whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Ocean Protocol

1400/10/22 ساعت 17:31


در ابتدای شروع به کار بلاک چین، شاید ترکیب این فضای ابری را با هوش مصنوعی غیر ممکن می دانستیم. اما جالب است بدانید که در Ocean Protocol، هوش مصنوعی و تکنولوژی قدرتمند بلاک چین با یکدیگر ترکیب شده اند و نتیجه این تعامل، پلتفرمی قدرتمند برای تبادل داده های غیر متمرکز شده است. اگر علاقه به شناخت بیشتر این پروتکل دارید و برای خرید و فروش آن به دنبال سیگنال ارز دیجیتال هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

 

image

Ocean Protocol

 

Ocean Protocol چیست؟

همانطور که میدانید یکی از کاربرد های اینترنت و دنیای دیجیتال دسترسی به منابع و اطلاعات علمی روز دنیا است. بسیاری از منابع دنیا به دلیل اینکه مورد سوء استفاده قرار نگیرند و یا به نام افراد دیگر منتشر نشوند، در این فضا به اشتراک گذاشته نمی شوند.

بلاک چین توانسته با فراهم نمودن فضایی امن و با کد گذاری های بسیار پیچیده، به افراد کمک کند که اطلاعات با ارزش خود را با خیال آسوده با دیگران به اشتراک بگذارند.

در بستر بلاک چین، هر فرد اگر اطلاعات و یا داده های با ارزشی داشته باشد، می تواند با به اشتراک گذاشتن اطلاعات کسب درآمد نماید.

Ocean Protocol بر روی بستر بلاک چین اتریوم فعال شده است و توانسته با بهره گیری از استاندار ERC 20 امنیت بالایی برای داده ها و اطلاعات کاربران فراهم آورد.

این پروتکل قراردادی هوشمند میان مراکز داده و اطلاعات یا همان کتابخانه ها، با دیگر کاربران است. پروتکل اوشن پس از دریافت هزینه از کاربر، امکان دسترسی به داده ها و اطلاعات را به کاربر می دهد.

مهم ترین هدف این پروژه برقراری دسترسی سریع و آسان کاربر به اطلاعات روز دنیا است. زیرا برقراری این مهم به محققان و دانشمندان امکان مطالعات گسترده را در کوتاه ترین زمان ممکن می دهد.

نکته بسیار مهم در این روش انتشار داده، کنترل نهایی اطلاعات و اعمال تغییر ها فقط به وسیله منتشر کننده یا صاحب اصلی اطلاعات است.

علاوه بر این، در این پروتکل اشخاصی که فضای کافی برای ذخیره سازی اطلاعات خود ندارند، می توانند فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات خود تهیه کنند و با خیالی آسوده اطلاعات را با دیگر اشخاص به اشتراک بگذارند.

هزینه های این پروژه از طریق توکن OCEAN دریافت و پرداخت می شود.

 

image

Ocean Protocol

 

تیم طراحی و تاریخچه ایجاد اوشن پروتکل

شاید برای شما نیز تیم سازنده و توسعه دهنده یک پروژه بسیار مهم است و یکی از مهم ترین مولفه ها در ارزش گذاری پروژه باشد.

تیم سازنده Ocean Protocol متشکل از یک محقق بسیار قدرتمند هوش مصنوعی با نام ترنت مک کانهی و همچنین سازنده پروژه OCEAN، که بروس پون است و این پلتفرم در سال 2017 ایجاد شده است.

بروس پون قبل از ایجاد پلتفرم اوشن، بر روی ذخیره سازی اطلاعات در بستر بلاک چین فعالیت می کرده است.

مدیر بازرگانی کنونی پروژه اوشن، کریستینا پون نیز یکی از موثرترین افراد در ایجاد این پروژه بوده است.

این پروژه قدرتمند و با ارزش در نوامبر 2017 توانست با ارائه توکن OCEAN و با مارکتی به همین نام، فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز نماید.

گذشت زمان و شناخت بیشتر این پروژه و اهداف آن، توسط شرکت های Watson Al، IBM و XPRIZE باعث شد تا کاربران این پروژه به حدود 3000 نفر توسعه دهنده در بیش از 100 کشور گسترش پیدا کند.

 

image

Ocean Protocol

 

ارز دیجیتال Ocean Protocol چطور کار می کند؟

اکنون که با پلتفرم اوشن و گذشته این پلتفرم قدرتمند آشنا شدید، بهتر است ارز دیجیتال OCEAN را نیز بهتر بشناسید.

اگر شما نیز اطلاعات و داده های با ارزشی دارید و یا در زمینه علمی و یا تحقیقاتی خاص فعال هستید، می توانید با ایجاد بازار داده های غیر متمرکز خود، اطلاعات خود را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید و شما نیز جزئی از دنیای بزرگ محققان شوید.

علاوه بر این سازمان های بزرگ و مکان های تحقیقاتی نیز می توانند با منتشر کردن اطلاعات خود، سرعت دسترسی به نتایج را گسترش دهند و از نظر، اطلاعات و یا حتی تجارب دیگر محققان برای تولید محصولی خاص و یا مبارزه با بیماری های نوظهور استفاده کنند.

ارز دیجیتال Ocean Protocol به شما کمک می کند که کد گذاری، دسته بندی و همچنین پرداخت و یا دریافت هزینه ها را به آسانی و بدون دردسر انجام دهید و همچنین مسئولیت اشتراک گذاری داده ها را نیز به عهده میگیرد.

شاید بتوان به جرات اعلام کرد که این پروتکل قدمی بسیار بزرگ در افزایش سرعت انتقال علم در دنیا است.

 

image

Ocean Protocol

 

از ارز دیجیتال اوشن پروتکل در چه مواردی استفاده می کنند؟

شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که، این پروتکل بیشتر برای چه گروه هایی کاربرد دارد؟ در این بخش به این سوال مهم شما پاسخ خواهیم داد.

شاید بتوان مهمترین دستاورد این پلتفرم را گسترش اطلاعات در زمینه هوش مصنوعی و همچنین ایجاد محصولات و خدمات با هوش مصنوعی بالاتر دانست.

از این رو برای برخی تولیدکنندگان این مسئله از اهمیت بالاتری برخوردار است.

●      تولید کنندگان بزرگ و کوچک خودرو در تمام نقاط جهان

بسیاری از خودرو های تولید شده در کشور های توسعه نیافته با مشکلاتی فنی و علمی بسیاری مواجه هستند و رفع این مشکلات بدون دسترسی به علم روز دنیا و هوش مصنوعی غیر ممکن است.

به طور مثال خودروهای تولید شده در کشور های کوچک تر با فناوری تولید قدیمی، اکثرا با مشکل آلودگی هوا، آلاینده های بسیار مضر و همچنین دیگر مشکلات فنی مواجه هستند.

برخی کشور ها با گسترش این پروژه به راننده و همچنین تولید کننده خودرو امکان اشتراک گذاری داده ها و همچنین تولید تجهیزات با کمترین ایراد را داده اند.

●      تولید خودروهای بدون راننده با  استفاده از هوش مصنوعی

برخی خودروسازی های بزرگ دنیا مانند BMW و جنرال موتورز با بهره گیری از پلتفرم اوشن توانسته اند با ارائه اطلاعات روز دنیا در زمینه تولید خودرو، دیگر خودرو سازی ها را در تمام نقاط دنیا، برای تولید وسایل نقلیه قدرتمند و در عین حال مطابق با علم روز و همچنین سازگار با محیط زیست، یاری کنند.

از دیگر دستاورد های این پروژه در خودروسازی های بزرگ، می توان به امکان اشتراک گذاری داده توسط کمپانی های بزرگ برای بهره گیری از هوش مصنوعی در تولیدات دیگر خودرو ها در کشوره های دیگر اشاره کرد. هوش مصنوعی در تولید خودرو می تواند مانع از بروز تصادفات جاده ای شود و امنیت رانندگی را در سراسر دنیا تامین می کند.

●      پیدا کردن بهترین راه درمان و دارو برای بیماری های مزمن

در بسیاری از کشور ها مطالعه بر روی بیماری ها یکی از مهم ترین اصول است. اما اگر تمامی این اطلاعات به اشتراک گذاشته شود و در اختیار مراکز تحقیقاتی بزرگ و همچنین دیگر محققان قرار گیرد، مسیر دسترسی به درمان و همچنین تولید دارو های مورد نیاز بسیار کوتاه تر خواهد شد.

در Ocean Protocol امکانی به وجود آمده است که پزشک و محقق می تواند نتایج حاصل از فرآیند درمان و تصمیم گیری های خود را در خصوص مجموعه داده ها در این پلتفرم منتشر نماید تا دیگر محققان بتوانند از نتایج درمان برای بهبود وضع بیمار خود استفاده کنند.

 

image

Ocean Protocol

 

توکن OCEAN و بهترین صرافی ها برای خرید آن

توکن ارز دیجیتال Ocean Protocol طراحی شده است تا انتقال داده ها و همچنین پرداخت هزینه ها به وسیله آن بسیار آسان تر باشد.

شاید بتوان گفت که توکن OCEAN پاداشی برای فعالیت در این پلتفرم و همچنین اشتراک گذاری اطلاعات با ارزش، با دیگر محققان در سراسر دنیا است.

توکن اوشن در برابر نود ها به کاربران اهدا می شود تا از اشتراک گذاری خود درآمد نیز کسب نماید.

اکنون که با این پلتفرم و همچنین توکن آن آشنا شدید، می توانید برای خرید و یا فروش توکن از صرافی های زیر استفاده کنید.

●      Gate.io

●      Uniswap

●      BITTREX

●      VCC

●      Kucoin

●      Balancer

با توجه به فعالیت ها و همچنین پروژه هایی که این پلتفرم در برنامه ریزی آینده خود دارد، می توان آینده این پلتفرم را بسیار روشن دانست.

البته لازم به ذکر است که برای این پلتفرم، ساختار ساده و قابل درک یکی از مهم ترین مولفه ها است. زیرا افرادی که از پلتفرم برای اشتراک گذاری داده استفاده می کنند، ممکن است با این فضا آشنا نباشند. پس امنیت بالا و همچنین سهولت انجام کار می تواند باعث جلب اعتماد کاربرد و در نتیجه گسترش پروژه نیز شود. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.