whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پرونده بایننس پیرامون نقض تحریم های روسیه

1402/02/18 ساعت 03:25


بلومبرگ گزارش می‌دهد که بخش امنیت ملی و جنایات وزارت دادگستری هر دو به ارائه خدمات صرافی ارزهای دیجیتال به روس‌ها نظارت می‌کنند. گزارش نیوز اذعان داشت: « وزارت دادگستری ایالات متحده در حال تحقیق بر صرافی بایننس به دلیل نقض تحریم‌های روسیه است. »

بر اساس گزارشی که در 5 می در بلومبرگ منتشر شد، بایننس توسط بخش امنیت ملی وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) تحت تحقیق است. بایننس، به دلیل اجازه دادن به روس‌ها برای استفاده از صرافی ارزهای دیجیتال در نقض تحریم‌های ایالات متحده متهم شده است. در ارتباط با تحقیق، هیچ اتهامی علیه این صرافی از طرف شرکت یا مجری آن وجود ندارد.

این سرویس خبری به نقل از پنج منبع ناشناس گفت که تحقیقات امنیت ملی همزمان با تحقیقات بخش جنایی در حال انجام است. بایننس موضوع تحقیقات متعددی از جمله تحقیقات وزارت دادگستری در مورد تخلفات ضد پولشویی (AML) در ایالات متحده است.صرافی بایننس پس از اعمال تحریم‌ها علیه این کشور در آوریل 2022، خدمات خود را به روسیه محدود کرد. 

به گفته یکی از مدیران شرکت که در گفتگو با کوین تلگراف صحبت کرده است: « بایننس به فعالیت خود در این کشور ادامه داد و تنها مناطقی از اوکراین را که دیگر تحت کنترل دولت نبودند مسدود کرد و تنها به افراد غیرتحریمی خدمات‌رسانی می‌کرد.

وزارت دادگستری در حال بررسی است تا ببیند آیا بایننس به طور غیرقانونی استفاده شده است تا به روس‌ها اجازه دهد، تحریم‌های ایالات متحده را دور زده و پول‌ها را از طریق بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان منتقل کنند. بایننس همچنین متهم شده است که آیا احراز هویت مشتریانش را به درستی انجام داده و یا مشتری خود را شناسایی (KYC) کرده است. همچنین در رابطه با نقض قوانین ضد پولشویی در شکایت کمیسیون تجارت کالا و آتی ایالات متحده در ماه مارس مورد تحقیق است.

این شرکت بلافاصله به درخواست کوین تلگراف پاسخ نداد اما در بیانیه‌ای به بلومبرگ گفت که با تحریمهای ایالات متحده و بین‌المللی سازگاری داشته و پروتکل های KYC آن با پروتکل‌های بانکداری سنتی مطابقت دارد. بنابراین، هر مشتری مشمول بررسی احراز هویت است. 

بایننس در بیانیه به بلومبرگ چنین عنوان کرد: « سیاست ما رویکردی بدون تساهل را برای ثبت نام‌های مضاعف، هویت‌های ناشناس و منابع مبهم پول تحمیل می‌کند.» علاوه بر این، طبق گزارش بلومبرگ، بایننس با وزارت دادگستری درباره شکایت‌هایی مبنی بر نقض نسخه قبلی تحریم‌ها علیه ایران مذاکره کرده است.

بایننس تنها صرافی رمزنگاری نیست که با بررسی دقیق نقض تحریم‌ها مواجه شده است. بر اساس اعلامیه اول ماه مه، پولونیکس به دلیل نقض تحریم‌ها علیه کریمه، کوبا، ایران، سودان و سوریه، مبلغ 7.6 میلیون دلار را به دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا پرداخت کرده است.

پرشین الیت به شما کمک می‌کند بدون صرف وقت و هزینه هنگفت بتوانید از ترید ارز دیجیتال لذت ببرید. با عضویت در بهترین گروه سیگنال ارز دیجیتال از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال مطلع شوید. عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی شتاب شما را در رسیدن به مقصد افزایش می‌بخشد.

منبع خبر : کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.