whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال پولکادات

1400/08/21 ساعت 23:06


پولکادات (PolkaDot) یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که امروزه شهرت بسیار زیادی را توانسته است کسب کند و در بین ده ارز برتر در جدول ارز های دیجیتال قرار گرفته است. اگر شما علاقمند هستید تا در رابطه با ارز دیجیتال پولکادات اطلاعات کاملی به دست آورید می‌توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

در دنیای مالی، زمانی که به دنبال راهنمای جذاب می‌گردید، انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و ارز دیجیتال پرشین الیت مثل استارت‌های راهنما در آسمان می‌درخشند. با کانال سیگنال ارز دیجیتال که خصوصاً برای شما طراحی شده، به افق‌های جدیدی از موفقیت خواهید رسید.

در این ماجراجویی دیجیتال، توصیه‌های سبد ارز دیجیتال، مشاوره حرفه‌ای بازارهای مالی و خدمات استثنایی احراز هویت بایننس و کوکوین، صفحات طلایی در کتاب موفقیت شما را می‌سازند.

مروری بر تاریخچه ارز دیجیتال پولکادات

گاوین وود که سازنده زبان برنامه نویسی سالیدیتی می باشد و به نوعی بنیانگذار قرارداد های هوشمند محسوب می ‌شود و علاوه بر آن یکی از توسعه دهندگان شبکه و ارز اتریوم می باشد در ژانویه سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت تا راه خود را از گروه سازنده ارز دیجیتال اتریوم جدا کند و بر روی پروژه خود کار کند.

گاوین وود با این تصمیم از این پروژه جدا شد و تا ژوئن سال ۲۰۱۶ بر روی پروژه خود کار کرد و در اکتبر همان سال یک وایت پیپر را عرضه کرد که در آن به معرفی و بررسی ارز دیجیتال خود یعنی پولکادات پرداخته بود. سرانجام در سال ۲۰۲۰ این ارز دیجیتال به صورت کامل به بازار ارز های دیجیتال عرضه شد و از آن زمان تاکنون توانسته موفقیت ‌های بسیار زیادی را به دست آورد و همچنین توانسته در بین ده ارز دیجیتال برتر قرار گیرد که این خود موفقیتی بسیار بزرگ می باشد.

 

image

پولکادات

بررسی ارز دیجیتال پولکادات

ارز دیجیتال پولکادات یک ارز بسیار قدرتمند می باشد که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و از آن زمان تاکنون توانسته شهرت و قدرت بسیار زیادی را کسب کند. این ارز دیجیتال یکی از قدرتمندترین بلاک چین ها را دارد و بسیاری از متخصصان در حوزه ارز های دیجیتال این ارز دیجیتال را به عنوان نسل سوم بلاک چین می ‌شناسند و آن را در کنار ارز های قدرتمندی مانند کاردانو قرار می دهند.

نکته دیگری که باید در رابطه با ارز دیجیتال پولکادات بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال به دلیل اینکه بر روی فناوری بلاک چین پایه‌گذاری شده است از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، به گونه ای که تا کنون هیچ باگ امنیتی در شبکه این ارز دیجیتال به وجود نیامده است و البته این موضوع تا حدی مدیون بنیانگذار این ارز دیجیتالی یعنی گاوین وود می باشد، زیرا این شخص استعداد بسیار زیادی در برنامه نویسی در زمینه بلاکچین دارد.

یک نکته جالب که باید در مورد این ارز دیجیتال بگوییم این می باشد که مقداری از عرضه کل این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ و در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۷ اکتبر به عنوان عرضه اولیه عرضه شد و توانست چیزی در حدود ۱۴۳ میلیون دلار برای گروه سازنده خود به دست آورد البته باید این نکته را بگوییم که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ به صورت کامل عرضه شد و در سال ۲۰۱۷ فقط مقداری از آن عرضه شد.

در مورد تعداد توکن های عرضه شده این ارز دیجیتال باید بگوییم که چیزی در حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون توکن از این ارز دیجیتال عرضه شده است که در حال حاضر در حدود ۹۸۷ میلیون توکن آن در دسترس می باشد. در مورد حجم بازار این ارز دیجیتال باید بگوییم چیزی در حدود ۳۴ میلیارد دلار حجم کل بازار این ارز دیجیتال می باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه این ارز دیجیتال چیزی در حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار معامله انجام می شود.

 

image

ارز دیجیتال پولکادات

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال پولکادات

همانطور که گفتیم ارز دیجیتال پولکادات به عنوان نسل سوم فناوری بلاک چین شناخته می شود، در این صورت طبیعی است که این ارز دیجیتال دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی باشد. ما در ادامه به بررسی مهم ترین آنها می پردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید:

  • مهم ترین ویژگی ارز دیجیتال پولکادات مقیاس پذیری آن می باشد. به عنوان مثال ارز دیجیتال بیت کوین دارای ۲۱ میلیون واحد می باشد که به دلیل ناشناخته بودن تیم توسعه بیت کوین این تعداد قابل افزایش نمی باشد. اما این موضوع در رابطه با ارز دیجیتال پولکادات بدین صورت نمی باشد و این ارز دیجیتال چیزی در حدود یک میلیارد واحد توکن دارد و در هر زمان که نیاز باشد و تیم توسعه این ارز دیجیتال ترجیح دهد می توانند تعداد توکن های این ارز دیجیتال را افزایش دهند.
  • ارز دیجیتال پولکادات دارای یک قابلیت بسیار جالب می باشد و آن قابلیت این می باشد که تیم توسعه این ارز دیجیتال برای اینکه بخواهند شبکه این ارز دیجیتال را ارتقا دهند نیازی ندارند تا یک هارد فورک را ایجاد کنند و در حالت راحت ‌تری می‌توانند شبکه این ارز دیجیتال را ارتقا دهند.
  • از دیگر ویژگی های ارز دیجیتال پولکادات می توان به این موضوع اشاره نمود که تمامی تراکنش ها و داده هایی که در شبکه این ارز دیجیتال ذخیره می شوند به صورت یک زنجیره به یکدیگر متصل هستند و این عمل باعث می ‌شود تا هیچ فردی نتواند شبکه این ارز دیجیتال را دستکاری کند زیرا اگر بخواهد شبکه این ارز را دستکاری کند باید این زنجیره را از انتها تا ابتدا تغییر دهد و این کار بسیار سختی می باشد و همچنین نیاز به دستگاه های محاسباتی بسیار پیشرفته ای دارد.

توسعه دهنده ارز دیجیتال پولکادات

نکته ای که باید بگوییم این می باشد که ارز دیجیتال پولکادات به تنهایی توسط گاوین وود ساخته نشده است و افراد دیگری نیز در ساخت این ارز دیجیتال به او کمک کرده اند که از این افراد می توان به رابرت هابرمایر و پیتر چابن اشاره نمود که این افراد نقش بسیار مهمی در ساخت این ارز دیجیتال داشته‌ اند.

 

image

ارز پولکادات

کاربرد ارز دیجیتال پولکادات

ارز دیجیتال پولکادات دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد که ما در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین آنها می پردازیم:

  • از مهم ترین کاربرد های ارز دیجیتال پولکادات این موضوع می باشد که شما می توانید بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید و دلیل آن که ما این ارز را به شما پیشنهاد می دهیم این می باشد که ارز دیجیتال پولکادات در چند ماه گذشته توانسته رشد قیمت بسیار زیادی را تجربه کند و این موضوع بسیار مهم می ‌باشد.
  • شما با استفاده از این ارز دیجیتال می‌ توانید در قرارداد های هوشمند بسیار مهم شرکت کنید و همچنین شما می توانید برای وثیقه گذاری در شبکه ارز های دیجیتال از پولکادات استفاده نمایید.

 

image

کاربرد پولکادات

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال پولکادات

اگر شما می ‌خواهید بر روی ارز دیجیتال پولکادات سرمایه گذاری کنید اما نمی خواهید که ضرر کنید پیشنهاد می شود که از سیگنال ها استفاده کنید چون که سیگنال ‌ها توسط گروه‌ های بسیار حرفه ای و دقیق ارائه می شود و شما می توانید با استفاده از آن ها بهترین زمان برای خرید یک ارز دیجیتال مانند پولکادات را پیش بینی کنید. اگر شما قصد دارید تا از این سیگنال ‌ها برای خرید تان استفاده کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از سیگنال هایی که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می شود استفاده کنید زیرا این گروه سیگنال های بسیار دقیقی را ارائه می کنند و باعث می شود تا شما بتوانید خرید های بسیار مناسبی را انجام دهید. علاوه بر این موضوع این گروه یک اشتراک سه روزه رایگان را به کاربران خود هدیه می کند تا در صورتی که کاربران از خدمات این گروه راضی بودند اشتراک ویژه را خریداری کنند.

نحوه خرید ارز دیجیتال پولکادات

شما برای خرید ارز دیجیتال پولکادات می توانید از صرافی‌ های بسیار زیادی استفاده کنید اما باید به این نکته توجه کنید که صرافی مورد نظر حتماً باید قابل اطمینان و تایید شده باشد زیرا برخی از صرافی ‌ها ممکن است که خدمات مناسبی را ارائه نکنند و این موضوع باعث نارضایتی شما می ‌شود و اگر شما می‌ خواهید دردسر نداشته باشید می توانید از صرافی هایی که ما در ادامه به شما معرفی می کنیم استفاده کنیم.

یکی از صرافی هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید صرافی پیشرفته و قدرتمند بایننس می باشد که دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی می باشد که کار خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران بسیار آسان کرده است. پزشین الیت به شما کمک کنید تا بدون هیچ مشکلی فرآیند احراز هویت بایننس را از ایران انجام دهید. همچنین این امکان را دارید تا از سیگنال ارز دیجیتال پولکادات و دیگر رمزارها دریافت کنید.

همانطور که شاید بدانید صرافی بایننس در ایران تحریم می باشد و همین موضوع مشکلاتی را برای برخی از کاربران به وجود آورده است پس اگر شما می خواهید این مشکلات را نداشته باشید می توانید از صرافی کوکوین (KuCoin) استفاده کنید. این صرافی در ایران تحریم نیست و شما به راحتی می توانید وارد آن شوید و در آن حساب کاربری ایجاد کنید، همچنین امکانات و قابلیت های آن تا حد بسیار زیادی شبیه به صرافی بایننس می باشد و علاوه بر آن از امنیت و سرعت بالایی برخوردار است.

 

image

خرید پولکادات

چگونگی نگهداری از ارز دیجیتال پولکادات

اگر شما ارز دیجیتال پولکادات را خریداری کرده اید و می خواهید که ارز های خود را از معرض هک شدن دور نگه دارید می توانید از یک سری کیف پول استفاده کنید. بهترین کیف پولی که شما می توانید از آن استفاده کنید کیف پول رسمی این ارز دیجیتال می باشد که نام آن هم نام با این ارز دیجیتال است.

علاوه بر آن شما می توانید از کیف پول تراست ولت استفاده کنید، این کیف پول بسیار امن و پرسرعت می باشد. اما اگر شما می خواهید از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید ما به شما کیف پول لجر را پیشنهاد می‌کنیم زیرا این کیف پول از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دلیل امنیت بالای آن سخت افزاری بودن آن است و همچنین این کیف پول نسبت به سایر کیف پول های سخت افزاری از تعداد بسیار زیادی از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.