whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تأمین کردن هزینه های قانونی ZachXBT

1402/03/30 ساعت 17:32


CZ، پاول و سایرین جهت تأمین کردن هزینه های قانونی کاراگاه زنجیره ای ZachXBT، بیش از 1 میلیون دلار جمع کردند. ZachXBT مضطرب است که مخارج حقوقی به‌منظور دفاع از خود در دعوای افترا بیش از یک میلیون دلار باشد.

محقق بلاک‌چین ZachXBT بیش از یک میلیون دلار کمک مالی از جامعه کریپتو در کمتر از 24 ساعت دریافت کرده است تا هزینه‌های قانونی خود را در یک دعوای افترا بپردازد.

ZachXBT که به‌خاطر کار تحقیقاتی‌اش در صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، با جفری هوانگ که در توییتر با نام MachiBigBrother شناخته می‌شود، درگیر یک اختلاف حقوقی شده است.

در 16 ژوئن، هوانگ در توییتی اعلام کرد که شکایتی برای افترا علیه ZachXBT تنظیم کرده است و او را متهم به آسیب رساندن به شهرت خود از طریق اتهامات نادرست کرده است.

درحالی‌که هوانگ این اتهامات را مشخص نکرد، در ژوئن 2022، مقاله‌ای توسط ZachXBT با عنوان: 22000 ETH اختلاس شد و بیش از ده پروژه شکست خورد: داستان برادر بزرگ ماچی (جف هوانگ) منتشر شد.

در این مقاله، ZachXBT هوانگ را به راه‌اندازی بیش از 10 توکن پامپ و دامپ و پروژه NFT متهم کرد. ZachXBT در جواب به این شکایت در یک سری توییت در تاریخ 17 ژوئن، این شکایت را "بی‌دلیل" و "تلاش جهت کاهش آزادی بیان" اعلام کرد.
او یک آدرس کیف پول اهدایی برای فالوورهایش جهت کمک به هزینه‌های قانونی راه‌اندازی کرد که به اعتقاد او به‌راحتی می‌تواند از یک میلیون دلار فراتر رود.

من در حال به‌وجودآوردن یک آدرس اهدایی جهت کمک به هزینه‌های حقوقی مربوط به دفاع از این موضوع هستم که به‌راحتی می‌تواند از 1 میلیون دلار فراتر رود. تمام مبالغ باقی‌مانده به نسبت به شرکت‌کنندگان برگشت داده می‌شود.

— (@zachxbt) ZachXBT 16 ژوئن 2023

او افزود که این دعوا "ناراحت‌کننده است"، اما او می‌دانست که روزی این اتفاق خواهد افتاد، زیرا این "بهای" صداقت است. او در توییتی نوشت: حقیقت این است که گاهی مردم از آنچه شما می‌گویید خوششان نمی‌آید.

چندین مدیر ارزهای دیجیتال به ZachXBT کمک مالی کردند و او را به‌خاطر کارش در صنعت کریپتو و وب 3 تمجید کردند. Changpeng "CZ" Zhao، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال Binance، در توییتی از ZachXBT ستایش کرد و به او گفت که "صنعت را شفاف نگه دارد" همراه با این تعهد که بایننس "50 هزار دلار" به هزینه‌های قانونی او کمک خواهد کرد.

جسی پاول، یکی از بنیان‌گذاران صرافی کریکن، نیز از ZachXBT برای تمام کارهایی که انجام می‌دهد تشکر کرد و اظهار داشت که 10 اتر را اهدا خواهد کرد. اتریوم در زمان نوشتن مقاله 17294.30 دلار است. برای 10 اتریوم از تمام زحمات شما متشکرم. موفق باشید. جسی پاول 18 (@jespow) ژوئن 2023

در همین حال، Sandeep Nailwal بنیان‌گذار Polygon در توییتی نوشت که ZachXBT دلیل زنده‌بودن و شکوفایی web3 است و بیان کرد که در زمان‌نگارش این مقاله 5 اتریوم، تقریباً 8645.35 دلار اهدا خواهد کرد.

تنها یک روز پس از اینکه ZachXBT پیوند آدرس کیف پول اهدایی را در توییتر به اشتراک گذاشت، از مرز 1 میلیون دلار فراتر رفت.

موجودی کیف پول کمک مالی ZachXBTمنبع: Zapper.xyz

در اکتبر 2022، Cointelegraph گزارش داد که مقامات فرانسوی از تحقیقات ZachXBT برای متهم‌کردن پنج نفر به ظن دزدی توکن‌های غیرقابل‌تعویض به ارزش 2.5 میلیون دلار از طریق کلاهبرداری‌های فیشینگ استفاده کرده‌اند.

با عضویت در مجموعه پرشین الیت می‌توانید اخبار ارز دیجیتال را به‌صورت روزانه دریافت نمایید. با مطالعه روزانه مقالات مربوط به سیگنال ارز دیجیتال اطلاعات خود را افزایش دهید و از بازار فارکس مطلع بمانید. شما با احراز هویت بایننس خود قادر خواهید بود از به‌روزترین سیگنال فیوچرز، سیگنال اسپات و سیگنال فارکس استفاده نمایید. پس اگر به دنبال کسب درآمد دلاری مطمئن هستید از این عضویت جا نمانید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.