whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

چگونه ارز دیجیتال پولکاردات (DOT) بخریم؟

1401/07/29 ساعت 16:00


ارز دیجیتال پولکادات با نماد (DOT) به منظور حاکمیت، سهام‌گذاری و وثیقه‌گذاری ایجاد شده است. در حال حاضر قیمت هر دات، 5 دلار است و در حدود یک میلیارد Polkadot توزیع شده است. به علاوه، تعداد واحدهای در گردش ارز دیجیتال دات به بیش از 890 میلیون می‌رسد. پس، ارزش بازار ارز دیجیتال پولکادات در حال حاضر به بیش از 4.6 میلیارد دلار می‌رسد. در مقاله آشنایی با ارز دیجیتال پولکادات می‌توانید اطلاعات بیشتری راجع به این رمزارز پرطرف‌دار به دست آورید.

چگونه ارز دیجیتال پولکادات (DOT) بخریم

چگونه ارز دیجیتال پولکادات (DOT) بخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال پولکادات مانند خیلی از رمز ارزهای دیگری که بر روی ولت‌ها یا کیف پول‌های دیجیتالی ذخیره می‌شوند، کافی است به سایت یکی از صرافی‌های معتبر مانند بایننس مراجعه نمایید و برای خرید اقدام فرمایید. قبل از هر چیزی خاطرنشان کنیم که برای سرمایه‌گذاری بر روی هر دارایی مانند پولکادات باید ریسک کنید. پس بهتر است، قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری حتما حتما به شکلی دقیق تحقیق کنید.

نحوه خرید رمز ارز پولکادات (DOT) در ایران

مثل هر رمز ارز دیگری برای خرید ارز دیجیتال پولکادات، کافی است تا به سایت یک صرافی رمز ارز معتبر مراجعه نمایید. افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، می‌توانند برای خریدن رمز ارز پولکادات از دو طریق اقدام نمایند.

  • از طریق یکی از سایت‌های شناخته شده و معتبر ایرانی اقدام کنند و به شکل مستقیم با تومان یا ریال از طریق کارت‌های بانکی ایران، پولکادات بخرند.
  • می‌توانند رمز ارز دات را به شکل غیر مستقیم خریداری نمایند. مثلا از سایت‌های شناخته شده و معتبر ایرانی، با واحد پول رایج کشور یعنی تومان یا ریال و توسط کارت‌های بانکی، کوین و یا تتر بخرند. سپس این ارزهای خریداری شده را در صرافی‌های خارجی مثل بایننس به ارز دیجیتال دات تبدیل کنند.

اگر در ایران زندگی می‌کنید و تا به حال هیچ ارز دیجیتالی نخریده‌اید، برای خرید مستقیم رمز ارز دات از سایت‌های معتبر ایرانی باید ابتدا در گوگل سرچ نمایید تا بتوانید این صرافی‌ها را پیدا کنید. در بیشتر این سایت‌ها نیاز است تا ابتدا ثبت نام کنید و سپس احراز هویت انجام دهید. ما در پرشین الیت می‌توانیم به شما خدماتی مثل احراز هویت بایننس ارائه دهیم. پس از این دو مرحله می‌توانید به نحوه مستقیم و از طریق کارت بانکی خود، رمز ارز پولکادات خریداری نمایید.

اما باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که بیشتر سایت‌های ایرانی، در فهرست ارزهای دیجیتال خود، محدودیت دارند. رمز ارز پولکادات از جمله رمز ارزهایی است که توسط بیشتر سایت‌های ایرانی پشتیبانی نمی‌شود. در برخی از سایت‌های ایرانی هم که ارز دیجیتال دات خرید و فروش می‌شود، هزینه‌ خرید تمام شده خیلی بالا می‌باشد و صرف اقتصادی ندارد. این دلیل سبب می‌شود که بیشتر خریداران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال دات از روش دوم یعنی روش غیر مستقیم استفاده کنند. این افراد ابتدا از طریق سایت‌های صرافی معتبر داخلی، اقدام به خرید تتر و یا بیت‌ کوین می‌کنند و پس از آن بیت کوین و یا تتر خریداری شده خود را در صرافی‌های معتبر خارجی مثل صرافی بایننس، تبدیل به رمز ارز پولکادات می‌کنند.

از طریق کدام یک از صرافی های داخلی ارز دیجیتال پولکاردات (DOT) بخریم

از طریق کدام یک از صرافی های داخلی ارز دیجیتال پولکاردات (DOT) بخریم؟

برای خریدن ارز رمز پولکادات به روش مستقیم، باید به صرافی‌های بین‌المللی مراجعه کنید که از رمز ارز DOT پشتیبانی می‌کنند. برای دیدن صرافی‌های بین‌المللی پشتیبان ارز دیجیتال دات بر روی لینک پشتیبانی از ارز رمز پولکادات کلیک کنید. همان طوری که می‌دانید، به دلیل اعمال تحریم‌ها بر علیه ایران، ساکنین ایران حق خرید و فروش و کلا فعالیت در صرافی‌های بین‌المللی را ندارند. اگر این افراد اقدام به فعالیت در این خصوص کنند، احتمال دارد حتی حساب دارایی ایشان، مسدود شود. پس در حال حاضر، آن دسته از کاربران ایرانی که اقدام به فعالیت در بایننس می‌کنند، این ریسک را می‌پذیرند. در ضمن ایشان، قبل از هر خرید و فروشی، آی‌پی خود را به یک کشور دیگر که تحریم نیست، تغییر می‌دهند. ممکن است برای شما این سوال مطرح باشد که چگونه می‌توان ارزهای دیجیتال را در صرافی بین‌المللی بایننس، تبدیل کرد. برای این کار باید به مقالاتی مراجعه کنید که به آموزش نحوه کار در صرافی بایننس می‌پردازند.

نحوه خرید رمز ارز پولکادات (DOT) به روش مستقیم

با گسترش فناوری‌های نوظهوری مانند بلاکچین، شمار زیادی از فروشگاه‌ها پدیدار می‌شوند که در ازای خدمات رسانی، فروش محصول و یا سرویس‌دهی، ارز دیجیتال را هم قبول می‌کنند. حتی دیگر نیازی نیست تا حتما مجبور شوید پول فیات تهیه نمایید. ارز دیجیتال (DOT) یکی از مهم‌ترین رمز ارزهایی است که خرید و فروش می‌شود. در حقیقت، ارز (DOT) در رصد معاملات ارزهای دیجیتال جزء 10 ارز برتر دیجیتال دنیا قرار دارد.

جالب است که با وجود این که تنها یک ماه است که از عرضه این رمز ارز به بازار می‌گذرد، توانسته است تا به عنوان ششمین ارز رمز مهم دنیا معرفی شود. در حال حاضر، ارزش بازار رمز ارز (DOT) به چندین میلیارد دلار می‌رسد. بنابراین، نتیجه می‌گیریم که این دارایی دیجیتال، ارزش سرمایه‌گذاری مناسبی دارد. برای این که به شکل مستقیم رمز ارز پولکادات بخرید، می‌توانید به یک صرافی ایرانی مثل بیت 24 مراجعه نمایید. این صرافی ایرانی از جمله صرافی‌هایی است که در سایت خود از ارز دیجیتال (DOT) پشتیبانی می‌کند. البته، صرافی‌های داخلی دیگری هم ممکن است در خصوص ارز رمز پولکادات خدمات دهد. ذکر و نام بردن از اسم این صرافی تنها به دلیل سرچ در اینترنت توسط نگارنده این مقاله صورت گرفته است و به معنی تایید این صرافی و یا عدم تایید دیگر صرافی‌های داخلی که پشتیبان رمز ارز (DOT) هستند، نیست.

با مراجعه به سایت این صرافی درمی‌یابیم که این صرافی به جز ارز دیجیتال دات از رمز ارزهای دیگری هم پشتیبانی می‌کند. در این سایت هم مانند بیشتر سایت‌های صرافی داخلی، برای این که بتوانید رمز ارز پولکادات بخرید، باید مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا وارد سایت صرافی ایرانی شوید و اقدام به ثبت نام کنید تا یک حساب کاربری مخصوص به خود داشته باشید.
  • در طی مراحل ثبت نام باید فرآیند احراز هویت را انجام دهید.
  • پس از احراز هویت، باید در بخش مربوط به فرآیند ثبت نام بخش ثبت کارت‌های بانکی، یکی از کارت‌های بانکی که به شما متعلق است، را ثبت کنید.
  • پس از این مرحله، به بخش ایجاد کیف پول نرم افزاری می‌رسد. برای انجام معاملات ارز دیجیتال (DOT) لازم است تا یک کیف پول نرم افزاری داشته باشید. در این قسمت باید نسبت به دانلود کیف پول رمز ارز مناسب اقدام فرمایید. برای این که بدانید کدام کیف پول‌ها برای این ارز مناسب است، باید به مطالعه مقاله‌‎های مربوط به کیف پول‌های پولکادات (DOT) در سایت بپردازید.
  • معمولا پس از طی مراحل بالا، وارد پروفایل کاربری خود در سایت صرافی داخلی می‌شوید و گزینه خرید را انتخاب می‌کنید. بیشتر این سایت‌ها لیستی از ارزهایی را دارند که پشیبانی می‌کنند. پس از انتخاب گزینه خرید، این لیست باز می‌شود تا شما بتوانید ارز دیجیتال Polkadot را با سمبلDOT انتخاب کنید. علاوه بر این باید مقدار ارزی که قصد خرید آن را دارید نیز، وارد نمایید.
  • در حین مراحل خرید، باید نسبت به ثبت آدرس کیف پول الکترونیکی خود اقدام نمایید و به بخش پرداخت وارد شوید.
  • به طور معمول، در صرافی‌های داخلی، برای پرداخت مبلغ مورد نیاز می‌توانید به دو طریق اقدام نمایید. یا از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت، پرداخت خود را انجام دهید و یا به صورت دستی، مبلغ مشخص شده را به یکی از شماره‌ حساب‌های مشخص شده در وبسایت صرافی کارت به کارت کنید. البته باید این مورد را هم گوشزد کنیم که این سایت‌های صرافی‌ برای سهولت و سرعت انجام کار، پیشنهاد می‌کنند تا ترجیحا از روش اول اقدام نمایید. یعنی از طریق روش آنلاین خرید خود را انجام دهید.
  • در روش پرداخت آنلاین، باید تنها از کارت بانکی که در پروفایلتان ثبت نموده‌اید، استفاده کنید. درگاهی امن‌تر برای شما باز می‌شود تا پرداخت خود را با استفاده از رمز یک بار مصرفی که برایتان ارسال می‌شود، انجام دهید. در اینجا شما باید مبلغ مورد نظر را وارد کنید. یک نکته مهم را در نظر داشته باشید. بیشتر این سایت‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند تا به دلیل مسائل امنیتی در هنگام پرداخت آنلاین، VPN دستگاه خود را متوقف سازید.
  • در روش پرداخت دستی یا کارت به کارت نیز، کافی است تا مبلغ مشخص شده را به یکی از شماره حساب‌های قید شده در سایت، واریز نمایید. این نکته را حتما مد نظر قرار دهید که واریز شما بین ساعات 8 صبح تا 12 ظهر انجام پذیرد تا به سرعت، ارز دیجیتال DOT به کیف پول دارایی دیجیتالی شما منتقل شود. در غیر این صورت مجبورید تا ساعت 8 صبح فردا برای انتقال چشم انتظار بمانید! 

ارز دیجیتال پولکادات (DOT)

کلام آخر

در این مقاله بیان شد با گسترش فناوری‌های نوظهوری مانند بلاکچین، شمار زیادی از فروشگاه‌ها پدیدار شده‌اند که در ازای فروش محصول و یا خدمات‌دهی، ارز دیجیتال را هم قبول می‌کنند. حتی دیگر نیازی نیست تا مجبور شوید پول فیات تهیه نمایید. ارز دیجیتال (DOT) یکی از مهم‌ترین رمز ارزهایی است که خرید و فروش می‌شود. ارز(DOT) در رصد معاملات ارزهای دیجیتال جزء 10 ارز برتر دیجیتال دنیا قرار دارد. بنابراین، نتیجه می‌گیریم که این دارایی دیجیتال، ارزش سرمایه‌گذاری مناسبی دارد. در این مقاله با نحوه خرید ارز دیجیتال پولکاردات (DOT) آشنا شدیم. آیا شما هم مایلید تا زودتر اقدام به خرید دات نمایید و از این بازار رو به رشد عقب نمانید؟ 
اگر قصد سرمایه‌گذاری به یکی از روش‌های نوین را دارید و نمی‌خواهید از این بازار رو به رشد و فراگیر جا بمانید ولی هنوز درباره این بازار دانش کافی ندارید، به شما عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم. پس همین حالا نسبت به خرید اشتراک سیگنال ارز دیجیتال و خواندن مقالات ارز دیجیتال به منظور کسب آگاهی در این بازار اقدام نمایید. در انتها برایتان آرزوی موفقیت و سود بالا داریم.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.