whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

صنعت رمزارز ها، روز به روز، به سمت تمرکز بر بیت کوین (BTC) پیش می‌رود.

1402/03/24 ساعت 22:36


مؤسس شرکت MicroStrategy معتقد است که اقدامات نظارتی مرتبط با رمزارز ها، در تثبیت وضعیت بیت کوین تأثیر خواهند گذاشت.

به گفته هم‌بنیانگذار مایکرواستراتژی، مایکل سیلور: "تدابیر اجرایی علیه شرکت‌های رمزارزی توسط نظارت‌گران در ایالات متحده ممکن است منجر به صنعتی متمرکز بر بیت کوین باشد که قیمت آن را به بیش از 250,000 دلار برساند."

در یک مصاحبه با بلومبرگ در تاریخ 13 ژوئن، هم‌بنیانگذار مایکرواستراتژی توضیح داد که اقدامات اخیر نظارتی کمیسیون اوراق بهادار و بورس در نهایت در دستان بیت کوین خواهد بود. تنها رمزارزی که از جانب رئیس جدید کمیسیون اوراق بهادار و بورس از تعریف اوراق بهادار مستثنی شده است.

سیلور افزود که ناظران آمریکایی “مسیر معتبری برای رمزارزها نمی‌بینند و اظهار داشت: “آنها به stablecoin، توکن‌های رمزارزی و مشتقات مبتنی بر رمزارز علاقه‌ای ندارند.”

"دیدگاه کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) این است که صرفا کالاهای دیجیتال خالص مانند بیت کوین در صرافی های رمزارزی تبادل و نگهداری شوند، بنابراین، صنعت کلی به سمت یک صنعت متمرکز بر بیت کوین با شاید در اینده به دو دسته دیگر از توکن‌های Proof of Work خلاصه خواهد شد."

همچنین او ادعا کرد: "احتمال منطقی بعدی این است که تا مدتی دیگر بیت کوین به 10 برابر ارزش فعلی خود دست یابد و سپس بعد از مدت کوتاهی، دوباره به 10 برابر ارزش نمایی خود برسد."

"وضوح نظارتی با حذف ابهام و اضطرابی که سرمایه‌گذاران مؤسساتی را نگه داشته است، به افزایش قابل توجه انتخاب بیتکوین منجر خواهد شد. بیتکوین به عنوان ارز دیجیتال در صنعت رمزارزی ادامه خواهد داشت و صنعت رمزارزی پیرامون بیتکوین به صورت منطقی و با وجود رشد بیشتر، افزایش خواهد یافت".

سایلور اظهار کرد که سهم بازار بیتکوین در سال 2023 از 40٪ به 48٪ افزایش یافته است که ممکن است علت آن به دلیل فعالیت های اجرایی کمیسیون اوراق بهادار و تصنیف 68 رمزارز به عنوان اوراق بهادار که هیچکدام از آن‌ها اثبات کار نیستند، باشد.

در آینده، سایلور (Michael Saylor) باور دارد که این اولویت به 80 درصد افزایش خواهد یافت زیرا پول‌های نهادی بزرگ پس از حذف "تردید و اضطراب" در مورد رمزارز به سوی آن جریان خواهند گرفت.

با این حال، سایلور و سایر دفاع‌کنندگان بیتکوین با انتقادات قابل توجهی روبرو شده‌اند.

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، مجری The Daily Gwei، به تازگی "بیتکوینرها" را متهم به خوشحالی از دیدن دعوا های SEC علیه کوین بیس (Coinbase) و صرافی‌های دیگری کرد که توکن‌هایی را لیست می‌کنند که این اداره آن‌ها را به عنوان اوراق بهادار غیرثبت شده در نظر می‌گیرد.

او اظهار کرد که: "بسیار شرم‌آور است که چقدر بیتکوینر‌هایی که خود را "سایفرپانک" معرفی می‌کنند، به حدی به لطمه زدن به کوین‌بیس خوشحالی می‌کنند. هیچ شرکتی در این صنعت بیشتر از کوین‌بیس به پذیرش بیتکوین کمک نکرده است."

تیم پشتیبانی کننده از کیف پول متاماسک (MetaMask) بر پایه اتریوم و دیگران نیز باور دارند که "آینده چند زنجیره‌ای" قطعی می‌باشد زیرا زنجیره‌های بلاک‌چین مختلف به منظور هدف‌های متفاوت خدمت می‌کنند.

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، راهبردگرای بزرگ در بلومبرگ اینتلیجنس، در اوایل ماه مه توضیح داد که "شکست تعجب‌انگیز" به بازار کالاهای اولیه و سپرده‌های بانکی آسیب زده است و این احتمال وجود دارد که رمزارز ها، مورد بعدی ای باشند که سقوط خواهند کرد.

او گفت: "رمزارزها می‌توانند دارایی‌های بعدی ای باشند که در سلسله مراتب تعجب‌انگیز سقوط کنند. امسال، سالی بود که تقریباً همه چیزی که در سال 2022 سقوط کرده بود، در آن روند بهبودی داشتند؛ ولی شکست تعجب‌انگیز ممکن است به عنوان سوخت شدیدتر برای آن قابل مشاهده باشد که در بازار کالاهای اولیه و سپرده‌های بانکی افت قابل توجهی رخ بدهد."


در ماه ژانویه، اقتصاددان لین آلدن (Lyn Alden) به کوینتلگراف گفت که در نیمه دوم سال 2023 برای بیتکوین "خطر قابل توجهی" وجود دارد؛ او تأکید کرد که هنگامی که ایالات متحده مشکل بدهی خود را حل کند، مقدار قابل توجهی از نقدینگی از بازارها خارج خواهد شد.

در آن نقطه، هم وزارت خزانه‌داری و هم فدرال رزرو (Fed)، نقدینگی را از سیستم بازخواهند کشید و این اوضاع زمان حساسی را برای دارایی‌های پرخطر به طور کلی، شامل بیتکوین، ایجاد خواهد کرد.

در پرشین الیت می‌توانید در ضمن امکاناتی چون دریافت سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و اسپات، از امکاناتی چون عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی یا داخلی، احراز هویت بایننس، مشاهده قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای و خرید انواع اندیکاتور vip برخوردار شوید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.