whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Status

1400/11/17 ساعت 21:36


Status اولین کلاینت غیرمتمرکز موبایل و دسکتاپ اتریوم در جهان است. این پلتفرم برای کاربران خود امکان ارسال پیام‌های رمزگذاری شده، دسترسی به برنامه های غیر متمرکز یا DApps و همچنین دسترسی به کیف پول رمزنگاری شده را فراهم می آورد. هدف اصلی پلتفرم استاتوس پذیرش گسترده شبکه اتریوم است.

 

image

تعریف استاتوس

معرفی استاتوس

Status یک پلتفرم پیام رسان متن باز و رابط تلفن همراه است. این پلتفرم به کاربران خود اجازه می دهد با برنامه های کاربردی که روی بلاک چین اتریوم در حال اجرا هستند، تعامل داشته باشند. استاتوس برای اتریوم مانند پلی استور برای اندروید یا اپ استور برای برنامه های iOS عمل می کند. تفاوت آنها در این است که این پلتفرم کاملاً بر اساس فناوری‌های نظیر به نظیر ساخته شده است. کاربران می‌توانند از استاتوس برای موارد زیر استفاده کنند:

1 دسترسی، مرور و تعامل با بیش از ۲۰۰۰ برنامه

2  ارسال و دریافت پیام های رمزگذاری شده به صورت نظیر به نظیر

3  استفاده در پرداخت ها و قراردادهای هوشمند

4  ذخیره و کنترل دارایی های رمز ارزی خصوصی در کیف پول Status

شبکه Status از کوین بومی خود یعنی SNT  به عنوان ارز اصلی پلتفرم استفاده می کند.

هدف نهایی Status سرعت بخشیدن به پذیرش گسترده برنامه های غیر متمرکز اتریوم یا Ethereum DApps می باشد. جامعه هدف را نیز کاربران گوشی‌های هوشمند تشکیل می دهند. انجمن استاتوس به غیر از این اپلیکیشن، به ساخت و فراهم کردن ابزار های بنیادی و زیرساختی نیز، به منظور امکان پیوستن تمام افراد جامعه به این انجمن و تشکیل یک شبکه بهتر اقدام نموده است. اجزای اصلی این پلتفرم عبارتند از: 

Incubate: این برنامه از استارت آپ های متن باز در مراحل اولیه، از جمله تامین مالی، پشتیبانی فنی، راهنمایی، انطباق با قوانین و مقررات، طراحی محصول، بازاریابی، ارتباطات و سایر منابع دیگر پشتیبانی می کند.

Embark: در واقع یک ساختار توسعه با طرز استفاده ساده است که امکان ساخت و گسترش DApps را برای شما فراهم می آورد.

Studio: یک محیط یکپارچه برای توسعه دهندگان و اشخاص علاقه‌مند به یادگیری در زمینه توسعه اپلیکیشن های غیر متمرکز است.

Nimbus: یک پروژه تحقیقاتی و پیاده سازی کلاینت سبک برای Ethereum 2.0 است. 

Keycard: کیف پول سخت افزاری استاتوس به شکل یک کارت است. از این کارت می توان برای تراکنش‌های بدون اشکال، ایمن و بدون تماس استفاده کرد. این کیف پول با SNT و ETH و بسیاری از توکن های ERC-20 نیز کار می کند. کد های این کیف پول به صورت متن باز هستند. در نتیجه همه کاربران می توانند با توجه به نیاز شخصی خود، از آن استفاده کرده یا آن را ویرایش کنند.

 

image

علامت تجاری استاتوس

تیم سازنده Status

تیم سازنده Status در سوئیس مستقر هستند. این تیم از بیش از ۷۰ عضو تمام وقت و مشاور ماهر تشکیل شده است. اغلب کارمندان را توسعه دهندگانی تشکیل می دهند که روی توسعه هسته و ساخت GApps تمرکز دارند.کارمندان دیگر مسئول فعالیتهای روزانه، بازاریابی و توسعه تجارت هستند.

موسسان پلتفرم Status جراد هوپ و کارل بنتس هستند. این دو نفر پیش از این به مدت ۶ سال در زمینه محصولات نرم افزاری مختلف با یکدیگر همکاری داشتند. مدیرعامل شرکت نبیل نقدی است. او یکی از مدیران سابق گوگل است. نبیل نقدی پیش از این به مدت ۷ سال مدیریت Google Maps و Google Flights را به عهده داشت.

راه حلهای Status 

شبکه‌های اجتماعی قدیمی نامتعادل هستند و از کاربران به نفع تبلیغ کنندگان و صاحبان پلتفرم سوء استفاده می کنند.

Status قصد دارد از طریق توانمند کردن کاربران از سوء استفاده های شبکه های اجتماعی سنتی جلوگیری کند. کاربران Status عامل مهم و موثری در حاکمیت پلتفرم هستند و کنترل داده های شخصی را به صورت کامل در دست می گیرند.

نحوه عملکرد استاتوس

Status برای تعامل با اپلیکیشن های غیر متمرکز در شبکه اتریوم طراحی شده است. علاوه بر این به عنوان یک پلتفرم پیام رسانی و مرورگر وب ۳ یا web 3.0 نیز فعالیت دارد. تنها کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید از برنامه استاتوس برای تجارت آزاد، پرداخت های نظیر به نظیر و ارتباطات نظیر به نظیر رمزگذاری شده استفاده کنید. این پلتفرم برای واگذاری گره ها و پشتیبانی از یک گفتگو غیرمتمرکز از پروتکل Whisper V5 بهره می‌گیرد. در این قسمت خصوصیات مهم شبکه استاتوس را با هم مرور می کنیم.

بازار غیر متمرکز Push Notification: شبکه‌های اجتماعی سنتی Push Notification را به صورت رایگان ارائه کرده و با فروش داده های مشتریان یا تبلیغات کسب درآمد می‌کنند. اما Status، برای ارائه دهندگان خدمات یک بازار Push Notification ایجاد کرده است. کاربران برای دریافت اعلان‌های Push از یک اپلیکیشن غیر متمرکز، باید هزینه آن را با SNT به ارائه دهندگان پرداخت کنند. ممکن است در ابتدا پرداخت هزینه برای دریافت اعلان‌های Push چندان منطقی به نظر نرسد. اما توسعه دهندگان استاتوس آن را یک ویژگی مهم برای این پلتفرم می‌دانند.

 

image

اعلان‌های Push

 توسعه دهندگان بر این باورند که پرداخت هزینه Push برای جلوگیری از سوء استفاده از کاربران لازم است. کاربران سیستم عامل های موجود در حال حاضر این اعلان ها را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. به همین دلیل ممکن است در ابتدا این مسئله در نظر کاربران یک ایراد باشد. به همین دلیل آنها این انتخاب را نیز به کاربران می دهند که با پذیرش مشاهده تبلیغات، از سرویس رایگان Push استفاده کنند.

حاکمیت پلتفرم Status: این پلتفرم کاملا مبتنی بر جامعه برنامه نویسی شده است. حاکمیت این پلتفرم با استفاده از توکن های SNT دموکراتیک می شود. دارندگان این کوین می توانند راه حل پیشنهاد دهند، رای دهند و همچنین در مورد توسعه نرم‌افزار تصمیم بگیرند. کاربران می‌توانند با توجه به میزان SNT خود که نشانگر قدرت رای کاربر است، رای و پیشنهادشان را به صورت رایگان ارائه دهند.

 نام های کاربری سرویس نام اتریوم: کاربران استاتوس به صورت خودکار با کلید عمومی SECP256k1 شناسایی می­شوند. این مسئله به آنها اجازه می‌دهد، بدون داشتن نام کاربری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. البته سهامداران و ذینفعان پروژه می توانند با بهره گیری از مکانیزم بازیابی اجتماعی از نام کاربری نیز استفاده کنند. نام کاربری در صورت گم شدن کلید های خصوصی، امکان دسترسی به نقطه قابل خواندن و بازیابی را برای کاربران فراهم می سازد.

کاربران برای حفظ نام کاربری خود لازم است توکن های SNT  خود را حفظ نمایند. در صورت ترک شبکه و برداشت توکن، نام کاربری آزاد شده و می‌تواند به کاربران دیگر تخصیص داده شود.

شاخص های اعتماد:  شبکه Status یک سیستم اعتبار آنلاین را در بر دارد. این سیستم برای دارندگان SNT امکان دریافت Badge هایی را که سطح اعتماد کاربران را مشخص میکند، فراهم می سازد. بدین ترتیب استاتوس میتواند پایگاهی را برای Web of Trust ایجاد کند. این پایگاه شاید در آینده پروژه برای ارائه خدماتی همچون ایجاد چت های گروهی عمومی مفید واقع شود.

حفظ حریم گفتگو: Tribute to Talk یک فیلتر آنتی اسپم اقتصادی است. این ویژگی از کاربران در برابر دریافت پیام های سرد یا آفلاین محافظت می کند. سهامدار برای دریافت اولین پیام از یک کاربر دیگر در Status، مقدار دلخواهی از SNT را مشخص می کند. در صورت پاسخ به پیام، این مقدار به فرستنده عودت داده می شود.

 

image

حفظ حریم گفتگو در استاتوس 

 

موارد دیگری نیز وجود دارند که فرصت بازگو کردن آنها در این مقاله وجود ندارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بهره مندی از خدمات مرتبط با این تجارت با کارشناسان پرشین الیت ارتباط برقرار نمایید.

توکن SNT

SNT یک توکن ERC-20 ساخته شده بر روی شبکه اتریوم است. این توکن ابزار اقتصادی و بومی پلتفرم Status  محسوب می شود.

 

image

توکن شبکه استاتوس 

استفاده از شبکه استاتوس رایگان است. با این حال برای استفاده از ویژگی های خاص این برنامه لازم است از توکن SNT  استفاده شود. با استفاده از این توکن شما می توانید اعلان‌های Push را انتخاب و دریافت کنید. می توانید برای رای دادن و پیشنهاد در مورد مسائل حاکمیتی پلتفرم Status از آن بهره بگیرید. برای ثبت نام و رزرو نام کاربری نیز به این توکن ها احتیاج پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برای دریافت badge و مشاهده سطح اعتماد اکانت های مختلف نیز به کوین SNT نیاز دارید. می توانید با استفاده از این توکن برای ایجاد گروه های عمومی که عضویت در آنها به badge مخصوص نیاز دارد، اقدام کنید.

ارسال و دریافت پیام‌های مشروط نیز با استفاده از این توکن انجام می‌پذیرد. می توانید یکی از فروشندگان شبکه Status Teller شوید. اپلیکیشن های غیر متمرکز را فهرست کنید و همچنین در  لیست کتاب راهنمای DApp  قرار بگیرید. با استفاده از این توکن کارهای دیگری را نیز می توانید انجام دهید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این ارز دیجیتال و یا استعلام قیمت ارزهای دیجیتال مانند کوین SNT با کارشناسان پرشین الیت تماس بگیرید.

 

خرید Status SNT

توکن های شبکه استاتوس در بسیاری از مارکت ها و صرافی ها خرید و فروش می‌شوند. صرافی هایی مانند پولونیکس، بایننس، بیترکس IDCM و .. این ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار خواهند داد. به علاوه کارشناسان کاربلد و باتجربه پرشین الیت شما را برای یک خرید به صرفه و  پرمنفعت همراهی خواهند کرد. شما میتوانید برای دریافت هر آنچه که در تجارت ارز دیجیتال نیاز دارید، مانند خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال کانال خارجی، سیگنال فیوچرز و یا فروش اندیکاتور به سایت اینترنتی پرشین الیت مراجعه نمایید.

ذخیره توکن SNT

نگهداری ارز دیجیتال در صرافی امنیت لازم را برای دارایی شما فراهم می کند. بهتر است توکن های SNT خود را در یک کیف پول خصوصی ذخیره کنید. توکن های شبکه استاتوس یا همان توکن SNT بر اساس استاندارد ECR-20 بر روی بلاک چین اتریوم صادر می شوند. بنابراین برای ذخیره این توکن میتوان از هر کدام از کیف پول های اتریوم که از توکن های این استاندارد پشتیبانی کند، استفاده کرد.

 

image

شبکه استاتوس

کلام آخر

با توجه به نوسانات ارزهای دیجیتال بسیار مهم است که در سرمایه گذاری های خود نهایت دقت را به کار بگیرید. استفاده از تجربیات اشخاص ماهر و آگاه در این زمینه برای کاهش ریسک معاملات شما و همچنین به دست آوردن بازده سریع و با سود بالا بسیار مفید خواهد بود. شما می توانید برای تمام فعالیت های تجاری خود در زمینه رمز ارزها و همچنین احراز هویت بایننس ارز دیجیتال مد نظر خود، از مشاوران با تجربه پرشین الیت کمک بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.