whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آزوکی Azuki چیست؟

1401/09/28 ساعت 04:50


آزوکی در واقع یک برند جذاب است که در بین مردم محبوبیت زیادی به دست آورده و ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد. از آن جایی که اکوسیستم NFT با سرعت بالایی در حال حرکت است، افراد زیادی ترغیب به خرید NFT آزوکی می‌شوند و از این طریق هم سود بالایی به دست می‌آورند. این نوع NFT به موضوع مهمی در دنیای ارز دیجیتال تبدیل شده و تاکنون توجه خیلی از کاربران را به خود جلب نموده است.

از این طریق اگر شما هم قصد خرید آزوکی را دارید، بهتر است تا پایان مطلب همراه ما بمانید زیرا در ادامه قرار است اطلاعات کامل‌تری در مورد این NFT محبوب در اختیارتان قرار دهیم. یادآور می‌شویم با عضویت در بهترین گروه ارز دیجتال یعنی کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید نسبت به انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس آگاهی کسب کنید. همچنین پرشین الیت امکانات و خدمات خوبی چون رصد قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای، امکان فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و خرید تتر را به معامله‌گران ارز دیجیتال ارائه می‌کند.

ویژگی‌های NFT آزوکی 

NFT آزوکی به طور معمول بیشتر با مجموعه 10000 آواتاری خود مرتبط بوده و این مجموعه در 12 ژانویه سال 2022، توسط گروهی از هنرمندان مستقر در لس آنجلس طراحی شده است. این آواتارهای جذاب با تم انیمیشن طراحی شده‌اند و هر کدام از آن‌ها مشخصات به خصوصی دارند.

کاربرانی که NFT آزوکی دارند، می‌توانند با عضو شدن در آن دسترسی راحتی برنامه‌های مخصوص ایردراپ NFT، رویدادهای زنده، شو لباس خیابانی و برخی موارد دیگر داشته باشند. سازندگان یا طراحان این مکان را به عنوان یک گوشه از اینترنت که در آن هنرمندان و علاقمندان به وب 3 جهت ایجاد آینده‌ای غیر متمرکز دور هم جمع می‌شوند، توصیف می‌نمایند.

تمام آزوکی‌ها ویژگی‌های مختلفی درباره پس زمینه، مو، وسایل همراه مانند اسکیت برد، شمشیر، فنجان‌های قهوه و لباس‌ها دارند. این مجموعه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده زیرا در مدت زمانی نسبتا کوتاه بعد از انتشار، از لحاظ حجم فروش توانستند جایگاه ویژه‌ای به دست آورند و از بزرگ ترین رقبا نیز پیشی بگیرند. 

در حال حاضر نیز با این که مدت زیادی از عرضه آزوکی (Azuki) نمی‌گذرد اما این NFT بی‌نظیر توانسته مورد استقبال افراد بی‌شماری قرار بگیرد و بر سر زبان‌ها بی‌افتد. 

تیم پشتیبانی NFT آزوکی ( Azuki ) 

بهتر است بدانید که تیم پشت پرده یا همان تیم پشتیبانی توکن‌های NFT (Azuki)، Churi Labs بوده که شامل چندین عضو متخصص در رمزنگاری، بازی و هنر می‌شود. تمام عضوهای این استارتاپ با هم متحد شده‌اند و یک برند محبوب را به متاورس آورده‌اند. 

اکثر این افراد هویت خود را به صورت ناشناس نگه می‌دارند اما به صورت حرفه‌ای کار خود را انجام می‌دهند. این تیم باتجربه درباره تجربیات پیشین خود و هویتی که دارند، بسیار محرمانه عمل کرده و همین امر موجب شده تا به حال کسی آن‌ها را نشناسد.

ویژگی‌های NFT آزوکی 

هر کدام از NFTهای آزوکی با توجه به ویژگی‌ها یا صفت‌هایی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند و هر اندازه که این ویژگی‌ها منحصربه‌فرد‌تر باشد، قیمت آن‌ها بیشتر است. به همین دلیل هم در ادامه مقاله رایج‌ ترین صفت‌‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

  • صفت خاص  

قیمت NFTهای آزوکی نیز همچون قیمت ارز دیجیتال با توجه به برخی عوامل تعیین می‌شود‌ که یکی از این موارد، صفت خاص است. در واقع ویژگی‌های خاصی نظیر فاکس فایر، آتش، دود، ساکورا و کرم شب تاب نیز بر روی قیمت هر NFT (Azuki) تأثیر گذار هستند.

آتش 0.58% و کرم شب تاب 0.88%، صفت‌های بسیار با ارزشی هستند که هر یک به قیمت 30 اتریوم فروخته شده‌اند. میانگین قیمت هر فاکس فایر، ساکورا 0.8% و دود 0.81 %نیز حدود 40000 دلار تعیین شده است. این میانگین از قیمت فروش NFTهای معمولی آزوکی بسیار بیشتر است.

  • صفت مو

مو نیز همچون ویژگی‌های دیگر، دارای تاثیری به خصوص بر روی قیمت است. این صفت بسیار مهم بوده و می‌تواند منجر به کاهش یا افزایش شدید قیمت‌ها شود. معمولا آزوکی‌های بدون مو 0.08% یا طرح‌های موی به خصوص با نوع ارواح، عملکرد بهتری نسبت به بقیه موارد دارند.

آزوکی‌های بدون مو اغلب به قیمت 30.69 اتریوم و روح‌های دارای مو حدود 42.7-76.5 اتریوم فروخته می‌شوند. موهای آب 0.21% و آتش 0.22% نیز هر کدام قیمتی نزدیک به 29 اتریوم دارند. دیگر صفت‌ها یا ویژگی‌های مو نیز بین 3.2 تا 15.2 اتریوم معامله شده‌اند. 

توکن‌های غیر مثلی آزوکی دارای هدفون طلایی، جزو پر فروش ترین و با ارزش ترین NFTها در دنیا به شمار می‌روند و افرادی که قصد خرید آن را دارند، باید مبلغ قابل توجهی پرداخت نمایند

توکن‌های غیر مثلی آزوکی دارای هدفون طلایی، جزو پر فروش ترین و با ارزش ترین NFTها در دنیا به شمار می‌روند و افرادی که قصد خرید آن را دارند، باید مبلغ قابل توجهی پرداخت نمایند.

  • هدفون طلایی

هدفون طلایی 0.35 نیز با قیمتی نزدیک به 40 اتریوم توانسته جایگاه مطلوبی به دست آورد. NFTهای دارای هدفون طلایی هستند، با ویژگی بی‌نظیر خود جایگاه فوق العاده‌ای به دست آورده‌اند و به عنوان پرفروش ترین آزوکی‌ها شناخته شده‌اند.

  • صفت چشم

چشم‌های رعد و برق 0.46%، درخشان 0.78% و آتش 0.57% از دیگر ویژگی‌های چشم در چشم در NFTهایی آزوکی به شمار می‌روند. آزوکی‌هایی که از این سه نوع چشم برخوردار هستند، با قیمت 18.4 اتریوم به فروش می‌رسند. دیگر گزینه‌هایی هم که دارای سایر صفت‌های چشمی هستند، قیمت‌شان بین 6.9 الی 12.4 اتریوم است.  

  • صفت گوش

بهتر است بدانید لوبیا قرمز 0.4% نوعی صفت گوش مرتبط با این نوع نام تجاری بوده که ارزش بالایی دارد و با قیمت 27.2 اتریوم نیز به فروش رسیده است.  

  • صفت طلایی

حال که به خوبی دانستید آزوکی Azuki چیست؟ بهتر است بدانید یکی از دیگر از ویژگی‌های آن، طلایی بودن آزوکی‌ها است. به طور معمول هر توکن غیر مثلی آزوکی که از ویژگی طلایی برخوردار بوده، با قیمتی نزدیک به 29 اتریوم فروخته می‌شود. آزوکی‌هایی هم که بدون صفت طلایی هستند، با قیمت 8 اتریوم مورد معامله قرار می‌گیرند.

  • صفت لباس

ویژگی‌ها و مشخصات لباس هم بر روی قیمت هر توکن غیر مثلی تأثیر می‌گذارند. در واقع هر چقدر که لباس‌های آن‌ها جذاب‌تر باشد، قیمت‌شان بیشتر است. از دیگر قطعات گران قیمت و با ارزش مجموعه آزوکی NFT، می‌توان آزوکی‌های بدون لباس 0.05% را نام برد که با قیمت 78.66 اتریوم فروخته می‌شوند.

خرید NFT آزوکی 

معمولا اکثر کسانی که می‌دانند آزوکی Azuki چیست؟ راحت‌تر تصمیم خود را برای خرید می‌گیرند. از این رو اگر تخصصی در این زمینه ندارید، بهتر است بدانید به طور کلی با استفاده از 2 گزینه محبوب OpenSea و LooksRare می‌توان اقدام به خرید آزوکی کرد.

اگر زمانی قصد داشتید از OpenSea جهت خرید آزوکی بهره بگیرید، فراموش نکنید که کیف پول‌تان را مانند متامسک یا کوین بیس متصل نمایید. زمانی که کیف پول خود را متصل نمودید، باید مجموعه رسمی Azuki را پیدا کنید.

هنگامی که‌ به مجموعه رفتید، آزوکی که قصد خرید آن را دارید باید مشخص شود. بعد از پیدا کردن NFT آزوکی مورد نظرتان، روی آن کلیک کنید و گزینه خرید را انتخاب نمایید تا به راحتی مراحل خرید به اتمام برسد.

در حال حاضر کلکسیونرها، هنرمندان و سازندگان زیادی از NFTهای آزوکی حمایت می‌نمایند تا بتوانند از قیمت‌های بالای این مجموعه دیجیتالی برای خود سود کسب کنند. خرید آزوکی نیز مانند خرید تتر در اکثر مواقع با سود همراه بوده اما نباید بدون تجربه و مهارت کافی این کار را انجام دهید زیرا در چنین شرایطی احتمال ریسک و ضرر بالا است.

سرعت بالای مجموعه NFT آزوکی، موجب شده رکورد فروش بسیار عالی را در زمان کوتاهی ثبت کند. این رکورد بی‌سابقه بوده و تا کنون هیچ توکن غیر مثلی نتوانسته به این سرعت معامله شود. با شروع شدن قیمت ابتدایی 3400 دلار برای هر NFT، آزوکی‌ها در حال حاضر با قیمت متوسط 37700 دلار مورد معامله قرار می‌گیرند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را خریداری کنید.

البته بعضی از گزینه‌های کمیاب و خاص، قیمت‌شان بیشتر از 500،000 دلار بوده که این رقم در بین توکن‌های غیر مثلی بسیار بالا است. برخی از کاربران بر این باورند که قیمت توکن‌های آزوکی در حال حاضر به بالاترین قیمت ممکن و اوج خود رسیده اما در آینده این قیمت با کاهش مواجه می‌شود زیرا احتمال دارد بعداً پتانسیلی جهت افزایش قیمت موجود نباشد.

از آن جایی که پیش بینی آینده توکن‌های آزوکی کار راحتی نیست، توصیه می‌کنیم سرمایه زیادی را به خرید ان‌ها اختصاص ندهید تا شاهد ضرر و زیان شدیدی نشوید. همچنین بهتر است قبل از این که تصمیم نهایی خود را برای سرمایه گذاری در چنین حوزه‌هایی بگیرید، تحقیقات لازم را به خوبی انجام دهید.

نحوه تعیین ارزش آزوکی‌ها

همان طور که در قبل ذکر کردیم، NFTهای آزوکی نیز مانند اکثر ارزهای دیجیتال دارای قیمت ثابتی نیستند و ارزش گذاری آن‌ها برخلاف دیگر دارایی‌های دیجیتالی، کار نسبتاً دشواری است چون اغلب آن‌ها ارزش ذاتی ندارند.

بیشتر معامله گران در دنیای کریپتوکارنسی، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال مهارت‌های لازم را جهت خرید و فروش بهتر رمز ارزها و دریافت سود بالاتر کسب می‌کنند اما توکن‌های آزوکی این گونه نیستند. مثل خیلی از آثار هنری، ارزش توکن‌های آزوکی هم به صورت ذهنی بوده و مردم با پرداخت هزینه‌ای که مایل هستند، این ارزش را تعیین می‌کنند.

دقت داشته باشید که هایپ نقش فوق العاده مهمی در تعیین ارزش مجموعه‌های NFT دارد و همین امر نیز موجب شده که NFTها به عنوان یک سرمایه گذاری پرخطر شناخته شوند. البته در مورد NFT‌های آزوکی ناگفته نماند تنها چیزی که موجب رشد آن شده، ترند شدن نبوده و در این موضوع کاربرد آن‌ها نقش مهمی دارد.

سازندگان آزوکی Azuki به دارندگان این توکن یک سری برنامه‌های خاص می‌دهند که در آن‌ها مجموعه‌ای از محصولات آزوکی، لباس‌های خیابانی و تخفیف‌های NFT وجود دارد. این مجموعه داران امیدوارند که آزوکی با گذشت زمان، همچون همتایان خود تا حدودی به علت کمیاب بودن و خارق العاده بودن‌شان، ارش بالاتری پیدا کند.

آزوکی نظر بسیاری از علاقمندان هنر را به علت سبک متمایز خود، جلب نموده و بعضی از خریداران این کار را فقط به خاطر هنر انجام می‌دهند و خیلی به دنبال سرمایه گذاری کردن بر روی آن‌ها نیستند.

لازم به ذکر است که تاکنون این توکن‌های غیر مثلی ارزش خود را بعد از سقف قیمتی و همچنین هایپ اولیه از دست نداده‌اند زیرا پروژه توکن‌های آزوکی محبوبیت زیادی به دست آورده و اکثر افراد حرفه‌ای در این زمینه عقیده دارند آینده روشن‌تری در انتظار آن است. 

دلایل محبوبیت NFTهای آزوکی  

دقت داشته باشید این پروژه محبوب دارای چند عنصر کلیدی بوده که موجب موفقیت آن در بین NFTهای مختلف شده است. به همین خاطر هم ما در ادامه مقاله قصد داریم به طور جامع دلایلی که باعث پیشرفت و مورد توجه قرار گرفتن NFTهای آزوکی شده را بررسی کنیم، پس همراه ما بمانید.

  • فرهنگ انیمه

انیمه در واقع یک اقتباس ژاپنی از واژه (animation) بوده که به محتوای انیمیشن ژاپنی مربوط می‌شود. این انیمه‌ها اغلب از مانگا یا کمیک‌های ژاپنی الهام گرفته‌اند و توانسته‌اند بین افراد در سنین مختلف محبوبیت زیادی کسب کنند. شخصیت‌هایی نظیر دیجیمون، پوکمون و دراگون بال زِد، نام‌های معروفی هستند که تا به امروز مورد محبوبیت زیادی واقع شده‌اند.

محبوبیت ژانر انیمه به شکل فوق العاده‌ای روز به روز در حال افزایش است. با توجه به گزارش‌های به عمل آمده می‌توان گفت حدود 100 میلیون خانواده از اکتبر 2019 تا سپتامبر 2020 به تماشای محتوای انیمه پرداخته‌اند. همین موضوع نیز موجب ایجاد جامعه‌ای از علاقه مندان به انیمه شده است که با وسواس و دقت زیادی کلکسیون آن را جمع آوری می‌نمایند.

بهتر است بدانید Otacus سالانه نزدیک به 2.5 میلیارد دلار هزینه را صرف سرگرمی‌های خود می‌کند که همین امر نشان دهنده قدرت خرید‌ قابل توجه در جامعه بوده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود. از این جهت با علاقمندی شدید و قدرت خرید بالا مجموعه‌های انیمه، اکثر طرفداران انیمه خیلی راحت به واگن آزوکی وارد شده‌اند و محبوبیت و قیمت آن را بیشتر کرده‌اند.

با توجه به این که هنر از نظر اکثر مردم ارزشمند است، مجموعه NFT آزوکی توانسته مورد اهمیت زیادی واقع شود و همچنین محبوبیت زیادی به دست آورد.

با توجه به این که هنر از نظر اکثر مردم ارزشمند است، مجموعه NFT آزوکی توانسته مورد اهمیت زیادی واقع شود و همچنین محبوبیت زیادی به دست آورد.

  • هنر

هنر انیمه به علت سبک متمایزی که دارد، سریعاً قابل تشخیص بوده و هر کسی می‌تواند بدون مشکل آن را تشخیص دهد. شخصیت‌های  NFTآزوکی شکل هنری را با یک سطح غیر قابل باور از جزئیات، در آثار هنری به وجود آورده‌اند. علاوه‌بر این نیز آواتارهای آن در انواع گوناگونی همچون مردان و زنان با پوشش مختلف، موی متنوع و نوع پوست مختلف موجود هستند‌.

شما می‌توانید به سادگی آواتار مورد نظرتان را از میان 10000 شخصیت آزوکی برای خود پیدا کنید. ویژگی‌های منحصر به فرد و خارق العاده‌ای که بیان شد، این مجموعه را در فضای NFT استثنایی کرده و باعث شده افراد زیاپی به سمت آن بروند. 
ناگفته نماند شخصیت‌هایی با سبک هنری اسکیت بورد که توسط تیم آزوکی در این پروژه ایجاد شده، به عنوان جذابیت‌های مهم این پروژه شناخته شده‌اند و نسبت به دیگر مدل‌های عادی، ارزش و قیمت بیشتری دارند.

  • تاکید بر مالکیت جامعه

همان طور که در ابتدای مقاله آزوکی Azuki چیست؟ گفته شد، آزوکی یک برندی برای متاورس بوده که جامعه آن را ساخته‌اند. دقت داشته باشید که این تأکید مکرر بر روی جامعه، تنها دارای جنبه نمایشی نیست بلکه تیم آزوکی به تشخیص اهمیت یک جامعه فعال پرداخته و تأکید آن بر روی مالکیت جامعه بر پروژه است.

به طور کلی جامعه نقش بسیار مهمی در هر پروژه NFT دارد و نمی‌توان اهمیت آن را نادیده گرفت. جامعه سهامداران به شکل فوق العاده‌ای انتشاردهنده هر برند بوده و بدون آن‌ها پروژه مورد نظر از بین خواهد رفت.
از زمانی که جامعه آزوکی راه اندازی شد تا به حال، سرمایه گذاران شاهد رشد بسیار چشمگیری بوده‌اند. در حال حاضر نیز دارای بیش از 80000 عضو دیسکورد و 200000 دنبال کننده توییتر است. این شبکه‌های اجتماعی آنلاین به شکل مناسبی تعدیل شده‌اند و یک فضای امن برای آشنا شدن با یک دیگر به وجود آورده‌اند.

به روز رسانی‌ها و گفتگوهای لازم درباره فعالیت پروژه نیز توسط تیم پشتیبانی پروژه، از طریق همین شبکه‌ها به اطلاع کاربران و سرمایه گذاران رسانده می‌شود. افرادی که در این شبکه‌ها عضو هستند، می‌توانند به راحتی تازه ترین و مهم ترین اخبار روز دنیا را در مورد آزوکی دریافت نمایند.

  • همکاری‌های انحصاری پوشش

تیم حرفه‌ای آزوکی در راستای هدفی که دارد، جهت تبدیل شدن به برند متاورس با طراحان مختلفی برای تولید لباس‌های خیابانی و لوازم جانبی مختلف آزوکی، همکاری می‌کند. اکثر این موارد را می‌توانید خیلی سریع در فروشگاه The Garden’s برای خود تهیه کنید.

البته این محصولات و کالاها تنها برای دارندگان NFT یا توکن‌های غیر مثلی آزوکی در نظر گرفته شده‌اند و هر کسی نمی‌تواند اقدام به خرید آن‌ها کند. این طرح بی‌نظیر با از بین بردن مرز میان دنیای فیزیکی و دیجیتال، موجب گسترش فرصت‌های بازاریابی شده و آگاهی از برند را برای جامعه و همچنین مشتریان آزوکی فراهم می‌کند.

توجه داشته باشید آزوکی با استودیوی NFT RTFKT برای ایجاد لباس خیابانی همکاری می‌کند و این استودیو در واقع پشت مجموعه Clone X NFT محسوب می‌شود. تا به امروز ورود آن‌ها به دنیای مد، بسیار موفقیت آمیز بوده و همین امر منجر به خرید آن توسط Nike شد.

کاربرانی که در دنیای کریپتوکارنسی به سرمایه گذاری مشغول هستند، اغلب با کمک سیگنال ارز دیجیتال پیش بینی‌ها و تحلیل‌های مختلف را انجام می‌دهند و از این طریق نیز سود نسبتاً بالایی به دست می‌آورند اما در دنیای NFTها چنین چیزی وجود ندارد و ممکن است توکن غیر مثلی را که با قیمتی بالا خریداری کرده‌اید، با مبلغی بسیار پایین به فروش برسانید. 

  • اکوسیستم گاردن

توجه داشته باشید گاردن در اصل نسخه متاورس آزوکی بوده که دنیای مجازی برند آزوکی جهت فرهنگ، اجتماع و هنر به وجود آمده است. طبق گفته وب سایت رسمی آزوکی، خطوط میان دنیای دیجیتال و فیزیکی محو شده و قوانین مختلف به شکل مفیدتری در حال بازنویسی هستند. یک NFT آزوکی، هویت کاربر در این متاورس بوده و سرمایه گذاران می‌توانند آن را در مدل‌های مختلفی خریداری کنند.

باغ برای جامعه آزوکی به عنوان تالار شهر عمل می‌نماید و تیم پروژه مورد نظر قصد دارد یک DAO که مبتنی بر استیبل کوین BEAN بوده، را اداره کند. باغ آزوکی میزبان همکاری‌های انحصاری برنامه‌های توکن غیر مثلی، لباس‌های خیابانی، فعالیت‌های آتی و روایدادهای زنده بیشتری خواهد بود که تا به حال توسط تیم این پروژه اجرا نشده است.

  • تیم با استعداد

یکی دیگر از دلایل محبوبیت توکن‌های غیر مثلی آزوکی، برخوردار بودن از یک تیم با استعداد و با تجربه است. دقت داشته باشید که میزان موفقیت هر پروژه، ارتباط جدی و مستقیمی با تیم آن دارد. از این رو اغلب سرمایه گذاران متخصص، همیشه قبل از پرداخت سرمایه، حامیان، توسعه دهندگان و تیم پشتیبانی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

تیمی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، می‌تواند پروژه را به شکل بهتری پشتیبانی کند و کمک کند موفقیت‌های مهم‌تری ایجاد شود. با این که اکثر اعضای تیم پشتیبانی آزوکی به صورت ناشناس هستند و تنها یکی از این اشخاص که Steamboy نام دارد، در بخش بازی شناخته شده اما مشخص که اکثراً در حرفه خود استعداد به خصوصی دارند.

Steamboy به عنوان مدیر هنری شخصیت‌های مختلف در بازی Overwatch شناخته شده و تا به امروز موفقیت‌های قابل توجهی را از آن خود کرده است. علیرغم این که تیم آزوکی به صورت ناشناس است اما به نظر می‌رسد هر کدام از اعضا تعهد بالایی در کار خود دارند.

از جمله دستاوردهای کلیدی تیم آزوکی می‌توان به توسعه نوعی الگوریتم جدید که ERC721A نام دارد، اشاره کرد. این الگوریتم به راحتی امکان ساخت چند NFT مختلف را با همان قیمت مینت کردن یک توکن غیر مثلی به وجود می‌آورد. چنینی نوآوری خلاقانه‌ای به هنرمندان و سازندگان کمک می‌کند به شکل بهتری در هزینه‌های شان صرفه جویی کنند. امکان بهره گیری از این نوع الگوریتم منحصر به فرد برای سایر پروژه‌ها نیز نشان می‌دهد تیم به غیر از آزوکی، به کل جامعه NFT هم متعد است.

توجه داشته باشید آواتارها از لحاظ زیبایی، به صورت شناختی دلپذیر هستند و تنها در میان مخاطبان علاقمند، طنین انداز می‌شوند. همچنین هر کدام از این توکن‌ها بر اساس ویژگی‌های به خصوصی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند

توجه داشته باشید آواتارها از لحاظ زیبایی، به صورت شناختی دلپذیر هستند و تنها در میان مخاطبان علاقمند، طنین انداز می‌شوند. همچنین هر کدام از این توکن‌ها بر اساس ویژگی‌های به خصوصی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند.

قیمت NFT‌های Azuki 

در حالت کلی مجموعه توکن غیر مثلی آزوکی در 12 ژانویه سال 2022 با انتشار دادن 8700 آواتار اولیه شروع شد. قیمت هر کدام از این آواتارها در تاریخ ذکر شده نیز حدود 3400 دلار بود. توکن‌های آزوکی به عنوان پر فروش ترین توکن‌های غیر مثلی در دنیا شناخته شده‌اند و در عرض چند دقیقه، تا 30 میلیون دلار هم معامله شده است.

بعد از فروش عمومی، سازندگان مجموعه یک پیشنهاد خصوصی نیز ارائه دادند که در آن برخی از NFTهای آزوکی را با قیمت 2 میلیون دلار به فروش رساندند.‌ بعد از زمان رونمایی این توکن‌ها، مدت زیادی طول نکشید که قیمت آن‌ها سر به فلک کشید و رشد انفجاری داشتند.

به گونه‌ای که تا اواخر مارس سال 2022، کف قیمت آن‌ها به 40 اتریوم رسید. جالب است بدانید گران ترین NFT با نام آزوکی 9605# نیز در همین سال به قیمت 420 اتریوم با بیش از 1.4 میلیون دلار ارزش، به فروش رسیده است. فراموش نکنید هر کدام از این توکن‌های غیر مثلی دارای قیمت مختلفی هستند و دارندگان‌ آن‌ها معمولا ارزش‌شان‌را تعیین می‌کنند.

به همین خاطر هم نمی‌توانیم یک مبلغ مشخص را برای آن‌ها تعیین کنیم و بگوییم که هر توکن با چه قیمتی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید هر زمانی که خواستید، قیمت آزوکی‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه موجود را برای خود خریداری نمایید. 

کلام آخر

همان طور که تا این قسمت از مطلب متوجه شدید، آزوکی به دلایل مختلفی توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد و در جامعه ارزهای دیجیتال جایگاه عالی را از آن خود کند. به همین خاطر اگر شما هم پاسخ سوال آزوکی Azuki چیست؟ را به دست آورده‌اید و می‌خواهید بر روی این NFT سرمایه گذاری کنید، بهتر است بدون آگاهی کافی دست به اقدامی نزنید تا شاهد اثرات غیر قابل جبرانی نباشید.

همچنین در صورتی هم که تجربه کافی برای احراز هویت بایننس ندارید، توصیه می‌کنیم از افراد متخصص در این حوزه راهنمایی بگیرید تا بعداً دچار مشکل نشوید. توجه داشته باشید احراز هویت در صرافی بایننس اصلا کار سخت و پیچیده‌ای نیست اما و اگر به طور صحیح اقدامات لازم را انجام ندهید، ممکن است شاهد نتایج مناسبی نباشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.