whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شانس بلک راک برای دریافت مجوز ETF بیت ‌کوین

1402/04/07 ساعت 18:54


آنالیست: بلک ‌راک با "50% احتمال" موفقیت می‌تواند مجوز ETF بیت ‌کوین را دریافت کند. آنالیست ارشد ETF بلومبرگ معتقد است که بلک ‌راک یک فرصت یکسان برای دریافت مجوز ETF بیت‌کوین خواهد داشت، زیرا به نظر می‌رسد گریسکیل به احتمال زیاد در مطرح کردن خواسته خود در برابر کمیسیون بورس پیروز خواهد شد.

به نقل از آنالیست ارشد ETF بلومبرگ، اریک بالچوناس، شرکت مدیریت سرمایه ‌گذاری بلک ‌راک با احتمال 50 درصد می ‌تواند مجوز تأیید صندوق معاملاتی بیت‌کوین (ETF) خود را دریافت کند.

این پیش ‌بینی بالچوناس پس از مشاهده ‌ای انجام شده توسط الیوت اشتاین، آنالیست سنیور مسائل قضایی بلومبرگ انجام شده است، که اکنون احتمال پیروزی گریسکیل در داد خواست خود در برابر کمیسیون اوراق بهادار و بورس SEC را به 70 درصد تخمین می ‌زند.

یکی دیگر از دلایلی که ما احتمال تأیید ETF بیت‌ کوین بازار فیزیکی را 50 درصد می‌ دهیم، این است که آنالیست حقوقی سنیور ما، الیوت اشتاین، به گریسکیل احتمال 70 درصدی برای پیروزی در دادخواست خود در برابر کمیسیون اوراق بهادار و بورس SEC می ‌دهد. SEC ممکن است ETF بلک‌ راک را به عنوان راهی برای حفظ آبروی خود با استفاده از شرکت‌ های معتبر مالی سنتی و به طور کلی به گریسکیل ضربه بزند.

بالچوناس توضیح داد که SEC ممکن است به درخواست ETF بلک‌ راک به شکلی مثبت ‌تر نگاه کند تا "آبروی خود را حفظ کند" با اجازه دادن به یک ETF از یک شرکت "معتبر و بزرگ" در حوزه مالی سنتی به جای گریسکیل.

از زمانی که گریسکیل درخواست خود را برای تأیید از سوی کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا رد کرد وارد مرحله بررسی حقوقی شده است. در طول این مرحله، دو طرف درخواست‌ها و شهادت‌ های شفاهی را به مراجع قضایی فدرال آمریکا ارائه کرده ‌اند.

" اظهار نظری است که اشتاین افزود :ما معتقدیم که گریسکیل به احتمال 70 درصد در دادخواست خود در برابر SEC برای تبدیل Trust بیت‌کوین گریسکیل (GBTC) به یک ETF پیروز خواهد شد".

اشتاین افزود که احتمال پیروزی گریسکیل از 40 درصد پس از اتمام شفاهی ‌های دو طرف افزایش یافت، زیرا به گفته اشتاین:"همه سه قاضی در هیئت قضایی به نظر می ‌رسد در جهت حمایت از گریسکیل قرار دارند" بر اساس "سوالاتی که پرسیدند".

اشتاین افزود که بلومبرگ انتظار می‌ رود تا ماه اوت نتیجه‌ای در این مورد اعلام کند. درخواست‌های ETF بیت‌کوین به تازگی به یکی از نکات مهم صنعت تبدیل شده است، با فیدلیتی، اینوسکو، ویزدوم تری و والکیری که پس از شرکت مدیریت دارایی‌های 10 هزار میلیارد دلاری بلک‌راک در صف تأیید SEC قرار گرفته‌ اند.

اگر SEC در نهایت درخواست‌های شرکت‌هایی مانند JPMorgan، مورگان استنلی، گولدمن ساکس، BNY Mellon و بانک آمریکا را برای ارائه خدمات مشابه تأیید کند، بازار دارایی ‌های دیجیتال به شرکت ‌هایی با مدیریت دارایی ‌های ترکیبی بالغ بر 27 هزار میلیارد دلار متعلق خواهد شد.

تأیید درخواست ETF بیت‌ کوین بلک ‌راک در هفته گذشته، خبر بزرگی بود! اما این تنها قسمتی از داستان است. بسیاری از بزرگترین مؤسسات مالی در ایالات متحده در حال کار فعال برای فراهم کردن دسترسی به بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند.

طبق اطلاعات Google Finance در انتظار تصمیم درخواست گریسکیل، قیمت سهام GBTC در سال 2023 به 134٪ رشد کرده و به 19.47 دلار رسیده است، که بالاترین قیمت آن از تاریخ 13 مه 2022 است.

علاوه بر این، تخفیف قیمت سهام GBTC در مقایسه با ارزش خالص کلی آن در تاریخ 26 ژوئن به 31٪ کاهش یافت، که کمترین سطح ثبت شده از سپتامبر سال گذشته است، طبق داده‌ های YCharts نرخ تخفیف کمتر بر روی این صندوق نشان می‌‌دهد که احساس سرمایه‌گذاران نسبت به این محصول ممکن است به سمت مثبتی تغییر کرده باشد.

تخفیف GBTC نسبت به ارزش خالص دارایی NAV. منبع: Ycharts

اما مانند اکثر بازارهای رمزارز، قیمت GBTC نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود که 56.70 دلار بود، بیش از 65 درصد کاهش یافته است.

خدمات پرشین الیت 

پرشین الیت برای علاقه ‌مندان به بازارهای مالی، خدمات گسترده ‌ای ارائه می‌ دهد. این خدمات شامل سیگنال فارکس و سیگنال‌ فیوچرز است. همچنین، شما می ‌توانید از خدمات احراز هویت بایننس و دیگر سیگنال‌ ارز دیجیتال نیز بهره‌برداری کنید. در کانال سیگنال ارز دیجیتال، تحلیل‌ها و نشانه‌های معاملاتی به شما ارائه می‌شود تا بهترین تصمیمات را در خرید و فروش بگیرید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.