بر این ادعاست که این سازمان در حال استفاده از مسائلی است که "دهه ها برایشان نادیده گرفته شده اند"، مانند شاملیت مالی، به عنوان یک "اسب تروا" برای ترویج CBDC ها می‌باشد. این کاربر در Reddit نوشت:

"IMF یک بار دیگر به بازی قدیمی خود بازگشته است. با کشف CBDC ها توسط کشورها، آنها این را به عنوان فرصت بعدی خود برای جمع آوری قدرت و کنترل می‌بینند."

در توییتر، یک نفر با انتقاد از حرکت آخرین IMF اظهار کرد که پلتفرم جدید بسیار شبیه به "اسکام کوین" است. این کاربر توییتر بر این اصرار داشت که دولت‌ها ویا صندوق بین المللی پول نباید قادر باشند در مورد "بهترین پول" تصمیم بگیرند.

در پاسخ به پلتفرم جدید، یکی دیگر از اعضای جامعه CBDC ها را به عنوان "کابوس دیستوپیا" توصیف کرد. این فرد در Reddit برجسته کرد که این موضوع به نظرش به دولت و سازمان های اجرایی کنترل کامل بر افراد را می دهد. زیرا آنها می توانند هر تراکنشی را ببینند و به IMF اجازه دهند که هر زمان که می خواهد دسترسی به پول خود را مسدود کند.

یکی دیگر از افراد با شادی ابراز کرد که فردی را ندیده‌اند که برای CBDC ها ترویج کند و گفت: "هیچ کس نمی‌خواهد پولی مرکزی و کنترل شده داشته باشد".

پرشین الیت به عنوان بزرگ ترین مرجع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و با دارا بودن بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال در پلتفورم تلگرام، توانسته هست در طی این چند سال اخیر خود را به خوبی نشان دهد. شما می‌توانید با استفاده از سیگنال فیوچرز های تیم پرشین الیت، زمان مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال را پیدا کرده و در زمان درست، تریدی سود اور را برای خود به ارمغان بیاورید. لازم به ذکر است که قبل از انجام هر اقدامی در بازار ارز دیجیتال و فارکس، باید احراز هویت بایننس خود را انجام داده تا از بروز یک سری اتفاقات ناگوار، پیشگیری کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.