whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول مایسلیوم (MyCelium)

1401/08/02 ساعت 03:28


در این مقاله قصد داریم در مورد تاریخچه پیدایش، سازندگان، ویژگی‌ها، مزایا و معایب یکی از بهترین والت‌های کریپتو با نام مای‌سلیوم توضیحاتی را ارئه نماییم. این کیف پول را می‌توانید از وب‌سایت اصلیش در اینجا، دانلود کنید. در ادامه این مقاله به این پرسش که آیا این والت برای نگهداری بیت‌کوین‌های شما گزینه مناسبی است، پاسخ خواهیم داد. پس، با ما همراه شوید.

تاریخچه پیدایش مایسلیوم (MyCelium)

شرکت مای‌سلیوم در سال 2008 میلادی تأسیس شد. بنیان‌گذاران این شرکت در زمینه مهندسی سخت‌افزار تخصص داشتند و هدفشان توسعه یک پروژه با توپولوژی شبکه مش (mesh) بود. قبل از هر چیزی در مورد شبکه مش این توضیح را بدهم که این شبکه مجموعه‌ای از نودهای به هم پیوسته است. به یک باره، همه چیز با ورود بیت‌کوین تغییر پیدا کرد! کمپانی نسبت به فناوری بلاکچین و ایده بیت‌کوین رغبت نشان داد. شرکت سلیوم با ارائه سه محصول و سرویس مبتنی بر بیت‌کوین موفق شد به پیشرفت‌های خوبی نائل شود. مهندسین مای‌سلیوم قصد داشتند یک والت طراحی کنند که هم کاربردی باشد و هم کار با آن به راحتی انجام شود. تیم قدرتمند مای‌سلیوم یک سال پیش از ظهور بیت‌کوین شرکت خود را تأسیس کرده بودند و این یک مزیت استراتژیک بود. با جهت‌یابی درست این کمپانی که با فناوری‌های نوین همراه شد، روز به روز بر پیشرفت همه‌جانبه این شرکت افزوده شد. در ادامه به بررسی تخصصی‌تر این والت و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های کیف پول مایسلیوم (MyCelium)

ویژگی‌ها و نکات مثبت این والت در تبلیغات مربوط به این کیف پول تایید می‌شود. توجه داشته باشید که این کیف، تنها به نگهداری بیت‌کوین اختصاص دارد و قادر نیست ارز رمزهای دیگر را مورد پشتیبانی قرار دهد. این کیف پول نرم‌افزاری در دو پلتفرم موبایل با سیستم‌عامل‌های اندروید و ios ساخته شده است. مای‌سلیوم بر روی دو کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor) و لجر (Ledger) قابلیت استفاده دارد. 

در کیف پول مایسلیوم با سه قسمت اصلی بازار، حساب‌های کاربری و یکپارچگی کیف پول رو به رو هستیم. قسمت بازار این والت چیزی مشابه سایت لوکال‌بیت‌کوینز (localbitcoins) دارد که امکان انجام مبادلات را برای کاربران فراهم می‌سازد. امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران در این والت مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین، کلیه تراکنش‌ها و اطلاعات این کیف مورد رمزنگاری قرار می‌گیرد. تنها چیزهایی که توسط این کیف کنترل می‌شود اطلاعات مربوط به آدرس، نام کاربری و تاریخچه تراکنش‌ها خواهد بود و حتی چت‌های کاربران نیز رمزنگاری می‌شود!

مدیریت حساب‌های کاربری در این والت، مبتکرانه است. این کیف پول با داشتن یک لایه قدرتمند امنیتی به حفظ دارایی‌های شما می‌پردازد. شما می‌توانید حساب‌های فقط مشاهده شده، تک‌آدرسه و یا سخت‌افزاری را انتخاب کنید. جالب است بدانید که مای‌سلیوم موفق به دریافت جایزه بهترین نرم‌افزار موبایل از بلاکچین دات اینفو (Blockchain.info) شده است که بر اعتبار و پشتوانه مالی این شرکت می‌افزاید.

شرکت مای‌سلیوم با کمپانی‌های مهمی چون لجر (Ledger)، ترزور (Trezor)، گلایدرا (Glidera)، کوین‌اپولت (Coinapult) و کشیلا (Cashila) همکاری دارد. شرکت‌های ترزور و لجر از سازندگان کیف‌های سخت‌افزاری هستند و سه شرکت‌ دیگر هم در زمینه انجام تراکنش و دریافت پول به درستی عمل می‌کنند. 

حالا که به مزایا و ویژگی‌های مثبت این والت پرداختیم، بد نیست که آن را از جنبه‌های منفی نیز مورد بررسی قرار دهیم. برای مثال کمبود نسخه دسکتاپ این والت، مسئله‌ای است که از جانب کاربران کاملا درک می‌شود. از طرفی، این والت در نسخه ios خود به اندازه نسخه اندروید قدرتمند نیست و هنوز با چالش‌هایی مثل سرعت و بهینه‌سازی بیشتر رو به رو می‌باشد. کاربران زیادی نیز مایلند تا نسبت به نمایش زمان پردازش اطلاعات و مسائلی از این دست، آگاهی داشته باشند.

در کل می‌توانیم به نقاط مثبت و منفی زیر اشاره کنیم:

  • اعتبار بالای سازنده این والت در حوزه ارزهای دیجیتال
  • امکان انتخاب حساب‌های متنوع توسط کاربران
  • آسان و سریع
  • متن باز بودن
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان و قرار دادن پین‌کد
  • سازگاری با کیف‌های سخت‌افزاری مهمی چون ترزور و لجر
  • نداشتن نسخه دسکتاپ و نیاز به بهینه‌سازی در نسخه ios
  • پیچیده بودن کار برای تازه‌کارانی که تا به حال کیف پول بیت‌کوینی نداشته‌اند.
  • پشتیبانی نکردن از سایر رمز ارزها

کلام آخر

در بازار کریپتو کارنسی با کیف‌های بیت‌کوینی مختلفی رو به رو می‌شویم ولی آنچه کیف پول مای‌سلیوم را جذاب می‌کند، شهرت سازنده، تجربه بالا، سرعت مناسب و استفاده راحت آن می‌باشد. علاوه بر این، اعتبار و پشتوانه مالی نیز حائز اهمیت است. امیدواریم خواندن این مقاله آگاهی خوبی نسبت به این والت به شما داده باشد.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات پرشین الیت در رابطه با احراز هویت بایننس کمک بگیرید. همچنین می‌توانید برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال در کانال vip عضو شوید و از قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید. به علاوه برای خرید تتر از طریق این سایت فوق‌العاده اقدام کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.