whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال WOJ

1400/10/29 ساعت 16:26


بازار ارزهای دیجیتال پر از رمزارزهای متنوع با اسامی و اهداف متفاوت است. یکی از آنها توکن WOJ است که به خاطر ماهیت ضدتورمی اش، هیاهوی زیادی در بازار به پا کرد و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرد. امروز قصد داریم شما را با توکن WOJ بیشتر آشنا کنیم. پس تا انتها با ما باشید. 

توکن WOJ چیست؟

 

image

وب سایت توکن WOJ

 

توکن WOJ که مربوط به پروژه WOJAK FINANCE است، یک توکن خیریه ایست که بر استانداردهای توکن های BEP20 مبتنی است. با استفاده از این توکن ها، هولدرها امکان استفاده از مزایای متعددی را در اکوسیستم WOJAK FINANCE دارند و این امکان وجود دارد که در آینده ای نزدیک، به عنوان توکن های حاکمیتی نیز در اکوسیستم WOJAK از آنها استفاده شود. توکن WOJ، یک توکن ضدتورمی است و همین امر سبب می شود بر مبنای تعداد تراکنشات، ارزش آن در طول زمان افزایش یابد. در نتیجه، با هولد کردن بیشتر این توکن، پاداش بیشتری نصیب هولدرها می شود.

شاید برایتان سوال باشد که کلمه WOJAK به طور کلی به چه معناست. در واقع، این نام برگرفته از شناخته شده ترین شخصیت های میمیک در دنیای رمزارزهاست و از لحاظ لغوی به معنای "سرباز" در زبان لهستانی است. این سرباز آنقدر معروف شده است که از چهره او در نقاشی، فیلم ها و میم های متفاوتی استفاده میشود و بسیاری نیز آن را با نام مستعار فیلز گای (FEELS GUY) می شناسند. خالقان توکن WOJ فکر می کنند که انتخاب نام و تصویر این میم، بهترین گزینه برای بیان ارزش ها و احساسات در دنیای جذاب و در عین حال پرریسک ارزهای دیجیتال است.

هدف کلی این پروژه که در طرح "توکن خیریه" به نوعی پیشرو می باشد، این است که با استفاده از طرح توکن های حاکمیتی به یک DAO غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

image

پروژه WOJAK FINANCE

منظور از توکن های ضدتورمی چیست؟

همانطور که گفتیم، توکن WOJ یک توکن ضدتورمی است. چنین توکن هایی با هدف کاهش میزان عرضه در طول زمان ایجاد شده اند. به این ترتیب که هرچه زمان بگذرد، بر مبنای تعداد تراکنشات، توکن های در گردش کاهش می یابند. همین امر موجب میشود تا نه تنها از پر شدن بی رویه بازار با این توکن ها جلوگیری شود، بلکه با گذشت زمان ارزش آنها نیز بیشتر گردد. 2 روش عمده برای رسیدن به چنین هدفی برای توکن های ضدتورمی وجود دارد:

  • روش باز خرید و سوزاندن (Buy-Back and Burn): در این روش، شرکت سازنده توکن، سکه ها را در بازار باز خرید می کند و آنها را با ارسال به یک آدرس کیف پول مرده می سوزاند. BNB،FTT و CAKE از این روش استفاده می کنند.

 

  •  سوزاندن در تراکنشات (Burn On Transaction): در این روش، طبق قرارداد سکه، به طور خودکار درصدی از مالیات وصول شده ی معاملات درون زنجیره ای سوزانده میشود. در این روش، هرچه حجم معاملات بیشتر باشد، توکن های بیشتری از میزان عرضه کل حذف خواهند شد. از معروفترین نمونه ها در این حیطه میتوان به SAFEMOON و THUGS اشاره کرد.

توسعه دهندگان پروژه توکن WOJ، اخیراً به علت استقبال پرشوری که از توکن هایشان شد، موج بزرگ دیگری از توکن سوزی را اجرا کردند و در تاریخ 16 نوامبر 2021 اعلام کردند که در عرض سه روزی بالغ بر 1.28 میلیارد توکن WOJ را سوزانده اند و همچنین اعلام کرده اند که گام نهایی آنها این است که بیش از 90 درصد توکن ها را بسوزانند.

توکن WOJ را از کجا تهیه کنیم؟

 

image

خرید توکن WOJ از صرافی پنکیک سواپ

 

توکن WOJ را نمی توانید مستقیماً با پرداخت ارزهای فیات تهیه کنید و برای تهیه آن، ابتدا باید یکی از ارزهای اصلی، همانند استیبل کوین تتر (USDT) را داشته باشید تا بتوانید برای خرید آن اقدام کنید. برخی صرافی ها این توکن را در فهرست خود دارند و در حال حاضر از آن پشتیبانی می کنند. از جمله آنها می توان به Coinsbit، پنکیک سواپ، یونی سواپ، LBANK، Hotbit و CoinTiger و غیره ... اشاره کرد.  علاوه بر این، امکان تهیه مستقیم توکن WOJ از خود وب سایت WOJ.FINANCE نیز وجود دارد.

اگر قصد هولد کردن توکن های خود را برای مدت طولانی داشتید، پیشنهاد می کنیم از یک کیف پول سخت افزاری برای نگهداری توکن WOJ و سایر رمزارزهایتان استفاده کنید تا امنیت دارایی های دیجیتال خود را به مراتب افزایش دهید. کیف پول های داغ نیز گزینه مناسبی هستند، اما به دلیل آنلاین بودنشان، همچنان در خطر هک شدن قرار دارند.

کلام آخر

بازار ارزهای دیجیتال، حتی در روندهای نزولی، سرشار از فرصت های بهینه و طلایی است که میتواند از چشم اهالی بازار دور مانده باشد. پرشین الیت با سالها تجربه در حوزه رمزارزها، بهترین سیگنال های بازار را برای کسب سودهای بلند مدت و کوتاه مدت در اختیار افراد قرار میدهد تا کاربران متناسب با روندهای بازار، سود مطلوبی کسب کنند. پس برای دریافت مطلوب ترین سیگنال ارز دیجیتال فرصت را از دست ندهید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.