whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

«هی مرسدس» – مرسدس بنز کنترل صوتی مبتنی بر چت جی پی تی (ChatGPT) را آزمایش می کند

1402/03/26 ساعت 18:55


«هی مرسدس» – مرسدس بنز کنترل صوتی مبتنی بر چت جی پی تی (ChatGPT) را آزمایش می کند. بیش از نهصد هزار خودروی مرسدس بنز در ایالات متحده به ویژگی جدید بتا با قابلیت چت جی پی تی (ChatGPT) دسترسی خواهند داشت که حدود سه ماه آزمایشی خواهد بود.

"هی مرسدس" - مرسدس بنز کنترل صوتی با قدرت ChatGPT را آزمایش می کند.

مرسدس بنز، سازنده خودروهای لوکس، به عنوان بخشی از آزمایش جدیدش هوش مصنوعی را در بیش از نهصد هزار وسیله نقلیه و توسط سیستم دستیار صوتی مجهز به چت جی پی تی (ChatGPT) ادغام می‌کند.

این شرکت در 16 ژوئن اعلام کرد که ویژگی بتای آپشنال یا اختیاری، اکنون برای مالک هر وسیله نقلیه مجهز به رابط کاربری تجربه کاربری مرسدس بنز (MBUX) قابل دسترسی است. در حال حاضر بیش از نهصد هزار خودروی مرسدس بنز در ایالات متحده این امکان را در اختیار دارد.

رانندگان مرسدس در حالی که در ماشین خود نشسته‌اند، می‌توانند با گفتن جملات «هی مرسدس، می‌خواهم به برنامه بتا ملحق شوم» برای دستیار صوتی جدید مجهز به هوش مصنوعی ثبت‌نام کنند. همچنین، کاربران می‌توانند با ثبت‌نام از طریق برنامه «من» تولیدکنندگان خودرو به آن بپیوندند.

مرسدس بنز ChatGPT را به عنوان بخشی از یک برنامه بتا در ایالات متحده به دستیار صوتی MBUX هی مرسدس اضافه می‌کند. به این ترتیب، کنترل صدا در وسایل نقلیه مجهز به MBUX شهودی‌تر خواهد شد.سازنده آلمانی توضیح داد که ChatGPT با گسترش قابلیت‌های موجود، ویژگی کنترل صوتی خود را تکمیل می‌کند:

«در حالی که اکثر دستیارهای صوتی به وظایف و پاسخ‌های از پیش تعریف‌شده محدود می‌شوند، ChatGPT از یک مدل زبان بزرگ برای بهبود درک زبان طبیعی و گسترش موضوعاتی استفاده می‌کند که می‌تواند به آنها پاسخ دهد.»

ادغام ChatGPT به کاربران این امکان را می‌دهد تا سؤالاتی را از دستیار صوتی بپرسند که مرتبط یا غیرمرتبط با تجربه رانندگی هستند، چیزی که طبق گزارش‌ها ربات چت می‌تواند «پاسخ‌های جامع» به آن ارائه دهد.

به گفته این شرکت، هرگونه داده فرمان صوتی که توسط دستیار صوتی جمع‌آوری می‌شود در سیستم ابر هوشمند مرسدس بنز ذخیره شده و در شکل ناشناس تجزیه و تحلیل می‌شود.

آینده اکنون است. با خلبان پارک هوشمند، برخی از انواع EQS برای پارکینگ بدون راننده و خودکار آماده شده است. (سطح SAE 4) تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا شما آماده هستید؟ 

انتظار می‌رود برنامه بتا سه ماه طول بکشد. مرسدس گفته پس از آن دوره دوباره ارزیابی خواهد کرد که آیا قصد دارد ویژگی کنترل صوتی با قابلیت ChatGPT را توسعه دهد یا خیر.

مشتریان ایالات متحده می‌توانند از طریق برنامه Mecerdes-Benz به ویژگی جدید ChatGPT دسترسی داشته باشند.

در حالی که این موضوع نشان‌دهنده آخرین گام این شرکت خودروسازی در زمینه هوش مصنوعی می‌باشد، مرسدس بنز چندین سال است که در پروژه‌های مرتبط با بلاک چین مشارکت داشته است.

این شرکت خودروسازی در ژانویه 2022، با چندین هنرمند توکن غیرقابل تعویض (NFT) همکاری کرد تا مدل سری G کلاس خود را جشن بگیرد. سازنده همچنین در جولای 2020 شروع به استفاده از بلاک چین پروتکل اقیانوس (Ocean) برای جمع آوری داده‌های مختلف کاربران کرد. همچنین این شرکت در مارس 2018،  ارز دیجیتال خود را برای پاداش دادن به رانندگی سازگار با محیط زیست راه اندازی کرد.

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر خدماتی چون احراز هویت بایننس در کانال سیگنال ارز دیجیتال داخلی و خارجی عضو شوید. همچنین اخبار مهم مربوط به صنعت، بلاکچین و ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها با دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز یا اسپات و سیگنال فارکس در معاملاتتان پیروزمندانه عمل کنید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.