whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

افتتاح دفتر کریپتو در لندن توسط شرکت a16z با استناد به محیط "پیش‌بینی‌پذیر"

1402/03/23 ساعت 01:25


دفتر کریپتو در لندن توسط شرکت a16z با استناد به محیط "پیش‌بینی‌پذیر" افتتاح شد. طبق گفته شریک عمومی شرکت a16z، این اقدام پس از گفتگوی مثمر با نخست وزیر انگلستان و ماه‌ ها گفتگوی سازنده با سیاستمداران انگلستان صورت گرفته است.

شرکت سرمایه گذاری ونچر کپیتال آندرسن هورویتز (a16z) قرار است امسال، اولین دفتر خود را در خارج از ایالات متحده باز کند، به علاوه شرکت‌های مستقر در ایالات متحده که به دنبال مراتب بهتر برای فعالیت خود خارج از این کشور هستند. کریس دیکسون، موسس و شریک مدیریتی بخش ارزهای دیجیتال در a16z، از "محیط پیش‌بینی‌پذیر" به عنوان یکی از عوامل اصلی تصمیم برای گسترش گفت. این حرکت در پی سلسله اقدامات نظارتی علیه شرکت‌های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده در ماه‌های اخیر است. 

گفته شده است که تصمیم نهایی پس از "گفتگوی مثبت و سازنده" با نخست وزیر انگلستان و همچنین "ماه‌ها گفتگوی سازنده" با خزانه داری، سیاستگذاران انگلیسی و مقامات نظارتی مربوط به اتحادیه اروپا، تصمیم گرفته شده است. وی افزود:
"ما به روشی که از فناوری بلاکچین استقبال می‌کند و با پیگیری مقرراتی که هم وب ۳ را در برمی‌گیرد و مصرف کنندگان را حفاظت می‌کند، به دنبال ایجاد یک محیط کسب و کار قابل پیش‌بینی هستیم. اولین دفتر بین‌المللی خود را در یک منطقه که فناوری بلاکچین را استقبال می‌کند و تلاش می‌کند تا با ایجاد مقررات مناسب، یک محیط کسب و کار قابل پیش‌بینی را فراهم آورد، افتخار می‌کنیم."

با این حال، دیکسون گفت که شرکت همچنان "سرمایه‌گذاری بسیار زیادی" در ایالات متحده دارد و به همکاری با سیاست‌گذاران و ناظران برای فراهم آوردن بیشترین شفافیت مقرراتی برای استارت‌آپ‌های کریپتو، ادامه خواهد داد.

ریشی سوناک، نخست وزیر جدید پشتیبان کریپتویی انگلستان، خبر گسترش a16z را به وجود آوردن "مقررات مناسب و راهنماهای امنیتی" تعلق داد و گفت که این کار می‌تواند "نوآوری را گسترش دهد" در صورتی که هنوز به حفظ حقوق مصرف کنندگان مشغول است.

"برای همین من خوشحالم که سرمایه‌گذار برجسته جهانی، آندریسن هورویتز، تصمیم گرفته است اولین دفتر بین‌المللی خود را در انگلستان باز کند - که شاهد دانشگاه‌های برتر و استعدادهای ما و محیط رقابتی و قابل رقابت قوی کسب و کار ماست."

علاوه بر دفتر جدید، a16z نیز برنامه راه‌اندازی برنامه "مدرسه استارتاپ کریپتو" (CSS) جدید خود را در لندن در بهار سال ۲۰۲۴ (مارس تا ژوئن) اعلام کرده است.

برنامه شتابدهنده CSS با هدف جذب کارآفرینان انگلیسی و بین‌المللی علاقه‌مند به ایجاد یک حرفه در Web3 طراحی شده است. آخرین دوره برنامه CSS بیش از 8،000 نفر درخواست دادند و 26 شرکت از سرمایه‌گذاری a16z بهره‌مند شدند.

دفتر انگلیسی همچنین "با دانشگاه‌های کشور کار نزدیکی خواهد داشت" تا "استعداد و حمایت" لازم برای باشگاه‌های مبتنی بر بلاکچین فراهم کند و به آموزش فناوری بلاکچین در کلاس‌های درسی تشویق کند.

شرکت سرمایه گذاری ونچر بزرگترین شرکت سرمایه گذاری ونچر دنیاست که طبق اطلاعات موسسه صندوق ثروت سرمایه‌ای، دارای دارایی‌های بالغ بر 35.8 میلیارد دلار می‌باشد.

در تاریخ 11 ژوئن، شرکت a16z، با سرمایه گذاری 43 میلیون دلار در مجموعه سرمایه گذاری مرحله A برای شرکت Gensyn مستقر در لندن، یک بازارچه مبتنی بر بلاکچین راه‌اندازی کرد که خریداران و فروشندگان قدرت محاسباتی را به هم متصل می‌کند.

بعضی از سرمایه‌گذاری‌های برجسته شرکت a16z در حوزه ارزهای رمزنگاری شامل Coinbase، Avalanche، Compound، Dapper Labs، Matter Labs، Open Sea، Optimism، PROOF، Solana، Uniswap و Yuga Labs می‌باشد.

کوینتلگراف برای دریافت نظر شرکت a16z تلاش کرده‌است، اما پاسخ چندانی دریافت نکرده است.

در پرشین الیت این امکان را دارید تا علاوه بر دریافت اخبار دنیای ارز دیجیتال و بهره‌مندی از خدماتی چون احراز هویت بایننس، ضمن عضویت در بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایران از خدماتی چون دریافت سیگنال ارز دیجیتال و انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز و اسپات بهره‌مند شوید.

به نقل از کوینتلگراف  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.