whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال NEO

1400/11/17 ساعت 19:28


اگر از فعالان یا علاقمندان به حوزه کریپتو یا دنیای ارزهای رمزنگاری شده هستید، حتما نام ارز دیجیتال NEO یا نئو را شنیده اید. این رمز ارز نخستین بار در سال 2014 میلادی در کشور چین ارائه گشت و در ابتدا با نام انت شیرز AntShares شروع به فعالیت نمود و سپس در سال 2017 میلادی نام آن به نئو NEO  تغییر پیدا کرد. این رمز ارز به اسم اتریوم چینی نیز معروف است که دلیل آن وجود شباهت های بسیار زیاد NEO با اتریوم Ethereum می باشد. علاوه بر این شباهت ها ویژگی های جالب منحصر به فردی نیز در تکنولوژی نئو وجود دارد. پیشنهاد می شود این مقاله را از دست ندهید و با این ارز رمزنگاری شده فوق العاده بیشتر آشنا شوید. در مقاله می خواهیم تمام زوایای ارز دیجیتال NEO و چگونگی عملکرد آن را بررسی نماییم. پس تا پایان همراه ما باشید. 

 

image

ارز دیجیتال NEO

ارز دیجیتال NEO نئو چیست

نئو خود را یک شبکه توزیع شده جهت اقتصاد هوشمند معرفی می نماید. پلتفرم نئو یا NEO یک پروژه مبتنی بر فناوری بلاک‌ چین BlockChain است که توسعه یافته به وسیله یک بنیاد غیرانتفاعی می باشد. واحد ارزی نئو یا همان ارز دیجیتال NEO تنها بخشی از این شبکه بزرگ است، که هویت دیجیتال دارایی های خود و مدیریت خودکار آن ها را تحت تکنولوژی بلاک چین و با بهره بردن از قراردادهای هوشمند CPD و توزیع جمعی انجام می دهد. در واقع ایجاد کردن یک اقتصاد هوشمند به وسیله شبکه توزیع شده هدف اصلی پروژه نئو NEO می باشد. ( منظور از اقتصاد هوشمند، دارایی های دیجیتال است که به وسیله قراردادهای هوشمند یا CPD ها حمایت و پشتیبانی می شوند. )

تاریخچه ارز دیجیتال NEO

در سال ۲۰۱۴ میلادی تحقیقات برای ایجاد پلتفرم نئو Neo آغاز شد. نئو ابتدا توسط کمپانی OnChain در شانگهای چین با نام Antshares توسعه داده شد. رم ارز نئو توسط اریک ژان Erik Zhan و دا هونگ فی Da Hongfei ارائه گشت. که هر دو آن ها  از مدیران اجرایی ارشد بنیاد نئو می باشند و با هدف ترویج دادن بهره بردن از فناوری بلاک چین BlockChain‌ فعالیت می‌کنند. توسعه دهندگان نئو از پروتکل اثبات سهام Proof of Stake برای اجماع بلاک چین استفاده می کنند. NEO برای حفاظت نمودن از کاربرانش از یک هویت دیجیتال استفاده می نماید. موسسات و افراد می توانند هویت دیجیتالی مختص به خود را ایجاد نمایند. اغلب کاربران پلتفرم نئو NEO در چین می باشند و این یعنی در آن منطقه اخبار مربوط به این ارز رمزنگاری شده تاثیر بیشتری خواهد داشت. لذا اگر به فکر معاملات نئو می باشید باید قوانین جدید دولت چین را زیر نظر داشته باشید. در صورت شراکت دولت چین با نئو احتمالا ارزش آن بسیار صعود خواهد نمود.

 

image

ارز دیجیتال NEO

چگونگی عملکرد پلتفرم NEO و رمز ارز آن

توسعه مداوم نئو NEO یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بلاک چین می باشد. این نکته را می توان تضمین کننده آینده ارز دیجیتال NEO در مقابل افزایش تقاضا عنوان نمود. در هر توسعه نئو تعداد پردازش ها و تراکنش های انجام شده در شبکه و امنیت آن بهبود یافته و افزایش پیدا می کند. این شبکه بر خلاف دیگر پلتفرم ها دارای دو رمز ارز بومی به نام های NEO و GAS می باشد. کارایی ارز رمزنگاری شده نئو NEO که قبلا با اسم ANS معرفی شده بود، به منظور ایجاد بلاک یا زنجیره، سرمایه گذاری و همچنین برای تغییرات و مدیریت نمودن شبکه می باشد و همچنین امکان شرکت کاربرانی که از آن برخوردار هستند را در نظرسنجی ها و رای گیری های مربوط به بهبود بلاک چین فراهم می آورد. ارز دیجیتال GAS که قبلا به نام ANC شناخته می شد، به جهت پرداخت کردن هزینه های تراکنش های صورت گرفته در شبکه و همچنین به عنوان پاداش برای هولدرهای نئو استفاده می شود.

طراحی رمز ارز GAS به گونه ای می باشد که می توان آن را سوخت بلاک چین نئو در نظر گرفت و البته عملکرد آن به عنوان نوعی امنیت به حساب می آید. NEO در طی فرایند پیدایش از پیش استخراج شده است و تعداد ۱۰۰ میلیون از این توکن عرضه خواهد شد که برای مدیریت نمودن شبکه، ایجاد بلوک و هر اجماعی استفاده می شود. نیمی از این رمز ارزها بین توسعه دهندگان و بنیاد نئو و نیم دیگر آن میان شرکت‌کنندگان در فروش آن توزیع شده است. بر خلاف NEO رمز ارز GAS از قبل استخراج نشده است و به منظور تخصیص منابع در این بلاک چین طراحی شده است. تقریبا در هر ۲۰ ثانیه با ایجاد شدن هر بلاک جدید یک ارز دیجیتال GAS تولید می شود. با گذشت زمان و به تدریج تعداد گس ها یا GAS ها کاهش می یابد. زمان تخمین زده شده برای عرضه تعداد کل ۱۰۰ میلیون GAS برابر با ۲۲ سال می باشد.

 

image

ارز دیجیتال NEO

چگونه می توان ارز دیجیتال NEO خریداری نمود؟

توکن نئو NEO به‌ شکل جهانی در دسترس نمی باشد و برخی از اکسچنج ها یا  صرافی ها از NEO پشتیبانی نمی کنند. به همین دلیل به منظور خرید و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال NEO در ایران به کاربران پیشنهاد می شود که ابتدا رمز ارزهای بیت کوین BTC و یا اتریوم ETH را خریداری نمایند و پس از آن از طریق دیگر صرافی ها مانند بایننس Binance به وسیله تبادل نمودن رمز ارزها، آن ها را به ارز دیجیتال NEO تبدیل کنند و بعد به والت یا کیف پول خود واریز کنند یا در حساب صرافی خود نگهداری نمایند. صرافی بایننس Binance دارای حجم معاملات روزانه بالایی می باشد و از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کند. جهت انجام معاملات با استفاده از این صرافی می بایست ابتدا روند ثبت نام در آن را طی نمایید. سایت پرشین الیت به شما انجام مراحل احراز هویت بایننس Binance را به کاربران ارائه می دهد. صرافی های شناخته شده و معتبر که برای این اقدام مناسب هستند علاوه بر صرافی بایننس Binance عبارتند از:

  • صرافی کوین ‌اگ Coin Egg
  • صرافی بیت ‌فینکس Bit Finex
  • صرافی بیت ‌فارکس BitForex
  • صرافی چنجلی Changelly
  • صرافی ال‌ بانک LBank

 

image

ارز دیجیتال NEO

آینده‌ ارز دیجیتال NEO چگونه پیش بینی می شود

فاکتورهای بسیاری همچون هر دارایی مالی دیگر بر قیمت رمز ارز نئو NEO اثر می گذارد. یکی از عامل های تاثیرگذار روند کل بازار و روند قیمت رمز ارز بیت کوین BTC می باشد. بعد از سرکوب دولت چین در منع بکار گیری رمز ارزها که در سال ۱۳۹۶ اتفاق افتاد، دا هانگ فی یکی از به وجود آورندگان این ارز دیجیتال نئو، آن را به گونه ای طراحی نمود که قابلیت تعدیل با قوانین جدید احتمالی را داشته باشد بنابراین این نکته را هم باید به یاد داشت که روند قیمت رمز ارز نئو NEO گاهی اوقات ممکن است کاملا عکس روند قیمت ارز دیجیتال بیت کوین BTC باشد.

هدف بنیانگذاران OnChain و پروژه نئو NEO در واقع دست یافتن به تعامل بین زنجیره ها در آینده می باشد. این تیم توسعه امید دارند بتوانند ایجاد کننده یک مکانیسم ارتباطی به منظور اشتراک گذاری اطلاعات میان بلاک چین های مختلف باشند. جهت محقق شدن این هدف نیاز به اعتماد و هویت می باشد که ویژگی های خاصی که پلتفرم نئو از آن ها برخوردار است برطرف کننده این نیاز می باشد.

با توجه به مطالب ذکر شده در مورد ارز دیجیتال NEO و پلتفرم آن در این مقاله و البته حمایت سرمایه گذاران و دولت چین از نئو NEO به نظر می رسد این رمز ارز برای دولت ها بسیار جذاب خواهد بود. از طرف دیگر نیز امکان دارد به دلیل اصلیت چینی که این رمز ارز دارد، مورد حمایت کاربران غربی واقع نشود. البته وجود رقیب قدرتمندی همچون اتریوم ETH چالش بزرگی برای رمز ارز نئو در پیش خواهد بود. در مجموع با توجه به سخت گیری های اعمال شده در مورد ارزهای رمزنگاری شده توسط دولت چین و حمایت آن ها از فناوری OnChain آینده درخشانی در انتظار ارز دیجیتال NEO باشد. چرا که نئو NEO با آن‌ چین OnChain همکاری می نماید.

سخن آخر

برای اطلاع پیدا کردن از محدوده های مناسب جهت خرید یا سرمایه گذاری نمودن در ارز دیجیتال NEO و یا دیگر ارزهای دیجیتال می توانید به سایت های معتبری همچون سایت پرشین الیت مراجعه نمایید. چرا که یکی از راه های مطمئن جهت دریافت سیگنال ارز دیجیتال مراجعه نمودن به همین سایت ها می باشد. سایت پرشین الیت از جمله سایت های معتبر و فعال در زمینه فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز است که خدمات فوق العاده ای را به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به اطلاع یافتن از قیمت ارزهای دیجیتال و مشاهده روند قیمت لحظه ای و نوسانات آن ها اشاره نمود.

برای دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال کانال های خارجی وی آی پی مختلف زیادی وجود دارد. اما به دلیل تنوع و تعداد بالای آن ها گرفتن تصمیم درست شاید کمی سخت به نظر برسد. یکی از جدیدترین خدمات ارائه شده توسط سایت پرشین الیت گلچین نمودن و گردآوری تعدادی از بهترین و درجه یک ترین این کانال های خارجی می باشد که کاربران با داشتن تنها یک اشتراک خواهند توانست از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی معتبر به صورت یکجا استفاده نمایند. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.